Tietääkö kukaan paljonko maksaa esim sairaala Laaserin diodilaser hoito?
Sivuilla ei ainakaan näkynyt mitään mainintaa tai sitten en osannut katsoa.
(enkä tässä vaiheessa ole vielä niin rohkaistunut että soittaisin ja kysyisin kun kuitenkin painostaisivat vastaanotolle ennen kuin antavat mitään arviota...)
Onko muita sairaaloita missä tuota tehdään, itse tiedän vain tuon yhden?
Onko hinnoissa paljonkin eroja?
Laser hoidon hinta?
6
2957
Vastaukset
- olen typerä
En huomannut tuota ollenkaan... kiitti tiedosta.
Ehkä pitäisi opetella käyttämään internettiä paremmin tai jotain.
Tietääkö kukaan noista muista sairaaloista että tehdäänkö niissä näitä hoitoja vai onko Laaseri ainoa? - -W-
olen typerä kirjoitti:
En huomannut tuota ollenkaan... kiitti tiedosta.
Ehkä pitäisi opetella käyttämään internettiä paremmin tai jotain.
Tietääkö kukaan noista muista sairaaloista että tehdäänkö niissä näitä hoitoja vai onko Laaseri ainoa?Hei,
Itse olen kaynyt nettisivuja lapi, mutta mainintaa en muista ole loytanyt. Huhuja olen kuullut etta useimmat isoista yksityisista sairaaloista tekisi noita (esim. mehilainen).
Laaserissa palvelu oli kylla hyvin mukavaa, saa ollakin noilla hinnoilla. :) Itse ehdin kayda vain kahdesti, mutta siina ajassa ei kylla nakynyt mitaan vaikutusta. Ekalla kerralla kokeiltiin diodi-laseria ja toisella rubiini-laseria. Eka oli selkeasti tehokkaampi, mutta jatti punaisuutta pariksi paivaksi.
Itse taidan jatkaa cromatolitella kun seassa on ihan vaaleaakin karvaa.
-W-
- Transbat
Töölön Mehiläisessä on aleksandriittilaseri, samoin Tampereella Koskiklinikassa. Tiettävästi kumpikin on Sairaala Laseria halvempi, mutta ei ole omakohtaista kokemusta kummastakaan.
- Maikkis-vm71
Sais olla http://www.silmaleikkaus.net/silma-laser-leikkaus-hinta-vertailu.php tämmönen sivusto myös koskien ihokarvojen poistoa.. Pitää ehdottaa :)
- vertailla!
Maikkis-vm71 kirjoitti:
Sais olla http://www.silmaleikkaus.net/silma-laser-leikkaus-hinta-vertailu.php tämmönen sivusto myös koskien ihokarvojen poistoa.. Pitää ehdottaa :)
Silmäleikkaus joka tehdään samalla tavalla joka paikassa voidaan vertailuttaa kattavasti. Mutta laserepilointi on hinnaltaan hyvin erilainen alueen suuruudesta riippuen ja hinta-arviokin voidaan antaa varmasti vasta kun on nähty asiakas ja kuinka suuri alue ja mistä, on tarkoitus hoitaa. Lisäksi hintaan vaikuttaa laitteisto ja tekeekö hoidon sairaanhoitaja vai lääkäri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1178063
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1355353Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1243574Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352604Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971540Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?701406Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376