Hypit täällä joka keskustelussa,mutta et pysty vastaamaan yksinkertaisempaan kysymyksen.(käykää katsomassa Sukula keskustelussa). Siinä oiva esimerkki.
Vastaa keskustelussa esitettyyn kahteen kysymykseen.
mie 1
16
604
Vastaukset
- Raakel
Osako se muuta kuin aiheutta hämminkiä. Tiedot on aika olemattomat.
- Mie1
Ne kysymkset, kun en niitä sieltä keskusteluviidakosta löydä. Kiitos. :)
- avuliasaatu
Mie1 kirjoitti:
Ne kysymkset, kun en niitä sieltä keskusteluviidakosta löydä. Kiitos. :)
Ihmettelijä kysyi:
1.Mitä leivässä/viljassa on ihmiselle niin tärkeää?
2. Mitä ravintoaineita viljassa on,joita ihminen välttämättä tarvitsee,eikä saa sitä mistään musta ravintoaineesta kuin viljasta? - Mie1
avuliasaatu kirjoitti:
Ihmettelijä kysyi:
1.Mitä leivässä/viljassa on ihmiselle niin tärkeää?
2. Mitä ravintoaineita viljassa on,joita ihminen välttämättä tarvitsee,eikä saa sitä mistään musta ravintoaineesta kuin viljasta?Mutta tähän kysymykseenhän olen jo vastannut! Se löytyy tuolta, missä se on kysyttykin. Vastaus on kuitu. Mitä tämä nyt oikein on?
- toivoton
huomaa ettei mitään hajua asioista ja jauhaa paskaa. Yksinkertainenkin asia on niin vaikea.
- mee too (mie 2)
Perjantaipullo jo aukaistu? Oletko äkäinen juodessasi?
- ihmettelijä
On taas valjastettu alter egot mukaan,kun ei osaa vastata,niin tätähän tämä on.
- Mie1
Tää toistuu täällä tämän tästä. Minua syytetään siitä, etten ole joskus jossain vastannut johonkin kysymykseen. Kun kysyn, mikä se kysymys oli, seuraa hiljaisuus, tai puheenaiheen vaihto.
Onko sinulla siis jotain kysyttävää minulta vaiko eikö ole?
- ihmettelijä
Ei vaan vastauksi kuulu,pariin helppoon kysymyksen. Miksiköhän?
- Esko
Voin vastata erään puolesta,se ei tiedä. Anna jo olla,kyllä kaikki on tajunneet pointin. On vaan lähtenyt kehiin liian laihoin eväin. Viisaampi lopettaa.
- Mie1
Minä kysyn sinulta nyt kaksi kysymystä. En tosin kerro, mitä ne ovat. Sitten alan ihmetellä lukuisten nikkien voimin, miksi et vastaa. No tietenkin siksi, kun et osaa.
Mene hyvä ihminen hoitoon! - ihmettelijä
Mie1 kirjoitti:
Minä kysyn sinulta nyt kaksi kysymystä. En tosin kerro, mitä ne ovat. Sitten alan ihmetellä lukuisten nikkien voimin, miksi et vastaa. No tietenkin siksi, kun et osaa.
Mene hyvä ihminen hoitoon!Mene sukula keskusteluun ja siellä käymäämme keskustekuun. Siellä on esittämäni kysymykset. Jankkaat täällä ettet tiedä mitä kysytään,vaikka yritit siihen vastata jo kerran. Älä esitä martyriä vaan mene Sukula keskustelun ja vastaa esittämiini kysymyksiin . Niitä on peräti kaksi.
- ihmettelijä
Mie1 kirjoitti:
Mene hyvä ihminen hoitoon!Minunko tässä hoitoon pitäisi mennä,ja sinä et muka tiedä mistä kysymyksistä on kysymys. Et vain osaa niihin vastata. Ja siksi minun pitäisi hakeutua hoitoon?
Mutta tämähän on teidän tyylinne,kun ette osaa vastata on muiden hakeuduttava hoitoon.
Äläkä väitä ettet tiedä kysymyksiä,ne liittyivät viljaan ja leipään. Osaat oivallisesti surffailla keskustelusta toiseen,mut et osaa löytöö Jyrki Sukulaa koskevasta keskustelusta kysymyksiäni. Älä naurata ,et vain uskalla vastata. - ihmettelijä
Mie1 kirjoitti:
Mene hyvä ihminen hoitoon!Vinkki. "Jyrki Sukula hankkii virkeyttä". Sieltä se löytyy ,jos uskallusta löytyy vastata.
- Mie1
ihmettelijä kirjoitti:
Vinkki. "Jyrki Sukula hankkii virkeyttä". Sieltä se löytyy ,jos uskallusta löytyy vastata.
Mutta et jaksa toistaa niitä kahta kysymystä. Kuule, minäkin olen jäänyt vaille vastausta täällä lukuisia kertoja, mutta en jaksa niitä enää perätä, kun kerran kysyttävä ei vastausta tiedä.
Viimeisen kerran: Kerro minulle, mitä ne kysymykset ovat. Lupaan vastata.
- mie1
Nyt en voi kyllä enää odotella, pitää päästä nukkumaan. Tsekkaan tämän vielä huomenna jossain vaiheessa, jos olet kirjoittanut ne kysymykset minulle. Lähden sunnuntaina matkoille, joten en voi kauheasti roikkua netissä huomenna. Mutta vastaan siis, jos vain voit kertoa mihin pitäisi vastata. Hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958