Minulla on anoppi joka puuttuu kaikkeen ja
tietää kaiken, lisäksi hän hän haluaa osallistua
päätöksentekoon kaikessa asiassa ja tuo mielipiteensä aina esiin, joka on myös ainoa oikea, koulujakäymättömänä hän on myös viisaampi ja tietävämpi joka asiassa kuin muut ja entisenä
kotiäitinä osaa sanoa, kuinka nykyisin pitää työelämässä toimia, taidan tukehtua, pitäisköhän
laittaa kengät jalkaan, tie on avoin....
Anoppi
9
1682
Vastaukset
- niin vaikeaa
sanoa suoraan??
- Laura_L
Kuinka käsittämättömän lyhyt on matka noista ajatuksista anopin osaan.
Odota hetki, pian on sinun vuorosi..- Onnea vaan
Täytyy onnitella anoppia, jolla on niin suuri elämänkokemus, että voi ohjata miniäänsä elämän karikoissa.
Ikävää, että miniä ei tunnu ollenkaan arvostavan. - toivottavasti
Onnea vaan kirjoitti:
Täytyy onnitella anoppia, jolla on niin suuri elämänkokemus, että voi ohjata miniäänsä elämän karikoissa.
Ikävää, että miniä ei tunnu ollenkaan arvostavan.sinä saat samannlaisen kaikkitietävän anopin tai jos olet itse jo siinä anoppi-iässä, niin kaikkitietävä naapuri voisi olla sinun osasi. Kukaan ei tiedä kaikesta kaikkea, jotkut eivät vaan voi sitä myöntää ja antaa niitä neuvoja vain niistä asioista, kun oikeasti jotain tietävät.
- on kamala
Olette käsittäneet ihan väärin, en ole miniä,
vaan vävy. Olen ottanut asian usein keskusteluun,
joka ei valitettavasti johda mihinkään, koska
kyseinen henkilö ei halua kuunnella toisia, vaan
on niin täynnä itseään ja omia mielipiteitään, joita pitää ainoana oikeana maanpäällä.
Statistikon roolissa olen menestynyt parhaiten, eli olen huomaamaton tai poistun omiin oloihini,
mutta siitäkin moititaan, että näin tekee, yritän olla provosoitumatta, mutta hän on erittäin taitava kielinen.
Oman roolini olen pyrkinyt aina hoitamaan mallikkaasti ja mielestäni siinä onnistunutkin, olemme muutoin onnellisia, mutta kun tämä lausuntoautomaatti tulee kylään, kaikki muuttuu. - niin iloinen
olen niin iloinen, anoppi ei tullut tänään kylään, voin nauttia rauhallisesta perhe-elämästä
ja sunnuntaista. - ppi
Mitähän sillä on väliä mitä se anoppi sanoo. Suodata niinkuin parhaaksi katsot. Jos jotain vaikiaa tulee suusta niin mieti tarkkaan, voisitko olla väärässä ! Anoppi haluaa puolisollesi vaan parasta aina ja iäisesti, joten voit olla heikoilla jäillä omine kuvitelmise.
- onkin
Panes vaan tossut jalkaan kun tunnut olevan tuommoinen vätys joka ei saa pidettyä anoppia aisoissa.Kuuntelet tietenkin paskat housussa kun anoppi määrää milloin se kakkahätä on..
- Vävynrenttu
Miksikä se tilanne erolla paranisi ? Riippuu tosin siitä kumman kanssa olet naimisissa, anopin vai vaimon.
Minkälaisia suorituspaineita anopin asioihin puuttuminen aiheuttaa, teetkö myös kaiken mitä anoppi neuvoo ?
Asioihin puuttuminen ja besserwissweröinti kuulostaa tutulta, itselläni lopullinen käännekohta oli kun anoppi kertoi minulle, että teen heille remontin. No, siihenhän oli helppo vastata, etten minä mitään osaa, kuten monesti aiemmin olin jo kuullutkin, joten sain jouhevasti delegoitua hommat suosikkivävylle, joka on niin "mukava ja taitava" - ja jolla näin kauniisti sanottuna on peukalo täysin keskellä kämmentä.
Eli kanssakäyminen minimiin ja auttamishanat kiinni, niin kyllä anoppikin oppii, mihin ylituomarointi loppujen lopuksi johtaa ! Ja vielä kerran: Kuunnellahan voi mitä vain, toteuttaminen on eri asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261