Pääseekö esim. sairaala tms.vanhainkoti, päiväkotityöhön, jos on kohtuullinen ruotsin kielen taito. Tarkoitan avustavia hommia.
Ja mikä on palkkaus ja onko ikärajoitteita? Ja entä asuntopolitiikka. Tarkoitan sellaista ehkä puolen vuoden työpätkää.
Kiitos tiedoista.
Miten Norjaan
7
1607
Vastaukset
- sør-norge
hei
voin auttaa paikan haussa.mutta jos saat hommia esim. 6 kk / otan brutto palkasta 10 % palkkiota joka olisi n. 12000-18000 nok 6 kk ajalta.- hoitsu
eikö kuitenkin helpompaa www.aetat.no tai www.finn.no tai www.jobbnord.no??? Ne on ilmasia!
- Molde-man
Mä olin norjassa töissä melkein 2 vuotta. Multa löytyy tietoa norjasta ja norjassa, suomalaisena työskentelystä. Reippasti vaan yhteydenottoja, jos asia kiinnostaa..
- mimosa
mihinkäs osoitteeseen voisi sulle laittaa sähköpostia?
- siellä ollut
mimosa kirjoitti:
mihinkäs osoitteeseen voisi sulle laittaa sähköpostia?
minä voisin ehkä auttaa joissakin asioissa,
4 vuotta olin norskissa.
[email protected] mimosa kirjoitti:
mihinkäs osoitteeseen voisi sulle laittaa sähköpostia?
[email protected] Vastailen tiedusteluihin myös puhelimitse numerossa 040-5870162/jukka
- ain
NW4EVER kirjoitti:
[email protected] Vastailen tiedusteluihin myös puhelimitse numerossa 040-5870162/jukka
olen ollut vaasasa töissa. ja nyt kiinostunut norjasta.en ole rahapulassa vain halusin tutustu erilaisin maihin ja ihmisein.olen ollut vaasasa metalli alalla ja elektronikassa mutta rakennustyö kelp myös norjassa-on jonkinverran kokemusta rakennussa.sorry-mun suomen kielen taito kirjalisesti en ole niin hyvää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530