Teurastajan palkka?

kjm

Paljonko teurastaja tienaa keskimäärin?
Riippuuhan se toki paikasta ym..

26

10207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heordnuhg

      Noin 70 markkaa per tunti, eli euroiksi muutettuna jotain vajaa 12 euroa. Riippuu tietty paikasta, mutta näin näppituntumalla tämä. Aloittelija saa vähän vähemmän, jotain jotain 8-9 euroa tunnilta. Työ on rankkaa ja paskaista ja veristä ja yksitoikkoista ja epätrendikästä ja haisevaa ja yököttävää ja ällöttävää ja hikistä ja kuumaa ja kosteaa ja väsyttävää ja järkyttävää.

      • teurastaja2007

        mulla ainakin lähtöpalkka oli 18e ja nyt nousi 22e


      • Atrian kesätyöläinen
        teurastaja2007 kirjoitti:

        mulla ainakin lähtöpalkka oli 18e ja nyt nousi 22e

        Esimerkiksi isoissa tehtaassa, esimerkiksi Nurmon Atrialla?


      • Vakiteurastaja
        Atrian kesätyöläinen kirjoitti:

        Esimerkiksi isoissa tehtaassa, esimerkiksi Nurmon Atrialla?

        Kyllä teurastaja tienaa enemmän.
        Ja hyvät on palkat.


      • Unissasi teurastaja
        teurastaja2007 kirjoitti:

        mulla ainakin lähtöpalkka oli 18e ja nyt nousi 22e

        Joo, varmasti on. Itellä korkeakoulututkinto ja kaikissa töissä palkka ollut 7,50 - 9,50 e. Joten sinä teurastaja, joka saat kahdenkympin tuntipalkkaa, taidat olla teurastamon johtaja. Tai hänen lapsensa.


    • Eläinten puolesta

      Teurastajat ovat niin sairaita! Kuka oikeasti haluaa tappaa työkseen viattomia eläimiä? :(

      • hulluja ne on....

        Juu ihmetyttää onko henkilöillä kaikki ihan kohdallaan yläpäässä jos koko päivä veitsen kanssa heiluvat sekä sähköiskuja eläimille antavat. Moniko selvittämätön henkirikos selviäisi teurastamoita läpikäyden. Ihminen nauttii työstänsä.


      • Sipulit äänessä
        hulluja ne on.... kirjoitti:

        Juu ihmetyttää onko henkilöillä kaikki ihan kohdallaan yläpäässä jos koko päivä veitsen kanssa heiluvat sekä sähköiskuja eläimille antavat. Moniko selvittämätön henkirikos selviäisi teurastamoita läpikäyden. Ihminen nauttii työstänsä.

        Mutta kyllä se liha vaan maistuu kansan syville riveille ja jauhelihaa ostaessa ei ole mitään mielikuvaa liukuhihnalla kärsivästä eläimestä. Eläintä lopettaessa on (toivottavasti annettu) mahdollisuus vaikuttaa viimeisten kärsimysten ja järkytysten määrään... jos on, niin siinä mielessä arvokasta työtä. Teurastakaa ite omat sikanne ja lehmänne ja ostakaa maajussilta jos ei kelpaa.


      • Anonyymi
        hulluja ne on.... kirjoitti:

        Juu ihmetyttää onko henkilöillä kaikki ihan kohdallaan yläpäässä jos koko päivä veitsen kanssa heiluvat sekä sähköiskuja eläimille antavat. Moniko selvittämätön henkirikos selviäisi teurastamoita läpikäyden. Ihminen nauttii työstänsä.

        tää on taas näitä. varmasti itselleen maistuu se pihvi mutta sen sun PUOLESTA likasen työn tekijää sanot sairaaksi. mikä tekee susta 100prosenttia tekopyhän. mutta tää suomi nyt on muutenkin tosi tekopyhä maa. muita tuomitaan kaikesta mutta omaan toimintaan vastataan yleensä että en kommentoi. sitten kanssa tuo että me järkytytään esim koiran syönnistä samalla kun syödään massateurastettua lehmää kilotolkulla joka vuosi.... mutta joo. ihmisyys ja moraaliset arvot ja niiden punnitseminen on jännä juttu. joku sanoo olevansa eläinten paras ystävä ja vegaani mutta menee silti reteästi eläintestatut myrkkybotoksit naamalla nahkalaukun kanssa urheiluautolla jonka pakokaasulla vois tyyliin tankata pienemmät autot....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tää on taas näitä. varmasti itselleen maistuu se pihvi mutta sen sun PUOLESTA likasen työn tekijää sanot sairaaksi. mikä tekee susta 100prosenttia tekopyhän. mutta tää suomi nyt on muutenkin tosi tekopyhä maa. muita tuomitaan kaikesta mutta omaan toimintaan vastataan yleensä että en kommentoi. sitten kanssa tuo että me järkytytään esim koiran syönnistä samalla kun syödään massateurastettua lehmää kilotolkulla joka vuosi.... mutta joo. ihmisyys ja moraaliset arvot ja niiden punnitseminen on jännä juttu. joku sanoo olevansa eläinten paras ystävä ja vegaani mutta menee silti reteästi eläintestatut myrkkybotoksit naamalla nahkalaukun kanssa urheiluautolla jonka pakokaasulla vois tyyliin tankata pienemmät autot....

        Mistäs saat proteiinit kun lihaa ei saa syödä ja muut tuotteet on tahalleen pilattu (sabotaasi)?


    • opiskelen alaa

      Minä!

    • vihaanteurastajia

      Mun mielestä teurastajat ovat ihan helvetin sairaita ihmisiä!
      Mä haluaisin todellakin että teurastajat joutuvat elämänsä jälkeen Helvettiin, eikä sieltä koskaan pois pääsis ! Ihan sairasta tappaa joka päivä omasta tahdostaan muita, ILMAN MINKÄÄN NÄKÖISTÄ SYYTÄ ! JA VIELÄ ANNETAAN PALKKAA! Itse olen 13-vuotias, ja tiedän että tämän ikäisen ei pitäisi tulla tänne mitään pätemään, mutta kiitos teidän mä en ole syönyt 2vuoteen lihaa, enkä aio ! En aio palvoa teitä saatananpalvojia ! Olette sairaita ! Kuka haluaa edes mennä naimisiin tai edes seurustella tappajan kanssa? EN MINÄ AINAKAAN! Miten voitte haluta omasta tahdostanne tappaa muita? Mitä muut eläimet ovat tehneet teille, että te niitä huvin vuoksi tapatte, ETTÄ SAATTE RUOKAA? Maailmassa kuolee yli 3MILJARDIA eläintä RUUAN TAKIA. Ja se ON TEIDÄN VIKA! SE ON TEIDÄN VIKA, JOS SIAT, LEHMÄT YM. OVAT UHANALAISIA ! SE ON TEIDÄN VIKANNE ! LIHANSYÖJÄT OVAT VAIN PELKKIÄ SAATANANPALVOJIA !
      (oma näkökulmani!)

      • dtrfghjkml

        Kyllä huomaa että olet 13 vee.

        Tuotantoeläimiä ei edes olisi, ellei niistä saisi toimeentuloa. Parempi lyhytkin elämä, kuin ei ollenkaan. Ja meilläkin on 14v lehmä vielä lypsyssä, eli vanhempi siis kuin sinä. Mutta onkin satatonnari. Ei teurastajat siksi hommiin hakeudu että tappamisesta nauttisivat. Kyllä sinäkin sitten ymmärrät kun huomaat että työpaikat on kiven alla ja se asuntokin pitää maksaa.


      • Entäs kasvit?

        Tulitko ajatelleeksi että kasveillakin voi olla tunteet vaikkei ole samanlaisia aivoja? Kasvit on myös eläviä olentoja ja niitä olisi liian vähän jos mikään eläin ei söisi lihaa... kaikki kasvit kuolis lopulta pois.


      • Anonyymi

        joo, sun ei TARVITSE liata sun omia käsiä kun joku tekee likasen työn sun puolesta. eli oot toisinsanoen muiden seläntakana rääkyvä säälittävä kasa paskaa. sun kaltaset menee sinne helvettiin ekana ja muiden sätkynukeiks sinne alimpaan skeidaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo, sun ei TARVITSE liata sun omia käsiä kun joku tekee likasen työn sun puolesta. eli oot toisinsanoen muiden seläntakana rääkyvä säälittävä kasa paskaa. sun kaltaset menee sinne helvettiin ekana ja muiden sätkynukeiks sinne alimpaan skeidaan :D

        Mistäs ne vitamiinit, hivenaineet ja proteeinit tulee sun pöytään? Kun tarpeeksi kärsit lihasheikkoudesta, kroonisesta ripulista ja anemiasta sekä luut halkeilee, hiukset ja hampaat tippuu niin mites sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs ne vitamiinit, hivenaineet ja proteeinit tulee sun pöytään? Kun tarpeeksi kärsit lihasheikkoudesta, kroonisesta ripulista ja anemiasta sekä luut halkeilee, hiukset ja hampaat tippuu niin mites sitten?

        Se on sitten kallis lysti aikuisena kun hampaat ovat tippuneet. Yksi hammas on vähintään tuhat euroa. Jos luut katkee niin niitähän ei saa sitten edes rahalla takaisin.


    • raato5

      vihaan teurastajia !!! hei vittu haloo,ette varmasti syö ollenkaan lihaa vai???? haloo hei ihminen on lihan syöjä..kuinkahan kauan ne teidän lemmikki kissat ja koirat ym. lihan syöjät eläisi ilman liha tuotteita???? taitaa olla 12.v muksut taas vauhdissa..

      • fgfggh

        Voi jumalauta mikä pöllö. Ihminen on SEKASYÖJÄ/KERÄILIJÄ, ei LIHANSYÖJÄ. Koulunpenkille takas siitä, taidat ihan itse olla 12-v.

        Ei kädellistä voi ruokailun suhteen verrata muihin nisäkkäisiin, kuinka tyhmä sitä voi olla...


      • grrgrrgrr
        fgfggh kirjoitti:

        Voi jumalauta mikä pöllö. Ihminen on SEKASYÖJÄ/KERÄILIJÄ, ei LIHANSYÖJÄ. Koulunpenkille takas siitä, taidat ihan itse olla 12-v.

        Ei kädellistä voi ruokailun suhteen verrata muihin nisäkkäisiin, kuinka tyhmä sitä voi olla...

        Ompa aggressiivisia ihmisiä tänne sattunut.

        Mites on, onko siat kädellisiä kun niille kelpaa liha ja kasvis, sekä oman lajin että muiden eläinten liha, niinkuin meillekin joistakin?


    • Butcer

      23 - 25 euro tunti

    • Anonyymi

      Lihateollisuudessa tuntiansio pyörii 20 molemmilla puolin. Riippuu sitten firmasta mitä on sovittu päälle ja minkälaiset on työvuorot. Toisaalla tuntiansio voi jäädä 18€ ja toisaalla kta on 30€ ilman ylitöitä. Tällä alalla voi olla hauskaa muttei heikot tai laiskuuteen taipuvaiset pärjää, ne potkitaan linjahommiin. Toiset laittaa oman teurastamon pystyyn ja on aamista iltaan töissä ja tekee kympin kuussa 8kk vuodessa. Mutta kyllä jos edes jotain paikkaa kolottaa kannattaa suosiolla lukea itsensä vaikka insinööriksi.

      • Anonyymi

        Kun pelkällä kurkulla, vedellä ja salaatin lehdillä elää niin ennen pitkää alkaa huimaamaan, jalat ei kanna, hiukset tippuu, hampaat tippuu, luut murtuu, ajatus ei kulje, kädet ei tottele, tulee ripuli, et kykene enää ripulia pidättelemään jne.


    • Anonyymi

      Meillä on hyvä ryhmä henki taustalla soi turmion kätilöt koko ajan

    • Anonyymi

      Valtion kannattaisi maksaa kunnolla työttömien teurastamisesta. Tulisi kunnollla säästöä kun roskaväestä päästäisiin eroon....

    • Riippuu keitä hän teurastaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3481
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      185
      1567
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1297
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1162
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      825
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      48
      786
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe