Heips! Olen neljän viime vuoden aikana käyttänyt paria eri e-pilleri -merkkiä ja muiden sivuoireiden lisäksi on tuota niin tuttua haluttomuutta. Eli onko merkkiä vaihtamalla enää toivoa päästä haluuttomuudesta eroon, vai pitääkö kohdallani laittaa tuon jo yleisesti pillerien aiheuttamaksi seikaksi ja alkaa funtsimaan muita ehkäisykeinoja? Kokemuksia siis kaipailisin :D
haluuttomuutta aiheuttamaton
1
266
Vastaukset
- Miina
Minä olen syönyt vain yhtä e-pillerimerkkiä, Melianea. Melianet eivät ole aiheuttaneet minulle haluttomuutta, vaan halut ovat jopa suuremmat kuin ennen. Tosin halujen kasvaminen (kuten haluttomuuskin) voi tietysti johtua muustakin: elämäntilanteesta, kumppanista, parisuhteesta... Mutta tyytyväinen olen :) Moni muu taas on kirjoitellut tänne, että halut ovat hävinneet Melianejen aikaan, joten kyseessä on yksilöllinen homma.
Voit tietysti vaihtaa pillereitä, tai voit miettiä löytyisikö haluttomuuteen muita syitä? Haluthan eivät ole jatkuvasti samalla tasolla, vaan elämään kuuluu halujen vaihtelu. Jos et halua seksiä miehesi kanssa, mutta fantisoit muista ja masturboit, kyseessä ei ole haluttomuus... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756