-Meillä on aikaa maata ja kalastella.
-Tehkööt ite paskat duuninsa jne.
-Palkoilla elvisteltiin
-Ylivertaisella ammattitaidolla
-Olemme korvaamattomia periksi ei anneta.
-Saavutettuja etuja ei poljeta.
-NO SE SIITÄ lyhyestä virsi kaunis.
Kesäisiä
8
544
Vastaukset
- koskaan
sanottavan "trolli" ja mitä niillä saa aikaan?
- yhden
- se on ammatinvalintakysymys
- Epätoivoinen akateeminen
Tänään minä kyllä yksin työpaikallani siunailin, että edes viereisellä rakennustyömaalla näkyi vielä rakennusmiehiä työn touhussa, että säilyi jonkinlainen todellisuuden tunne. Koko paikka oli nimittäin aivan tyhjä kello kolmelta iltapäivällä, kun nousin kolostani yläkertaan yhteisiin työtiloihin: valot sammuksissa, samoin kopiokone, ei kahvia, yksi piirtoheitinkalvo, joita olisin tarvinnut paljon, mutta valtuudet (avaimet) eivät minulla riitä niitä itsenäisesti saamaan. Olisin tehnyt kalvoja materiaalista, jota ensin odottelin kaksi kuukautta, kun se kahteenkin kertaan tilattiin / lähetettiin väärin - parinkymmenen kilometrin päästä ja valmis materiaali.
Epätoivoinen akateeminen kirjoitti:
Tänään minä kyllä yksin työpaikallani siunailin, että edes viereisellä rakennustyömaalla näkyi vielä rakennusmiehiä työn touhussa, että säilyi jonkinlainen todellisuuden tunne. Koko paikka oli nimittäin aivan tyhjä kello kolmelta iltapäivällä, kun nousin kolostani yläkertaan yhteisiin työtiloihin: valot sammuksissa, samoin kopiokone, ei kahvia, yksi piirtoheitinkalvo, joita olisin tarvinnut paljon, mutta valtuudet (avaimet) eivät minulla riitä niitä itsenäisesti saamaan. Olisin tehnyt kalvoja materiaalista, jota ensin odottelin kaksi kuukautta, kun se kahteenkin kertaan tilattiin / lähetettiin väärin - parinkymmenen kilometrin päästä ja valmis materiaali.
Selkeyden vuoksi totean, että materiaali ei ollut väärin pakattu, että se olisi sen vuoksi palautettu. Se oli väärin tilattu tai lähetetty kokonaan väärä materiaali. Kaksi kuukautta siinä kuitenkin meni odotellessa ... eikä pirukaan ota selvää, että mitä tapahtui.
Selkeyden vuoksi totean, että materiaali ei ollut väärin pakattu, että se olisi sen vuoksi palautettu. Se oli väärin tilattu tai lähetetty kokonaan väärä materiaali. Kaksi kuukautta siinä kuitenkin meni odotellessa ... eikä pirukaan ota selvää, että mitä tapahtui.
Ilmoitustaululla luki, että muista tyhjentää postilokerosi päivittäin. Tilinauhaa olisin hieman itse kaipaillut jakeluun - onhan maanantaina tilipäivä. Turhaan.
- Pöljä ei akateeminen
Ilmoitustaululla luki, että muista tyhjentää postilokerosi päivittäin. Tilinauhaa olisin hieman itse kaipaillut jakeluun - onhan maanantaina tilipäivä. Turhaan.
Mitäpä oikein meinaat jutuillasi julkituoda?
En ymmärrä.
Ootkohan ollut vähän viihteellä..? - Mie oon ihan samanlainen...
Pöljä ei akateeminen kirjoitti:
Mitäpä oikein meinaat jutuillasi julkituoda?
En ymmärrä.
Ootkohan ollut vähän viihteellä..?... tuurijuoppo kuin monet muutkin vasemmistolaiset. Hyvä duunari olisin, mutta kun ei ensinnäkkään löydy solidaarisuutta. Ja toisekseen en ole työn sankari enkä marttyyri ... herra paratkoon.
Mie voisin voisin ihan sopivissa olosuhteissa tehä jopa tulosta. - Epätoivoinen akateeminen
Mie oon ihan samanlainen... kirjoitti:
... tuurijuoppo kuin monet muutkin vasemmistolaiset. Hyvä duunari olisin, mutta kun ei ensinnäkkään löydy solidaarisuutta. Ja toisekseen en ole työn sankari enkä marttyyri ... herra paratkoon.
Mie voisin voisin ihan sopivissa olosuhteissa tehä jopa tulosta.... että ois monen duunarin työpäivä lopahtanu jo parkkipaikalle, johon mie en päässy ylämäkkee, vaikka laki on miun puolella: talavirenkaita ei saa ees asentaa vielä.
Ajatelkaa hyvät ihimiset, mistä miulle maksetaan: kaikk' muut ovat parempii ihimisii. Mie kysyn et onks tää liitto tai mikkää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17113043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454830Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211979Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1131725Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3671655Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481