Poliisi teki eilisen uutisoinnin mukaan ratsian KTM:n tiloihin. Olisikohan syytä ratsata myös VM:n tilat, kun selvitetään minkä takia joku ajaa Suomelle vahingollista autoveropolitiikkaa? Loogista syytä nykyiseeen käytäntöön ei ole, joten kyse on jonkun tai joidenkin edusta.
Poliisi KTM:ssä, koska VM:ssä?
2
597
Vastaukset
- maahantuojat?
Autojen maahantuojat ovat käytännssä kusettaneet Tullia minkä ehtivät vanhan verolain aikana,joka mahdollisti temppuilun CIF-hinnalla.Lienevätkö tarjonneet Lapin matkoja VM:n ja Tullin virkamiehille,koska asiaan ei koskaan puututtu? Mutta sehän on tämä Maan Tapa maailman vähiten korruptoituneessa maassa.
- autoverotus
perustuu automaahantuojien vaatimaan ja itse määrittelemään protektionismiin. Voi vain ihmetellä, mitä kaikkea VM:n ja Tullin korkeimmat virkamiehet ovat aikojen saatossa sählänneet jonka perusteella virallisella autokaupalla on edelleen niin vahva niskalenkki kyseisiin tahoihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027