Menikö kaikki toivo?

Miehiltä vastauksia odotan

Olen ihastunut erääseen mieheen. Kuitenkin menin kännipäissäni harrastamaan seksiä hänen erään tuttavansa kanssa. Tämä toinen mies ei merkitse minulle mitään. Olenko ihastukseni silmissä lutka, jos vihjaan olevani kiinnostunut?

12

2397

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta on

...mutta miksi menet sänkyyn ihmisen kanssa joka ei merkitse sinulle mitään? Ihastuksesi kohde ei välttämättä halua kuulua samaan kastiin kuin merkityksetön ihminen jonka kanssa mennään sänkyyn.

• Miehen vastaus

Moisella tempulla aikas selkeästi osoitit, että olet kiinnostunut miehen kaverista, etkä miehestä. Mies miettinee, että käytit häntä hyväksesi päästäksesi vain tuon kaverin lähelle.

Nyt voit mennä selittämään miehelle, että ei se kaverin kanssa seksin harrastaminen merkinnyt mitään, mutta kyllähän mies vetää tuosta omat johtopäätöksensä sinun luonteenlaadustasi. Ja ilmeisestikin täysin oikeat johtopäätökset. Eli eiköhän peli ole menetetty sinun osaltasi.

Puolestani jokainen ihminen, niin mies kuin nainenkin saa harrastaa seksiä niin monen ihmisen kanssa, kuin vain haluaa, mutta minua ei merkityksetön seksi kiinnosta ja haluan, että ihminen jonka kanssa elän lopun elämääni olisi ajatus- ja arvomaailmaltaan suurinpiirtein samanlainen.

Joten älkää tulko sanomaan, kuinka nainen on ties mikä jos hänellä on monia seksikokeiluja takana, mutta mies muka saisi juosta vapaasti. Minä vain haluaisin itseni kaltaista seuraa ja sen takia tylyhkö mielipiteeni.

• jees jees

sulla on hyvät mielipiteet, oon samaa mieltä.

• MääMies

Pahin mahdollinen temppu. Minua ei ole kiinnostanut koskaan sellaiset naiset, joita kaverini on nusaisseet. Ihmettelen myös sitä naisten käytöstä, että he valitsevat hyvin usein pettämiskumppaninsa miehensä kaveripiiristä. Tästä on mulla hyvin paljon kokemuksia, kun kaverini tyttöystävät/vaimot ovat lähestyneet mua siinä mielessä. Yhtä poikkeusta lukuunottamatta olen kavereilleni pysynyt lojaalina, mutta se poikkeuksen tehnyt kaveri olikin tehnyt niin monta paskaa oharia, että sietikin maistaa omaa lääkettä.

• suoraan..

..sanottuna kiinnostaisi yhtään tuollainen lutka!! ole nyt sen miehen kanssa jolla persettäsi jaoit!

• Nainen vastaa

Olen joskus parikymppisenä tehnyt vastaavaa ja kyllähän se mies menetettiin.

• vilperi

taisi mennä...kysy itseltäsi, alkaisitko seurustelemaan miehen kanssa, joka on pannut sun parasta kaveriasi? Ei tää äijä lutkana varmasti sua pidä.

• Aloittaja

Ihastukseni ja tämä pano tuntevat toisensa, kun samoissa opiskelijapiireissä likutaan. Kuitenkaan mitään parhaita kaveruksia he eivät ole jne.

Todellisuudessa olen seksuaalisesti hyvin kokematon, ja ihastuskeni tietää tämän (olemme puhuneet avoimesti näistä asioista). Ennen tuota kännipanoa minulla on ollut vain yksi mies. En muuten olisi huolissani, mutta kun varmana näissä opiskelijapiireissä tuokin juttu ihastukseni korviin kantautuu. Eri asia, jos tuo kännipano olisi jokin ihastukselleni täysin tuntematon tyyppi.

• * * *

miltä tuo korvissani kuulosti.
        Naida saa niin paljon kuin huvittaa, kunhan ei kaveriporukka tiedä.
        Pano on pano! Kännissä tai ei.
        Kuis pärjäät itsesi kanssa?

• vilperi

tuossa sitten mitään ihmeellistä ole, kandee ihmeessä sitten yrittää. kelasin aluksi, et ne on jotain lapsuuden kavereita tai vastaavaa. opiskelija meiningin tietää kaikki, siellä sattuu ja tapahtuu =)

• Nooraliina

Eipä kai se, jos on joskus jonkun kanssa paneskellut, ole ikuisesti esteenä löytää samasta kaveripiiristä uutta kumppania.

Tietysti, jos viime viikolla oli ihastuksen kaveri ja tällä viikolla yrität ihastusta, epäonnistut varmaan. Tai saatat saada seksiä, mutta siihen se jääkin. Ja sen jälkeen kaveripiiristä tulee muutkin yrittämään.

Etenisin rauhallisesti asiassa enkä ainakaan heti ensi tapaamisella harrastaisi seksiä ihastuksen kanssa. Sinun pitää osoittaa olevasi mielenkiintoista seuraa.

• Asiasta huvittunut

Turha kuvitella mitään muuta, niin panee kuin petaa. Enpä haluaisi treffailla tyttöä, jolla on tapana eksyä täysin merkityksettömien miesten sänkyyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      166
      4797
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      104
      3964
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3569
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3370
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      55
      3321
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      34
      2751
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2569
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2266
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      20
      1908
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1778
    Aihe