kenen biisi on suomalainen jos?? se on aika vanha ja sen laulaa mies ´jos vain voit jäädä mun luo niin en enää milloinkaan päästäis sua pois en koskaan jos vain jäät`kiitos kaikille
Vastaukset 7
- lissu_89
Hausmylly:jos oisit täällä
- lissu_89
Jos se nyt on mitä kysyit:D
- josseko
ei taida olla sama...koska olen kuullut kerran tämän biisin jota etsin ja se o tehty jo ennen 0-lukua....mutta kiitokset.....
- josseko
siis 80-luvulla
- Jane
Nimenomaan tuo Hausmyllyn kappale kyllä menee noin. -94 vuodelta on ko. kappale ja se on suomennos F.R. Davidin kappaleeseen Words. Tai suomennos ja suomennos... sama melodia. Sellanen ysäridiscokappale. Niin ja biisin nimihän on vaan ytimekkäästi "Jos" ilman mitään jäämisiä tms.
Ja jos ei kelpaa, niin katselee sitten vapaasti tuolta, mikä muu se voisi olla http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2/kappale.php?Id=Jos - Anonyymi
Hausmylly
- Anonyymi
Toi on varsin hyvä suomalainen biisi. Ei hirveästi parempiakaan vissiin löydy 90-luvulta. Ehkä joku Erittäin hyvä on vastaava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 671115
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan76879Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli75847- 62770
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti362759En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52753- 67727
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk8702Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35652Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16550