eli siis.. lähdinpäs reissun päälle ilman että muistin ottaa pillereitä mukaan. jotenkin tuntuu, että kukaan ei ole unohtanut useampaa kuin yhtä pilleriä, mutta entä kun minulta on jäänyt niitä välistä kolme?? torstain pilleristä asti on syömättä.. toinen viikko olisi meneillään. miten ihmeessä menettelen nyt, kun olen kotona.. en kai voi kaikkia kolmea vetää samantien nassuun, kaikki ne myöhässä? olisin tietysti soittanut neuvolan tädille, mutta se on lomalla siinä missä minäkin! en tiedä minne soittaa.. en tiedä mitä tehdä..:S apu olisi kovasti tarpeen..
unohtuneita enemmän kuin yksi!
3
314
Vastaukset
- minna
Ainakin veti tuollaisessa samaisessa tilanteessa kaikki kolme putkeen ja menkat tuli sitten kuitenkin. Että saat nyt mukavasti kuukautiset tähän väliin ja sitten saat ne taas normaalisti.
- Tildaa
Tuollaisissa tilanteissa otetaan aina ne kaikki unohtuneet.
Ja sitten, jos asiassa on muuta ongelmaa (onko raskaus pelättävissä), niin tulisi tietty ottaa jälkiehkäisypillerit.
Jos lääkkeisiin liittyvät asiat vaivaavat, niin soitapa täältä löytyvään palvelunumeroon:
http://www.yliopistonapteekki.fi/asiakaspalvelu.do
Tuolla on yleinen palvelunumero (ilmeisesti 24 h), josta lääkäri tms. asiantuntija vastaa ja hältä voi kysellä lääkkeisiin liittyen juttuja. Itse asiassa juuri itse muutama päivä sitten soitin, kun olin unohtanut yhden pillerin välistä, meneillään oli liuskan eka viikko, ja pelkäsin raskaaksi tulemista. Sieltä sitten kerrottiin että minkä verran on riskiä, ja että jos ottaa jälkiehkäisypillerit (otin), niin voiko esim. jatkaa samalla e-pilleriliuskaa ihan normaalisti (riippuu käytettävästä merkistä), jne.- mitä uskotte...
Äläs rupea neuvomaan jollet ole lääkäri tai muu sellainen joka tietää oikeasti! Ite unohdin taukoviikon jälkeen aloittaa. Kaksi pilleriä unohtui, joista lääkäri sanoi että jätän sen ensimmäisen ottamatta jottei kierto mee ihan sekaisin! Kuitenki kolmessa pillerissä on aikaslailla hormoneja! Älkää ihmiset uskoko aina mitä täällä kirjotetaan! Varsinkaan ehkäsyasioissa jos ette oikeasti halua raskaaksi!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle142029Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631405Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1021379Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681225Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51151Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥31997En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?52996- 47981
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334950Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell42917