Olen 188 cm pitkä ja monella valmistajalla tuo 34", joka taitaa olla maksimipituus, jää silti lyhyeksi. millä merkillä olisi pisin mitoitus ja mistä Helsingissä niitä löytää ?
Farkkumerkki pitkälle ?
7
1039
Vastaukset
- Lolman
Ite oon 187 eikä pituuden suhteen oo mitään ongelmia ollu löytää. Mitä nyt nykyään näyttää olevan muodissa kireät farkut >_
- maksimipituus
on paskapuhetta
- Jonas--
PepeJeans mallistossa on ainakin normaalia pidempi lahkeen sisäpituudelta muihin valmistajiin verrattuna. Eli sieltä pitäisi riittää se 34".
- on myös
dolce gabbanalla, 32" housuissa itellä on ainekin 36" lahkeet
- lilliszzz
JC:ssä on pitkiä housuja
- Jim
Siellä on halvalla farkkuja joissa on pitkät lahkeet ja muitakin housuja..riittää ainakin mulle..oon 194 cm pitkä...
- Hevioso
Ainakin Pearsonilta löytyy 36" lahjepituudella, eikä maksa paljon! Itellä 31"/36".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026448
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h834933Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1053191Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303032Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262235Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191616Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961211Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391192Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311106- 48884