Onko kukaan ollut wellan hiusmallina koulutustapahtumissa ja näytöksissä? Tänään olisi mahdollista mennä turussa katsomaan, mutta mietin, kun yksi ystäväni oli joutunut näytösmalliksi... ei ollut peilejä eikä mitään ja kampauksesta tuli oikein muotiluomus, millä ei kyllä kadulla viitsinyt kävellä niin hänelle tuli samantien omakustannettu kampaamoreissu, jotta sai inhimillistettyä hiuksensa. Millaisia kokemuksia muilla? Tiedän että sinne ei kuulu mennä kieltojen kanssa, mutta itselläni on pitkät vaaleat hiukset enkä niistä lyhyitäkään haluaisi.. kuuntelevatko kampaajat?
Hiusmalliksi Wellalle, ilmoittautuminen tänään!
3
2998
Vastaukset
- suosittelija
Olen ollut Wellalla hiusmallina näytöksissä ja koulutuksissa jo monta kertaa eikä ole ainuttakaan huonoa kokemusta kerrottavana, päinvastoin. Joka kerran jälkeen olen ollut todella tyytyväinen lopputulokseen.
Valitsijat tiedustelevat jo valintavaiheessa pyrkijöiden omia toiveita, ts. kuinka vapaat kädet hiustensa suhteen on valmis kampaajalle antamaan. Itselläni on pitkät hiukset eikä ole kertaakaan leikattu lyhyiksi.
Kouluttajat hakevat usein myös väri- ja kampausmalleja. Nämä vaihtoehdot sopivat varsinkin sellaisille henkilöille, jotka eivät ole valmiita hiusmallin muutoksiin.
Mutta kannattaa ehdottomasti mennä tänään mukaan sinne hakijoiden joukkoon ja toivoa, että valinta osuu kohdalle. :)- varmastikin
Itsekin olen harkinnut tuota hiusmallihommaa. Ajattelin, että nutturoihin ja lettikampauksiin varmasti tarvitsevat pitkiäkin tukkia.
Kerro sitten kokemuksia tuosta valintatilaisuudesta ja siitä pääsitkös :) *odottelee kiinnostuneena*
- saa
leikata melkosesti tai tehä muodonmuutosta niin älä mene.Tulee äkkiä itku silmään.. Ei niitä juur kiinnosta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917