Haluan miestäni

titta

Hei! Mitäs mieltä olette seuraavasta? Olen seurustellut 6 kk yhden kivan miehen kanssa ja olemme siitä lähtien olleet yhdessä melkein joka päivä. Mies sanoo rakastavansa. Yksi asia minua kuitenkin huolestuttaa. Mieheni ei ole niin hirveän innokas harrastamaan seksiä kanssani ja se huolestuttaa ja ihmetyttää minua hieman. Välillä mietin iltaisin että enkö minä ole tarpeeksi haluttava? Kyllä me suukotellaan ja halaillaan, mutta tv tai lehdet menevät minun edeltä. Hänellä on rankka työ ja hän tekee pitkiä päiviä, mutta kuitenkin... Aikaisemmissa suhteissani olen yleensä rakastellut miehieni kanssa huomattavasti useammin. En ole mikään "seksihullu", mutta seksi pari kertaa viikossa puolen vuoden seurustelun jälkeen on mielestäni vähän. En haluaisi että suhteemme olisi jo niin kuin olisimme ollut naimisissa 40 v. Haluan sähköä ja intohimoa mutta tietenkin myös hellyyttä (jota saan). Mitä mieltä olette? Olen yrittänyt vihjaista miehelleni... Rakastan häntä tosi paljon ja olen niin onnellinen että olemme yhdessä. Hän haluaa myös olla kanssani. Tätä asiaa mietin aina välillä.

5

704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DWDW

No miehellä on se raskas työnsä, eikä ole niin aktiivinen varmaan yleisestikään seksin suhteen. Mutta puhu ihmeessä hänen kanssaan asiasta. Sano että kaipaat munaa ainakin pari kertaa viikossa. Jos mies ei lämpene ajatukselle, niin sitten hankit dildon

• tylsää miestä

Hälyytykellojen pitäisi jo soida! Itselläni oli samnakaltainen tilanne heti suhteen alusta lähtien, seksiä oli t o d e l l a vähän ja kun virittelin asiasta keskustelua, mies jumittui itseensä ja kaikki vähäinenkin seksi loppui kokonaan.
        --> ei kannata odottaa jos alkuasetelma on jo huonolla tolalla. Pyrkikää siihen mikä on itselle sopivaa älkääkä tyytykö kompromisseihin ja toivomiseen jolloin tyytymättömyys paisuu hiljalleen sietämättömäksi!

• mukaan
        tylsää miestä kirjoitti:

Hälyytykellojen pitäisi jo soida! Itselläni oli samnakaltainen tilanne heti suhteen alusta lähtien, seksiä oli t o d e l l a vähän ja kun virittelin asiasta keskustelua, mies jumittui itseensä ja kaikki vähäinenkin seksi loppui kokonaan.
        --> ei kannata odottaa jos alkuasetelma on jo huonolla tolalla. Pyrkikää siihen mikä on itselle sopivaa älkääkä tyytykö kompromisseihin ja toivomiseen jolloin tyytymättömyys paisuu hiljalleen sietämättömäksi!

sadasta naisesta on n.4 seksuaalisesti kiinnostavaa,sinä kuulut siihen enmmistöön.
        kehrää kuin kissa,se voi auttaa...

• sinkku-ukko

Työelämä voi olla nykyään erittäin stressaavaa.Itse seurustelin hetken aikaa naisen kanssa jolla oli tosi vaativa,vastuullinen työ.Opin tästä suhteesta paljon,esim että työ voi jarruttaa parisuhdetta melkoisesti.
      Mm. seksi laimeni työn takia.
      Kysy mieheltäsi esimerkiksi joutuuko hän ajattelemaan työtänsä vapaa-ajalla,kokeeko hän stressiä työn vuoksi.Jos näin on,ÄLÄ painosta,siis ÄLÄ painosta.

• Miss_Darkness

Ehkä miehesi ei vain yksinkertaisesti halua seksiä niin usein kuin sinä. Se ei välttämättä tarkoita, ettei hän haluaisi sinua, häntä ei vain haluta yhtä usein.

Itselläni on suhteessani sama tilanne (tosin välillä se on hieman vaihdellut). Välillä on ollut olo, että voisin repiä hiukset päästäni, kun toinen haluaa seksiä kerran kahdessa viikossa, mutta senkin kanssa oppii elämään. Onneksi hänelläkin on välillä noita aktiivisempia kausia :)

Tottakai tuollainen tilanne on raastava ja häiritsevä, mutta jos mies kuitenkin rakastaa ja haluaa sinua, niin asiat ovat aika pitkälti kohdallaan :) Itse olen ajatellut niin, että kaikkea ei vain voi saada. Minulla on ihana, hellä, huumorintajuinen ja huomioiva mies. Seksiä en saa niin usein kuin haluaisin, mutta kaikkea muuta kylläkin ja ne kerrat, kun saan seksiä, ovat loistavia, joten... Ehkäpä ei pidä valittaa. Olen saanut kuitenkin jo niin paljon :) Toivottavasti näin on sinullakin ^^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5906
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe