mies on tosi ihana..Tunteellinen, ottaa mut huomioon ja muutenki kaikinpuolin upea.Olen ihastunut siihen ja ollaan käyty treffeilläkin. En jotenkin uskalla heittäytyä suinpäin suhteeseen, koska mies on tosiaan aika hyvännäköinenkin tapaus ja kaveripiirissänikin tiedän monta tyttöä jotka on olleet/on vieläkin jollain tasolla kusessa siihen..Olen kerran jo menettänyt poikaystän hyvälle ystävälle(entiselle sellaiselle) ja jotenkin pelottaa että taas niin käy.Nyt vielä tiedän itse jo tässä vaiheessa että häneen on moni muukin tyttö kyllä iskenyt silmänsä.Päässä vaan pyörii,että miksi se valitsisi mut niistä kaikista muista! Miksi minä..Taasko kohtalo haluaa satuttaa vaan,taasko leikitään mun tunteilla vaan..Toisaalta sielu huutaa että heittäydy miehen syliin vietäväksi seikkailuun,toisaalta kokemus varottaa ettei taas siivet palaisi
Pelottaa
3
822
Vastaukset
- MiesMiesMies!
Suosittu mies voi olla,joko
a.) "pelimies" ,joka vie hetkeksi pilvilinnoihin ja kauniiseen seikkailuun joka muuttuu helvetiksi kun mies saa haluamansa ja kyllästyy ja katoaa ja jättää sinut itkemään.Sellainen mies ei ansaitse olla mikään mies..Hylkiö se on.
b.) hän välittää aidosti sinusta eikä tekisi mitään mikä satuttaisi sinua koskaan.Myös hyvännäköinen mies voi olla tälläinen ihana mies.
Riskihän se on,mutta mietippä että jos et ota sitä riskiä menetät sen mahdollisuuden että mies olisi ollut b.) vaihtoehto ja kenties elämäsi onni.Se on aika paljon menetetty vai mitä? - Se mies
Käytän sua hetken aikaa hyväkseni ja sitten petän sua niiden muiden tyttöjen kanssa..hehe
Okei teillä on varmaan joku vähän teinimpi juttu meneillään.
Sulla kasvoi ne siivet selkään vissiin uudelleen? Joten sinuna en ottais niin paniikkia siitä jos teidän juttu ei onnistukaan. Jos se vaan tuntuu oikeelta. Jos uskot että aika parantaa haavat niin mikäs siinä sitten. Onko sulla oikeesti syytä pelätä , vai arkailetko vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208