eli kuka on teiän mielestä suomen soulmama?:)
siis ihan ug-skenestä alkaen...
Suomen soulmama?
15
6286
Vastaukset
- ooo
Kristiina Wheeler
- ei ei
Wheeler? Ei kai nyt sentään.
Johanna Försti. Kyllä. - tsö
ei ei kirjoitti:
Wheeler? Ei kai nyt sentään.
Johanna Försti. Kyllä.Kyllä. Kuulin Funky Elephantissa. Kusin housuun.
- dude
tsö kirjoitti:
Kyllä. Kuulin Funky Elephantissa. Kusin housuun.
Siis kumpi? Wheeler vai Johanna? Pissat housussa vieläkin parista Kristiinan livestä Tampereella...mun ääni menee sinne.
- MikkoSC
tsö kirjoitti:
Kyllä. Kuulin Funky Elephantissa. Kusin housuun.
Siis mitä häh kuka!!!?? Kuka toi Försti mimmi on. Oon kuullu nimen muutaman kerran. Keikalla en oo nähny.
- böö
MikkoSC kirjoitti:
Siis mitä häh kuka!!!?? Kuka toi Försti mimmi on. Oon kuullu nimen muutaman kerran. Keikalla en oo nähny.
Försti on upee mimmi. Kehoitan hakeutumaan keikoille.
- Cassius
böö kirjoitti:
Katsoin tv:tä sunnuntaina. Jumalauta että se mimmi laulaa upeesti!!!!!!!!!!!!!!
- GDK
Cassius kirjoitti:
Katsoin tv:tä sunnuntaina. Jumalauta että se mimmi laulaa upeesti!!!!!!!!!!!!!!
Lauloi aikoinaan The Souldiers -kokoonpanossa, EP julkaistiin 1999. Jonkun verran keikkoja oli myös silloin. Oikeista levykaupoista löytynee jotain reittiä tuo EP. Loistavia esityksiä siinä nimittäin 3 kpl.
- keikalle kaipailisin
böö kirjoitti:
Johanna Förstillähän on aivan uskomaton soul-lauluääni. Kuulin ekan kerran tuossa Tartu mikkiin -ohjelmassa. Nainenhan on Suomen Aretha Franklin.
Tietääkös kukaan, esiintyykö Johanna 12.4.2008 Presidentti-klubilla G-Agentin solistina? Kuulisin mielelläni tätä laulua lisää.
- muiden:
Kide Leppäpohja
- kuunsumutar
Sanoisin että Nicole Willis, mutta missä menee sitten se suomalaisuuden raja..? Pitääkö laulaa suomeksi?
- Dom Berjon
Mirkka Liimatta www.dh.fi
- voih
...Marjo Leinosella olis riittänyt potentiaalia rockista souliin...mihin se nainen on kadonnut???
- Al Bundy
Marjo ei ole kadonnut minnekkään, tekee jatkuvasti keikkoja. Lisäksi oli hiljattain Janis Joplin- musikaalissa pääroolissa. Ilmeisesti on myös väsäämässä levyä. Suomen soulmamma #1.
- Vihta & Vasta
aira samulin ja lenita airisto jotka valeltais kimpas bensal ja ... liittyy jotenkin valkoisiin tennissukkiin...
siinois kuule soulia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099