Pääseekö esim. sairaala tms.vanhainkoti, päiväkotityöhön, jos on kohtuullinen ruotsin kielen taito. Tarkoitan avustavia hommia.
Ja mikä on palkkaus ja onko ikärajoitteita? Ja entä asuntopolitiikka. Tarkoitan sellaista ehkä puolen vuoden työpätkää.
Kiitos tiedoista.
Miten Norjaan
7
1590
Vastaukset
- sør-norge
hei
voin auttaa paikan haussa.mutta jos saat hommia esim. 6 kk / otan brutto palkasta 10 % palkkiota joka olisi n. 12000-18000 nok 6 kk ajalta.- hoitsu
eikö kuitenkin helpompaa www.aetat.no tai www.finn.no tai www.jobbnord.no??? Ne on ilmasia!
- Molde-man
Mä olin norjassa töissä melkein 2 vuotta. Multa löytyy tietoa norjasta ja norjassa, suomalaisena työskentelystä. Reippasti vaan yhteydenottoja, jos asia kiinnostaa..
- mimosa
mihinkäs osoitteeseen voisi sulle laittaa sähköpostia?
- siellä ollut
mimosa kirjoitti:
minä voisin ehkä auttaa joissakin asioissa,
4 vuotta olin norskissa.
[email protected] mimosa kirjoitti:
[email protected] Vastailen tiedusteluihin myös puhelimitse numerossa 040-5870162/jukka
- ain
NW4EVER kirjoitti:
[email protected] Vastailen tiedusteluihin myös puhelimitse numerossa 040-5870162/jukka
olen ollut vaasasa töissa. ja nyt kiinostunut norjasta.en ole rahapulassa vain halusin tutustu erilaisin maihin ja ihmisein.olen ollut vaasasa metalli alalla ja elektronikassa mutta rakennustyö kelp myös norjassa-on jonkinverran kokemusta rakennussa.sorry-mun suomen kielen taito kirjalisesti en ole niin hyvää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1443120Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472428Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462343- 981985
- 241883
- 281596
- 221584
- 1501411
- 341233