mitkä ravat ei tuki huokkosia? ja silti koskteuttais hyvin? mikä nimitys niillä silikooneilla yms. on pakkauksissa?
ihohuokkoiset
3
1055
Vastaukset
- Minä
Itse olen vegetaristi ja syön päivittäin seesaminsiemeniä, auringonkukansiemeniä ja kurpitsansiemeniä. Minulla ne ainakin tekevät ihosta todella hyvinvoivan, koska ne sisältävät paljon elintärkeitä omega-rasvahappoja. Minulla eläinperäiset rasvat ja valkuaisaineet eivät ole hyväksi iholleni. Ja tietenkin ihon perushoito on tärkein eli puhdistus, virkistys ja kosteus.
- sater
dermosilin kasvovoide-e, on tosi hyvä. Ei mielestäni tuki ja kosteuttaa tarpeeksi.
Apteekista saatava hyvä on esimerkiksi humektan. Mutta saattaa olla liian kevyt talveksi.
Silikoneja on lähennä keski- hintaisissa marketti voiteissa.(Loreal- hyvä esimerkki)..Suosittelisin hankkimaan kosteusvoiteet apteekista perusvoideosastolta. Se on kaikkein varmin sarja!
(Vichystä sain ainakin itse allergiaa, ja avenen sarjakaan ei ollenkaan toiminut).
Eli jos et tuota dermosilia saa netistä tilatuksi, koska 50e on ostoraja, niin marssi sitten apteekkiin tai kokeile vaikka erisanin kasvovoidetta mitä saa kaupoista(sitä ainakin täällä kehuttu). - Nimetön
Mulla on toiminut apteekista saatava Decubal face&body. Kosteuttaa hyvin, ei jätä ihoa rasvaiseksi ja imeytyy hyvin. Ei ole ainakaan minulla ja kaverillani näppyjä aiheuttanut.
Myöskin olen tykännyt Vichyn vihreän sarjan (rasvaiselle) voiteesta. Tosin se ei riitä mulle talveks kuin korkeintaan päiväks meikin alle...
Mineraaliöljy on kai ainakin paraffinum liquidum...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511788
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434437Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392728Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?971499Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361441