voisko joku kertoa, että mitä vois hankkia poikakaverille (jonka kanssa olen ollut ainakin pari kuukautta yhdessä) joululahjaksi?
tosi hankalaa on ite keksiä mitään, joten olisin tosi kiitollinen vastauksista.
mitä lahjaks???
9
1282
Vastaukset
- pienienkeli1
mulla on sama ongelma :)
- meinasin
ostaa zippon jätkälle synttäri lahjaks. On siis tupakoivaa sorttia ja synttärit tulossa ihan pian. Ajattelin siihen kaivertaa sen nimen.
Joulu lahja onkin sitten ongelma... Jos joku mies lukee tätä niin mitäs olette mieltä taskumatista? sellasta myös harkitsin kaiverruksen kera.
Koruja mies ei käytä muuten ostaisin sellasen. Olen siis muutamalta miespuoleiselta kaverilta kyselly mistä lahjoista ovat tykänneet niin muutama on sanonu rannekoru, siis sellanen missä ketju ja sitten sellanan 'laatta' johon voi kaivertaa jotain. Myöskin kaulakoru joka sellasta ronskia ketjua. Kellot on myös ollu aika pidettyjä, tosin ne onkin sitten jo aika kalliita... Mitään halpis kelloa en suosittele ostamaan, niistä ei olla pidetty yhtään.
Perinteiset partavedet yms on ollu ihan jees. Jos itse olen ostanu niin usein ostanu sitten jonkinlaisen setin, esim aftershave dödö.
Nämä siis naisen näkökulmasta. Tiedä sitten jos ihan hakoteillä olen :D- streittarix
Sanoisinpa, että mies joka haluaa lahjaksi zippon, taskumatin tai rannekorun on täys urpo, eikä sellaisen kanssa kannattaisi olla missään telemisissä. Tai ainakin em. tuotteita käyttävisät miehistä tulee mieleen, että ne ovat itseään täynnä olevia macho-pulliselijoita, lisäksi tupakoitsijoita, alkoholisteja ja vastaavia huithapeleita. Itse ottaisin sellaisen miehen, joka ilahtuisi vaikkapa jostakin hyvästä kirjasta, teatterilipuista, tyylikkäästä kravatista tai illallisesta viihtyisässä ravintolassa
- jeah jee
streittarix kirjoitti:
Sanoisinpa, että mies joka haluaa lahjaksi zippon, taskumatin tai rannekorun on täys urpo, eikä sellaisen kanssa kannattaisi olla missään telemisissä. Tai ainakin em. tuotteita käyttävisät miehistä tulee mieleen, että ne ovat itseään täynnä olevia macho-pulliselijoita, lisäksi tupakoitsijoita, alkoholisteja ja vastaavia huithapeleita. Itse ottaisin sellaisen miehen, joka ilahtuisi vaikkapa jostakin hyvästä kirjasta, teatterilipuista, tyylikkäästä kravatista tai illallisesta viihtyisässä ravintolassa
Raamattu.
- nti20..
itellä kun tuo ukonrähjäle kävi töiden lomassa jotain oppisopimus-juttua, ei hän pitäny mitään valmistujaisia eikä olettanu et mä mitenkään häntä muistan. niin ostin hänelle _huumorilla_ yhden paidan jossa on yks sisäpiirin läppä, sen lempipunkkua ja kukan. Ja me oltiin oltu joku kolme neljä kk sillon yhdes. Mies ol tosi otettu. Meijän suhteessa huumori o isossa osassa, et sillä en mitään erikoisempia halunnuu edes ostaa. ja muutenkin lahjat on vielä jälkeenkin päin olleet vaan pitkälti läpän pohjalta, tietysti jotain viksuakin on yritetty ostaa toisillemme. Et riippuu teidän suhteesta, toisaalta olis varmaan ihan jees ostaa jotain "teidän omaa".. tai et se toinen huomais et sä olet oikeesti ajatellu häntä. Kun omasta mielestä joku zippo, tms. on aika peruskamaa. toisaalta alussa voi hyvä olla ostaakin jotain sellasta. mut jos miehelläs on huumoria, niin käytä mielikuvitusta :)
- gemini
viime jouluna ostin poikaystävälle extreme-duudsonien sivujen kautta miesten "beauty-packin" ja mukin, molemmissa luki isäntä (mun poikaystävä onkin vähän sellasta isäntä-sorttia niin sopi sille hyvin ;) että ei kellekään nörttiluuserille voi ostaa tollasta muuten ku huumorilla).
täksi jouluksi olen ostanut adidaksen pakkauksen joka sisältää suihkusaippuapullon ja dödön. siis ei vihjeenä vaan ihan noin niinkun yleishyödyllistä kamaa =) lisäksi kävin teettämässä t-paitaan sellaisen tekstin, joka sopii poikaystävälleni aika hyvin. pitää nyt vaan toivoa, että se tykkää siitä..
vaikea keksiä, kun ei tiedä mistä äijäs tykkää. mutta just joku huumoritekstillä varustettu t-paita/muki tai kuvallinen avaimenperä (esim. sun kuvalla =)). ei mitään kertakäyttökamaa vaan jotain sellaista mistä on iloa pitkäksi aikaa!- jo lokakuussa?
"täksi jouluksi olen ostanut adidaksen pakkauksen joka sisältää suihkusaippuapullon ja dödön."
No, voihan tosiaan olla, että nuo suihkusaippua- ja dödöpakkaukset (huom. rajoitettu erikoistuote) tosiaan loppuvat kaupoista viimeistään marraskuussa, että siinä mielessä hyvä olla ajoissa liikkeellä...
Tähän asti olen naiivina kuvitellut, että ne joululaulut ja -kalenterit ilmestyvät jo syyskuussa marketteihin kauppiaan toiveajattelun tuloksena, mutta näköjään jotkut ihmiset tosiaan innostuvat asiasta... Huhhuh.
- pieniperhonen
voisit vaikka ostaa: jonkun korun tai antaa omatekoisen lahjan niistä pojat tykkää.....
- miehen ainakin
Jos se käyttää vyötä niin osta Leatherman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070