tekisikö kukaan mulle rastoja?
en tiiä meinaa miten lyhyiin hiuksiin se onnistuu??
-kauan jo himonnut-
onko stadissa mitään liikettä mikä tekee halvalla rastat?
RASTAT
5
881
Vastaukset
- pinja
mun hiukset oli puoleen selkään ja niistä tuli olkapäihin ulottuvat rastat. Jos on lyhyemmät, mutta haluaa rastojen silti olevan suht pitkät, pitää laittaa tekohiusta joukkoon..
- pimu19
olen sitä juuri miettinyt,että mulle täytyykin olla sitä tekohiusta! osaatko sanoa mistä netissä saisi ostettua tekohiusta vai kannataisko mun mennä ihan liikkeeseen ostamaan sitä?ehkäpä parempi niin..
ootko hesasta?halpaa mestaa mis tekee rastat? - pimu19
mutta pystyykö mulle tekemään rastoja näihin ollenkaan kun nämä ei ole edes olkapäille asti?
- viluinenpingviini
pimu19 kirjoitti:
mutta pystyykö mulle tekemään rastoja näihin ollenkaan kun nämä ei ole edes olkapäille asti?
Hiukset pitää olla vähin tään 20 cm jotta voi tehdä rastat.Mulla oli leukaan kun kaverini teki ohjeiden avulla mulle rastat (voin mailata ohjeet).On totta,että hiukset lyhenee jonkun verran kun laitetaan rastat.Käyppäs hairstoren sivuilla katsomassa kuituja,jos omat hiuksesi on mielestäsi liian lyhyet.Mulla on ollut rastat nyt 6 kuukautta ja rastat ylettyy olkapäille.
- pimu19
viluinenpingviini kirjoitti:
Hiukset pitää olla vähin tään 20 cm jotta voi tehdä rastat.Mulla oli leukaan kun kaverini teki ohjeiden avulla mulle rastat (voin mailata ohjeet).On totta,että hiukset lyhenee jonkun verran kun laitetaan rastat.Käyppäs hairstoren sivuilla katsomassa kuituja,jos omat hiuksesi on mielestäsi liian lyhyet.Mulla on ollut rastat nyt 6 kuukautta ja rastat ylettyy olkapäille.
selvä pyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057361
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253441Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3421472Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?541314