Lävistysliike Tampereella?

molli

Niin, löytyykö Tampereelta asiallista ja luotettavaa lävistysliikettä jossa ammattitaito ja hygienia-asiat kunnossa? Jos, niin saisiko ko. firman nimen tai nettiosoitteen?
Kiitos.

49

21729

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytteliini

      Itselläni ei ole lävistyksestä siellä kokemusta mutta kävin ottamassa tatuointini siellä.
      Tekevät todella tarkkaa ja huolellista jälkeä.
      Paikan hinta suhde on aika arvokas mutta kyllä sen maksaa kun tietää että tulee hyvää jälkeä.

      Eli Paikka on Mad Max tattoo, se on anttila tavaratalon parkkihalliin käännyttäessä se poikkikatu.
      Nettiosoite on : htt://wwww.madmaxtattoo.com

      • tytteliini

      • joku vaan
        tytteliini kirjoitti:

        siis se osoite niin siitä puuttu se p, eli http://www.madmaxtattoo.com

        Voiko olla vielä vähän sekavammat nettisivut... eihän tuolta mitään löydä!!! Miten toi toimii?!


    • Vana

      ja siistein Putka Hatanpäänvaltatiellä, www.putkatattoos.com
      Kannattaa käydä kattomassa ihan paikanpäällä!

      • Pekes

        Jos haet todellista ammattitaitoa ja tietämystä alasta niin mee ihmeessä Mad Maxiin.
        Siellä on lävistäjinä Suomen huippuosaajat. Myös erikoisemmat hommat osataan vain siellä ja "oikeanlaisilla" koruilla.
        Ja eiköhän se hygieniataso ole sielläkin OK.


      • kyykair
        Pekes kirjoitti:

        Jos haet todellista ammattitaitoa ja tietämystä alasta niin mee ihmeessä Mad Maxiin.
        Siellä on lävistäjinä Suomen huippuosaajat. Myös erikoisemmat hommat osataan vain siellä ja "oikeanlaisilla" koruilla.
        Ja eiköhän se hygieniataso ole sielläkin OK.

        kyllä kokemuksella madmaxia :) napakoru ja nenäkorun olen siellä ottanut. netta tehnyt molemmat ja hyvin tyytyväinen olen :)


    • Tytteliini

      lisäisin vielä sen verran että ystäväni kävi ottamassa putkassa kielikorun. palvelu ei ollut ystävällistä eikä kuulemma oltu annettu ohjeita tarkkaan.. mutta tämä voi siis olla vain sen kerran juttu.

      mutta tosiaan mad max on jees pleissi..

      • x

        putkasta ei ole mitään hyvää sanottavaa: töykeä/huono palvelu, yksinkertaisimmatkin huulilävistykset ryssitty itselläni kahdesti & kahdella tuttavalla, kuten myös korvarengas rustoon. kielikoruun ohjeita ei annettu käytännössä mitään.

        muut lävistykset olen käynyt igor'silla ottamassa ja olen ollut tyytyväinen. suhteellisen huokea hintataso, reiät onnistuneet hyvin ja palvelu ystävällistä.


      • inkamoij
        x kirjoitti:

        putkasta ei ole mitään hyvää sanottavaa: töykeä/huono palvelu, yksinkertaisimmatkin huulilävistykset ryssitty itselläni kahdesti & kahdella tuttavalla, kuten myös korvarengas rustoon. kielikoruun ohjeita ei annettu käytännössä mitään.

        muut lävistykset olen käynyt igor'silla ottamassa ja olen ollut tyytyväinen. suhteellisen huokea hintataso, reiät onnistuneet hyvin ja palvelu ystävällistä.

        kiittti tiedosta. ite meinasin mennä sinne ottamaan huulikorun, mutta kun luin tän niin enpä taidakkaan mennä ..


    • sienineito
      • Napakoru ja smiley

        Täällä yksi Putkan puolustaja! Kävin juuri kaksi viikkoa sitten ottamassa Smileyn sieltä ja lävistämässä oli erittäin herttainen (tosin lävistettykin =)) naisihminen, en nyt muista minkä niminen..

        Astuin liikkeeseen niin siellä oli ilmeisesti tatuoija ja kyseinen lävistäjä tiskin takana. Molemmat tervehtivät iloisesti ja kerroin asiani, mitä olin hakemassa. Nainen ohjasti ottamaan erään paperin pöydältä ja täyttämään sen (paperissa kysyttiin veren välityksellä leviävistä sairauksista ja ikää tms. =))
        Seuraavaksi minut jo ohjattiinkin lävistystiloihin, jotka olivat viimeisen päälle, itseasiassa olen hankkinut myös napakorunikin Putkasta, ja silloin liike oli vanhoissa tiloissa, tykkäsin huomattavasti enemmän tästä uudesta tilasta kuin vanhasta.
        Istuin tuoliin, välineet esiin, viimehetken katselut sinne yläleuan jänteeseen ja pihdit paikoilleen, neula läpi ja koru siihen perään =) Minullakin on niin tapana hermoilla näitä tilanteita niin tietenkin myös tälläkin kerralla, lävistäjä kysyikin heti lävistyksen jälkeen että "pyörryttääkö" ja vastasin että "kyllä", tämäkin tilanne hoidettiin todella ammattitaidolla, minulle tuotiin vettä ja kintut nostettiin ylös. Olen erittäin tyytyväinen Putkan ammattitaitoon enkä käsitä jos siellä ollaan joskus oltu töykeitä, mutta ehkä tässäkin pätee se, että jokaista kohdellaan sillä tavalla kuinka itse käyttäytyy.. ei se asiakaskaan ole maailman valtias.


        Niin meinasi unohtua, luulin Putkassa sopivan maksutavaksi myös kortin, mutta eihän minulle sitä käteistä sopinut mukaan. Ei tämäkään ollut ongelma, sain lävistyksen heti matkaan ja sovittiin,että haen rahan heti lävistämisen jälkeen =)

        Ohjeet olivat riittävät ja kysyvälle vastataan myös, muistakaa se ! Ei se ole koskaan tyhmä joka kysyy..


      • jhhu
        Napakoru ja smiley kirjoitti:

        Täällä yksi Putkan puolustaja! Kävin juuri kaksi viikkoa sitten ottamassa Smileyn sieltä ja lävistämässä oli erittäin herttainen (tosin lävistettykin =)) naisihminen, en nyt muista minkä niminen..

        Astuin liikkeeseen niin siellä oli ilmeisesti tatuoija ja kyseinen lävistäjä tiskin takana. Molemmat tervehtivät iloisesti ja kerroin asiani, mitä olin hakemassa. Nainen ohjasti ottamaan erään paperin pöydältä ja täyttämään sen (paperissa kysyttiin veren välityksellä leviävistä sairauksista ja ikää tms. =))
        Seuraavaksi minut jo ohjattiinkin lävistystiloihin, jotka olivat viimeisen päälle, itseasiassa olen hankkinut myös napakorunikin Putkasta, ja silloin liike oli vanhoissa tiloissa, tykkäsin huomattavasti enemmän tästä uudesta tilasta kuin vanhasta.
        Istuin tuoliin, välineet esiin, viimehetken katselut sinne yläleuan jänteeseen ja pihdit paikoilleen, neula läpi ja koru siihen perään =) Minullakin on niin tapana hermoilla näitä tilanteita niin tietenkin myös tälläkin kerralla, lävistäjä kysyikin heti lävistyksen jälkeen että "pyörryttääkö" ja vastasin että "kyllä", tämäkin tilanne hoidettiin todella ammattitaidolla, minulle tuotiin vettä ja kintut nostettiin ylös. Olen erittäin tyytyväinen Putkan ammattitaitoon enkä käsitä jos siellä ollaan joskus oltu töykeitä, mutta ehkä tässäkin pätee se, että jokaista kohdellaan sillä tavalla kuinka itse käyttäytyy.. ei se asiakaskaan ole maailman valtias.


        Niin meinasi unohtua, luulin Putkassa sopivan maksutavaksi myös kortin, mutta eihän minulle sitä käteistä sopinut mukaan. Ei tämäkään ollut ongelma, sain lävistyksen heti matkaan ja sovittiin,että haen rahan heti lävistämisen jälkeen =)

        Ohjeet olivat riittävät ja kysyvälle vastataan myös, muistakaa se ! Ei se ole koskaan tyhmä joka kysyy..

        Putkasta en pitänyt yhtään, ihme räpellystä rustokorun kanssa ja lävistäjä kauhean tyly..

        toisen rustokorun kävin laittamassa igor'silla ja ei mitään muuta kuin hyvää palautetta! =)


      • ÄmmÄ
        jhhu kirjoitti:

        Putkasta en pitänyt yhtään, ihme räpellystä rustokorun kanssa ja lävistäjä kauhean tyly..

        toisen rustokorun kävin laittamassa igor'silla ja ei mitään muuta kuin hyvää palautetta! =)

        Mulla on Putkasta vähä ristiriitasia kokemuksia. Sillon kun se oli vielä vanhoissa tiloissa, hain alahuuleen labretin, ja silloin palvelu oli tosi ystävällistä, ohjeet annettiin viimesen päälle ja kun olin melko hermostunut, niin siinä sitten rauhoiteltiin. Nyt hain uudesta Putkasta Septumin, ja lävistäjä vaihtoi kanssani vain muutaman sanan, vaikka käyttäydyin ystävällisesti, ja kyselin koruista ja hoidosta ym. Jotenkin tosi kolkko kuva jäi, mutta ehkä hän katsoi tarpeettomaksi alkaa kummemmin ohjastamaan, kun noita koruja on jo jokunen siunaantunut. Jatkossa aion vielä mennä Putkaan, kolmas kerta toden sanokoon.


      • gdlboix
        ÄmmÄ kirjoitti:

        Mulla on Putkasta vähä ristiriitasia kokemuksia. Sillon kun se oli vielä vanhoissa tiloissa, hain alahuuleen labretin, ja silloin palvelu oli tosi ystävällistä, ohjeet annettiin viimesen päälle ja kun olin melko hermostunut, niin siinä sitten rauhoiteltiin. Nyt hain uudesta Putkasta Septumin, ja lävistäjä vaihtoi kanssani vain muutaman sanan, vaikka käyttäydyin ystävällisesti, ja kyselin koruista ja hoidosta ym. Jotenkin tosi kolkko kuva jäi, mutta ehkä hän katsoi tarpeettomaksi alkaa kummemmin ohjastamaan, kun noita koruja on jo jokunen siunaantunut. Jatkossa aion vielä mennä Putkaan, kolmas kerta toden sanokoon.

        putkasta meinaan.. oon käynyt ottaan siellä kaks erikoisempaa rustokorua, kummallakin kerralla eri lävistäjä, mutta palvelu aina yhtä tylyä.. mad max vuorossa seuraavaksi.


      • Marlanna
        gdlboix kirjoitti:

        putkasta meinaan.. oon käynyt ottaan siellä kaks erikoisempaa rustokorua, kummallakin kerralla eri lävistäjä, mutta palvelu aina yhtä tylyä.. mad max vuorossa seuraavaksi.

        tylyhköä palvelua Putkassa, kyllä mäkin enempi Mad Maxia suosittelen - siellä tosiaan on erinomainen osaaminen ja mun mielestä mukavampi palvelu.
        Itse olen Putkassa ottanut industrialin ja nenänsivun, ihan osaavasti kyllä nuo tehtiin, mutta vähän kylmähkö palvelu oli.
        Mad Maxissa olen ottanut madonnan, smileyn ja kielen, nyt pitäisi siellä tuo rook ottaa seuraavaksi (Putkassahan eivät tuota mieluusti tee). Ei mitään valittamista Mad Maxista ole, enköhän sinne mene tatuoinninkin tulevaisuudessa ottamaan, vaikka tatuoijan katson ennen kaikkea tyylin perusteella, en asiakaspalvelun.

        Kyllä Putkassakin vastauksen saa kysymällä, mutta mun mielestä ohjeistuksen pitäisi tulla kysymättä. Itse olen kyllä aina käyttäytynyt asiallisesti, en kenties ihan mielettömän avoimesti ole alkanut rupatella, mutta kyllä mä itsestäni ihan hyvän kuvan mielestäni oon aina antanut.


    • wasaki

      hämeenpuistosta löytyy kallas tattoo & piercing, olen nyt käynyt siellä ottamassa kielilävistyksen ja traguksen. Ei jäänyt kyllä valittamiselle varaa palvelusta, hyvänä lisukkeena lävistyspassi, jolla kuudes lävistys korun hinnalla.

      nettisivut www.kallastattoo.com

      • heidiwiltsujeejee

        Oliko kallista???


    • jokutyttövaan

      no putka... hmm.. se suloinen mies (todella ihana!) olisko ollu joku samu.. no hän survaisi sen nenäkoruni vähän vinoon.. onneksi on nyt kasvanut suoraan.. antoivat vain paperilapun jossa oli jotain ilmiselviä ohjeita ja joku suolavesiliuos ohje.. ei muuta. eivät edes opastaneet miten vaihtaa tämän korun, nyt on hieman ongelmallista vaihtaa....!

    • Synttärilahja

      Itse mietin kans hyvää paikkaa Tampereelta. Putka on ainoo minkä silleen tiiän, ei oo yhtään lävistyksiä ennestään ja napakorun aattelin hankkia. Mut nyt alko pelottaan ku ihmiset puhuu heidän tekemistään virheistä... Mitä noissa muissa paikoissa maksais suurin piirtein...? Tietoa?

      • md

        Kallaksella on napalävistyksistä ainakin ollut tarjouksia (35eur!) satunnaisilla viikoilla. Vielä jos vain on tarjous voimassa niin täytyy kyllä käydä ottamassa.


    • *Sarkku*

      Otin kielikorun ja sain tosi hyvin ohjeita hoitoon ja kielikin parani nopeasti!!Kaikki nämä Putka Tattoossa ja oikein mukavaa palvelua nuorelta lävistäjättäreltä.

      Ja todella nopeasti luonnistui homma vaikka vähän pelottikin

      Kiitos

    • hollymay

      täälläkin yksi tyttö jolle nenälävistys survaistu vinoon putkassa. lopulta otin pois kun näytti rumalta. reikä on onneksi parantunut ja lähes huomaamaton. uuden aion mennä ottamaan mad maxiin.

    • LäVistettyNyt

      Joo se Kallas on hyvä paikka, kävin siellä viime viikolla ja tykkäsin :) Otin kielikorun.

    • uutelias..

      Onks tän Kallas Tattoo & Piercingin tyypit entisiä Putkalaisia?

      • huju-j

        Joo, entisiä Putkalaisia molemmat.


      • Jocelyn Uk:sta
        huju-j kirjoitti:

        Joo, entisiä Putkalaisia molemmat.

        Ite suosin Mad Maxii. Ottanut traguksen ja navan ja kolme microdermaalii.
        Ammattitaitoista toimintaa. Suosittelen.


    • hiiihaa

      igor'silla oon laittanut napalävistyksen ja 2 reikää rustoon ja sama hyvää palautetta vain ! =)

    • Lävistäjä-Nicky

      Who's Next liikkeessä KAIKKI lävistykset (tappi/rengas) 30€/kpl! Siis ihan kaikki =)

      Ja osoitehan oli Näsilinnankatu 34 :) Lävistykset ilman ajanvarausta arkisin ma-pe klo.13-19 välisenä aikana!!

      Emla-pintapuudute voidetta mahdollisuus ottaa liikkeessä ennen lävistyksen tekoa ja se kuuluu samaan rahaan. Nipistää sitten vähemmän =)

      Ikäraja 15v.

      t.lävistäjä Nicky

      Lisätietoja saa soittamalla 040 168 4726 tai sähköpostilla [email protected]

      Tervetuloa!!!

    • Mauyyyyyyyyyyyy

      mad max on ehdoton ykkönen! tosi asiallista ja ystävällistä palvelua ja annettiin hyvät hoito-ohjeet ja olen tyytyväinen kaikkeen :)

    • tyttö vailla tietoa

      onko Tampereella jotakin lävistysliikettä , missä ei ole ikärajaa ?

      • Ei kai lävistyksiä saa tehdä alaikäisille ilman vanhempien suostumusta...


      • iha tiedoks...
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Ei kai lävistyksiä saa tehdä alaikäisille ilman vanhempien suostumusta...

        aika monessa paikassa on 16 ikäraja..siitä alaspäin pitää olla vanhempien suostumus.


      • jnhbgvfdcxcgvbhnm

        Haluisin ittekki tietää sama


    • Miiy

      Ehdottomasti Igor´s! Hyvä asiakaspalvelu ja ammattitaitoinen henkilökunta!

    • tosi madmax

      En voi suositella Mad Maxia Tampereella; perinteiset korvareiät ei pitäisi olla vaikea rasti mutta silti laittoivat reiät eri korkeuksille eli oikean korvan reikä on alempana kuin vasemman korvan. Ero näkyy selvästi esim. kun käytän riippuvia korvis-malleja. Muutenkin paikka oli melkoinen luola, epäsiisti lattiaa myöten. Muistaakseni siinä viereisessä liikkeessä oli joku strippiklubi, reiän tekijä oli vähän kuin sieltä karannut..

      • Julian pohje

        Kukkamekko. Provo. Onks muuten sun korvat kaikilta osin symmetriset?


    • Kielilävärikö?

      Olisin 14-15 vuotias tyttö Tampereen suunnilta, ja haluaisin kielilävistyksen. Olisiko siis Tampereella lävistysliikkeitä, missä laitettaisiin lävistyksiä näin nuorelle? Vanhempien suostumuksella tietenkin. :))

    • Irmeli

      How's next ehdottomasti hyvä paikka! Siistit tilat ja ihan mieletön palvelu! Mukavia ihmisiä talo täynnä! :)

      • caribian bitch

        Ei koskaan kuullut. Kotisivut? Suomessa? Very secret!


    • Putka12

      otin 12 vuotiaana huulikorun ala huuleen ja se meni umpeen jouduttiin vielä uudestaan vähän ajan kuluttua venyttämään!! itse suosittelen putkaa. Lävistäjät on asiallisia. Itsellä molemmilla keroilla eri lävistäjä. ja aion vielä mennä uudestaan ottamaan putkaan lävistyksen!

      • minävaa

        Oon itekkin 12 ja haluisin huulikorun ja mun kaveri kulman... vanhemmilta on jo lupa mut tekeekö ne alaikäsille jos vanhempi on mukana?


    • monni

      Ärsyttää noi madmaxin sivut, kun pitää olla noilla ammattitermeillä noi kaikki lävistykset, mikäs hitto noista sitten on korvan rustolävistys? Kun en jaksais kaikkia googlata..

    • Nurinkehruu

      Kaikki kaksikymmentäkaksi lävistystäni olen Putkassa ottanut vuosien varrella, enkä ole koskaan törmännyt tylyyn tai amatöörimäiseen palveluun/työhön.
      Siistit tilat, mukavia ihmisiä, instrumenttien ym ym. hygieniasta huolehditaan, asiakas ja asiakkaan mielipiteet otetaan huomioon ja hinta-laatu-suhde on hyvä.

    • i know

      suosittelen madmaxia seka igor'sia, mutta kaverini igor'sissa ottamassa napakorun, ja se oli niin huonosti lävistetty, että koru roikkui oikein reijässä, joten kaverini joutui ottamaan korun pois jo 2 viikon jälkeen lävistämisestä. mutta madmaxista on itselläni ja kavereillani vain hyviä kokemuksia. Putka sensijaan on ihan kamala mesta. Siellä on töykeät ihmiset ja erittäin huono palvelu.

    • Julie7

      mad maxin kotisivut ei näköjään toimi..facebookista löyty: www.facebook.com/madmaxtattoos, mutta ei oo lävistyksistä mitään...

    • mm..

      Lävistyksiä ei tehdä alle 15.vuotiaille, jos on VANHEMMAN lupa sillon voi tehdä:)

    • igor's

      Haluisin hakee ittelleni napakorun tai ruston, ja ajattelin aluks mad maxia, mutta jostain kumman syystä sen sivut ei aukee, mitä on moneen kertaan linkattu jo tänne:( Kuka tietää paljonko mad maxissa maksaa napakorun otto tai sit rusto tohon korvan yläosaan?:) Onko kellään mitään hyvää palautetta igor'sista, ettei siellä survailla lävistyksiä vinoon sun muuta? Mielestäni sen liikkeen hintataso näytti nimittäin aikas hyvältä mun budjettiini, mutta mielummin sit maksan vähä enemmän että tulee hyvä, ku et se lävistys näyttää siltä ku joku ois sen kännipäissään vetäny sinne mihi vaan osu;)

    • Madmax2013
    • Anonyymi

      Ylivoimaisesti paras ja ammattimaisin liike on Lary Piercing. Googlettamalla nimen löydät kaikki tiedot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      139
      5868
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3575
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1915
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1396
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1388
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe