miettii kun nainen nauraa kovaäänisesti,joskus on sanottu että se on huonon naisen merkki.Minä haluan naurullani vaan olla aito oma itseni ja uskallan sen näyttää kun on aito mies lähellä.Eli jos nauran ääneen,en naura miehelle pahassa mielessä,päinvastoin!
mitä mies
9
933
Vastaukset
- Qupiido
Ei iloinen ja hersyvä nauru tee kenestäkään huonoa naista, sehän on vain sen merkki että koet olosi luonnolliseksi ja vapautuneeksi. Pieni molemminpuolinen kiusoittelukin on ihan mukavaa ja kuuluu rakkauteen. Mutta ethän kuitenkaan nolaa miestäsi ja naura hänen kipupisteilleen, se olisi tahditonta ja loukkaavaa.
- lukija*
Riippuu tietysti naurustasi. Jos se on kova ja kalskea niin ei paljon miellytä. Toisaalta jos se taas on sellainen kanamaisen kikattava niin voi hyvinkin ärsyttää.
Millainen naurusi siis on? Huonolla itsetunnolla varustettuna mies voi luulla että naurat koko ajan hänelle. Etkä vain hyvässä mielessä.
- luulenko vaan
kaikille pienille asioille kun olemme yhdessä en kuitenkaan jos toinen mokaa.Mutta minulla on hyvä fiilis jo siitä kun olen seurassa.Silloin nauran herkästi ja kun mies vitsailee sillon saatan nauraa ääneen niin että en voi hillitä itseäni.Olen aina ollut herkästi naurava kun on kiva mies lähellä.
- luulenko vaan
luulenko vaan kirjoitti:
kaikille pienille asioille kun olemme yhdessä en kuitenkaan jos toinen mokaa.Mutta minulla on hyvä fiilis jo siitä kun olen seurassa.Silloin nauran herkästi ja kun mies vitsailee sillon saatan nauraa ääneen niin että en voi hillitä itseäni.Olen aina ollut herkästi naurava kun on kiva mies lähellä.
siis isoillekkin asioille,en vaan pienille esm.jos huomaan että mies on ihan tavallinen jonka seurassa saan olla vapaasti.
luulenko vaan kirjoitti:
mut mut mut ja mut
Se vaan joskus tuntuu siltä että kaikki nauraa päin naamaa. Onko mussa jotain vialla vai mikä siinä naurattaa...
Tosin "terveet" ja vahvemmat yksilöt ottaa sen kyllä ihan positiivisesti vastaan
- ei loppua
Omalta kohdaltani olen myös miettinyt mitä seuralaiseni mahtaa ajatella nauramisestani.
Joskus hän heittää hyvän vitsin ja minua alkaa naurattamaan eikä siitä tule loppua. Saatan nauraa hiljaa monta minuuttia samalle jutulle. Välillä yritän lopettaa, mutta kun ajatuksen eksyy taas juttuun, joka toisen mielestä ei nyt ihan noin hauska ollut, nauru jatkuu vaan.
Ei hän minua kiellä nauramasta mutta luulen, että kuitenkin vähän ihmettelee.
Onko sinulla samanlainen ongelma, ettet saa naurua loppumaan?
Tuo, että nauru on huonon naisen merkki, tavallaan kyllä pitää paikkansa. Sanoithan itsekin, että naurat eniten niiden miesten seurassa, joista pidät. Eikö silloin miehellä ole tavallista paremmat mahdollisuudet houkutella sinut sänkyynsä.
Miehillä on joskus aivan ihmeellinen kyky huomata naisen alttius. Mies voi tietää jopa ennen naista itseään, että nainen on "vastaanottavainen". - Rakastaja Nylkynen
No surkeaa olisi jos poraasit,mieluummin naurua kuin porua
- luulenko vaan
olen nauranut ja siitä ei meinaa loppua tulla mutta silloin mies kysy,eihän tämän jutun noin paljon tarvii naurattaa,silloin nauru loppuu kun seinään!Tunsin itseni hölmöksi ja se ei naurattanu enää yhtään.Jatkan kuitenkin entiseen malliin eli nauran kun naurattaa mutta en muiden kustannuksella vaan kun hyvä fiilis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989