Pääseekö esim. sairaala tms.vanhainkoti, päiväkotityöhön, jos on kohtuullinen ruotsin kielen taito. Tarkoitan avustavia hommia.
Ja mikä on palkkaus ja onko ikärajoitteita? Ja entä asuntopolitiikka. Tarkoitan sellaista ehkä puolen vuoden työpätkää.
Kiitos tiedoista.
Miten Norjaan
7
1591
Vastaukset
- sør-norge
hei
voin auttaa paikan haussa.mutta jos saat hommia esim. 6 kk / otan brutto palkasta 10 % palkkiota joka olisi n. 12000-18000 nok 6 kk ajalta.- hoitsu
eikö kuitenkin helpompaa www.aetat.no tai www.finn.no tai www.jobbnord.no??? Ne on ilmasia!
- Molde-man
Mä olin norjassa töissä melkein 2 vuotta. Multa löytyy tietoa norjasta ja norjassa, suomalaisena työskentelystä. Reippasti vaan yhteydenottoja, jos asia kiinnostaa..
- mimosa
mihinkäs osoitteeseen voisi sulle laittaa sähköpostia?
- siellä ollut
mimosa kirjoitti:
minä voisin ehkä auttaa joissakin asioissa,
4 vuotta olin norskissa.
[email protected] mimosa kirjoitti:
[email protected] Vastailen tiedusteluihin myös puhelimitse numerossa 040-5870162/jukka
- ain
NW4EVER kirjoitti:
[email protected] Vastailen tiedusteluihin myös puhelimitse numerossa 040-5870162/jukka
olen ollut vaasasa töissa. ja nyt kiinostunut norjasta.en ole rahapulassa vain halusin tutustu erilaisin maihin ja ihmisein.olen ollut vaasasa metalli alalla ja elektronikassa mutta rakennustyö kelp myös norjassa-on jonkinverran kokemusta rakennussa.sorry-mun suomen kielen taito kirjalisesti en ole niin hyvää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3156817Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss693906- 2073106
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242807- 741932
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101682- 1461682
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891408