On erittäin hauskaa pitää salarakkaita. Ei minkäänlaisia omantunnon tuskia. Seksiä pitää harrastaa niin paljon kuin huvittaa ja mahdollisimman monen kanssa. Taitaa olla jo 110 nainen menossa.
Pettäminen on veressä
7
1451
Vastaukset
- siru
kun mukavaa... Sun tyttöystäväs mahtaa myös tilanteesta nauttia oikein olan takaa...
Hyvähyvähyvähyvä... - Jore
Jos tarinasi totta lienee...???
Jos sinä itse et tapojasi muuta, niin siihen saattaa tulla jostain muualta päin stoppi!
Sinut laitetaan tajuamaan tekojesi mielettömyys.
Ei näillä asioilla voi saavuttaa rauhaa sydämelleen, se kuin loputon suo, jossa reunaa ei näy...
Olen joutunut itsessäni kohtaamaan näitä asioita! - aivoina
Niin tämä kertoo sinusta paljon ihmisenä.
Kaveri ajattelee vehkeellä jolla kusee !!!
Onnea parisuhteeseen. Kyllä Siperia opettaa. - Olet oikeassa
Etkä rupea sit nössöilemään..siis pettää saa
muttei jäädä kiinni ja tyhmintä on kertoa siitä
ei seuraa kun pahaa....Pitäähän nyt miehillä
paheensa olla- btw
miehilläkin...
- s.ääliökö olet
pikkunakki-miehen touhua, pitää todistella itselleen, että on "kovajätkä". Kaverit naureskelee pukuhuoneessa nakkimiehelle, pitää olla todisteena liuta hoitoja.
Kai sulla on myös hulppee auto ja muut hilavitkuttimet sen nakin jatkeena.- pippelistä
Mitäs kokoa ne on, onko niistä mitään iloa vaikka mulle? Vai oletko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944