Petin poikaystävääni muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. Meillä oli suhteessa ongelmia, olin miettinyt muutenkin eroa ja upea mies (joka tiesi mitä tahtoi...) tuli istumaan samalle sohvalle bileissä. Otin mieheltä suihin, mutta lopetin tähän. Hän ei siis päässyt tekemään mulle mitään muuta kuin suutelemaan. Järki palasi kuvioihin ja pakenin paikalta.
Jätin poikaystäväni seuraavalla viikolla ja kerroin myös, että olin pettänyt häntä. Emme olleet muutamaan kuukauteen yhteydessä, mutta lopulta hän otti yhteyttä ja aloimme pitää yhteyttä lähes päivittäin -kavereina. Hän sanoi monta kertaa haluavansa minut takaisin, mutta itse en uskonut rakastavani häntä. Hiljalleen ymmärsin kuinka paljon hänestä välitin ja palasimme yhteen. Oli kulunut lähes vuosi siitä, kun erosimme.
Olemme nyt seurustelleet puolivuotta. Muutama päivä sitten hän alkoi kyselemään "yksityiskohtia" pettämisestäni. En halunnut kertoa, mutta hän jankkasi, että mulla on jotain salattavaa, jos en asiasta halua puhua. Kerroin kaiken mitä hän kysyi. Esimerkiksi sen, että mies ei ollut tehnyt minulle mitään ja etten ollut itse käynyt mieheen kiinni vaan olin suostunut, kun mies oli ehdottanut. Meidän piti lopettaa puhelu, koska hänet kutsuttiin takaisin töihin ja ehdimme juttelemaan vasta seuraavana päivänä. Hän kertoi, ettei tiedä, että voiko enää luottaa muhun ja lopetti puhelun eikä ole sen jälkeen vastannut.
Miksen ymmärrä?! Asiasta on jo puolitoistavuotta ja hän huoli mut vielä sen jälkeen takaisin! Olkaa niin kilttejä, selittäkää mulle...
Luottamus
4
1049
Vastaukset
- sekaisin
Unohdin mainita, että meillä on kaukosuhde. Näemme toisiamme joka toinen kuukausi.
- linda
kaukosuhteessa pojalla on ollut pitkät ajat hautoa tota juttua joka sitä on vaivannut ihan koko ajan. Ja nyt se alkaa tajuun ettei se pääse siitä yli, ei saa koskaan sitä mielestään, ja niinpä helpointa on otta väliä kun sitä on jo muutenkin. Häneltä loppui voimat uskoa tulevaisuuteen kun siinä on tollanen kivi jota ei pääse kunnolla käsitteleen kun te ootte koko ajan erossakin. Jos teillä ei olis kaukojuttua se vois olla helpompaa merkittävästikin.
- Mä vaan
Jotenkin pimpan anto olisi kait ollut ymmärettävää... mutta suhinotto sohvalla on aika
oksettavaa...
Jos häntä alkoi ällöttämään juttu.... sinun suussa jonkun molo ?
Teit aika blondin jutun...
Ei millään pahalla, mutta jutustasi saa kuvan että olet johdateltavissa...- mäkin vaan
juttu että sohvalla "mola" suus olis jotain iljettävää, mä teen sen aika usein enkä pelkästään sohvalla vaan mones muuskin paikas asunolla, kivaa ja antosaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041