Mitkä ovat mielestäsi tämän vuoden huonoimpia/epäonnistuneimpia iskelmälevytyksiä ?
Vuoden huonoimmat?
14
1348
Vastaukset
- paalupaikka
Anne Mattilan: Peruutaan häät. tosi tyhmät sanat ei mitään järkeä. Harmi vaan kun sen kuulee niin jää soimaan päähän:(
- Echo
kipaleen tekijät ovat onnistuneet täydellisesti.
- häät tietenkin
perutaan häät ehdottomasti
- janskuli
se suomennettu versio Il Divon esityksestä. Siis luulin ihan oikeasti aluksi, että se suomalaisten versio on joku vitsi !! Aivan järkyttävä...
- Saapas
Kyllä se on se Perutaan häät biisi. Anne Mattila on kuitenkin hyvä tyyppi artistina ja henkilönä!
- rita
Finlandersin -En.En kestä sitä biisiä.En kertakaikkiaan.Toinen samanlainen tusinarenkutus on Taivalkunta Beatin -Luulin että pärjään.En ymmärrä miks tuollaisia biisejä tehdään.
- Tanja
Onneksi makuja on erilaisia ja musiikkia myös. Minusta tuo En on aivan loistava kappale. Aina irtoaa hymy kun sen kuulee...
- tahvo
kyllä nääs näin on.
- hymy
Huonoin on ehdottomasti Il Divon kamalaakin kamalampi kappale,ihan järkyttävän huono.On aina pakko vaihtaa kanavaa,kun se tulee radiosta ja samoin teen myös silloin kun radiosta tulee se suomalainen versio kappaleesta "From Sarah with love",jonka laulaa ne neljä? miestä..
hymy kirjoitti:
Huonoin on ehdottomasti Il Divon kamalaakin kamalampi kappale,ihan järkyttävän huono.On aina pakko vaihtaa kanavaa,kun se tulee radiosta ja samoin teen myös silloin kun radiosta tulee se suomalainen versio kappaleesta "From Sarah with love",jonka laulaa ne neljä? miestä..
Siis se suomalainen neljän miehen kokoonpano ("Virtuooso" tms.) on kaikessa mauttomuudessaan aivan omaaluokkaansa. Järkyttävän kamala ja epäonnistunut kopio Il Divosta.
Just se niiden laulama " En sanonut niin" ja sitten se heidän suomeksi laulama Il Divon biisi on aivan kaameeta kuultavaa. Voittaa kyllä huonoudessa sen Anne Mattilan "Perutaan häät"- biisinkin.
- Tommi
Kari Tapion joku paalupaikalla,Esa Niemisen riepotuslaulu
- ??!
Esa Niemisellä ei ole mitään tekemistä sen biisin kanssa. Upea kappale tuo Paalupaikka.
- Kikka
??! kirjoitti:
Esa Niemisellä ei ole mitään tekemistä sen biisin kanssa. Upea kappale tuo Paalupaikka.
Taidat olla vähän hidas hoksnoukaltas.
Tuossahan Tommi mainitsi käsittääkseni kaksi eri biisiä: Karin "Paalupaikalla" ja sitten jonkun Esa Niemisen laulaman laulun ( Sehän on nyt itsekkin rythtynyt laulamaan niitä biisejään...valitettavasti) - ??!
Kikka kirjoitti:
Taidat olla vähän hidas hoksnoukaltas.
Tuossahan Tommi mainitsi käsittääkseni kaksi eri biisiä: Karin "Paalupaikalla" ja sitten jonkun Esa Niemisen laulaman laulun ( Sehän on nyt itsekkin rythtynyt laulamaan niitä biisejään...valitettavasti)...mutta tuosta oikeasti sai väärän käsityksen ja-sanan käyttö olisi ollut paikallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303