haluan vaimoni siskoa

itse piruko?

Vaimoni siskon näkeminen kiihottaa mielettömästi ja haluaisin nussia häntä mielettömästi! tiedän etten saisi himoita, mutta tahtoisin edes kokeilla miltä tuntuisi...

53

18969

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kihloissa...

      Olen samassa jamassa, mutta siskoja on kaksi... Välillä takee pahaa kun ollaan mökillä porukalla viettämässä iltaa, katsoa saa muttei koskea! Minkäs sitä haluilleen voi ja kun vielä toinen sisko härnää, ei ole helppoa.

      • gem

        ...olla se klassinen heikko mies joka sortuu kun nainen vilauttaa pikkareitaan.. ??? Eikö pitäisi jo varotuskellot soida kun vaimon sukulaiset alkaa sinua vokottelemaan... jospa kyse on vaikkapa sisarkateudesta ja sinusta tulee vain tämän siskon tarkoitusperien pelinappula??? Oletko miettinyt tällaista... että kyse ei olekkaan ollenkaan sinusta vaan naisten keskinäisestä valtapelistä...


      • Jarkki
        gem kirjoitti:

        ...olla se klassinen heikko mies joka sortuu kun nainen vilauttaa pikkareitaan.. ??? Eikö pitäisi jo varotuskellot soida kun vaimon sukulaiset alkaa sinua vokottelemaan... jospa kyse on vaikkapa sisarkateudesta ja sinusta tulee vain tämän siskon tarkoitusperien pelinappula??? Oletko miettinyt tällaista... että kyse ei olekkaan ollenkaan sinusta vaan naisten keskinäisestä valtapelistä...

        Naisten valtapelistä siinä muuten on kyse. Se on sisaruksilla järkyttävän yleistä.


      • Kihloissa...Onnellisesti!
        gem kirjoitti:

        ...olla se klassinen heikko mies joka sortuu kun nainen vilauttaa pikkareitaan.. ??? Eikö pitäisi jo varotuskellot soida kun vaimon sukulaiset alkaa sinua vokottelemaan... jospa kyse on vaikkapa sisarkateudesta ja sinusta tulee vain tämän siskon tarkoitusperien pelinappula??? Oletko miettinyt tällaista... että kyse ei olekkaan ollenkaan sinusta vaan naisten keskinäisestä valtapelistä...

        pelkoa. En todellakaan aio olla se heikko osapuoli ja sortua pettämiseen, vaikka vähän vilautellaan tai käydään käsiksi. Onneksi siskot eivät ole käyneet käsiksi ja jos sen tekevät niin tuon asian julki myös avovaimolleni.
        Mutta en voi sille mitään että joskus kun mökillä pienessä hiprakassa vaimokkeen sisko vilauttaa, niin mielessä käy kiellettyjä ajatuksia.Mutta ne ajatukset eivät ketään vahingoita ja häipyvät aina yhtänopeasti kuin ovat tulleetkin.


      • mee too

        tulevan vaimoni kaverit houkuttaa. Kiitti vaan kun pukeutuu niiiiiiiiin sexysti.. Yritä siinä nyt olla vilkuilematta... *huh*


      • Anonyymi
        gem kirjoitti:

        ...olla se klassinen heikko mies joka sortuu kun nainen vilauttaa pikkareitaan.. ??? Eikö pitäisi jo varotuskellot soida kun vaimon sukulaiset alkaa sinua vokottelemaan... jospa kyse on vaikkapa sisarkateudesta ja sinusta tulee vain tämän siskon tarkoitusperien pelinappula??? Oletko miettinyt tällaista... että kyse ei olekkaan ollenkaan sinusta vaan naisten keskinäisestä valtapelistä...

        Hyppää aloittaja junan eteen, olet sairas sika. Trolli!!!


    • Banaani

      Ei siinä ole mitään pahaa, että ajattelet vaimosi siskoa ja häntä haluat. Se on aivan luonnollista, kaikki me teemme niin. Varmasti vaimosikin toisinaan haaveilee seksistä toisten miesten kanssa. Ei ajatuksissa ole mitään pahaa. Jokainen saa haluta vaikka naapurin kissaa, eriasia sitten on jos ryhtyy näitä halujaan toteuttamaan.

      Hillitse itsesi hyvä mies, haaveile ja ajattele, mutta muista että hetken hurmion tähden ei kannata avioliittoa pilata. Ja samalla pilaisit paitsi vaimosi ja sinun välit, myös vaimosi ja hänen siskonsa välit.

      • Anonyymi

        Sikamaista tänne kirjoittaa tollasia, hyi sika olet ap.


    • Jarkki

      Ihan normaalia sitä vaimon siskoa on haluta. Haluaisit luultavasti tätä vaimoasi jos olisit sen siskon kanssa yksissä.
      Ainut juttu siinä on se, että vaimon sisko ei taida haluta sua...

      • devil in disguise

        minä olen pannut jo vaimoni siskoa pari kertaa kännipäissä mökillä enkä kadu kun tämä sisko on 8 vuotta vaimoani nuorempi ja paljon tiukempi. suurin syy tähän on vaimoni lihavuus joka tekee hänestä luotaantyöntävän


      • päkä
        devil in disguise kirjoitti:

        minä olen pannut jo vaimoni siskoa pari kertaa kännipäissä mökillä enkä kadu kun tämä sisko on 8 vuotta vaimoani nuorempi ja paljon tiukempi. suurin syy tähän on vaimoni lihavuus joka tekee hänestä luotaantyöntävän

        hyi sua ei saa vaimosta noin pahoja puhua selän takana!!!!!
        =)


      • devil in disguise
        päkä kirjoitti:

        hyi sua ei saa vaimosta noin pahoja puhua selän takana!!!!!
        =)

        miksen voi? nainhan jo vaimoni selän takana!


      • sanna
        devil in disguise kirjoitti:

        minä olen pannut jo vaimoni siskoa pari kertaa kännipäissä mökillä enkä kadu kun tämä sisko on 8 vuotta vaimoani nuorempi ja paljon tiukempi. suurin syy tähän on vaimoni lihavuus joka tekee hänestä luotaantyöntävän

        ..kuin toivoa että vaimosikin panee jotakuta muuta sinun selän takana... No, paha saa normaalisti palkkansa. Ennemmin tai myöhemmin...Jäät kyllä kiinni.


      • osmi
        devil in disguise kirjoitti:

        minä olen pannut jo vaimoni siskoa pari kertaa kännipäissä mökillä enkä kadu kun tämä sisko on 8 vuotta vaimoani nuorempi ja paljon tiukempi. suurin syy tähän on vaimoni lihavuus joka tekee hänestä luotaantyöntävän

        se pitää haukkumalla mut aisoissa
        kaikista asioista se haukkuu


      • Rappu 897
        sanna kirjoitti:

        ..kuin toivoa että vaimosikin panee jotakuta muuta sinun selän takana... No, paha saa normaalisti palkkansa. Ennemmin tai myöhemmin...Jäät kyllä kiinni.

        Tuo on oikeasti ihan paskaa. Paha ei saa aina palkkaansa varsinkaan jos on vähänkään fiksu. Tuollaiset sananlaskut ovat lähinnä tuomassa itselle mielenrauhaa kun kokee mielestään vääryyttä. Samoin se ettei ruoho muka olisi vihreämpää aidan toisella puolella. Kyllä se joskus oikeasti on.


    • Judy

      Keep on dreaming...

      Kuvittele mitä tapahtuisi sen jälkeen, kun olet jäänyt itse teosta ja toiminnasta kiinni??? Olisiko vapauttavaa?

    • naminami

      varmasti tekisi hyvää panna vaimon siskoa,etkä varmasti olisi ensimmäinen etkä viimeinen joka kokeilee vaimonsa siskon pillun tuntua

      • Anonyymi

        Ei kaikki ihmiset ole elukoita, todella sairasta tämä höpötys🐽.


    • naisnäkökulmaa

      Ainahan unelmoida saa, ja jos luulet että vain te miehet teette niin, olet väärässä. Me naiset vain emme puhu siitä mitään, koska sehän olisi kova kolaus miehen itsetunnolle ja mies kokisi heti itsensä huonoksi rakastajaksi. Voi kun tietäisit kuinka monia märkiä unia ja haaveita minulla on ollut esim. siskoni miehestä ja jopa poikaystäväni nuoremmasta veljestä, tai kuinka olen kuvitellut Brad Pittin panemaan minua poikaystäväni tilalle, ja ihan vain siksi että niin voi tehdä, se on toisaalta hauskaa ja toisaalta jännää. Siinä ei ole mitään pahaa, omat ajatukseni eivät satuta ketään kunhan pidän ne omana tietonani. Meille on luotu mielikuvitus ja samalla siis mahdollisuus toteuttaa haaveissamme kaikki mitä haluamme. Raja menee siinä tekeekö haaveistansa totta.

      • niistä haaveista

        samantien tottakin????!!! Jos kerran haluaa, pettää silloin jo henkisesti! Fyysinen pettäminen ei ole sen kummempaa... Eikä kukaan siitä kulu! Ärsyttävää kaksinaismoralismia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Ajatar

      Ootteko te aivan kusipäitä? Suurin osa kirjoituksista ihan viirupäiden käsialaa tai sitten täytyy osan olla jo ihan vaan provosoivien näppäimistöstä lähtöisin. Niin sairasta homma näyttää olevan. Fantasiaa saa ja pitääkin seksissä olla, mutta mä olen sillä tavoin normaali ihminen, että pelkkä ajatus siitä, että touhuaisin siskoni miehen kanssa saa minut yökkimään. Monelle täällä näyttäis piipaa-autolla olevan käyttöä ja pehmustettu huone "pitkälle lomalle" tarpeen. Ei pahalla muttei totisesti hyvälläkään. Käyttäkää ihmiset edes jonkinmoista moraalia elämässänne. Se tekee kaikkien elämän vähän kauniimmaksi:)

    • No niin

      Saitkos? Silloin joskus.

    • ja hekumoi

      Juu ja se piru sun olkapäälläsi houkuttelee ja korvaasi kuiskuttelee, päässäsi sanelee että haluut huorata. Että himoitset ja teet tyhmiäs kunnes siihen lankeet.

    • Veljen vaimo

      mieheni veli haluaa minua mielettömästi.

    • jep jep jep jep

      niinhän siinä helposti käy.

      Mutta siinä kohtaa tuleekin karu todellisuus vastaan.

      Jos olisit komea, sulla olis jos se sisko tai sen kaltainen vaimo, semmonen jonka sisko ei olisi yhtään kiinnostava.

      Elämä on.

    • Voih

      Mullaki haluttais vaimon siskon ihanaa persettä aina kun näkee aaaahhhhhh!!

    • Elämän_vonkamies

      Olisi kiva tietää, pääsitkö aikoinaan jurnuttamaan vaimosi siskoa? :) Kenties teillä oli mehevät sessiot!

    • voi_voiju

      Et ole yksin, mulla sama vika sisko vielä seksikkäämpi kun Vaimo ja nuorempi ja tietää kyllä että katselen salaa ja kiusoittelee kun on sopiva hetki...hymyilee, heiluttelee säärtään istuessaan tiedä sitten mitä korvien välissä liikkuu. Panettaa mutta kun...

    • Sattumaan_sitä

      Sama vika!!! Minäkin halusin ihan mielettömästi mieheni veljeä, kun se oli paljon paremman näköinen. Nyt kaikki ihmettelevät kuinka poikamme on niin setänsä näköinen :)

      • Anonyymi

        Sairasta porukkaa nämä kaks!


    • kerran_koskenut

      Ei ole onneks tota ongelmaa, muijan sisko ei kyllä himota yhtään...On isot tissit mutta ei muuta kiinnostavaa, tuli yks juhannus kuin varkain tai vahingossa koskettua, olihan ne isot ja kiinteätkin eikä tuo hirveesti pahastunut sano vain että sot sot mene puristelee vaimosi tisuja eikä vaimokaan siitä pahastunut.

    • susijakoira

      Haluaisin siskoni vaimon kummia. Sillä on iso pää. Puristin sitä vahingossa kerran ja se sano, että soo soo purista omaa päätä. Puristin, mutta liian kovaa ja jouduin sairaalaan aivovamman takia. Sen jälkeen en ole puristellut ketään ikinä. Paitsi naapurin suisikoiran persettä mutta se oli liian karvainen, mutta kiinteä.

    • paneskelemaan

      Olisko pitänyt alun perin miettiä, kumman kaa alkaa...

    • JuupajuuNiin

      Luin ketjun ja tulin siihen tulokseen, että ristin käteni kyynärpäitäni myöten ristiin ja kiitän luojaa, ettei miehelläni ole veljeä. Helpostikin veli voisi olla komeampi ja kiihottavampi kuin turkulainen insinööri.

    • Häpeetä

      Kun pirulle annat jo ajatuksissasi pikkusormen se vie koko käden. odota vaan mikä helvetti siitä vielä syntyykään ja saa molemmilta pikapikaa häpeälliset lähdöt. Sitä saat et parempaa.

    • kiihottaa

      Mullakin on ongelma...haluisin vaimoni siskoa...se on niin kaunis ja kiihottava...aina kun nään hänet niin halut alkaa...mitenkähän sais häneltä??

    • eihuolta

      Ei ole tota ongelmaa...vaimon sisko on kyllä pahemman näköinen kun vaimo itse mutta vaimon yks kaveri saa kyllä veitikan heräämään ja äkkiä.

    • Juhaniaho

      Vaimon siskot on tehty naimista varten. Eteenkin jos oma muija on paksuna eikä anna niin se on ihan ok käydä silloin vaimon siskoa poksauttamassa.

    • Anonyymi

      vaimollani on kaksi siskoa ja tekisi molempia päästä nussimaan.! kimppakivakin olisi kova.

    • Anonyymi

      Taitaa olla aika yleistäkin tuo kumppanin sisaruksiin ihastuminen. Onhan se ihan ymmärrettävää siinä mielessä että sisarukset kun muistuttavat yleensä ainakin jollain tasolla toisiaan niin jos ihastut yhteen niin varmaan myös toiseenkin. Kuitenkin ihan vinkkinä vaan että kannattanee jättää fantasioinnin tasolle. Jos menet lyömään kiilaa sisarusten väliin niin voit saada aikaan koko elämän kestoisen perheriidan.

    • Anonyymi

      Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole, jos joskus himottaa? Kai sitä itsekullekin välillä sattuu. että mieli harhailee, kun näkee sopivan? Ei se automaattisesti tarkoita, että asialle mitään tekisi. Minusta pikemmin outo ajatus, että jollakulla ei koskaan kävisikään mielessä. Kuulostaa enemmän itsepetokselta.

      P.s. Siinäkin on eroa, että käykö vain joskus mielessä, vai tuijotteleeko enemmänkin ja mielessään onanoi. Jälkimmäinen ei taas ole mielestäni ihan "tervettä".

    • Anonyymi

      Kohta lähtee entinenkin.

    • Anonyymi

      Mtt toimisto ottaa vastaan.ole hyvä🤮

    • Anonyymi

      Tästä tuli mieleen tapahtuma vuosia sitten.
      Jouduimme isommalla porukalla ahtautumaan pieneen autoon lyhyen matkan siirtymää varten.
      Siinä ei oikein keskitytty kuka kenenkin syliin istuu ja vaimon nuorempi sisko päätyi minun syliini istumaan.
      Pomppuisella ja mutkaisella tiellä hän tietysti liikkui sylissäni auton liikkeiden mukana ja vaikka taistelin vastaan, niin se alakerran kaveri housuissani ilmaisi innostuksensa.
      Loppumatka menikin niin, että vaimon sisko matkusti seisovan ja innokkaan miehuuteni päällä. Häntä se ei tuntunut haittaavan, hän ei edes asentoa vaihtanut. Hän liikkui sylissäni ja antoi kovan etumukseni hieroa häntä.
      Tapahtumasta ei ole koskaan puhuttu jälkeenpäin mitään eikä välillämme ole tapahtunut mitään, mutta lämmöllä muistelen sitä tapahtumaa. Vaimon sisko on vielä kaiken lisäksi hyvännäköinen ja hyväkroppainen nainen. Ei ole yhtään ihme, että myös alakerran kaveri innostui siitä kyydìstä.

    • Anonyymi

      Maksa vapaa-ajattelun jätemaksu ensin.

    • Anonyymi

      Onks Sua kotona kasvatettu ?
      Todennäköisesti ei.

    • Anonyymi

      Onks Sua kotonasi kasvatettu?
      Todennäköisesti ei.

    • Anonyymi

      Oletko nussinut kaikkia?

    • Anonyymi

      Minä nussin vaimoasi

    • Anonyymi

      En halua edes ajatella vaimon siskoa enkä missään nimessä olla tekemisissä vaikka vaimo kuinka rukoilis että voinko olla edes puheväleissä hänen ällöttävän siskon kanssa niin en todellakaan voi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe