Seksikkäimmät naisten hiukset?

Kerro

Millaiset ovat seksikkäimmät naisten hiukset?
Väri/pituus/malli? Niin ja millä logiikalla...

59

17253

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paksut pitkähköt ja tuuheat. Lainehtivat kutrit jotka laskeutuu kimaltelevina hartioiden alapuolelle.

      Onks jostain tykkääminen loogista?

      Kai ne sellaiset hiukset kertoo elinvoimasta.

    • Ei lyhyille!

      Pitkät ja vaaleat. Ruskeatkin vielä menee, mutta punaiset ovat yök.

      Olennaista on, että hiuksten pitää olla puhtaat. Tämä ei ole kaikille itsestäänselvyys...

      T:Äijä

    • Art-zi

      sellaiset että ylettyvät ainakin olkapäille asti ellei pidemmällekin, mielellään kihartavat ja värillä ei ole mitään suurempaa merkitystä.

      Logiikasta en osaa sanoa mitään mutta mielestäni pitkähiuksinen nainen on naisellinen ja seksikäs.

      • 24Vantaa

        Heh... luin tuossa ja sanon vaan että olen täysin samaa mieltä... juuri ihastuin tällaiseen pitkät vaaleat kutrit omaavaan muodokkaaseen kaunokaiseen.. hih, se on tosiaan seksikästä! :D
        ja ne hiukset yltää hänen kyynärpäihin asti hänen istuessaan... kiva katella... Ne on muuten yllättävän kiva harjatakkin, kannattaa kokeilla! ;D


      • että oot
        24Vantaa kirjoitti:

        Heh... luin tuossa ja sanon vaan että olen täysin samaa mieltä... juuri ihastuin tällaiseen pitkät vaaleat kutrit omaavaan muodokkaaseen kaunokaiseen.. hih, se on tosiaan seksikästä! :D
        ja ne hiukset yltää hänen kyynärpäihin asti hänen istuessaan... kiva katella... Ne on muuten yllättävän kiva harjatakkin, kannattaa kokeilla! ;D

        kivan kuulonen mies. Tyttöystäväsi on takuulla onnellinen tyttö! Tuli myös mieleen että susta tulee varmaan ihana isä sitten joskus.
        Hirveesti kehuja, ja vaan ensivaikutelman perusteella.


      • justiina

        Hitto, kun ärsyttää toi ikuinen; naisellinen ja seksikäs...pitääkö sitä nyt aina olla seksikäs? Miehillä ihme vaatimukset, mutta itse ei huolehdita itsestään senkin vertaan. Ja sitäpaitsi miten muka pitkät hiukset ovat seksikkäämmät kuin lyhyet ja kauniisti leikatut? Eiköhän sen naisen olemus muuten ja käyttäytyminen tee ihmisestä seksikkään ja naisellisen?


      • Isäntä
        justiina kirjoitti:

        Hitto, kun ärsyttää toi ikuinen; naisellinen ja seksikäs...pitääkö sitä nyt aina olla seksikäs? Miehillä ihme vaatimukset, mutta itse ei huolehdita itsestään senkin vertaan. Ja sitäpaitsi miten muka pitkät hiukset ovat seksikkäämmät kuin lyhyet ja kauniisti leikatut? Eiköhän sen naisen olemus muuten ja käyttäytyminen tee ihmisestä seksikkään ja naisellisen?

        Kokonaisuus tekee naisesta upena, ja hiukset ovat osa kokonaisuutta. Lyhyet hiukset ovat vähän sama, kuin jos nainen pukeutuisi miehekkäästi mallattuun ruudulliseen kauluspaitaan. Se on ihan sama miten puhdas ja sileä, taikka sopivan kokoinen se on. Epänaisellinen kuitenkin. Kuten lyhyet hiukset.

        Aikoinaan, eli noin kymmenen vuotta vanhassa abi-lehdessämme on litania syistä miksi mies ei halua naimisiin. Huumorimielessä toki kirjotettu, mutta on niissä totuuttakin mukana. Syy numeri 1 oli se, että heti kun nainen pääsee naimisiin, niin hän leikkaa hiuksensa lyhyiksi! (Mikä siinäkin on syynä...) Ja sitten miehet jäävät nalkkiin loppu elämäkseen kattelemaan lyhythiuksista naista...


      • Ihmetys ja kummastus
        Isäntä kirjoitti:

        Kokonaisuus tekee naisesta upena, ja hiukset ovat osa kokonaisuutta. Lyhyet hiukset ovat vähän sama, kuin jos nainen pukeutuisi miehekkäästi mallattuun ruudulliseen kauluspaitaan. Se on ihan sama miten puhdas ja sileä, taikka sopivan kokoinen se on. Epänaisellinen kuitenkin. Kuten lyhyet hiukset.

        Aikoinaan, eli noin kymmenen vuotta vanhassa abi-lehdessämme on litania syistä miksi mies ei halua naimisiin. Huumorimielessä toki kirjotettu, mutta on niissä totuuttakin mukana. Syy numeri 1 oli se, että heti kun nainen pääsee naimisiin, niin hän leikkaa hiuksensa lyhyiksi! (Mikä siinäkin on syynä...) Ja sitten miehet jäävät nalkkiin loppu elämäkseen kattelemaan lyhythiuksista naista...

        lyhyet hiukset naisella ei vois olla seksikkäät ja viehättävät? Olen itse miehistä pitävä nainen kylläkin:),mutta jos ajatellaan vaikka Hollywoodin kulta-ajan tähteä Audrey Hepburnia nuorena, niin eikö muka lyhyet hiukset olleet upeat hänellä?

        Audrey on mielestäni yksi kaikkien aikojen kauneimmista naisista,ja hän piti aina hiuksensa lyhyenä.Pitkä tukka tuskin olisi edes sopinut hänelle... Käykääs miehet katsomassa kuvia,peittoaa kyllä silikoni&peroksidipamelat mennen tullen.;)

        Upeita lyhythiuksisia naisia on ollut/on tosi paljon muitakin,kuten esim. Juliette Binoche,Isabella Rossellini..Sharon Stonellekin musta matchas aika hyvin se taannoin lehdissä nähty lyhyt tukka. Kaikkien naisten piirteisiin ei edes sovi puoleen selkään oleva tukka, eivätkä kaikki naiset edes halua sellaista itselleen.


      • edel...
        Ihmetys ja kummastus kirjoitti:

        lyhyet hiukset naisella ei vois olla seksikkäät ja viehättävät? Olen itse miehistä pitävä nainen kylläkin:),mutta jos ajatellaan vaikka Hollywoodin kulta-ajan tähteä Audrey Hepburnia nuorena, niin eikö muka lyhyet hiukset olleet upeat hänellä?

        Audrey on mielestäni yksi kaikkien aikojen kauneimmista naisista,ja hän piti aina hiuksensa lyhyenä.Pitkä tukka tuskin olisi edes sopinut hänelle... Käykääs miehet katsomassa kuvia,peittoaa kyllä silikoni&peroksidipamelat mennen tullen.;)

        Upeita lyhythiuksisia naisia on ollut/on tosi paljon muitakin,kuten esim. Juliette Binoche,Isabella Rossellini..Sharon Stonellekin musta matchas aika hyvin se taannoin lehdissä nähty lyhyt tukka. Kaikkien naisten piirteisiin ei edes sovi puoleen selkään oleva tukka, eivätkä kaikki naiset edes halua sellaista itselleen.

        No, nää on makuasioita. Mutta esimerkiksi luettelemissas naisissa häiritsee nimenomaan lyhyet hiukset. Sharon Stone on kivan näköinen nainen, paitsi lyhyillä hiuksilla. Ihan kauhistuin joskus, että mitä meni tekemään, kun lyhyillä hiuksilla kuvan hänestä näin.

        Meillä on selkeästi eri maku. Joskus ihan kaveripiirissäkin kun joku on hiukset leikannut, niin kyllä on ollut vaikeeta pidätellä, ettei sano mitä oikeesti ajattele... Sitten vaan jokeltaa että joo, kivaa vaihtelua... jep jep. Mutta makunsa kullakin!


      • Judge
        justiina kirjoitti:

        Hitto, kun ärsyttää toi ikuinen; naisellinen ja seksikäs...pitääkö sitä nyt aina olla seksikäs? Miehillä ihme vaatimukset, mutta itse ei huolehdita itsestään senkin vertaan. Ja sitäpaitsi miten muka pitkät hiukset ovat seksikkäämmät kuin lyhyet ja kauniisti leikatut? Eiköhän sen naisen olemus muuten ja käyttäytyminen tee ihmisestä seksikkään ja naisellisen?

        Justiinalla on ilmeisesti lyhyeksi kynitty ns. "kanalinnun perse" tukka. Yäk!


      • Ihmetys ja kummastus
        edel... kirjoitti:

        No, nää on makuasioita. Mutta esimerkiksi luettelemissas naisissa häiritsee nimenomaan lyhyet hiukset. Sharon Stone on kivan näköinen nainen, paitsi lyhyillä hiuksilla. Ihan kauhistuin joskus, että mitä meni tekemään, kun lyhyillä hiuksilla kuvan hänestä näin.

        Meillä on selkeästi eri maku. Joskus ihan kaveripiirissäkin kun joku on hiukset leikannut, niin kyllä on ollut vaikeeta pidätellä, ettei sano mitä oikeesti ajattele... Sitten vaan jokeltaa että joo, kivaa vaihtelua... jep jep. Mutta makunsa kullakin!

        Minunkin mielestäni pitkät hiukset naisella ovat usein kauniit,jos ne vaan ovat hyvin hoidetut.:) Mut ei ne kaikkien naisten piirteisiin sovi. Esim. vanhemmilla naisilla pitkät hiukset saattavat ns. "venyttää piirteitä alaspäin", korostaa kasvojen pyöreyttä jne.

        Lyhyt tukka voi myöskin olla upeasti piirteitä korostava, hienostunut,seksikäs tai lady-like.Mut ei sekään kyllä ihan kaikille käy, etenkin jos malli korostaa kasvojen huonoimpia puolia.Ja kieltämättä: kyllä munkin mielestä sellanen ihan lyhyeks kynitty ns. "sportti-malli" sopii äärimmäisen harvalle naiselle.;)Itelleni en leikkais.


      • mielipiteissään
        justiina kirjoitti:

        Hitto, kun ärsyttää toi ikuinen; naisellinen ja seksikäs...pitääkö sitä nyt aina olla seksikäs? Miehillä ihme vaatimukset, mutta itse ei huolehdita itsestään senkin vertaan. Ja sitäpaitsi miten muka pitkät hiukset ovat seksikkäämmät kuin lyhyet ja kauniisti leikatut? Eiköhän sen naisen olemus muuten ja käyttäytyminen tee ihmisestä seksikkään ja naisellisen?

        Suomalaiset nuoret naiset ovat siitä oikein erikoisia, että heillä on lähes kaikilla pitkät hiukset. Ruotsissa on esimerkiksi suuremmalla osalla lyhyehköt hiukset. Silti suomalaisia naisia suomalaiset miehet haukkuvat epänaiselliseksi. Eiköhän se ole vaan niin, että suomalainen mies on tottunut aina valittamaan ja marisemaan kaikesta. Kun italialainen mies tulee Suomeen, niin hän ihailee suomalaisnaisia. Venäjälläkin on melkein kaikilla naisilla lyhyet punaiset hiukset, mutta silti miehet valittavat, että Suomessa on naiset niin hirveän rumia. Kai se on sitä kokemuksen puutetta, minkä takia valitetaan.


      • se seksisymboli
        Ihmetys ja kummastus kirjoitti:

        lyhyet hiukset naisella ei vois olla seksikkäät ja viehättävät? Olen itse miehistä pitävä nainen kylläkin:),mutta jos ajatellaan vaikka Hollywoodin kulta-ajan tähteä Audrey Hepburnia nuorena, niin eikö muka lyhyet hiukset olleet upeat hänellä?

        Audrey on mielestäni yksi kaikkien aikojen kauneimmista naisista,ja hän piti aina hiuksensa lyhyenä.Pitkä tukka tuskin olisi edes sopinut hänelle... Käykääs miehet katsomassa kuvia,peittoaa kyllä silikoni&peroksidipamelat mennen tullen.;)

        Upeita lyhythiuksisia naisia on ollut/on tosi paljon muitakin,kuten esim. Juliette Binoche,Isabella Rossellini..Sharon Stonellekin musta matchas aika hyvin se taannoin lehdissä nähty lyhyt tukka. Kaikkien naisten piirteisiin ei edes sovi puoleen selkään oleva tukka, eivätkä kaikki naiset edes halua sellaista itselleen.

        Natalia Inbruglia, L'Oréal-malli on aina ollut lyhythiuksinen ja yksi maailman kauneimmista naisista, Madonnalla oli seksikkäimmällä kaudellaan lyhyet hiukset, Hannele Lauri on ollut melkein aina lyhythiuksinen ja unelmien poikamiestyttö Meredith on lyhythiuksinen ja suosittu. Itse asiassa melkein kaikki noista kauniista kosmetiikkamalleista on lyhythiuksisia, koska osalle naisista sopii lyhyet hiukset paremmin; korostaa kauniita kasvoja. Suomalaisten miesten kauneusihanteille kyllä varmasti hymähdellään muotimaailmassa ja kansainvälisesti muutenkin. Ne, jotka pitävät lyhyitä naisen hiuksia rumina ovat varmaan hirveän nuoria tai jääneet paitsi sivistyksestä.


      • Ihmetys ja kummastus
        se seksisymboli kirjoitti:

        Natalia Inbruglia, L'Oréal-malli on aina ollut lyhythiuksinen ja yksi maailman kauneimmista naisista, Madonnalla oli seksikkäimmällä kaudellaan lyhyet hiukset, Hannele Lauri on ollut melkein aina lyhythiuksinen ja unelmien poikamiestyttö Meredith on lyhythiuksinen ja suosittu. Itse asiassa melkein kaikki noista kauniista kosmetiikkamalleista on lyhythiuksisia, koska osalle naisista sopii lyhyet hiukset paremmin; korostaa kauniita kasvoja. Suomalaisten miesten kauneusihanteille kyllä varmasti hymähdellään muotimaailmassa ja kansainvälisesti muutenkin. Ne, jotka pitävät lyhyitä naisen hiuksia rumina ovat varmaan hirveän nuoria tai jääneet paitsi sivistyksestä.

        Mulle tuli kanssa tuo Madonnan 80-luvun lyhyiden hiusten aika mieleen,kun mietin valovoimaisia ja upeita lyhythiuksisia naisia.Jäi vain omasta listastani pois.;)

        Olen ihan samaa mieltä, että jotenkin "rajoittuneilta" ja ehkä vähän junttimaisilta tuntuvat sellaisten miesten mielipiteet,joiden mielestä naisten hiusten on pakko olla pitkät,jotta nainen olisi seksikäs ja viehättävä...Todellakin, kun kuitenkin on niin,että ns."suuressa maailmassa" lyhyitä hiuksia naisilla arvostetaan ihan toiseen tapaan.

        Monesti naisilla lyhyiden hiusten leikkaaminen voi olla merkki itsevarmuudesta.Lyhyet hiukset ovat parhaimmillaan naisella erittäinkin "chic", enkä rehellisyyden nimissä mä ainakaan ole omien lyhyiden hiusten kausinani havainnut vientini miesten keskuudessa mitenkään vähentyvän,enemmänkin melkein päinvastoin.

        Seurustelin kyllä ( valitettavasti )kerran miehen kanssa,jonka mielestä ainoat oikeat hiukset minulle olivat platinanvaaleat ja pitkät hiukset.Ei hyvää päivää,kun heppua muistelen.:D Mies murjotti, jos leikkasin hiuksiani parikin senttiä. Mutta hänellä olikin muutenkin huono maku...


      • Art-zi
        justiina kirjoitti:

        Hitto, kun ärsyttää toi ikuinen; naisellinen ja seksikäs...pitääkö sitä nyt aina olla seksikäs? Miehillä ihme vaatimukset, mutta itse ei huolehdita itsestään senkin vertaan. Ja sitäpaitsi miten muka pitkät hiukset ovat seksikkäämmät kuin lyhyet ja kauniisti leikatut? Eiköhän sen naisen olemus muuten ja käyttäytyminen tee ihmisestä seksikkään ja naisellisen?

        Voi ei, ei naisen aina tarvi olla seksikäs, ei edes herätessään. Pitkät hiukset nyt vaan yksinkertaisesti tekevät mielestäni naisesta naisellisen & seksikkään, en voi itselleni mitään.

        Puheen aloituksena oli hiusten pituus, mutta olen kanssasi "justiina" samaa mieltä että nainen kokonaisuutena ratkaisee, ei pelkkä hiusten pituus/lyhyys.

        P.S. eikös se olisi helppoa täyttää tämä(kin) vaatimus, vain antaa hiusten kasvaa ja välillä siististi tasoittaen?


      • nättis
        se seksisymboli kirjoitti:

        Natalia Inbruglia, L'Oréal-malli on aina ollut lyhythiuksinen ja yksi maailman kauneimmista naisista, Madonnalla oli seksikkäimmällä kaudellaan lyhyet hiukset, Hannele Lauri on ollut melkein aina lyhythiuksinen ja unelmien poikamiestyttö Meredith on lyhythiuksinen ja suosittu. Itse asiassa melkein kaikki noista kauniista kosmetiikkamalleista on lyhythiuksisia, koska osalle naisista sopii lyhyet hiukset paremmin; korostaa kauniita kasvoja. Suomalaisten miesten kauneusihanteille kyllä varmasti hymähdellään muotimaailmassa ja kansainvälisesti muutenkin. Ne, jotka pitävät lyhyitä naisen hiuksia rumina ovat varmaan hirveän nuoria tai jääneet paitsi sivistyksestä.

        Pitkähiuksisia naisia riittää, kaikki toistensa näköisiä. Kyllä ne naista kaunistaa mutta..
        Kun on kauniit kasvot, ei tarvita pitkää tukkaa viemään huomiota naamasta pois:)
        Terveisin kaunis kasvoinen puolipitkä tukkanen tytteli. Eipä tarvii tukalla rehvastella kun silmät ja huulet vie huomion muualta:)


      • anex
        Isäntä kirjoitti:

        Kokonaisuus tekee naisesta upena, ja hiukset ovat osa kokonaisuutta. Lyhyet hiukset ovat vähän sama, kuin jos nainen pukeutuisi miehekkäästi mallattuun ruudulliseen kauluspaitaan. Se on ihan sama miten puhdas ja sileä, taikka sopivan kokoinen se on. Epänaisellinen kuitenkin. Kuten lyhyet hiukset.

        Aikoinaan, eli noin kymmenen vuotta vanhassa abi-lehdessämme on litania syistä miksi mies ei halua naimisiin. Huumorimielessä toki kirjotettu, mutta on niissä totuuttakin mukana. Syy numeri 1 oli se, että heti kun nainen pääsee naimisiin, niin hän leikkaa hiuksensa lyhyiksi! (Mikä siinäkin on syynä...) Ja sitten miehet jäävät nalkkiin loppu elämäkseen kattelemaan lyhythiuksista naista...

        leikkautin lyhyeksi vasta avioeron jälkeen:)!


      • Mr. Stone
        edel... kirjoitti:

        No, nää on makuasioita. Mutta esimerkiksi luettelemissas naisissa häiritsee nimenomaan lyhyet hiukset. Sharon Stone on kivan näköinen nainen, paitsi lyhyillä hiuksilla. Ihan kauhistuin joskus, että mitä meni tekemään, kun lyhyillä hiuksilla kuvan hänestä näin.

        Meillä on selkeästi eri maku. Joskus ihan kaveripiirissäkin kun joku on hiukset leikannut, niin kyllä on ollut vaikeeta pidätellä, ettei sano mitä oikeesti ajattele... Sitten vaan jokeltaa että joo, kivaa vaihtelua... jep jep. Mutta makunsa kullakin!

        Mul oli ihan sama juttu sen Sharon Stonen kanssa. Suorastaan ihmettelin sitä miten aikaisemmin niin mahtavan näköinen nainen näytti yhtäkkiä sellaiselta vanhentuneelta kireältä virastofeministiltä. Sen huuletki menetti muotonsa ja näytti sellaiselta ohuelta viivalta. Pitkät hiukset yksinkertaisesti toimivat naisen päässä. Toki moni voi näyttää hyvältä lyhythiuksisena ja varmaan ne maailman kauneimpiin kuuluvat naiset (Hepburn) näyttäisivät hyvältä kaljunakin, mutta 9 naista kymmenestä näyttäisi silti paremmalta pitkissä hiuksissa. Tosin poikkeuksena tähän sellainen nykyään paljon esiintyvä malli, joka on vähän kuin sellainen lyhyt polkkatukka, joka muotoillaan pörröttämällä takaa. Mutta sellainen lyhyt lesbotukka (Sharon Stone, Sirkka Hämäläinen yms.) ei näytä hyvältä yhdenkään vielä menstruoivan naisen päässä ja niistä vaihdevuodet läpikäyneistäkin vain n. 27 prosentilla.


      • suomilisko
        24Vantaa kirjoitti:

        Heh... luin tuossa ja sanon vaan että olen täysin samaa mieltä... juuri ihastuin tällaiseen pitkät vaaleat kutrit omaavaan muodokkaaseen kaunokaiseen.. hih, se on tosiaan seksikästä! :D
        ja ne hiukset yltää hänen kyynärpäihin asti hänen istuessaan... kiva katella... Ne on muuten yllättävän kiva harjatakkin, kannattaa kokeilla! ;D

        ponia voi harkita jos tykkää harjaamisesta !11!1!


      • suomilisko
        24Vantaa kirjoitti:

        Heh... luin tuossa ja sanon vaan että olen täysin samaa mieltä... juuri ihastuin tällaiseen pitkät vaaleat kutrit omaavaan muodokkaaseen kaunokaiseen.. hih, se on tosiaan seksikästä! :D
        ja ne hiukset yltää hänen kyynärpäihin asti hänen istuessaan... kiva katella... Ne on muuten yllättävän kiva harjatakkin, kannattaa kokeilla! ;D

        että silloinko hiukset yltävät kyynärpäihin kun hän istuu? Ja muuten ei?


      • suomilisko kirjoitti:

        ponia voi harkita jos tykkää harjaamisesta !11!1!

        Kyllä jokaisella miehellä pitäisi olla pitkähiuksinen nainen ja oma poni. Voiko sitä pitää parvekkeella vai pitääkö sillä olla oma huone kerrostalossakin?


      • salapoliiti.
        Ihmetys ja kummastus kirjoitti:

        Mulle tuli kanssa tuo Madonnan 80-luvun lyhyiden hiusten aika mieleen,kun mietin valovoimaisia ja upeita lyhythiuksisia naisia.Jäi vain omasta listastani pois.;)

        Olen ihan samaa mieltä, että jotenkin "rajoittuneilta" ja ehkä vähän junttimaisilta tuntuvat sellaisten miesten mielipiteet,joiden mielestä naisten hiusten on pakko olla pitkät,jotta nainen olisi seksikäs ja viehättävä...Todellakin, kun kuitenkin on niin,että ns."suuressa maailmassa" lyhyitä hiuksia naisilla arvostetaan ihan toiseen tapaan.

        Monesti naisilla lyhyiden hiusten leikkaaminen voi olla merkki itsevarmuudesta.Lyhyet hiukset ovat parhaimmillaan naisella erittäinkin "chic", enkä rehellisyyden nimissä mä ainakaan ole omien lyhyiden hiusten kausinani havainnut vientini miesten keskuudessa mitenkään vähentyvän,enemmänkin melkein päinvastoin.

        Seurustelin kyllä ( valitettavasti )kerran miehen kanssa,jonka mielestä ainoat oikeat hiukset minulle olivat platinanvaaleat ja pitkät hiukset.Ei hyvää päivää,kun heppua muistelen.:D Mies murjotti, jos leikkasin hiuksiani parikin senttiä. Mutta hänellä olikin muutenkin huono maku...

        Aivan niin...


      • aidan takaa
        mielipiteissään kirjoitti:

        Suomalaiset nuoret naiset ovat siitä oikein erikoisia, että heillä on lähes kaikilla pitkät hiukset. Ruotsissa on esimerkiksi suuremmalla osalla lyhyehköt hiukset. Silti suomalaisia naisia suomalaiset miehet haukkuvat epänaiselliseksi. Eiköhän se ole vaan niin, että suomalainen mies on tottunut aina valittamaan ja marisemaan kaikesta. Kun italialainen mies tulee Suomeen, niin hän ihailee suomalaisnaisia. Venäjälläkin on melkein kaikilla naisilla lyhyet punaiset hiukset, mutta silti miehet valittavat, että Suomessa on naiset niin hirveän rumia. Kai se on sitä kokemuksen puutetta, minkä takia valitetaan.

        Suomalaiset miehet ovat pilalle hemmoteltuja kakaroita, jotka eivät arvosta pätkääkään suomalaisnaisten upeaa kauneutta. Onneksi ulkkarimiehet osaavat kunnioittaa suominaisten habitusta ja kohtelevat naisia hyvin ja korjaavat saalista. Suomilooserit jäävät nurkkiin ruikuttamaan ja niille ihan oikein.


      • Anonyymi
        Ihmetys ja kummastus kirjoitti:

        Mulle tuli kanssa tuo Madonnan 80-luvun lyhyiden hiusten aika mieleen,kun mietin valovoimaisia ja upeita lyhythiuksisia naisia.Jäi vain omasta listastani pois.;)

        Olen ihan samaa mieltä, että jotenkin "rajoittuneilta" ja ehkä vähän junttimaisilta tuntuvat sellaisten miesten mielipiteet,joiden mielestä naisten hiusten on pakko olla pitkät,jotta nainen olisi seksikäs ja viehättävä...Todellakin, kun kuitenkin on niin,että ns."suuressa maailmassa" lyhyitä hiuksia naisilla arvostetaan ihan toiseen tapaan.

        Monesti naisilla lyhyiden hiusten leikkaaminen voi olla merkki itsevarmuudesta.Lyhyet hiukset ovat parhaimmillaan naisella erittäinkin "chic", enkä rehellisyyden nimissä mä ainakaan ole omien lyhyiden hiusten kausinani havainnut vientini miesten keskuudessa mitenkään vähentyvän,enemmänkin melkein päinvastoin.

        Seurustelin kyllä ( valitettavasti )kerran miehen kanssa,jonka mielestä ainoat oikeat hiukset minulle olivat platinanvaaleat ja pitkät hiukset.Ei hyvää päivää,kun heppua muistelen.:D Mies murjotti, jos leikkasin hiuksiani parikin senttiä. Mutta hänellä olikin muutenkin huono maku...

        Jos ei kelpaa, niin pääasia, ettei ole per...........!


      • Anonyymi
        Isäntä kirjoitti:

        Kokonaisuus tekee naisesta upena, ja hiukset ovat osa kokonaisuutta. Lyhyet hiukset ovat vähän sama, kuin jos nainen pukeutuisi miehekkäästi mallattuun ruudulliseen kauluspaitaan. Se on ihan sama miten puhdas ja sileä, taikka sopivan kokoinen se on. Epänaisellinen kuitenkin. Kuten lyhyet hiukset.

        Aikoinaan, eli noin kymmenen vuotta vanhassa abi-lehdessämme on litania syistä miksi mies ei halua naimisiin. Huumorimielessä toki kirjotettu, mutta on niissä totuuttakin mukana. Syy numeri 1 oli se, että heti kun nainen pääsee naimisiin, niin hän leikkaa hiuksensa lyhyiksi! (Mikä siinäkin on syynä...) Ja sitten miehet jäävät nalkkiin loppu elämäkseen kattelemaan lyhythiuksista naista...

        Mä oon ollu naimisissa kolme kertaa, ikinä luopuisi hiuksistani😉


    • mies30

      Naisellisella, ja siis kauniilla ja seksikkäällä naisella, on ehdottomasti pitkät vaaleat hiukset. Tai ei mitään luonnotonta pyllyn peittävää hippitukkaa, mutta kauniisti selän päälle laskeutuvat kutrit.

    • Jep jep

      Yhdyn massan näkemykseen. Pitkät on parhaat. Jep jep. Kerran olin yhden illan lyhythiuksisen kanssa. Tuli ihan ällö olo.

      Ja otsatukka on tosi vastenmielinen, etenkin sellanen tynkä.

      • itsetunnosta

        Kun mies ei itse ole miehekäs, eikä omaa hyvää tervettä itsetuntoa, ei hän pysty antamaan arvoa naiselle. Aika ahdasmielistä. Tällaisille miehille vain nutturapäinen nainen ilmeisesti sopii. Jos on noin kaavoihin kangistunut, niin tuleeko elämästä muutenkaan yhtään mitään. Sama byrokraattinen linja sitten töissä jne.


    • Sovinisti Sika

      Vanhojen Suomi-Filmien naisten hiukset on sellaiset kuin naisella kuuluu olla.

      • filmitiita

        minkä aikakauden filmien naisilla on naisten hiukset?
        50-luvulla ne oli itseasiassa aika lyhyet...


    • Asiasta huvittunut

      Pitkät ja paksut, suorat tai laineilevat ja hyvin hoidetut. Värillä ei väliä.

      Ei millään logiikalla, vaan vieteillä. Hyväkuntoinen turkki kielii elinvoimasta ja hedelmällisyydestä, ihmisetkin ovat eläimiä.

      • jäljillä!

        he he

        ilahduin, sinä olet oikeilla jäljillä. Huomasin vasta kun kirjoitin luolaan raahauksesta.
        Vietit jyllää ja hormonikoktaili sekoittaa pään ja ihmisraukka luulee ihan oikeasti olevansa jotain fiksua itsenäistä mieltä!

        joo huvittaa kun vähän miettii syntyjä syvempiä


    • Brunetteihin hullaantunut

      Tummat,pitkät ja paksut hiukset sekoittaa ainakin mun pään;) Eksoottista,nam.
      Vaalea,tyypillinen suomalainen hiirenhäntä,ohut letti ei kolahda.Eih.

    • Totuudenkertoja

      Jos nainen luulee hurmaavansa minut pelkillä hiuksilla ja meikeillä, erehtyy pahasti. Minua kiinnostaa se, minkä näköinen nainen on oikeasti, eli kiinnostun vain naisista, jotka ovat oikeasti kauniita, eivätkä tarvitse meikkiä tai ihmeellisiä kampauksia.

      Hiukset ovat täysin yhdentekevä asia, koska ne ovat vain pelkkiä karvoja, joita voi muotoilla, miten haluaa. Tiedättekö yhtään naista, joka pystyy muotoilemaan kasvonsa kauniiksi? En minäkään. Siksi keskitynkin naisen todelliseen ulkonäköön, eli kasvoihin ja vartaloon.

      • vain

        Kauneusleikkaukset ovat keksitty!! Pystyy todellakin muokkaamaan. :)


      • ei aito
        vain kirjoitti:

        Kauneusleikkaukset ovat keksitty!! Pystyy todellakin muokkaamaan. :)

        Sellaista luonnonkaunista ulkonäköä ei leikkauksilla saa. Luustoa ei voi rikkoa kasvoista. Kasvoja voi vain kohottaa, kun veltostuu, huulia paksuntaa ja muotoilla jne. Leikattu nenä ei näytä aidolta jne.


    • luolaan

      varmaan pitkät hiukset enemmistön mielestä.
      Ja syytä ei tiedosteta.

      Pitkistä hiuksistahan entisvanhaan sai helpommin raahattua akan luolaan ; D

      Että ei mikään oo muuttunu sitten kivikauden.

    • paljon siitä missä päässä ne hiukset lepää ja missä vartalossa se pää taas lepää:) Mut jos hiukan yleistän niin mun silmää on miellyttäny aina pitkähiuksiset brunetet,tosin niin on miellyttänyt silmää myös moni muunlaisilla hiuksilla varustettu typy.Hiuksista tulikin mieleen hauska ja irstas juttu:yhdellä böönalla on jäänyt ilmeisesti kerran mun luokse hiuslenksu koska kun tossa yks aamu kun heräilin ja tein duuniin lähtöä satuin löytään sen jostain patjan välistä.No kun siinä sattui olemaan muutama minsa luppoaikaa ennen kun piti lähteä liikenteeseen ja mä oon tunnetusti aika kiimainen tapaus aamutuimaan ja tais siinä olla pikku aamuheijarikin päällä ajattelin että mitenköhän tuo lenksu istuis meikäläisen vehkeen ympärille.No eiköhän sitä pitänyt kokeilla ja melkein heti kohta samantien mulla tulikin jo kiire junaan ja duuniin.No joskus iltapäivällä menin sit duunissa kuselle koko lenksun tyystiin unohtaneena.Siinä sit kikkeliä esille hapuillessa nollat taulussa alaspäin pahemmin kattelematta meinasin oikeasti lentää perseelleni vessan lattialle kun säikähdin niin pahasti et mitä helvettiä mun pilille on tapahtunut.Meni oikeasti varmaan 30 sekkaa ennenkun tajusin et eihän se oo ko se perkeleen lenksu eikä sen vakavampaa.Onnistuin oikeasti huvittaan itseäni koko loppupäivän ajatuksella et oisin mennyt pisulle sellaseen vessaan missä on pisuaari ja joku duunikaveri ois nähnyt et meikäläinen hengailee joku helvetin musta karvainen hiuslenksu vehkeessä duunissa :) Haluaiskohan se typy ton lenksu takaisin,se se vasta hauskaa ois nähdä se sama lenksu joka on asustanut päivän meikäläisen pöksyissä jonkun hiuksissa :)

    • Herra50v

      Vaaleat naiset ovat kauniit. Pitkät sopivat erityisesti nuorille naisille, kun taas vanhemmalle sellainen polkkatukka-olkapäille. Ihan lyhyet ovat ikävän näköiset, jotenkin jäykät.

      • nam

        Miehellä pitää olla paksut, vähintään olkapäille ulottuvat hiukset.
        Harmi, että sellaisia näkee todella harvoin. Sen sijaan ohuita, maantien värisiä tai koko- tai puolikaljuja kyllä piisaa.


    • vato retro

      Blondi on paras. Polkka, paasikampaus, siili, vapaana tai tosi pitkä, ihan sama kunhan ei ole
      ponnarilla. Vaalea pystytukka tai tomboy on huippu, samoin ns. bedhead.

      Ponnarin käyttö kertoo fasistisesta luonteenlaadusta.

      Brunetit tulee kakkosena, punapäät kolmosena, tummatukkaisista naisista en ole kiinnostunut.

      Oon itse tummatukkanen, kai se on eksotiikkaa.

      • pitkätukka-fasisti

        olen siis fasisti. vau, kaikkea sitä oppii kun vanhenee. Olisinko vähemmän fasisti, jos käyttäisin ponnarin sijasta vaikka lettiä? urheillessa kun pitkät hiukset tuppaavat olemaan tiellä, samoin ruokaa laittaessa, niin mikä neuvoksi?


    • Miekkonen*

      Pitkät ja suorat tai sellaiset aaltoilevat. Brunetit, punapäät ja mustahiuksiset ovat parhaita. Blondit ei niin nappaa.

    • Kakadu

      Kasvonpiirteet, ihon väri ja esim. vartalon mittasuhteet vaikuttaa paljon siihen mitenkä kannattaisi hiuksensa laittaa.. Ja toivottavasti ymmärrätte sen, että 'muotitukka/väri' ei käy kaikkiin kasvoihin. Sillähän ne mallit valitaan niin tarkaan, että niille olis töitä, elikkäs ne ois mahdollisimman ei "minkään näkösiä", jotta niille sopis kaikki pienellä filpillä höystettynä..

      Korkeaotsaiset, etutukka pliis, joskus oikeen sattuu silmiin! Todella vaalea suomi-iho ei kaipaa seurakseen mustaa tukkaa ainakaan mun maun mukaan.. samalla naiset vois tsekata ne kulmakarvat, ne kun ei oikeesti ole mustina viivoina kauniit..tumma ruskea on huomattavasti pehmeämpi.. Lyhyet hiukset käy oikeen mainiosti jos on sievät/kauniit kasvot, jollon niihin tietysti lankeaa enemmä huomiota.. pitkät hiukset näyttää usein XXL ihmisellä entistä 'suurentavalta' ja ihmiset jotka kätkeydette hiusten taakse tirkistelemään, hankkikaa hiuslenkki.. Niin ja naiset saa mun puolesta vanhetessaan pidentää hameenhelmaa ja lyhentää hiuksia, näin säilyy tasapaino :)

      Niin ja tietysti saahan sitä persoonaansa ilmentää hiuksillakin :)

    • vaaleat

      hiukset, on jes. Sellaisen kanssa voi vaikka sitoutua. Punatukkainen taas seksikäs ja kiihottava. Täysmusta menettelee itämaisilla naisilla.
      Muuten brunetit ja tummat ei iske.
      Värin pitää ehdottomasti olla aito. Purkkista otettu väri tekee halvan muistakin kuin tekoblondeista.
      Myös keinokiharat ym. eivät kiinnosta.

      Lyhestä tukasta pitävät miehet ovat oikeasti piilohomoja, jotka epätoivoisesti yrittävät uskotella olevansa heteroita.

      • Man-79

        Mua viehättä erityisesti pitkät tummat ja kiharat, tosin aika erikoista Suomessa, mutta silti nappaa todella ja tarkoitan aitoja luonnon tummia jotka erottuvatkin Suomalaisten vaaleiden aneemisten hiirulaisten joukosta kuin kukka asfaltti viidakossa. Yleensä tällaiset tummat ovat erityisen kauniita muutenki.


    • riittää

      Ai meinaatko sitten ensi kerralla parturiin mennessä laitattaa hiuksesi sellaiseksi mikä täällä äänestetään seksikkäimmäksi? Jo on vaikeaa. Pidä sellaiset hiukset mistä ite tykkäät!!!!

      • villevalofani

        Siis mitä hiton blondipissis fanei teki ootte???? Siis pitkät blondit hiukset on perseestä. Semmosset lyhyehköt vaikka polkkatukka malliin leikatut hiukset on nätit väri on yks paska hailee, blonditkin käy. Mut pitkät hiukset on ei isolla E:llä! Tietysti kaikkien ihanne nainen on blondi, sinisilmäne pitkätukkane ja isotissine, mut must toi o iha paska yhistelmä.


      • Isotissinenblondi
        villevalofani kirjoitti:

        Siis mitä hiton blondipissis fanei teki ootte???? Siis pitkät blondit hiukset on perseestä. Semmosset lyhyehköt vaikka polkkatukka malliin leikatut hiukset on nätit väri on yks paska hailee, blonditkin käy. Mut pitkät hiukset on ei isolla E:llä! Tietysti kaikkien ihanne nainen on blondi, sinisilmäne pitkätukkane ja isotissine, mut must toi o iha paska yhistelmä.

        Mä olen nainen, kyllä blondi, sinisiläinen, pitkätukkainen ja isotissinen ja sanon, että PITKÄT JA BLONDIT HIUKSET TEKEVÄT NAISESTA NAISEN!!!!


    • almasty

      Vaaleat ja tuuheat,saa olla kiharaa.

    • DoubleDutchBraid

      Aivan saatanan vanha keskustelu mutta vastaan silti elikkä blondi jol ois keskipitkät hiukset ja letitettynä double dutch braid... En vaa tiiä mut jotenki vaa sulan tytöille joilla on semmonen letitettynä... Siis uh...😘

    • sellaisenakunoot

      Luonnolliset (ei värjätyt) ja puhtaat.

    • Anonyymi

      Tummat ,pitkät ehdottomasti....💖💜💛💚💙

    • Anonyymi

      tulikohan seksissä/parisuhteessa alamäki kun poikatukan vaimo pisti, niskasta tosi lyhyt sivuilla vähän...aaargh. aina tykännyt naisellisesta olemuksesta ja hän arvosti että pidin pitkähköstä tukastaan

    • Vastaan, vaikka alunperin ketju alotettu jo 16 vuotta sitten, tosin lisää kommentteja tullu vuosien saatossa.

      Itelläni on tällä hetkellä lyhyt tukka. On varmaan sellainen monen täällä kamoksuma kynitty kuontalo =D (alunperin sivuilta ja takaa 6mm pitkä ja päältä jätetty pidemäksi, vähän sellainen kuin näkee aika monilla pojilla ja miehillä, joillain teinitytöillä ja naisillakin).

      Kyllä lyhyt tuka voi olla hyvännäköinen naisella, mutta myös pitkä tukkakin. Riippuu siitä miten sopii kantajalleen ja mikä on hiusten ja päänahan kunto ja miten oma hiusten laatu (suora, laineileva, kihara jne) antaa myöten minkäkinlaiselle leikkaukselle ja pituudelle. Sama tyyli ei sovi kaikille ja kaikenlaisille hiuslaaduille.

      Naisia, joille ielestäni on sopinut enemm'n tai vähemmän lyhyet hiukset ajan saatossa ovat esim: Audrey Hepburn, Mia Farrow, Julie Andrews, Halle Berry, Winona Ryder, Meg Ryan, Ginnifer Goodwin, Pink.

      Olkapäille ulottuva tukka sopi minusta hyvin aikoinaan näyttelijä Rita Hayworthille ja nykypäivän tunnetuista naisista vaikka Keira Nightlylle on sopinut hyvin sekä pitkä että lyhyt tukka.

    • Lopulta kuitenkin jokainen päättää itse mitä oilla hiuksillaan tekee. Itsehän sen hiustyylin kanssa joutuu elelemää päivästä toiseen eli mieluummin sellainen, jota ei ihan heti ala inhota ja jossa ei tunne oloaan joksikin ihan toiseksi.

    • Anonyymi

      pitkät, paksut blondit hiukset on ehdottomasti sexyimmät.

    • Anonyymi

      Hiukset ovat pääasia, hemmetti

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe