Mistä löydän Rockabilly miehen?

Devil Doll

Niin mistä löytäisin sellaisen mukavan, näköisen (= Joka vois tykätä vaik Nick Curranin musasta.

86

7024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HEHE

      Et löydä mistään mukavan näköstä rokkaria...Kato niiden "hiuksia"....

      • DevilDoll

        Just just. Et näin. (=


    • Tsoni Käs

      ...nyt sulle nyt hyvä mies...ja halvalla.
      Vähänkäytetty. Hieman nivelet kitisee ja pukkuu mutta toisaalta kone käy ja kukkuu hienosti. Kestävyyttä riittää ja päästöarvot kohdallaan.
      Niin että tuliko kaupat?

      • DevilDoll

        No tuota...Mistäs tien muistutatko Elvistä? (;


      • Devil Doll

        Tarkoitin, et olis kiva nähdä viä kuva lisättynä tohon sun mainospuheeseen? (;


    • Teddygirl´76

      mukawan näkösii rockabillyjä on waik millä mitalla,joka waa arwostaa niitä,osa on kyl ihan pentuja mut osa ei....ite oon myös rockabilly

      • Devil Doll

        Itse olen vasta innostunut rockabilly musasta ja sitä kautta muusta. Tapasin yhden tyypin viime vuonna ja sitä kautta sitten.. Olis kyl kiva saada tyttöpuoleisia kavereita näist kuvioista. Mistä päin itse olet?


      • Teddygirl´76
        Devil Doll kirjoitti:

        Itse olen vasta innostunut rockabilly musasta ja sitä kautta muusta. Tapasin yhden tyypin viime vuonna ja sitä kautta sitten.. Olis kyl kiva saada tyttöpuoleisia kavereita näist kuvioista. Mistä päin itse olet?

        no sepäs sit sattukin:).ite oon kuopiosta,petoselta.entä sie?


      • Devil Doll
        Teddygirl´76 kirjoitti:

        no sepäs sit sattukin:).ite oon kuopiosta,petoselta.entä sie?

        Mitäs kuuluu? Olin eilen kaverin tupaantuliaisissa ja oli aika hauskaa. Nyt on sitten pää hiukan kipee.Auts


      • Teddygirl´76
        Devil Doll kirjoitti:

        Mitäs kuuluu? Olin eilen kaverin tupaantuliaisissa ja oli aika hauskaa. Nyt on sitten pää hiukan kipee.Auts

        no moi.juu,tul oltuu sit kahtoo sitä francinee,ja häwitin sit laukun ja puhelimen,kukkaron kameran,et witun hywin männöö taas.kuis sulla muuten?


      • DevilDoll
        Teddygirl´76 kirjoitti:

        no moi.juu,tul oltuu sit kahtoo sitä francinee,ja häwitin sit laukun ja puhelimen,kukkaron kameran,et witun hywin männöö taas.kuis sulla muuten?

        Tosi kurja! )= No mä taas olin kaverin tupareilla perjantaina ja oli tosi hauskaa. Oltiin siin sit viä vähän radallakin. (= Lauantai päivä meni parannellessa.


      • Teddygirl´76
        DevilDoll kirjoitti:

        Tosi kurja! )= No mä taas olin kaverin tupareilla perjantaina ja oli tosi hauskaa. Oltiin siin sit viä vähän radallakin. (= Lauantai päivä meni parannellessa.

        eikä niitä tuski enää löywykkään,et kiwa hankkii kaikki uuwestaan,ei halwax kyl tuu....


      • Devil Doll
        Teddygirl´76 kirjoitti:

        eikä niitä tuski enää löywykkään,et kiwa hankkii kaikki uuwestaan,ei halwax kyl tuu....

        Oon kyl tosi pahoillani.. Auttaisin jos voisin. Koita kestää.


      • Teddygirl´76
        Devil Doll kirjoitti:

        Oon kyl tosi pahoillani.. Auttaisin jos voisin. Koita kestää.

        kiitos,mut ei kait täs kukaa woi auttaa,ku on omaa tyhmyyttäni:(ens kerran oppii ottamasta baariloihin kaikki kamasa,ku joskus sais ees hommatuu takas kaikki maholiset....


      • DevilDoll
        Teddygirl´76 kirjoitti:

        kiitos,mut ei kait täs kukaa woi auttaa,ku on omaa tyhmyyttäni:(ens kerran oppii ottamasta baariloihin kaikki kamasa,ku joskus sais ees hommatuu takas kaikki maholiset....

        Olin eilen työpaikan pikkujouluissa ja miten kävi. Aamulla huomasin, et puhelinta ei löydy mistään. Onneks se jäi sinne mis vietettiin iltaa ja työkaveri lupas hakee sen ja tuoda mulle töihin. Mut täytyy sanoa, et ensin kyl säikähdin.


      • DevilDoll
        Teddygirl´76 kirjoitti:

        kiitos,mut ei kait täs kukaa woi auttaa,ku on omaa tyhmyyttäni:(ens kerran oppii ottamasta baariloihin kaikki kamasa,ku joskus sais ees hommatuu takas kaikki maholiset....

        Mitä kuuluu näin pitkästä aikaa? Ei vielä löytynyt miestä viimesimmistä hippaloista )=
        Mutta täytyy sanoa, että näin aloittelijalla näissä rok kuvioissa. Oli kyl kivaa!!!!


      • Teddygirl´76
        DevilDoll kirjoitti:

        Mitä kuuluu näin pitkästä aikaa? Ei vielä löytynyt miestä viimesimmistä hippaloista )=
        Mutta täytyy sanoa, että näin aloittelijalla näissä rok kuvioissa. Oli kyl kivaa!!!!

        no hei pitkästä aikaaa.mitäs täs duunii täs just kohta lähös taas waihteex.no kyl se ukko wiel löytyyy.....,nii olitkos sä siel francinee kahtoo?


      • DevilDoll
        Teddygirl´76 kirjoitti:

        no hei pitkästä aikaaa.mitäs täs duunii täs just kohta lähös taas waihteex.no kyl se ukko wiel löytyyy.....,nii olitkos sä siel francinee kahtoo?

        No enpä ollu. )= Mut Riksus oli just katsomas Spitfiresiä ja oli kivaa. HorrorPopsiakin piti käydä katsomas, mut..Kirjootellaan!


    • Eddie
    • Rockjeejee
      • Devil Doll

        Ja että jotta vielä kerran apua!!! /=


      • Eddie
        Devil Doll kirjoitti:

        Ja että jotta vielä kerran apua!!! /=

        Tuo on tämän palstan vakiohäirikkö.
        Sillä ei ole omaa elämää ja viettää aikaansa väijymällä täällä.


      • Devil Doll
        Eddie kirjoitti:

        Tuo on tämän palstan vakiohäirikkö.
        Sillä ei ole omaa elämää ja viettää aikaansa väijymällä täällä.

        En kyl välitäkään. Meitä on moneks. (=


    • Kiira

      Joku Sulle tossa alempana jo ehdottikin katsomaan "Gig Guide"-keikkalistaa. Eli sieltä selviää, missä ja milloin on tilaisuuksia, joissa liikkuu rockabillistejä (myös naispuolisia, miehille tiedoksi).

      Sinun kannattaa siis hankkiutua esim. Jenkkiauto-
      tapahtumiin (tosin kesällä niitä on enemmän) tai johonkin rockabilly-bileisiin.

      -

      Katso myös :
      http://groups.msn.com/backtothefifties
      http://www.roketsuvoorum.com

      -

      Onnea etsintään !

      Olen itse fiftari ja tykännyt rockabillystä v. 1981 lähtien !

      Voin vakuuttaa, että fiksuja rockabilly-miehiä on olemassa ! Tämän keskustelu-palstan mustamaa-
      lauksia EI kannata ottaa tosiaankaan todesta !

      • Usko pois!

        Se voi natsata seuraavissa rockabilly bileissä tai sitä seuraavissa. Ken tietää , mutta varmasti joku kaveri on kuin valettu sulle. Parasta toivoen Devil Dollille: Nekku


      • Devil Doll
        Usko pois! kirjoitti:

        Se voi natsata seuraavissa rockabilly bileissä tai sitä seuraavissa. Ken tietää , mutta varmasti joku kaveri on kuin valettu sulle. Parasta toivoen Devil Dollille: Nekku

        Kiitos kannustuksesta.(=


      • Devil Doll
        Usko pois! kirjoitti:

        Se voi natsata seuraavissa rockabilly bileissä tai sitä seuraavissa. Ken tietää , mutta varmasti joku kaveri on kuin valettu sulle. Parasta toivoen Devil Dollille: Nekku

        Hui..Kylläpäs mä vastasin sulle aikasin tänään. Kauhistelin täs tota kellon aikaa. On vaan tullut tavaks aina välillä lukea sähköpostit ennen töihin lähtöä. Samalla sit tänään tarkastin. Onko mulle kommentoitu. /= (=


    • Claudia

      Siellä kuulemma rockabillyt, teddypojat ja muut liimanhaistelijat nykyisin majailevat.

      • Kiira

        Rockabillyjen, ym. rock´n´roll-miesten kuvioihin EI kuulu ylenmääräinen alkoholin kanssa läträily, eikä varsinkaan liiman haistelu !

        Kyseisillä miehillä on parempia harrasteita, kuten esim. wanhojen Jenkkiautojen kunnostus, joissa tarvitaan selväjärkiset ajatukset, eikä liiman ym. aineiden "liottamia" aivoja.


      • Tsimi

        No nyt se Claudia on taas päässyt livahtamaan salaa tietokoneelle. Eiks ne hoitsut todellakaan huomaa mitään? Toivottavasti vahva lääkitys ei auheuta mitään ton pahempia kirjoituksia.
        Mutta onneks se Claudia on niin söpö. Se on kaikkien meitin hullujen holistirokkarien rakas.
        Se vaan haluu nääs omia meidät kaikki ja on vähän mustasukkainen jos joku muu edes juttelee meille.
        Mutta ei tarvi pelätä sen kummemmin. Sillä on vahvasti rauhoittava lääkitys ja enimmäkseen se on pakkopaidassa. Ei se täältä vapaudu vielä pitkään aikaan. Se on nimittäin pikkasen pipi ressukka.


      • Devil Doll
        Kiira kirjoitti:

        Rockabillyjen, ym. rock´n´roll-miesten kuvioihin EI kuulu ylenmääräinen alkoholin kanssa läträily, eikä varsinkaan liiman haistelu !

        Kyseisillä miehillä on parempia harrasteita, kuten esim. wanhojen Jenkkiautojen kunnostus, joissa tarvitaan selväjärkiset ajatukset, eikä liiman ym. aineiden "liottamia" aivoja.

        Mitäs mieltä olet siitä kun jotkut sanoo, et rockabillyt on rasisteja?


      • Kiira
        Devil Doll kirjoitti:

        Mitäs mieltä olet siitä kun jotkut sanoo, et rockabillyt on rasisteja?

        Ehkä osa on ja osa taas ei. Itse en ole, mutta meitähän on niin montaa erilaista ihmistä olemassa.

        Hyväksyn kaikenlaiset ihmiset - ihonväriin katsomatta !


      • Devil Doll
        Kiira kirjoitti:

        Ehkä osa on ja osa taas ei. Itse en ole, mutta meitähän on niin montaa erilaista ihmistä olemassa.

        Hyväksyn kaikenlaiset ihmiset - ihonväriin katsomatta !

        Niin. Itsehän olen kyllä supi suomalainen (=


    • Shamrock

      Heh! Hyvä... Sulla on kyllä oiva tapa saada keskustelua aikaan... tai lähinnä sulle suunnattuja viestejä. Mitkä tulevat kaikilta epätoivoisilta naisen nälkäisiltä miehiltä/pojilta! Ei siinä tietenkään mitään pahaa ole.. Jos siitä nyt jotain kicksejä saa :)

      Kunnon miestä tällätavalla kuitenkaan et löydä. Tiedät sen elämää kokemana varmasti. Kuitenkin... Hyvää loppuvuotta sulle!

      • DevilDoll

        Kyl mä tiedän, ettei tätä kautta miestä löydä, mut ajatuksena mulla olis, et haluaisin ystävystyä jotain kautta fiftari porukkaan, jotta sitten joskus olisi kamuja kenen kanssa voisin käydä vaik jossain bileissä tai tapahtumissa ja ehkä sitten sitä kautta vahingossa törmäisin johkin hyvään tyyppiin. Onko netissä mitään muuta paikkaa mis voi tutustua? Mistä mulle rockabilly kamuja? )=


      • Eddie
        DevilDoll kirjoitti:

        Kyl mä tiedän, ettei tätä kautta miestä löydä, mut ajatuksena mulla olis, et haluaisin ystävystyä jotain kautta fiftari porukkaan, jotta sitten joskus olisi kamuja kenen kanssa voisin käydä vaik jossain bileissä tai tapahtumissa ja ehkä sitten sitä kautta vahingossa törmäisin johkin hyvään tyyppiin. Onko netissä mitään muuta paikkaa mis voi tutustua? Mistä mulle rockabilly kamuja? )=

        Roketsuvoorumi on paljon asiallisempi paikka.
        Häiriköt pidetään kurissa siellä. http://www.roketsuvoorum.com/phpBB2/index.php


      • Kiira
        DevilDoll kirjoitti:

        Kyl mä tiedän, ettei tätä kautta miestä löydä, mut ajatuksena mulla olis, et haluaisin ystävystyä jotain kautta fiftari porukkaan, jotta sitten joskus olisi kamuja kenen kanssa voisin käydä vaik jossain bileissä tai tapahtumissa ja ehkä sitten sitä kautta vahingossa törmäisin johkin hyvään tyyppiin. Onko netissä mitään muuta paikkaa mis voi tutustua? Mistä mulle rockabilly kamuja? )=

        Katso :
        http://groups.msn.com/backtothefifties
        http://www.roketsuvoorum.com

        Noilla sivuilla (ja fiksua teskstiä) ainakin liikkuu fiftari-väkeä Suomessa !


      • Backto
        Kiira kirjoitti:

        Katso :
        http://groups.msn.com/backtothefifties
        http://www.roketsuvoorum.com

        Noilla sivuilla (ja fiksua teskstiä) ainakin liikkuu fiftari-väkeä Suomessa !

        Backtothefifties on valitettavan kuollut paikka. Ei jengiä niin kovin moneen paikkaan riitä. Moni merkittävä juttu jää mainitussa paikassa kokonaan unholaan. Ylläpitokin tuntuu täysin seisahtuneelta. Siitä suunnasta ei ole juurikaan aktiivisuuden merkkejä. Elvytystalkoot voisi yrittää kutsua kokoon. Muuten hyvä ympäristö on turha paikka.


      • Kiira
        Backto kirjoitti:

        Backtothefifties on valitettavan kuollut paikka. Ei jengiä niin kovin moneen paikkaan riitä. Moni merkittävä juttu jää mainitussa paikassa kokonaan unholaan. Ylläpitokin tuntuu täysin seisahtuneelta. Siitä suunnasta ei ole juurikaan aktiivisuuden merkkejä. Elvytystalkoot voisi yrittää kutsua kokoon. Muuten hyvä ympäristö on turha paikka.

        Totta puhut, mutta en viitsinyt ruveta sitä mainostamaan, ettei BTTF-yhteisössä nykyään paljonkaan tapahdu. Koska palstalla on kuitenkin
        hyviäkin juttuja, joita voi joku kiinnostunut haluta lukea.

        BTTF:ltä on varmaan paljon siirtynyt porukkaa Roketsuvoorumin puolelle, juuri siksikin laitoin otsikoksi sen, koska siellä kuitenkin vilkkaampaa keskustelua ym.

        Joitakin muitakin keskustelupalstoja taitaa vaivata nyt joku "syys-uupumus", koska kovin laimeaa näyttää olevan. Tai sitten toisaalta ihmiset ovat jotenkin kärttyisiä kommenteissaan.

        Älkääs kirjoittajat nyt hei vaipuko vallan "masennuksen kouriin", kyllä se kaunis lumi sieltä vielä tulee ja kirkastaa syksyn roskat !


      • Devil Doll

      • Devil Doll

      • Kiira
        Devil Doll kirjoitti:

        No nyt olen tutstunut ekaan tyyppiin roketsuvoorumin kautta. Ihan kivaa!!!

        Kiva, kun löysit pian sopivaa seuraa !


      • Nenne
        Backto kirjoitti:

        Backtothefifties on valitettavan kuollut paikka. Ei jengiä niin kovin moneen paikkaan riitä. Moni merkittävä juttu jää mainitussa paikassa kokonaan unholaan. Ylläpitokin tuntuu täysin seisahtuneelta. Siitä suunnasta ei ole juurikaan aktiivisuuden merkkejä. Elvytystalkoot voisi yrittää kutsua kokoon. Muuten hyvä ympäristö on turha paikka.

        Satun olemaan kyseisen back to the fifties sivuston perustaja ja voit ihan hen.koht mailata mulle jos on jotain FIKSUJA parannusehdotuksia sivujen suhteen... Tälläsillä provo-p*ska-palstoilla arvostelu on aika munatonta touhua, anteeksi vaan. ;)


      • Devil Doll
        Nenne kirjoitti:

        Satun olemaan kyseisen back to the fifties sivuston perustaja ja voit ihan hen.koht mailata mulle jos on jotain FIKSUJA parannusehdotuksia sivujen suhteen... Tälläsillä provo-p*ska-palstoilla arvostelu on aika munatonta touhua, anteeksi vaan. ;)

        Ärsyttäväähän toi on, mut meitä on kaikenlaisia, joten ei välitetä niist. (=


      • taantumus.
        Devil Doll kirjoitti:

        Ärsyttäväähän toi on, mut meitä on kaikenlaisia, joten ei välitetä niist. (=

        Mitä pahaa siinä on jos toivoo "back to the fifties" alueelle elvytystalkoita. Vai onko tarkoituskin pitää se lepotilassa. Voisitte lukea ajatuksella koko kirjoituksen jota kommentoitte. Käsitykseni mukaan siinä ei aluetta moitittu mistään muusta kuin hiljaiselosta ja aktiiviteetin puutteesta. Mitä pahaa siinä on jos toivoo mainitulla alueella aktiiviteetin lisääntymistä ja toiminnan aktivoitumista. Sillehän ei sitten mitään voi jos haluatte pitää sen sisäpiirin ompeluseurana. Olkoon sitten taantumus jos niin haluatte.


      • Njet rock 'n roll
        Nenne kirjoitti:

        Satun olemaan kyseisen back to the fifties sivuston perustaja ja voit ihan hen.koht mailata mulle jos on jotain FIKSUJA parannusehdotuksia sivujen suhteen... Tälläsillä provo-p*ska-palstoilla arvostelu on aika munatonta touhua, anteeksi vaan. ;)

        Vaivaudu ny ihmeessä lukemaan se kirjoitus uudelleen. Jos jotain yleensä ymmärrät niin tajuu jo viimein mistä on kysymys. Jos ei asiallisia kannanottoja hyväksytä, niin jossain mättää ja pahasti.

        Jos rock 'n' roll-jengi antaa itsestään tollaisen kuvan, niin syyttää saa vaan itseään. Taitaapi ollakin oikeassa noi varsinaiset arvostelijat.

        Tossa kirjoituksessa ei ollut rock 'n' rollia vastaan edes häivettä. Ainoastaan solvaava vastauksesi sai sitä aikaiseksi ja aika paljonkin. Njet rock 'n' roll, jos siellä on laisiasi typpejä.


      • Lintta
        Njet rock 'n roll kirjoitti:

        Vaivaudu ny ihmeessä lukemaan se kirjoitus uudelleen. Jos jotain yleensä ymmärrät niin tajuu jo viimein mistä on kysymys. Jos ei asiallisia kannanottoja hyväksytä, niin jossain mättää ja pahasti.

        Jos rock 'n' roll-jengi antaa itsestään tollaisen kuvan, niin syyttää saa vaan itseään. Taitaapi ollakin oikeassa noi varsinaiset arvostelijat.

        Tossa kirjoituksessa ei ollut rock 'n' rollia vastaan edes häivettä. Ainoastaan solvaava vastauksesi sai sitä aikaiseksi ja aika paljonkin. Njet rock 'n' roll, jos siellä on laisiasi typpejä.

        Ei ollut asiallinen vastaus Nenneltä, vaan kovin oli kärkästä puhetta !

        Saahan sitä jokaisella olla mielipide ja "kuollut paikka"-kirjoittajalla myöskin.
        - Tuskin hän tarkoitti sanoillaan muuta kuin puhui hiljaista olevan Nennen palstalla.


      • Backto
        Nenne kirjoitti:

        Satun olemaan kyseisen back to the fifties sivuston perustaja ja voit ihan hen.koht mailata mulle jos on jotain FIKSUJA parannusehdotuksia sivujen suhteen... Tälläsillä provo-p*ska-palstoilla arvostelu on aika munatonta touhua, anteeksi vaan. ;)

        Lainaus:

        "Backtothefifties on valitettavan kuollut paikka. Ei jengiä niin kovin moneen paikkaan riitä. Moni merkittävä juttu jää mainitussa paikassa kokonaan unholaan. Ylläpitokin tuntuu täysin seisahtuneelta. Siitä suunnasta ei ole juurikaan aktiivisuuden merkkejä. Elvytystalkoot voisi yrittää kutsua kokoon. Muuten hyvä ympäristö on turha paikka."

        Kaivoin tämän kirjoituksen vielä esille kun se näyttää saaneen aikaan melkoista liikehdintää. Aloittavassa asiaa käsittelevässä "Back To The Fifties" alueella olevassa kirjoituksessa saa sen käsityksen, että tässä haukutaan "Back to the fifties" aluetta ja kehutaan "Roketsufoorumia". Missähän kohdassa se "Roketsufoorumin" kehuminen on.

        Enkä syyllistynyt samaan wanaberebel tyyliseen nimittelyyn kuin sinä. Ei mikään ihme että mainittu alue näivettyy jos ylläpidosta vastaa joku nimittelevä "Wanaberebel".

        Kyllä toisellekin alan alueelle olisi tarvetta, mutta se pitäisi olla oikeiden rock 'n' roll ja rockabilly harrastajien ylläpitämä. Nimittelyjä näillä alueilla ei kaivata, vaan oikeaa rock 'n' roll ja rockabilly -henkeä.


    • kokemuksenääni

      Eksyin joskus kangasalle...siellä oli oikee isompi jengi niitä..ite en kamalasti diggaa näistä tötterötukista, hevimiehet on enemmän mun makuun ;) mut sieltä ainakin löytyy.

    • Techno Slut

      Kuka hitto haluaa rasisti vaimonhakkaajan miehekseen? Hm, suomalaiset ihastuneet ikihyviksi perus-amerikkalaisen mies-standardiin...

      Hyvä Suomi.

      • DevilDoll

        Miksi ihmiset ovat noin ennakkoluuloisia?? Kysyn vaan? Mun mielestä rockabilly miehet on miehiä siinä missä muutkin. Ei pidä taaskaan yleistää!!!


      • Techno Slut
        DevilDoll kirjoitti:

        Miksi ihmiset ovat noin ennakkoluuloisia?? Kysyn vaan? Mun mielestä rockabilly miehet on miehiä siinä missä muutkin. Ei pidä taaskaan yleistää!!!

        Olet oikeassa. Eivät kaikki rockabillyt ole rasistisia vaimonhakkaajia. Vaan kaikki suomalaiset, tarkemmin sanottuna kaikki maailman miehet ovat vaimonhakkaajia ja lastenraiskaajia.

        Oho, meni vähän yli. Rajoitan tuon sittenkin vain jenkkeihin. =)


      • Devil Doll
        Techno Slut kirjoitti:

        Olet oikeassa. Eivät kaikki rockabillyt ole rasistisia vaimonhakkaajia. Vaan kaikki suomalaiset, tarkemmin sanottuna kaikki maailman miehet ovat vaimonhakkaajia ja lastenraiskaajia.

        Oho, meni vähän yli. Rajoitan tuon sittenkin vain jenkkeihin. =)

        Hui. Mut hei! Mä uskon, et on olemassa paljon mukavia tyyppejä!


      • Kiira

        Rockabillyt ovat ihan mukavia miehiä, kyllä heilläkin siellä nahkarotsin alla sykkii lämmin sydän, kunhan heihin paremmin tutustuu !


      • Devil Doll
        Kiira kirjoitti:

        Rockabillyt ovat ihan mukavia miehiä, kyllä heilläkin siellä nahkarotsin alla sykkii lämmin sydän, kunhan heihin paremmin tutustuu !

        Minkäslaista rockabillyä sä kuuntelet?
        Mä täs surffaillessa kuuntelen Me first and the gimme gimmessiä. Tosi hyvää musiikkia! Kävin niitten sivuilla. Nekin on mun mielestä hyvin tehty. (=


      • Kiira
        Devil Doll kirjoitti:

        Minkäslaista rockabillyä sä kuuntelet?
        Mä täs surffaillessa kuuntelen Me first and the gimme gimmessiä. Tosi hyvää musiikkia! Kävin niitten sivuilla. Nekin on mun mielestä hyvin tehty. (=

        Kuuntelen eniten Stray Catsiä ja Brian Setzeriä, mutta on monia muitakin hyviä !

        Olin kesällä 2004 Stray Catsin konsertissa Helsingissä ja tänä kesänä Brian Setzerin soolo-
        konsertissa, niin ikään Hesassa. Kumpikin oli upeaa menoa !


      • Devil Doll
        Kiira kirjoitti:

        Kuuntelen eniten Stray Catsiä ja Brian Setzeriä, mutta on monia muitakin hyviä !

        Olin kesällä 2004 Stray Catsin konsertissa Helsingissä ja tänä kesänä Brian Setzerin soolo-
        konsertissa, niin ikään Hesassa. Kumpikin oli upeaa menoa !

        Itse kuuntelen paraikaa Brian Setzeriä (= The dirty boogie levyä. Tein täs jonkin aikaa sitten löydön divarista ja ostin Stray Catsin levyn.Runaway Boys. Ihan jees. Mun ykkös suosikki on Nick Curran. Olin viime kesänä katsomassa Fabbareita aulanko bluesissa. Tää Nick on alkanut soittaa siinä kokoonpanossa. Harmi, koska Nitelife bändi oli hyvä. Ja Curranin ääni on niin mieletön!


      • 50s' naisrokkari
        Devil Doll kirjoitti:

        Itse kuuntelen paraikaa Brian Setzeriä (= The dirty boogie levyä. Tein täs jonkin aikaa sitten löydön divarista ja ostin Stray Catsin levyn.Runaway Boys. Ihan jees. Mun ykkös suosikki on Nick Curran. Olin viime kesänä katsomassa Fabbareita aulanko bluesissa. Tää Nick on alkanut soittaa siinä kokoonpanossa. Harmi, koska Nitelife bändi oli hyvä. Ja Curranin ääni on niin mieletön!

        Mihin on unohtunut se vanha originaali 50s RnR sekä RaB? Stray Catsejä ei olis olemaskaan ilman vanhoja staroja, jotka 50luvulla teki ja lauloi kys. musaa. No makunsa kullakin, mutta mulla 50s alkuperäisbiisit on ykkösenä, jonka jälkeen tulee kaikki muu.


      • Kiira
        50s' naisrokkari kirjoitti:

        Mihin on unohtunut se vanha originaali 50s RnR sekä RaB? Stray Catsejä ei olis olemaskaan ilman vanhoja staroja, jotka 50luvulla teki ja lauloi kys. musaa. No makunsa kullakin, mutta mulla 50s alkuperäisbiisit on ykkösenä, jonka jälkeen tulee kaikki muu.

        EN todennutkaan, että STRAY CATS olisi ainut ja oikea, jota fiftarin kuuluu digata !

        Tottakai arvostan niitä wanhoja biisejä myös, koska olen perinteinen ihminen. Mutta Setzer nyt vain on lähinpänä sydäntä ... tosin ELVIS menee vielä hänenkin ohitseen !


      • DevilDoll
        Kiira kirjoitti:

        EN todennutkaan, että STRAY CATS olisi ainut ja oikea, jota fiftarin kuuluu digata !

        Tottakai arvostan niitä wanhoja biisejä myös, koska olen perinteinen ihminen. Mutta Setzer nyt vain on lähinpänä sydäntä ... tosin ELVIS menee vielä hänenkin ohitseen !

        Kyllä! Elvis on kaikkein paras! Luen juuri hänen elämänkertansa 1. osaa. Viimeinen juna Memphisiin. Ja on hyvä. Roketsuvoorumissa joku suositteli, et kannattais lukee Jari Eklundin Tiger twist.Syntyneet rokkaamaan. Ja sen ajattelin lukea seuraavaksi. Ja mitä Elvikseen tulee. Joulupukilta aijon toivoa `68 comeback special deluxe 3dvdn boxin. Olenkohan ollut niin kiltti. /=


      • Red Hot Mama
        DevilDoll kirjoitti:

        Kyllä! Elvis on kaikkein paras! Luen juuri hänen elämänkertansa 1. osaa. Viimeinen juna Memphisiin. Ja on hyvä. Roketsuvoorumissa joku suositteli, et kannattais lukee Jari Eklundin Tiger twist.Syntyneet rokkaamaan. Ja sen ajattelin lukea seuraavaksi. Ja mitä Elvikseen tulee. Joulupukilta aijon toivoa `68 comeback special deluxe 3dvdn boxin. Olenkohan ollut niin kiltti. /=

        minä ostin Elvarin 3dvd boxin sillon kun tuli kauppoihin.Ei siinä kyllä mitää sellaista ollut mitä en ollu jo nähny.Mulla kans iso pino Elvis kirjoja tuli sellainen kuva että aika ankeeta on sen muijalla ollu mutta muuten äijä OK.Sen parasta aikaa tais olla -60luku.Oli se ainakin perhanan komee.Lueppa Hannu Nybergin Elvis elää??


      • DevilDoll
        Red Hot Mama kirjoitti:

        minä ostin Elvarin 3dvd boxin sillon kun tuli kauppoihin.Ei siinä kyllä mitää sellaista ollut mitä en ollu jo nähny.Mulla kans iso pino Elvis kirjoja tuli sellainen kuva että aika ankeeta on sen muijalla ollu mutta muuten äijä OK.Sen parasta aikaa tais olla -60luku.Oli se ainakin perhanan komee.Lueppa Hannu Nybergin Elvis elää??

        Täytyypä lisätä listaan (=


      • Kiira
        DevilDoll kirjoitti:

        Kyllä! Elvis on kaikkein paras! Luen juuri hänen elämänkertansa 1. osaa. Viimeinen juna Memphisiin. Ja on hyvä. Roketsuvoorumissa joku suositteli, et kannattais lukee Jari Eklundin Tiger twist.Syntyneet rokkaamaan. Ja sen ajattelin lukea seuraavaksi. Ja mitä Elvikseen tulee. Joulupukilta aijon toivoa `68 comeback special deluxe 3dvdn boxin. Olenkohan ollut niin kiltti. /=

        Olen lukenut "Tiger Twistin" - hyvä teos, jonka lukemista suosittelen jokaiselle, vaikkei olisikaan itse rockari. Selviäisipä sitten niillekin monta asiaa, jotka täällä morkkaavat rockareita !

        "Syntynyt Rokkaamaan" on Jarin kirja myös, mutta sitä en vielä ole käsiini saanut, koska kirjastossakaan (asun pienellä paikkakunnalla) ei ollut.

        Priscilla Presleyn kirja "Elvis ja minä" on nyt lukuvuorossa.


      • Kiira
        Red Hot Mama kirjoitti:

        minä ostin Elvarin 3dvd boxin sillon kun tuli kauppoihin.Ei siinä kyllä mitää sellaista ollut mitä en ollu jo nähny.Mulla kans iso pino Elvis kirjoja tuli sellainen kuva että aika ankeeta on sen muijalla ollu mutta muuten äijä OK.Sen parasta aikaa tais olla -60luku.Oli se ainakin perhanan komee.Lueppa Hannu Nybergin Elvis elää??

        Kenenkään julkkiksen rinnalla EI varmaan koskaan ole puolisolla helppoa ! Ja varsinkaan Elviksen vaimolla, koska valtava määrä muita naisia olisi halunnut Elviksen itselleen tai ainakin saada harrastaa seksiä tämän kanssa.

        Kesällä 2005 tuli TV:stä dokumentti "Elvis By The Presleys", siinä Priscilla kuitenkin totesi puolustavansa Elvistä AINA eli siitä(kin) päätellen heillä on ollut kaikesta huolimatta hyviäkin hetkiä/aikoja ! Ja yhteinen tytär - onhan sekin hienoa !


      • R&B
        50s' naisrokkari kirjoitti:

        Mihin on unohtunut se vanha originaali 50s RnR sekä RaB? Stray Catsejä ei olis olemaskaan ilman vanhoja staroja, jotka 50luvulla teki ja lauloi kys. musaa. No makunsa kullakin, mutta mulla 50s alkuperäisbiisit on ykkösenä, jonka jälkeen tulee kaikki muu.

        ...eihän se mihinkään ole "kadonnut"! 5:)

        tottakai vanhaa 50-luvun rokkia posket hehkuen kuuntelevia ihmisiä löytyy pilvin pimein!

        Suomi24 ei ole koko totuus suomen rokkari-piireistä. 5;) (tuliko monellekin yllätyksenä?)


      • Laahustaja
        R&B kirjoitti:

        ...eihän se mihinkään ole "kadonnut"! 5:)

        tottakai vanhaa 50-luvun rokkia posket hehkuen kuuntelevia ihmisiä löytyy pilvin pimein!

        Suomi24 ei ole koko totuus suomen rokkari-piireistä. 5;) (tuliko monellekin yllätyksenä?)

        Rock 'n' roll/rockabilly on monien yllätykseksi yksi eniten soitettuja yksittäisiä musiikkilajeja tanssilavoilla. Tangoja soi noin yksi pari tai vähemmän setissä. Rock 'n' rollia on useilla bändeillä kaksikin paria setissä. Muutamat bändit soittavat kuitenkin yhden tai kaksi paria illassa, mutta enemmänkin jos yleisö toivoo. Muutamat tanssibändit vetävät aitoa rock 'n' roll jengiäkin tanssilavoille.


      • DevilDoll
        Kiira kirjoitti:

        Kenenkään julkkiksen rinnalla EI varmaan koskaan ole puolisolla helppoa ! Ja varsinkaan Elviksen vaimolla, koska valtava määrä muita naisia olisi halunnut Elviksen itselleen tai ainakin saada harrastaa seksiä tämän kanssa.

        Kesällä 2005 tuli TV:stä dokumentti "Elvis By The Presleys", siinä Priscilla kuitenkin totesi puolustavansa Elvistä AINA eli siitä(kin) päätellen heillä on ollut kaikesta huolimatta hyviäkin hetkiä/aikoja ! Ja yhteinen tytär - onhan sekin hienoa !

        Niin se oli varmasti vaikeaa Priscillalle, mutta ehkä se Elviksen herkkyys ja poikamaisuus oli niin rakastettavaa, että cicilla oli valmis kestämään sen. Ja olihan Elvis itse valinnut vaimonsa. Vaikka muita naisia pyörikin ympärillä. Taidan minäkin jossain kohtaa lukea myös tuon kirjan mistä mainitsit. (=


      • DevilDoll
        R&B kirjoitti:

        ...eihän se mihinkään ole "kadonnut"! 5:)

        tottakai vanhaa 50-luvun rokkia posket hehkuen kuuntelevia ihmisiä löytyy pilvin pimein!

        Suomi24 ei ole koko totuus suomen rokkari-piireistä. 5;) (tuliko monellekin yllätyksenä?)

        Oot varmasti oikeassa. Siksi olen käynyt mm. roketsuvoorumissa ja tapaahan niitä tua jos osaa mennä oikeisiin paikkoihin. (=


      • Kiira
        Laahustaja kirjoitti:

        Rock 'n' roll/rockabilly on monien yllätykseksi yksi eniten soitettuja yksittäisiä musiikkilajeja tanssilavoilla. Tangoja soi noin yksi pari tai vähemmän setissä. Rock 'n' rollia on useilla bändeillä kaksikin paria setissä. Muutamat bändit soittavat kuitenkin yhden tai kaksi paria illassa, mutta enemmänkin jos yleisö toivoo. Muutamat tanssibändit vetävät aitoa rock 'n' roll jengiäkin tanssilavoille.

        Olin kesällä Agentsin & Jorma kääriäisen keikalla pienehköllä tanssilavalla. Siellä ainakin oli lisäkseni muitakin rockareita.


      • 50s Naisrokkari
        R&B kirjoitti:

        ...eihän se mihinkään ole "kadonnut"! 5:)

        tottakai vanhaa 50-luvun rokkia posket hehkuen kuuntelevia ihmisiä löytyy pilvin pimein!

        Suomi24 ei ole koko totuus suomen rokkari-piireistä. 5;) (tuliko monellekin yllätyksenä?)

        Niin, täällä ku kauheesti hehkutetaan Elvis sitä ja tätä, ihan mahtavahan se oli ENNEN kuin meni inttiin! Jonka jälkeen se lässähti täysin, ikäväkyllä sillä alkoi tuleen aikamoista soopaa... kaukana RocknRollista. Ja tämä on mun MIELIPIDE! Olihan silloin paljon muitakin olemassa kuin Elvis? Esim. muut Sunin artistit?

        Olen ollut 80luvun alusta täysin vannoutunut 50luvun rocknrollin ja rockabillyn ja ´muun roots musan kannattaja ja olen ilokseni huomannut että näissä piireissä liikkuu muitakin samanhenkisiä50s diggareita.

        Sori jos joku tästä mun vuodatuksesta suuttui, ei ollut tarkoitus...


      • DevilDoll
        50s Naisrokkari kirjoitti:

        Niin, täällä ku kauheesti hehkutetaan Elvis sitä ja tätä, ihan mahtavahan se oli ENNEN kuin meni inttiin! Jonka jälkeen se lässähti täysin, ikäväkyllä sillä alkoi tuleen aikamoista soopaa... kaukana RocknRollista. Ja tämä on mun MIELIPIDE! Olihan silloin paljon muitakin olemassa kuin Elvis? Esim. muut Sunin artistit?

        Olen ollut 80luvun alusta täysin vannoutunut 50luvun rocknrollin ja rockabillyn ja ´muun roots musan kannattaja ja olen ilokseni huomannut että näissä piireissä liikkuu muitakin samanhenkisiä50s diggareita.

        Sori jos joku tästä mun vuodatuksesta suuttui, ei ollut tarkoitus...

        Ei mua häiritse se, että on eri mielipiteitä. Sehän on hienoa. Ja mitä se sellainen keskustelu olisi. Jos kaikki olisivat samaa mieltä. Ja onhan vähän niinkin, että esim. minä olen nyt vasta kiinnostunut rockabilly musiikista, joten en ole vielä tietoinen kaikista hyvistä bändeistä. Tästä se alkaa.. (=


      • Devil Doll
        Kiira kirjoitti:

        EN todennutkaan, että STRAY CATS olisi ainut ja oikea, jota fiftarin kuuluu digata !

        Tottakai arvostan niitä wanhoja biisejä myös, koska olen perinteinen ihminen. Mutta Setzer nyt vain on lähinpänä sydäntä ... tosin ELVIS menee vielä hänenkin ohitseen !

        Voi, että..Lainasin kaverilta Elviksen DVD:n Most famous hits his early pereformances. Aivan loistava! Biisejä ihan 50-luvun alusta. MIELETÖN!!!


    • ....

      Täältä eli Kouvolasta!

      • Devil Doll

        Vainiin.. Siis Kouvolaan (;


      • Rock 'n roller
        Devil Doll kirjoitti:

        Vainiin.. Siis Kouvolaan (;

        Tänään 19.11 on valikoimaa yllin kyllin Helsingissä Kaisaniemessä. On varmaan varaa valikoimiseenkin.


      • DevilDoll
        Rock 'n roller kirjoitti:

        Tänään 19.11 on valikoimaa yllin kyllin Helsingissä Kaisaniemessä. On varmaan varaa valikoimiseenkin.

        Olisin halunnu huomenna mennä katsomaan Tavastialle HorrorPopsia, mut oli sitten jo loppuun myyty. Mitäs meininkiä siä Kaisaniemes tänään olis?


      • Iitu
        DevilDoll kirjoitti:

        Olisin halunnu huomenna mennä katsomaan Tavastialle HorrorPopsia, mut oli sitten jo loppuun myyty. Mitäs meininkiä siä Kaisaniemes tänään olis?

        Billy Lee Riley.


        Katso Gig Guide-keikkalistaa :
        http://www.pcuf.fi/~tapiov/gigs.htm#Gigs


      • Rock 'n roller
        DevilDoll kirjoitti:

        Olisin halunnu huomenna mennä katsomaan Tavastialle HorrorPopsia, mut oli sitten jo loppuun myyty. Mitäs meininkiä siä Kaisaniemes tänään olis?

        5.12 Kaisaniemessä Wanda Jackson.


      • DevilDoll
        Rock 'n roller kirjoitti:

        5.12 Kaisaniemessä Wanda Jackson.

        Jep. Tiedossa oli! Mut rahat loppu tai vähissä. Niin, etten päässyt. Oliko hyvä?


    • rockabilly

      Mites menee?

      • DevilDoll

        En olekaan stekkaillu näitä pitkään aikaan. Ihan hyvää kuuluu. Kiitos kysymästä. ?


      • Teddygirl`76
        DevilDoll kirjoitti:

        En olekaan stekkaillu näitä pitkään aikaan. Ihan hyvää kuuluu. Kiitos kysymästä. ?

        pitkästä aikoo,kuis pyyhkii???


    • 50s Girl

      Juuh mullekin kelpaisi KILTTI Rockabilly-mies.. :))) Niitäkin on olemassa, mullakin oli omani vaan eipä ole enää..

    • Rockabilly1986

      Ei vitsi

      Kahteen kertaan olen kysellyt samalla palstalla nuoria rockabilly naisia.
      Molemmat poistettiin välittömästi ylläpidon toimesta, ei muka kuulu palstalle.

    • rckbella

      Paremminki hakusessa ei niiin kilttejä rockabillyhenkisiä miehiä :) Oiskohan semmosia?

    • +506iue56i

      Ei niitä ole. Läskejä vanhuksia ja uhoavia kiilatukkia kylläkin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe