hey! Täs nuori mc stadis ettiskelee biiteij (hyvii sellasii) jos joku tarjoutus mulle sendii tai jtn.. eli jos sul jtn biiteij on niin laita mulle ihmees viestiä..
thänksit
Yhteistyö(kö) Kiinostaa!!??
6
652
Vastaukset
- Markouuu
No ensinnäkin kannattais kertoo et onks sulla mitään biisiä näytöks? Eli aika moni haluu kuulla sun lauluu ennen ku antaa mitään. Ja sit toiseks kannattais laittaa mikseriin ilmotus tost jos et oo laittanu. :)
- Hachiroku
kantsii kokeilla mikseristä sellasta tyyppiä kuin Fiction Beats mut ainoo on se et sul tarttee olla oma biisi joka on Fictionin mielestä hyvä ennenkuin saat käyttää niitä
- viallinen
luuletsä et joku ANTAA sulle biittei??tee omat biitit!
- niin että
Tuo Fiction Beats antaa biittejä ihan ilmaseks, kokeile vaikka!
- tämä on mikseri
niin että kirjoitti:
- apply
niin että kirjoitti:
Niin ja tuolla mikseri.netissä on n. 100 muutakin jotka tekee biittejä ja antaa niitä toisille käyttöön.. kun vaan jaksaa vähän selailla.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780