aiemiin mun saatanistit piti koko viikon ajan kiireisenä
hallowweinina saatanistit voi tuhota muita ja harrastaa toijalaa , ym.
VAROITUS HALLOWEENISTA
3
731
Vastaukset
- Faktat kuntoon
... toijalassa, ei mitkään satanistit.
- Lenore
Suostuisko jo tää kyseinen henkilö tajuamaan, että se on satanisti, ei saatanisti..
Laitapa ilmotus huuto.nettiin, ehkäpä raukka löydät itsellesi elämän..
- ei pelota
Halloween ei kyllä mua ainakaan sen kummemmin pelota. Sehän on vanha suomalaisten juhla, silloin kulki nimellä kekri.
Jos satanistit jollekulle on vaarallisia niin itelleen.
Satanisti ei palvo persoonallista tai todellista Saatanaa, vaan näkee, että ihminen on itse keksinyt kaikki jumalat ja uskonnot. Satanistille yksilö on lopulta tärkein asia. Hän on itse sekä Jumala että Saatana, symbolisesti. Varsinaisten jumaluuksien olemassaolo on epäselvää ja epäolennaista.
Satanismi eroaa voimakkaasti saatananpalvonnasta, jossa palvotaan kristillisestä demonologiasta periytyvää persoonallista epäjumalaa. Toisin kuin saatananpalvoja, satanisti on yleensä joko ateisti tai agnostikko. Toisaalta taas Saatananpalvonta viittaa sellaisiin uskonnollisuuden muotoihin, joissa keskeisessä osassa on juutalais-kristillis-islamilaisen henkilöidyn pahuuden, Saatanan, palvonta. Sen katsotaan yleensä olevan niin sanottua käänteiskristillisyyttä, jonka sakramentit, riitit ja symbolit perustuvat kristinuskon, erityisesti roomalaiskatolisuuden, vastaavien pilkkaamiseen ja nurinniskoin kääntämiseen. Saatananpalvonta pohjautuu siis vastareaktioon tai inhoon, jota tunnetaan alistavaksi katsottua uskonnollista valtaa kohtaan.
että näin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079