Heippa!
Onko muilla ongelmia "uusioavioliitoissa"? Meinaan että minä alan olla niin kypsää kauraa,ettei tosikaan....Ns.isäpuoli haukkuu mun tytärtä koko ajan ja "kyylää"(kyttää kaikki syömiset ja juomiset yms)sitä minkä kerkee...en tiedä,mut mulla alkaa kärsivällisyys loppua.....Mielummin oon kaheltaan mun tytön kaa ku tollasen assholen kans.......mutta ketokaa,jos tei on kokemuksia....Kiitos!
Uusioperhe
8
1423
Vastaukset
- pihalle
jos ei voi tytärtäsi hyväsyä,jos rakastaa sinua niin hyväksyy myös tyttären.
- matkailija1960
.. tuo mies sinun ja tyttäresi rakkautta, heitä pihalle mokoma sika! on meitä toisenlaisiakin miehiä olemassa ja uskon että valtaosa!
- alp
Lapselle voi olla hyvinkin haitallista se, että hänen syömiseensä ja yksityisyytensä puututaan.
Syöminen on tavattoman tunnepitoinen asia, ja siitä "nokkimisella" voi olla varsinkin tytöille
kohtalokkaat seuraukset.
Miksi olla tuollaisessa suhteessa jos lapsi
joutuu kaltoin kohdelluksi? - on tärkein
Sun tehtäväsi äitinä on huolehtia lapsesi hyvinvoinnista.
Pihalle vaan tuollainen mies,ennen ku aiheuttaa korjaamatonta vahinkoa.
Löydät kyllä rinnallesi AIKUISEN miehen.- ilman miestä
Mielestäni alkuperäisessä tapauksessa molemmat ovat syypäitä perheen huonoon tilanteeseen: äiti ja isäpuoli. Eronneiden suurimpia haasteita lienee taata lapsen tasapainoinen elämä. Vaikka aikuisen ihmisen ei ole kiva olla yksin ja yksin eläminen on kallistakin, kannattaisi silti miettiä muutaman kerran, ennen kuin ottaa isä- tai äitipuolia huusholliinsa. Voihan sitä seurustella ja tutustua ilman yhdessä asumistakin. Tässäkin tapauksessa äiti mahdollistaa isäpuolen käytöksen. Jos he eivät asuisi yhdessä, tätä ongelmaa ei olisi.
- ongelmistasi
tänne!
Näitä juttuja lukiessa monelta toivottavasti lentää ruusunpunaset lasit silmiltä. - Marjatta
Milä tavalla se sitä haukkuu? Ja minkä ikäisestä tytöstä on kyse? Millainen mies on sinun kanssa kahdestaan?ja millaiseksi se muuttuu, kun lapsesi on likellä?
- Erja
Minunkin miesystäväni meille muuttaessaan yritti vastaavaa moittimista ja nalkutusta lapsieni suhteen, mutta tein heti selväksi että jos joku lähtee se on mies. Lasten pitää saada tuntea olonsa hyväksytyksi kotonaan. Nykyään menee hyvin, ukko uskoi sääntöni :-). Valitettavasti kaikki ei ole yhtä sopeutuvaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070