hei, olen miettinyt itseni ulkonäköä jo pitemmän aikaa.
mieheni haukkuu minua läskiksi (olen 166/58), joka pahoittaa mieleni (mieheni ihanoi mallinaisia),mutta kun kuitenkin saan kuulla baareissa kuinka kaunis olen, ja saan myös monia iskuyrityksiä illassa. sekä tietty niitä ns.magneettipäänkääntöjä xD
mutta tässä nyt tulee se pointti: onko se todella niin, mieheni vain mollaa minua?MIKSI?
olemme olleet yhdessä 7v ja ikää meilä on 23/25v
en minä koskaan ole mollannut mieheni ulkonäköä (vaikka varaa olisi....), vaikka hän ei todellakaan ole komea..
ja lopuksi kommenttja:
- älä nyt yöllä syö, ettet lihoa
- no kylläpäs sinä jaksat syödä
- ..oisko sun jo korkea aika kiinteyttää itsees?
- voisit jumpata
- voisit venytellä
- älä osta karkkia, lihot
- ja taas ostit herkkuja,ne lihottaa
jne...
:(
kompleksiko
5
645
Vastaukset
- nainen__
Aiot siis jatkaa suhteessa jossa sinuun käytetään henkistä väkivaltaa?
Miehelläsi voi olla jokin sadistinen tarve huomautella ja ojentaa (jota et niin rakastuneena huomaa, rakkaus kuulemma sokea).
En suosittele että alat muuttamaan itseäsi miehesi mieliksi jos ITSE olet tyytyväinen itseesi tuollaisena. Mitäpäs jos laittaisit ukkos vaihtoon, varmasti saat paremmmankin miehen, miehen jonka mielestä naisessa pitää olla jotain josta ottaa kiinni.- Ei!
Läskistä saa kiinni. Naisessa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni, ettei tarvitse läskien alta etsiä.
- pmnp
Ei! kirjoitti:
Läskistä saa kiinni. Naisessa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni, ettei tarvitse läskien alta etsiä.
sulle,kuin joku muukin jo tässä: ehkä sun kannattais laittaa ukko kiertoon, ja etsiä parempi tilalle! Toi miehesi huomattelu todellakin nimittäin on ainakin jonkin sorttista henkistä väkivaltaa sua kohtaan,ollessaan jatkuvaa kontrollointia.Jotenkin saattaisin ymmärtää miestäsi,jos olisit ylipainoinen,mutta kun et sitä ole,on hänen käytöksensä aika törkeää...
Voit toki koettaa jutella miehesi kanssa ja yrittää saada häntä ymmärtämään,että sun syömistesi jatkuva kyttääminen tuntuu inhottavalta.Jos miehesi juttelu-yrityksiisikin suhtautuu ylimielisesti tai välinpitämättömästi,niin ero olisi varmaankin viisainta.
- Otus-007
mun ex oli ihan samanlainen. kuulemma leikillään sanoi, enkä todellakaan missään vaiheessa ole ollut ylipainoinen (158/ aina alle 50kg). typerää käytöstä häneltä. jos ei pyynnöstä huolimatta lopeta laita ukko vaihtoon. eihän tollasta käytöstä jaksa katsella kukaan!
- ystävä
tuo esitettäväksi malliksi naisen, joka näyttää "oikealta". Sitten voit päätellä, onko sinun mahdollista tavoitella treenien avulla sitä ihannetta vai ei. Vai kannattaisiko olla vain tyytyväinen ettei esim. ole pelkkää luuta ja nahkaa (SO HOT..mayB NOT..)??Oikeissa kohdissa muodot ovat InFashion!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h82768Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062611Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141463- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.70986Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948