Suomi24 Metallifoorumi

Tämä on varmaan maailmakaikkeuden naurattavin ja epämetallisin metallifoorumi mikä voi olla maanpäällä, porukka vain kitisee jos puhutaan jostain undergroundista ja haukkuu sitä vaikka eivät ole tutustuneet koko lajiin, kannattaisi ottaa selvää ennenkuin rupea avautumaan komenteilla tyyliin " Vittu iha paskaa, varmaa jotain kellaritrooblackista" , aivotonta ajattelua, sitten toisekseen taso voisi parantua jos rekisteröityminen olisi pakollista, no mutta eihän täällä varmaan sitten kirjoittaisi kuin 10 tyyppiä.

37

3124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurakäpälä

      Meillä jokaisella olisi vähän peiliin katsomista!

      • sitä että kuinka moni tätä pitää tasokkaana foorumina...jengi vain tulee tänne heittelee provoja


    • Hyvän musiikin kuuntelija

      Voi voi... mahtoi olla nuo tr00-topicit liian rankkaa tekstiä sinunlaiselle "metallipuritaanille", totuus siellä vain sanotaan kellaridemoistanne ja niin edespäin.
      Mitäs jos nyt vain menisit kuuntelemaan niitä underground -piireissä vaihdettuja kärpäsensurinasoundi-metal kokoelmia, ja jättäisit meidät tavalliset metalli-ihmiset rauhaan.

      • nminä

        Tää on kyl tosi naurettava paikka.
        Ja ainakin ton listan perusteella agressor.perversion ei kuuntele mitään tr00undergruondbläckii(mikä on kyl ihan vitun tyhmä sana). Kuunnelkaa hyvää musaa eli metallia ja unohtakaa turhat söhlöt ja toi tr00 "sana". Näin on


      • rankkaa tekstiä minulle, minusta ne ovat helvetin naurettavaa tekstiä...paskaa provoamista ilman mitään hyviä syitä tai perusteluja...tyyliin "vähäX oot Tr00, haista paska, kirjoita kellaribändeistäs muualle" kun yritän vähän teitä sivistää underground metalliin kun kovasti luulette että se on aina sitä "kellarissa soitettua black metallia" kun sieltä löytyy vaikka metallia joka lähtöön...heavy / black / thrash / doom jne..., ja mielestäni se ei ole huono juttu jos yrittäisitte laajentaa kuunteluanne ettekä vain rajoittaa sitä näihin jokaisen musiikkilehden etusivun bändeihin.


      • Koijarismies
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        rankkaa tekstiä minulle, minusta ne ovat helvetin naurettavaa tekstiä...paskaa provoamista ilman mitään hyviä syitä tai perusteluja...tyyliin "vähäX oot Tr00, haista paska, kirjoita kellaribändeistäs muualle" kun yritän vähän teitä sivistää underground metalliin kun kovasti luulette että se on aina sitä "kellarissa soitettua black metallia" kun sieltä löytyy vaikka metallia joka lähtöön...heavy / black / thrash / doom jne..., ja mielestäni se ei ole huono juttu jos yrittäisitte laajentaa kuunteluanne ettekä vain rajoittaa sitä näihin jokaisen musiikkilehden etusivun bändeihin.

        Siis sinä yrität sivistää meitä underground-metalliin? Kiitti ei. En usko että noin nuori kaveri pystyy mulle kertomaan tosta undergroundista mitä en jo tietäisi ja eikä edes kiinnosta. Olen tota murinaa kuunnellut aikani ja nyt keskityn ihan toisenlaiseen matskuun...

        Jatka harrastustasi ja pidä pääsi näiden "pikkuhomojen" parissa!


      • Koijarismies kirjoitti:

        Siis sinä yrität sivistää meitä underground-metalliin? Kiitti ei. En usko että noin nuori kaveri pystyy mulle kertomaan tosta undergroundista mitä en jo tietäisi ja eikä edes kiinnosta. Olen tota murinaa kuunnellut aikani ja nyt keskityn ihan toisenlaiseen matskuun...

        Jatka harrastustasi ja pidä pääsi näiden "pikkuhomojen" parissa!

        Oi viisaus ja vanhemmuus. Luuletko että olet ainoa tällä foorumilla joka näitä viestejä lukee? En todellakaan kirjoittanut tuota viestiä pelkästään sinulle vaan ehkä myös 1000 muulle lukijalle, ja ei ei mennyt hermot , eikä tälläinen foorumi niin saa edes menemään.

        Lainaus:
        "Olen tota murinaa kuunnellut aikani ja nyt keskityn ihan toisenlaiseen matskuun... "

        Do I care? No! Jotain muuta ehkä saattaa nämä mainostamani bändit kiinnostaa.Ja mitäs helvettiä sillä iällä, noin nuorikaveri ei pysty kertomaan tosta undergroundista mitä en jo tietäisi, hah, bändejähän tulee koko ajan lisää ja lisää, tiedätkö kaiken tulevistakin, I don´t think so...Komenttisi on täynnä aukkoja...


      • Hyvän musiikin kuuntelija
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        rankkaa tekstiä minulle, minusta ne ovat helvetin naurettavaa tekstiä...paskaa provoamista ilman mitään hyviä syitä tai perusteluja...tyyliin "vähäX oot Tr00, haista paska, kirjoita kellaribändeistäs muualle" kun yritän vähän teitä sivistää underground metalliin kun kovasti luulette että se on aina sitä "kellarissa soitettua black metallia" kun sieltä löytyy vaikka metallia joka lähtöön...heavy / black / thrash / doom jne..., ja mielestäni se ei ole huono juttu jos yrittäisitte laajentaa kuunteluanne ettekä vain rajoittaa sitä näihin jokaisen musiikkilehden etusivun bändeihin.

        Minä ainakin olen laajentanut kuunteluani tuntemattomampiin thrash/death/heavy bändeihin, mutta en ala kuuntelemaan mitään undergroundrääkymistä paskasoundeilla varustettuna, kuten niitä mikseribändejä, joita olet aina mainostamassa.


      • Hyvän musiikin kuuntelija kirjoitti:

        Minä ainakin olen laajentanut kuunteluani tuntemattomampiin thrash/death/heavy bändeihin, mutta en ala kuuntelemaan mitään undergroundrääkymistä paskasoundeilla varustettuna, kuten niitä mikseribändejä, joita olet aina mainostamassa.

        määritelmä on? Mikseri.net vai? Musiikkikorvassahan sulla on vikaa jos et niistä selvää saa.


      • Hyvän musiikin kuuntelija
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        määritelmä on? Mikseri.net vai? Musiikkikorvassahan sulla on vikaa jos et niistä selvää saa.

        Kuka tässä selvän saamisesta on mitään puhunut? Kyllä niistä saa selvän, mutta siitä paskamusiikista ei saa mitään irti.
        Sulla on päässä vikaa jos pidät sitä hyvänä musiikkina.


      • Hyvän musiikin kuuntelija kirjoitti:

        Kuka tässä selvän saamisesta on mitään puhunut? Kyllä niistä saa selvän, mutta siitä paskamusiikista ei saa mitään irti.
        Sulla on päässä vikaa jos pidät sitä hyvänä musiikkina.

        yli 500 sadalla muulla ihmisellä jotka ovat Flamen levyjä ostaneet. Sekä Miasmalla joka kirjoittaa Flamesta haastattelua...vai?


      • Hyvän musiikin kuuntelija
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        yli 500 sadalla muulla ihmisellä jotka ovat Flamen levyjä ostaneet. Sekä Miasmalla joka kirjoittaa Flamesta haastattelua...vai?

        Jos se on samanlaista kuin Evil Angel, niin sitten.


      • ...!!!
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        Oi viisaus ja vanhemmuus. Luuletko että olet ainoa tällä foorumilla joka näitä viestejä lukee? En todellakaan kirjoittanut tuota viestiä pelkästään sinulle vaan ehkä myös 1000 muulle lukijalle, ja ei ei mennyt hermot , eikä tälläinen foorumi niin saa edes menemään.

        Lainaus:
        "Olen tota murinaa kuunnellut aikani ja nyt keskityn ihan toisenlaiseen matskuun... "

        Do I care? No! Jotain muuta ehkä saattaa nämä mainostamani bändit kiinnostaa.Ja mitäs helvettiä sillä iällä, noin nuorikaveri ei pysty kertomaan tosta undergroundista mitä en jo tietäisi, hah, bändejähän tulee koko ajan lisää ja lisää, tiedätkö kaiken tulevistakin, I don´t think so...Komenttisi on täynnä aukkoja...

        Kyllä minua ainakin kiinnostaa nuo "mainostamasi" bändit, niin kuin varmasti montaa muutakin..
        että pistä vaan linkkejä/muuta juttua niistä, jos vain jotain uutta löytyy, äläkä anna noiden ahdasmielisten ihmisten vaivata:)


      • Hyvän musiikin kuuntelija kirjoitti:

        Jos se on samanlaista kuin Evil Angel, niin sitten.

        On aika vankka ja uskollinen faniporukka ja kasvaa koko ajan joten taidat olla itse väärässä ja toisekseen miksi väittelen edes asiasta sinun kanssa kun sinullakaan ei näytä olevan minkään näköistä tajua mistä puhut. Olet vain yksi turha ruikuttaja muiden joukossa. Samaa voisin hokea sinulle sinun diggaamista bändeistä jotka ovat vaikka liian kliinin kuuloisia tyyliin "Taitaa olla sulla päässä jotain vikaa kun diggaat bändejä joilla sairaalahygieeniset soundit" Minusta metallissa pitää olla soundeissa rosoisuutta ja virheitä koska ne kuuluvat musiikkiin, pidän bändeistä jotka kuulostavat levyllä suunnilleen kuin livenäkin. That´s it, toivottavasti ymmärrät pointtini ja jos et niin olet aika helvetin tyhmä. Anteeksi ja kiitos.


      • Hyvän musiikin kuuntelija kirjoitti:

        Jos se on samanlaista kuin Evil Angel, niin sitten.

        jos satuit huomaamaan että jo Mikseri.netissäkin Evil Angelille on jo faniutunut 81 käyttäjää ja jos luet kappaleitten kommentointeja niin huomaat että ei ne ihmiset taida ihan tyhmiä ja vajaita olla.


      • Hyvän musiikin kuuntelija
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        On aika vankka ja uskollinen faniporukka ja kasvaa koko ajan joten taidat olla itse väärässä ja toisekseen miksi väittelen edes asiasta sinun kanssa kun sinullakaan ei näytä olevan minkään näköistä tajua mistä puhut. Olet vain yksi turha ruikuttaja muiden joukossa. Samaa voisin hokea sinulle sinun diggaamista bändeistä jotka ovat vaikka liian kliinin kuuloisia tyyliin "Taitaa olla sulla päässä jotain vikaa kun diggaat bändejä joilla sairaalahygieeniset soundit" Minusta metallissa pitää olla soundeissa rosoisuutta ja virheitä koska ne kuuluvat musiikkiin, pidän bändeistä jotka kuulostavat levyllä suunnilleen kuin livenäkin. That´s it, toivottavasti ymmärrät pointtini ja jos et niin olet aika helvetin tyhmä. Anteeksi ja kiitos.

        Jos kerran pidät rosoisista soundeista, niin älä sitten esitä sitä mielipidettäsi täällä ihan kuin se olisi jokin absoluuttinen totuus minkälaista metallin pitäisi olla.


      • Hyvän musiikin kuuntelija kirjoitti:

        Jos kerran pidät rosoisista soundeista, niin älä sitten esitä sitä mielipidettäsi täällä ihan kuin se olisi jokin absoluuttinen totuus minkälaista metallin pitäisi olla.

        absoluuttinen totuus siitä millaista metallin pitää olla minulle.


      • sworn666
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        absoluuttinen totuus siitä millaista metallin pitää olla minulle.

        Niin se on myös minulle.


    • Osculum

      Taso nousis heti, jos useampi rekisteröityis ja kirjoittelis samalla nimellä. Foorumina tää vois toimiakin, koska tänne eksyy myös sellaista porukkaa, jotka ei muilla metallifoorumeilla pyöri. Tuovat uutta näkökulmaa, kunhan eivät mene paskaprovo-linjalle...

      • että ovat ihan hyväksi kun voivat kirjoitella ilman rekisteröitymistä...meinaan se rajoittaa tuota provoamista aika vahvasti. "Tuovat uutta näkökulmaa, kunhan eivät mene paskaprovo-linjalle..."

        Sanoisin että 90 % ei-rekisteröityneitten viesteistä on lähes tulkoon pelkkää paskaa ja provoa, jos ei niin vastaus todella lyhyt ja mauton kommentti.

        esimerkiksi tämä suhteellisen uusi "puhukaa tästä" topic tai jotain sinne jossa kirjoitta kirjoittaa tyyliin "puhukaa bathorysta, seuraan keskustelujanne" helvetti soikoon, aloittasi vaikak itse puhumaan aloittamastaan ketjusta! Silti suosittelen lämpimästä tuota omaa foorumia vaikka se nyt ei kauneudella olekaan pilattu mutta siellä sentään pysytään asialinjoilla eikä provoilla , jos kukaan teistä on edes hetkeäkään jaksanut siellä mitään keskustelua lukea niin ihan asialinjoilla siellä mennään, tosin ehkä välillä ollut jotain pientä konfliktia mutta kuuluu foorumiin. eli http://www.finnish-metal-forum.tk


      • Poronmunanpurija
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        että ovat ihan hyväksi kun voivat kirjoitella ilman rekisteröitymistä...meinaan se rajoittaa tuota provoamista aika vahvasti. "Tuovat uutta näkökulmaa, kunhan eivät mene paskaprovo-linjalle..."

        Sanoisin että 90 % ei-rekisteröityneitten viesteistä on lähes tulkoon pelkkää paskaa ja provoa, jos ei niin vastaus todella lyhyt ja mauton kommentti.

        esimerkiksi tämä suhteellisen uusi "puhukaa tästä" topic tai jotain sinne jossa kirjoitta kirjoittaa tyyliin "puhukaa bathorysta, seuraan keskustelujanne" helvetti soikoon, aloittasi vaikak itse puhumaan aloittamastaan ketjusta! Silti suosittelen lämpimästä tuota omaa foorumia vaikka se nyt ei kauneudella olekaan pilattu mutta siellä sentään pysytään asialinjoilla eikä provoilla , jos kukaan teistä on edes hetkeäkään jaksanut siellä mitään keskustelua lukea niin ihan asialinjoilla siellä mennään, tosin ehkä välillä ollut jotain pientä konfliktia mutta kuuluu foorumiin. eli http://www.finnish-metal-forum.tk

        Kirjoittelet siellä yksinäsi. Eikö kukaan jaksa juttujasi? Vaida nimimerkkisi, niin voi onnistua... Buuuaaahhhh!!!


      • Poronmunanpurija kirjoitti:

        Kirjoittelet siellä yksinäsi. Eikö kukaan jaksa juttujasi? Vaida nimimerkkisi, niin voi onnistua... Buuuaaahhhh!!!

        Jaahas taitaa olla silmissä tai lukemistaidoissa vikaa jos et muitten käyttäjien kirjoituksia huomannut.


      • Poronmunanpurija kirjoitti:

        Kirjoittelet siellä yksinäsi. Eikö kukaan jaksa juttujasi? Vaida nimimerkkisi, niin voi onnistua... Buuuaaahhhh!!!

        nimimerkkini kun se on ollut tämä ja tulee olemaan aina. Ja kun siinä natiset niin voisit idiootti ottaa vaikka itsellesi nimimerkin etkä kirjoittelisi 10 eri nimellä tänne ja jauha paska provojasi, ei ketään kiinnosta. Mutta niinhän se Timo Rautiainenkin sanoi että "vain paskahousut ja pelkurit vittuilevat nimimerkin takaa"


      • Osculum
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        että ovat ihan hyväksi kun voivat kirjoitella ilman rekisteröitymistä...meinaan se rajoittaa tuota provoamista aika vahvasti. "Tuovat uutta näkökulmaa, kunhan eivät mene paskaprovo-linjalle..."

        Sanoisin että 90 % ei-rekisteröityneitten viesteistä on lähes tulkoon pelkkää paskaa ja provoa, jos ei niin vastaus todella lyhyt ja mauton kommentti.

        esimerkiksi tämä suhteellisen uusi "puhukaa tästä" topic tai jotain sinne jossa kirjoitta kirjoittaa tyyliin "puhukaa bathorysta, seuraan keskustelujanne" helvetti soikoon, aloittasi vaikak itse puhumaan aloittamastaan ketjusta! Silti suosittelen lämpimästä tuota omaa foorumia vaikka se nyt ei kauneudella olekaan pilattu mutta siellä sentään pysytään asialinjoilla eikä provoilla , jos kukaan teistä on edes hetkeäkään jaksanut siellä mitään keskustelua lukea niin ihan asialinjoilla siellä mennään, tosin ehkä välillä ollut jotain pientä konfliktia mutta kuuluu foorumiin. eli http://www.finnish-metal-forum.tk

        olikin, että rekisteröityminen olis suotavaa ja että tänne eksyy kuitenkin helpommin porukkaa kuin teidän foorumille. Sitä voisin kyllä kokeilla, ei se ainakaan tätä huonompi voi olla...


      • Poronmunanpurija kirjoitti:

        Kirjoittelet siellä yksinäsi. Eikö kukaan jaksa juttujasi? Vaida nimimerkkisi, niin voi onnistua... Buuuaaahhhh!!!

        siellä keskustellaan pelkästä asiasta eikä jauheta paskaa niinku täällä on tapana. luin noita kommentteja ja ynnäsin yhteen että jos täällä ei olisi noita paskanjauhajia jotka ei osaa keskustella asioista kunnolla niin eihän tännekkään tulisi kommentteja juuri yhtään eli valtaosa täällä olevista viesteistä on ihan pelkkää paskaa. Aggressor yrittää pitää täälläkin jonkinmoista hyvän maun linjaa viesteillään, mutta te muut tunnutte heti vastaavan hänen viesteihin "tyyliin painu vittuun vitun "troo" pelle niitten kellaridemojes kanssa". Eli en tajua mikä teitä vaivaa. Onko se niin saatanan mukava aukoa toiselle päätänsä koko ajan. Itse ainakin pidän kunnon keskusteluista ja niitä onneksi löytyy linkin kautta jonka Aggressor tänne pisti. Toivompa vaan ettei sinnekkään eksyisi samallaisia tapauksia joita täällä tuntuu olevan vaikka kuinka.


    • mörköroth

      Jos aletaan puhumaan jostain kellari bändeistä ni voi olla ettei synny kunnon keskustelua kun kuuntelijoita ei ole tarpeeksi. Kun keskustellaan jostain tunnetusta bändistä kuten vaikka Maidenista ni johan löytyy kommenteja tyyliin "Maiden on ihan paska". Turhia kommentteja löytyy joka lähtöön. Ihan sama mistä puhutaan.

      • Osculum

        Onneksi jokainen voi itse valita topicit, jotka lukee. Ja jos jotain ei kiinnosta aggressor.pervessorin "mainostamat" bändit, niin eihän niitä viestejä ole pakko huomioida, varsinkaan jos ei ole kykyä kommentoida niitä järkevästi. Mutta tällaista se on, kun ei tarvi omalla vakionimimerkillä kirjoitella.


    • Death_Unlimited

      Juu on tää välillä aika naurettava paikka..Mut sit taas joskus tääl on ihan asiaakin

      • deathguy

        ainakin lukea tätä hankaamista


    • funeralfrog

      http://www.jippii.fi/jsp/forum/mesta_board.jsp?b=musa
      Jos tätä foorumia haukut noin, mitähän mahdat olla mieltä sitten tästä? Sinne vaan Arvon Aggressor nostamaan foorumin tasoa ja viisastamaan porukkaa, mikä taitaa olla kovan työn takana.
      Olisi kiva nähdä sua tuollakin, sillä siellä suorastaan vilisee epäkohtia odottamassa sun puuttumista niihin.

      • siellä käynyt mutta ei se kiinnosta kun siinä on laitettu kaikki genret samaan alueeseen.


      • kerttu-narttu

        No tuohan on helvetti maan päällä. Ikäjakauma varmaan 5-14v nassikat. Joku vielä väitti tuolla vakavissaan, että Metalican ekalla lätyllä on blackmetallia "hiukan"... Raahhahahahahaaa!

        Ei siinä mitään, kyllä tuolla on kiva vittuilemassa käydä. Ja vielä kun arvon mestalaiset poistavat kiintoisimmat aiheet ja päästävät provot ym. paskan läpi niin huh huh.


      • kerttu-narttu kirjoitti:

        No tuohan on helvetti maan päällä. Ikäjakauma varmaan 5-14v nassikat. Joku vielä väitti tuolla vakavissaan, että Metalican ekalla lätyllä on blackmetallia "hiukan"... Raahhahahahahaaa!

        Ei siinä mitään, kyllä tuolla on kiva vittuilemassa käydä. Ja vielä kun arvon mestalaiset poistavat kiintoisimmat aiheet ja päästävät provot ym. paskan läpi niin huh huh.

        Way to go Jippii.fi


    • Demon of Power

      helposti siltä, että tän palstan perusteella on metallin kuuntelijat jakautunut täysin kahteen eri ryhmään. Osa suostuu kuuntelemaan vaan näitä tunnetuimpia bändejä: Iron Maiden, Cob, Cof, Dimmu, Nightwish, Sonata Arctica, Ensiferum. ym. ja ennakolla sit menee haukkumaan paskaksi.

      Toiset taas ovat näitä, jotka taas tuntevat paljon kiinnostusta UG-bändejä kohtaan ja jotkut näistä tyypeistä sit vihaa tunnettuja. Sikäli sen kyllä ymmärtää, jos on ruvennut saamaan jo tarpeeksi jostain Nightwishistä ym.

      Itse taas olen ruvennut enemmän kiinnostumaan UG-bändeistä/perus Death-Metal mätätysorkestereista, Grindistä, rujohkosta bläkistä, thrashista ja kasarihevistä. Nyt kun vähän päälle pari vuotta jo tullut kuunneltua.

      Siis eihän sillä nyt ole mitään vitun väliä onko Underground tai onko meloodista/melooditonta. Underground tai ei, musiikki lähinnä ratkaisee ja tohon jälkimmäiseen vielä että se kitarahan lähinnä rakentaa sitä biisiä, ei ne syntikat, jotka ovat vain mauste.

      P.S. Kyllähän Cof, Dimmu ja varmaan myös In Flameskin ovat olleet Underground yhtyeitä! Miettikääpä sitä tunnetun hevin kuuntelijat, vai onkos täällä osa vielä jotain Nu-pellejä?

      • Hippimönkiäinen

        "yllähän Cof, Dimmu ja varmaan myös In Flameskin ovat olleet Underground yhtyeitä!"

        Nimenomaan. In Flamesin ensimmäinen levy, Lunar Strain, oli kova sana undergroundissa aikoinaan (11 vuotta sitten). Sen levyn kun aikoinaan sain käsiini, niin en olisi mitenkään voinut uskoakaan, että bändistä tulisi näin menestynyt ja "kaupallinen" (kuten jotkut väittävät).

        Samoihin aikoihin - niin uskomattomalta kuin asia nyt kuulostaakin - Spinefarm oli underground-levy-yhtiö. Niin myös Sentenced ja Dark Tranquillity, jotka yhtiölle aikoinaan levyttivät. Ja jos Spinefarm ei olisi päässyt väliin, Bodomikin olisi saanut levynsä ulos pienen belgialaisen levy-yhtiön kautta Inearthed-nimellä. En tiedä, monenko levyn sopimus olisi ollut kyseessä, mutta tuskinpa siltikään olisivat nykyään niin "teinix-bändi", jos olisivat jääneet sille yhtiölle.


      • Hippimönkiäinen kirjoitti:

        "yllähän Cof, Dimmu ja varmaan myös In Flameskin ovat olleet Underground yhtyeitä!"

        Nimenomaan. In Flamesin ensimmäinen levy, Lunar Strain, oli kova sana undergroundissa aikoinaan (11 vuotta sitten). Sen levyn kun aikoinaan sain käsiini, niin en olisi mitenkään voinut uskoakaan, että bändistä tulisi näin menestynyt ja "kaupallinen" (kuten jotkut väittävät).

        Samoihin aikoihin - niin uskomattomalta kuin asia nyt kuulostaakin - Spinefarm oli underground-levy-yhtiö. Niin myös Sentenced ja Dark Tranquillity, jotka yhtiölle aikoinaan levyttivät. Ja jos Spinefarm ei olisi päässyt väliin, Bodomikin olisi saanut levynsä ulos pienen belgialaisen levy-yhtiön kautta Inearthed-nimellä. En tiedä, monenko levyn sopimus olisi ollut kyseessä, mutta tuskinpa siltikään olisivat nykyään niin "teinix-bändi", jos olisivat jääneet sille yhtiölle.

        voi sanoa että In Flames on kaupallinen, jos näkee kadullakin lökäpöksyt In Flames paidat päällä ja hehkuttamassa In Flamesia, Borgiria ja Filthiä niin ei helvetti. Fuck that shit.


    • Anonyymi

      Mitä se tr00pelle siellä ulisee?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe