Nyt on tosi ahdistus päällä... Miten jättää mies, joka ei halua (ainakaan) tämänhetkiseltä elämältään mitään muuta kuin olla mun kanssa, joka tulee mun luokse toiselle paikkakunnalle aina silmät innosta hehkuen ja joka on hellyydenkipein mies jonka olen koskaan tavannut? En helli jättää häntä, vaikka en ole ollut enää pitkään aikaan tyytyväinen. Hän ei enää sytytä mua. Kohtelee hemmetin hyvin, paremmin kuin itseään. Kuulostaa idioottimaiselta, mutta tuntuu että olisi helpompi jättää kusipää mies.
En ole koskaan jättänyt miestä, koska olen koko 24-vuotisen elämäni ajan elänyt sinkkuelämää, suurimman osan ajasta ihan tyytyväisenä. Mulla ei ole sellaista itsekkyyttä, että pystyisin jättämään tämän miehen, mutta samalla oon pettynyt suhteeseeni.
Kaiken lisäksi olen ihastunut uuteen mieheen, ihan sellaisella pikkutyttömäisellä tavalla, ja ajattelen häntä koko ajan. Samalla on hemmetin huono omatunto.
Huhhuijaa...
auttakaa...
3
605
Vastaukset
- *_*
Hui! kirjoituksen ensimmäinen kappale oli niin omia ajatuksiani, että aloin jo kuvittelemaan kirjoittaneeni sen unissani!
Ikää minullakin 24 ja ihan samassa tilanteessa, sillä erotuksella, että olen ollut varattu viimeiset viisi vuotta, mihin sisältyy pari päättynyttä suhdetta.
Eli olen itse "päässyt" jo jättämään miehiä aiemmin, mutta tämä aloittajan kertoma tilanne on oikeasti vaikea...
Eli apua kaipailen minäkin, samojen asiallisten vastausten muodossa, mitä tämä aihe voisi synnyttää... - tyttö31
mulla sama, tosin omaa tilannettani helpottaa se että kaikki muu täsmää, mut heti kun muutettiin yhteen, hänen innosta hehkuvat silmänsä kääntyivät muihin. Muakaan ei enää sytytä ja ollaan oltu yhdessä vasta helmikuusta asti. Ilmoitin hänelle ykskantaan että jospa muuttaisit pois, ensin ei uskonut mut nyt uskoo. Lisäksi minulla on takanani 12vuoden parisuhde johon verrata. Tiedän ainakin mitä haluan ja tämä ei ole sitä.Siksi minulla on rohkeutta tehdä tämä ratkaisu.En halua kuluttaa itseänikään sellaisessa suhteessa missä en ole tyytyväinen. Ajattelin olla loppuelämäni yksin.Tänäänkin hän itki, mutta sen neuvon annan että älä tee mitään muiden takia. Vaikka hän haluaisi jatkaa ja sinä et niin älä sitten jatka, kyllä hän toipuu. Punnitse lisäksi hyvät ja huonot puolet. Kaikissa suhteissa on kriisinsä, mutta koska et ole raskaana, ja olet noin nuori, ja et todellakaan kuulosta rakastuneelta, niin ei voi mitään.Avomiehenikin sanoo aina että hän ei ole tehnyt mitään pahaa mulle. Mutta se ei aina ole ainoa peruste laittaa suhdetta poikki että olisi tehnyt pahaa.Hänkin ajattelee niin eri tavalla sen mikä on pahaa ja mikä ei.Mielestäni jatkuva muiden pällistely kun ollaan yhdessä kaupungilla ja hänen keskittyminen muihin on omalla tavallaan loukkaavaa ja minusta se on pahaa siksi.Kuitenkin se on aiheuttanut sen että seksihaluni ovat kadonneet ja en tunne itseäni viehättäväksi. Jos se on liikaa vaadittu että ei tee, miten toisesta tuntuu pahalta , niin olen sitten mieluummin yksin.Tsemppiä sulle!
- tyttö31
että liian tylsä ja rauhallinen ja tappelematon elämäkin voi kuluttaa enemmän kun välillä vähän räiskähtelevä.Inhoan tylsyyttä.! Niin ja mieti oletko itse kova menemään vai kotona viihtyvä.Vai onko miehesi jompaakumpaa.Meillä niin että itse olisin menevä ja raflat ym sukuloinnit kiinnostaa, mut mieheni nyhrää vaan himassa ja nukkuu puoleen päivään.yök!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060