Säälittävää..

SärkynytSydänIkuisesti?

Kaikki alkoi noin 2 vuotta sitten.Tapasin ihanan miehen (nimeltään vaikka Mikko.)
Siitä lähtien kuljimme yhdessä viikonloput, mutta kummastakaan ei ollut ehdottamaan seurustelua.Ajattelin, että jos hän ei suostukkaan, koko juttu loppuisi.Olin niin ihastunut Mikkoon, että niin ei saanut tapahtua.
Kaikki meni kivasti ja hehkutin ystäville hänestä kyllästymiseen asti.Mikko oli niin erilainen ja ei pyörittänyt muita naisia samaan aikaan.
Sitten kuulin yhtäkkiä,että hän oli alkanut seurustella.Päätin unohtaa hänet.Mutta kuinka ollakkaan, hän alkoi soitella minulle viikonloppuisin kuinka tahtoo nähdä, ja että muut eivät kiinnosta.Jossain vaiheessa hän oli taas sinkku ja meidän juttu alkoi taas.Mutta viimeaikoina kumpikaan ei oikein ole pitänyt yhteyttä.Päätinpä sitten nyt viikonloppuna soittaa hänelle,mutta ei vastannut.Jätin asian siihen ja toivoin etten olisi soittanut.Seuraavana päivänä hänen ystävänsä soitti,että jos lähtisin heidän kanssaan juomaan.
Suostuin.Mikko kertoi kuinka on tykännyt musta siitä lähtien kun näimme ja ajattelee vain mua.
Sanoin että turha valehdella.Ja sitten he kaverinsa kanssa vaan nauroivat.Kokoajan Mikko pussaili ja silitteli.Olin vähän vastahakoinen.Sitten hänen puhelimensa piippasi viestin ja Mikko vaan kirosi ja istui hiljaa eikä puhunut mitään. Kun hän meni vessaan kysyin hänen kaveriltansa että kerroppas nyt mikä tämä juttu on.
Hän kertoi,että Mikolla on joku toinen.Juttu on kuulemma aika vakava ja he seurustelevat.
Mikko palasi vessasta ja kysyi että mistä puhuimme.Sanoin että tiedän ja hän vaan sanoi että ei seurustele,ainakaan vielä.Hän vain toisteli, että minusta tykkää jne. Sitten hän ehdotti seksiä ja sanoin että en enää jaksa, koska hän lopettaa kun on valmis eikä ajattele minua.Mikko sanoi että tällä kertaa hän tekee sitä niin kauan että olen tyydytetty.Suostuin.Kävin sitten vessassa välillä kun hän oli jo valmis/saanut. Kun palasin,hän puhui puhelimessa ja kertoi että piti lähteä.Kysyin että miksi ja suutuin.
Mikko sanoi että älä näytä tollasta naamaa,turha suuttua.Ja lähti.Haluaisin unohtaa hänet, mutta en pysty vaikka hän kusipää onkin. Eikö meillä ole mitään mahdollisuutta?

6

1479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omena

Varsin ikävää luettavaa! Siitä miehestä ei oo kyllä mihinkään, miksi ihmeessä me naiset tykätään tuommoisista lieroista? Siis tiedän toki, että niitä "hyviäkin miehiä" on olemassa, mutta harvinaisen usein juuri tuollaiset k-päät vie jalat alta ja saa pään niin pyörälle, että järki jäätyy. Teidän tulevaisuudesta en tiedä enkä ota kantaa, mutta ilkimys se mies kyllä on, tunteeton moukka, idiootti , itsekäs, luuseri.......listaa voisi jatkaa vaikka kuinka................................

• Keiju

.. en tiedä mikä meissä toisissa naisissa on "vikana" kun repsahdamme juuri tuon tyypin miehiin. Itse erosin hyvästä (lue. vakaasta luotettavasta turvallisesta ym.) avioliitosta ja lähdin tuollaisen kusip**n matkaan, oli avioliitossa.. nyt tosin eronnut, mutta kuitenkin, järki lähti samantien, uskoin kaikkeen paskaan mitä sain kuulla vaikka tiesin että hän valehtelee, 1 pano olin hänelle muiden joukossa, uskottelin olevani se hänen tosi rakkautensa.. erosimme, hän haluaisi vielä seksiä kanssani, en suostu (ehkä..) välillä on ok olla, toisaaltaan tuntuu että teen mitä vaan, että saan edes hetken olla hänen kanssaan. Joo, jotain on vialla minussa.. mutta ei voi mitään. Ehkä sen prinssini joskus löydän, tai sitten en.

• Kiva mies.

Pillua annoit silti vaikka tiesit että hällä on toinenkin nainen kuvioissa? Olet helvetin tyhmä, mut jokainen tyylillään.

• SärkynytSydänIkuisesti?

Kyllä mä sen tiiän.Mutta minkäs teet..

• Säröillä
        SärkynytSydänIkuisesti? kirjoitti:

Kyllä mä sen tiiän.Mutta minkäs teet..

Me naiset olemme naurettavia ihastuneina. Itse olen ollut pelimiehen uhrina jo monta kuukautta ja jostain hullusta syystä jaksan vain katsella sitä touhua vaikka säpäleinä olenkin. No tänä viikonloopuna hän iski silmänsä ystävääni ja ystävä on nyt ex-ystävä kun ei näytti nauttivansa tilanteesta liikaa..mutta..miksi tästä miehestä en silti päästä irti. Ystävistä kyllä. Sairasta.

• sieltä varokaa naisten naur...
        Säröillä kirjoitti:

Me naiset olemme naurettavia ihastuneina. Itse olen ollut pelimiehen uhrina jo monta kuukautta ja jostain hullusta syystä jaksan vain katsella sitä touhua vaikka säpäleinä olenkin. No tänä viikonloopuna hän iski silmänsä ystävääni ja ystävä on nyt ex-ystävä kun ei näytti nauttivansa tilanteesta liikaa..mutta..miksi tästä miehestä en silti päästä irti. Ystävistä kyllä. Sairasta.

samaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      55
      3513
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      39
      3218
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2771
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2520
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1963
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1208
    Aihe