Heissan! Ajattelin täs jos laittaisin rakennekynnet ja olis muutama kysymys!
Elikkä pysyykö ne kuinka kauan? Onko ne kuinka haitalliset esim. leipoessa?
Itse kun tykkään tosi paljon leipoo kaikkee, niin onko niistä kuinka haittaa? Siis jos vaikka tekee pullataikinaa ja sitten kun pitää kädellä vaivata sitä niin kestääköhän ne kynnet ja toiseks onko niissä kynsis jotain myrkyllistä ainetta josta olisi haittaa??
kiitoksia jos viitsitte vastailla :)
rakennekynnet ja ruoanlaitto!!:)
6
1008
Vastaukset
- ihan itse
ja huomaat, että ei oikein onnistu. Kynnet katkeavat aika helposti, taikinaa saat raapia kynsistä monta päivää ja kaverit sanovat "ei kiitos yäk", kun kerrot leiponeesi itse.
- no..
niin mä vähän arvelinkin ettei varmaankaan onnistu :) Mutta entä jos käyttää jotain sellaisii muovikäsineitä kädessä.. ??
- Sormi suussa
no.. kirjoitti:
niin mä vähän arvelinkin ettei varmaankaan onnistu :) Mutta entä jos käyttää jotain sellaisii muovikäsineitä kädessä.. ??
Kannattaa varmaan testata, minkä makuiset ne hanskat ovat. Apteekkihanskoissa kai maistuu vain se muovi itse ja sisäpuolella myös talkki. Voithan käyttää pullaan yliannoksen kardemummaa ja syytellä sitä sivumausta. :D
- kauniit kädet
No, tuo oli minun mielestäni aivan naurettava väite. Katkeavat helposti leipoessa?!! Totta kai kädet tulee pestä hyvin ennen keittiöpuuhiin ryhtymistä ja kynsien alle saattaa mennä taikinaa leipoessa.. mutta ratkaisu lienee vesi, saippua ja kynsiharja!!!
- alla piilee
kauniit kädet kirjoitti:
No, tuo oli minun mielestäni aivan naurettava väite. Katkeavat helposti leipoessa?!! Totta kai kädet tulee pestä hyvin ennen keittiöpuuhiin ryhtymistä ja kynsien alle saattaa mennä taikinaa leipoessa.. mutta ratkaisu lienee vesi, saippua ja kynsiharja!!!
oma kynsi, johon on ympätty eri pituista lisuketta. Rakenneosa ei välttämättä kärsi ollenkaan, mutta jos se oma repeää...auts auts! En lähtisi kyllä taikinan kanssa painimaan.
- varmasti
Juuri leivoin kynsineni ruisleipää ja hyvin onnistui, vaikka taikina on vielä paljon hankalampaa käsitellä kuin pullataikina!! En tiedä geelikynsistä mutta ainakaan akryylikynnet eivät olleet moksiskaan. Kannattaa kokeilla, ei se niin mitenkään hankalaa tai kummallista ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m644021Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163825Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993619Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o823437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363189Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582678- 502655
- 1212542
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142209Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182199