Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tuleva hoppari.?

Melkee elvis..

oon täs miettiny jos rupeisin hoppariks.. Mut nyt tarttis vähä pukeutumis neuvvoi.. Tää ehk kuulostaa typerält mut mulla on jätkä joka on yli hoppari.. se ein valittaa et ku mulla on nii vitu kireit housuis jne.. sit aatteli vaihtaa vähä pukeutumis tyylii.. Vastailkaa..

67

11758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n.w.a

      et voi alkaa hoppariksi joko olet tai et. ole oma ittesi ja tee niinkuin huvittaa. pidä juuri niitä kamoja päälläs ku haluat. sano poikakaverilles että nostaa ite housujaan jos ei seura kelpaa.
      älä ala toisen pelleksi. Tampereella on muutama Hip hoppari ja loput sitten wanna be notkujia. älä ala semmosiksi vaan luota siihen mitä teet ja tee se tyylillä.
      tulipahan avauduttua.

      • esis

        Yhdyn n.w.a:n kirjotukseen.
        Jos tykkäät käyttää kireit housui, niin sitten
        myös käytät niitä.
        Älä nyt vain ala joksin "wannabe hoppariks",
        jos jätkäs valittaa sun pukeutumisest.

        Käytät niitä vaatteita mistä itse pidät.


    • Wooster

      Luulin että hopparitytöt nimenomaan käyttävät kireitä vaatteita, minihameita, paljastavia toppeja yms. Tai ainakin MTV:ltä tämmöisen kuvan saa.

      • Melkee elvis..

        aha, no0 sitten mä alan pitää kireitä housui, jos kerran se on hoppariaatteen mukaista. En ole kuitenkaan muodin orja.
        aate on nro. 1


      • -jusu-

        tässä huomaa että varsinkin hopparijätkien on vaikee hyväksyy hopparityttöjä. onko teil joku ongelma,tai jotai? sama kyl kauheil teineil, sama onglma. koittakaa te vaa pukeutuu pilleihi. sitte näätte, ja tajuute miks mä en halua. mä tanssin (pää asias breikkii/hiphoppia), teen musaa, ja oon oma itteni. mut ei, ei teille käy. oon saanu ihan tarpeeks kuunnella mun farkuist ja huppareist. kai mäkin saan olla mikä haluan!?


      • hoppari hippi
        -jusu- kirjoitti:

        tässä huomaa että varsinkin hopparijätkien on vaikee hyväksyy hopparityttöjä. onko teil joku ongelma,tai jotai? sama kyl kauheil teineil, sama onglma. koittakaa te vaa pukeutuu pilleihi. sitte näätte, ja tajuute miks mä en halua. mä tanssin (pää asias breikkii/hiphoppia), teen musaa, ja oon oma itteni. mut ei, ei teille käy. oon saanu ihan tarpeeks kuunnella mun farkuist ja huppareist. kai mäkin saan olla mikä haluan!?

        cool siis onko sulla mikä merkki mulla on karl kani jabreakdance se on cooli tanssimist


    • HGH

      asia numero yksi sun pitää uskaltaa vittuilla kaikille ja sit ostaa karl kanii tai k1x sancezz bronx ja pelle ja et ei käyt kireit housuja ja niinkuei käytä lacostee muuuten on fruittari xD

      • -respect-

        Kaikki saa olla mitä ite haluaa olla,
        ei oo teijän asia tulla dissaamaa muita ulkonäön perusteel tai muutakaa.


      • omatyyli

        miks pitäis olla joku gangstarihoppari,?!


    • 123FDFDSFDSF

      asia numero yksi sun pitää uskaltaa vittuilla kaikille ja sit ostaa karl kanii tai k1x sancezz bronx ja pelle ja et ei käyt kireit housuja ja niinkuei käytä lacostee muuuten on fruittari xD

    • jiaa

      mee tsekkaa vaik seventysevenist vaatteit tai käy esim jimm & jillist tsekkii... jos asut jossai hesa lähel tai muus isos kaupungis ni khyllhä siel niit liikkeit o mist löytyy :) ::tzet

    • h0pp4r1 4ewa

      siis jos sä haluut 0ll4 joku d44 hoppari ni pill1f4rkut ja tiukk4 we topp1! sell4nen mäki 00n!!

      • Hoppari___ .f _R

        Tuolla pukeutumisella ja t0ll4 tekstillä sä oot PISSIS etkä hoppari! Oon itekkin tyttö ja mulla on tälläkin hetkellä poikien housut puolessa perseessä ja vitun iso huppari!


      • sdfj
        Hoppari___ .f _R kirjoitti:

        Tuolla pukeutumisella ja t0ll4 tekstillä sä oot PISSIS etkä hoppari! Oon itekkin tyttö ja mulla on tälläkin hetkellä poikien housut puolessa perseessä ja vitun iso huppari!

        Mut oot vaa v***un läski ku itseluottamukses on pohjas


      • ege_mixtape
        Hoppari___ .f _R kirjoitti:

        Tuolla pukeutumisella ja t0ll4 tekstillä sä oot PISSIS etkä hoppari! Oon itekkin tyttö ja mulla on tälläkin hetkellä poikien housut puolessa perseessä ja vitun iso huppari!

        Hopparit on innei ja sille ei voi mitään :)


    • Graffiti

      eka käy tsiigaa vaate kauppoi ja kattele hintoi sit kerää massii ja lähe ostaa. Täs pari kauppaa jim&jill ja real deal.

      • Ice_tapsa

        Kannattaa kurkata vehkalaakin, jos semmosen lähistöllä asuu. On ihan hienoja ja laadukkaita vaatteita kuten: karl kani,bronx,volcom ja muita. meidän porukoissa ei mitään muita olekkaan kuin hoppareita. hieno tyyli ja elämäntapa ja harrastus jos kuunteelee ja tykkää kuunnella hip hop/räp musiikkia. Kaikki ne joilla on pillit housut,iso paita,suoralippainen ja väittää olevansa gangsta on HOMO. Jos semmosia meidän alueilla näkyy ja huutaa esim. nosta housujas kovis, otetaan niskasta giljotiini puristetaan ja kysytään mitä sanoit fruide niin eipähän auo pariin viikkoon päätänsä. rap vaatteilla on myös kokoraja että jos on liian isot housut tai liian iso paita niin on homo kannssa. esim. 140cm kanin 30"
        170 kanin 36"

        siinä pari vinkkiä. ja hoppariksi ei tarvitse syntyä. Olin itse vuosi sitten ihan tavis. vaeltajan housut ja joku löyttärihuppari ja subarun lippis. En voisi pitää samoja vaatteita enään ikinä päälläni.


      • housut pulo tangos

        vitut mitää jim&jill jos on big boint lähen nii sinne hoppareit ostaa on kyllä piru kalliita mutta sen arvoosia


      • :::D
        Ice_tapsa kirjoitti:

        Kannattaa kurkata vehkalaakin, jos semmosen lähistöllä asuu. On ihan hienoja ja laadukkaita vaatteita kuten: karl kani,bronx,volcom ja muita. meidän porukoissa ei mitään muita olekkaan kuin hoppareita. hieno tyyli ja elämäntapa ja harrastus jos kuunteelee ja tykkää kuunnella hip hop/räp musiikkia. Kaikki ne joilla on pillit housut,iso paita,suoralippainen ja väittää olevansa gangsta on HOMO. Jos semmosia meidän alueilla näkyy ja huutaa esim. nosta housujas kovis, otetaan niskasta giljotiini puristetaan ja kysytään mitä sanoit fruide niin eipähän auo pariin viikkoon päätänsä. rap vaatteilla on myös kokoraja että jos on liian isot housut tai liian iso paita niin on homo kannssa. esim. 140cm kanin 30"
        170 kanin 36"

        siinä pari vinkkiä. ja hoppariksi ei tarvitse syntyä. Olin itse vuosi sitten ihan tavis. vaeltajan housut ja joku löyttärihuppari ja subarun lippis. En voisi pitää samoja vaatteita enään ikinä päälläni.

        ice ookko vähä kovaa ki kirjotat tollast paskaa tänne :D sust oo mihkää saa ees ketää kinnii vitu nisti


    • Henzy_

      Joo mäki miettiny et tulisko must hoppari tai jotaa mut sit se pukeutumiin on vähä ongelma ku mul kireet mustat pillit ja... no huppareit löytyy... ja rap=

    • Metallimies

      Toi viesti kirjotettiin 1.11.2005 että tulee myöhässä mutta ei voinut olla vastaamatta:

      Oli 20 erilaista viestiä mitä tähän kirjottaa mutta mikään ei ollu semmonen mitä viittis oikeesti pistää tähän. Kaikki oli turhan negatiivisiä ja jotkut "rasistisia" ja viesteissä ilmaisin kuinka vapaa-älysiä suurinosa hoppareista ja jenkeistä on.

      Niissä olis ollut myös pahaa tekstiä teikäläisen poikaystävä valinnasta jos ei edes tykkää hip hopista.. Joka on ymmärettävää.
      Suomi on metallimaa

      • Metallimies

        Jep eli näköjään hip hop -"musiikki" muttaa siis pakollisesti sun ulkomuotoo?

        Enhän mää itsekään kauheesti koreile pitkillä hiuksilla, valkosilla maastohousuilla tai nahkatakilla vaikka heviä kuuntelen, pukeudun aikalailla perusfarkkuihin, vetskaritakkiin ja hassuihin lenkkareihin.

        Siis jos tykkää hiphopista niin minkätakia pitää pukeutua ku olis paskonut housuun ja kussut vähän päälle? Pitää käyttää viiskertaa isompaa paitaa että ei näyttäis niin pieneltä ku oikeesti on? Lippis vielä väärinpäin että teikä näyttää samalta kun ne pellet Sirkus Finlandiassa, mut ne tekee sitä vaan työkseen.


      • Rapmies
        Metallimies kirjoitti:

        Jep eli näköjään hip hop -"musiikki" muttaa siis pakollisesti sun ulkomuotoo?

        Enhän mää itsekään kauheesti koreile pitkillä hiuksilla, valkosilla maastohousuilla tai nahkatakilla vaikka heviä kuuntelen, pukeudun aikalailla perusfarkkuihin, vetskaritakkiin ja hassuihin lenkkareihin.

        Siis jos tykkää hiphopista niin minkätakia pitää pukeutua ku olis paskonut housuun ja kussut vähän päälle? Pitää käyttää viiskertaa isompaa paitaa että ei näyttäis niin pieneltä ku oikeesti on? Lippis vielä väärinpäin että teikä näyttää samalta kun ne pellet Sirkus Finlandiassa, mut ne tekee sitä vaan työkseen.

        Joo kyllä se taitaa hevi-"musiikkikin" muuttaa ulkomuotoa pakollisesti.

        Teikäläisen kannattaisi tietää että voisin arvostella ns. "hevarin pukeutumista" vähintään yhtä helposti kuin sinä juuri teit "hopparin pukeutumisesta". Lisäksi sanon että jos sinulla on joku ongelma toisen pukeutumisen suhteen niin voit pitää sen omana tietonasi. Mielestäni näyttää tuhat kertaa pellemmältä sellainen pukeutuminen että jalassa on maiharit joissa on metallinen pohja, niittivyöt sekä vyötäröllä että kaulassa ja ranteissa, kaksi kertaa oman pituuden pituinen nahkarotsi ja meikkiä sun muuta paskaa naamassa.


      • ice_tapsa
        Rapmies kirjoitti:

        Joo kyllä se taitaa hevi-"musiikkikin" muuttaa ulkomuotoa pakollisesti.

        Teikäläisen kannattaisi tietää että voisin arvostella ns. "hevarin pukeutumista" vähintään yhtä helposti kuin sinä juuri teit "hopparin pukeutumisesta". Lisäksi sanon että jos sinulla on joku ongelma toisen pukeutumisen suhteen niin voit pitää sen omana tietonasi. Mielestäni näyttää tuhat kertaa pellemmältä sellainen pukeutuminen että jalassa on maiharit joissa on metallinen pohja, niittivyöt sekä vyötäröllä että kaulassa ja ranteissa, kaksi kertaa oman pituuden pituinen nahkarotsi ja meikkiä sun muuta paskaa naamassa.

        Turhaa niiden heareiden on meitä isoista(ja kalliimmista ja hienommista :D) vaatteista on pilkata. Kurkatkoon vain omaa täistä ja rasvaista gay-lettiä. Miksi hevareilla pitää edes olla jotkut metrin korkuiset maiharit joita armeijassa pitäisi käyttää??? Tai miksi pitää laittaa peltiä päähän ja vaatteisiin niin että hädintuskin voi kävellä? taikka niin pillit farkut että ne ovat revetä? hip hop staili ei edes kuulosta yhtä pelleltä kuin ns. "hevarimuoti" Meillä on vain astetta isommat vaatteet ja komeempi pärstä ja naisia. Tommoset hevarit voisivat itsensä laittaa vaikka eläintarhaan muidenkin apinoiden sekaan saatana.


      • official snowbunny
        ice_tapsa kirjoitti:

        Turhaa niiden heareiden on meitä isoista(ja kalliimmista ja hienommista :D) vaatteista on pilkata. Kurkatkoon vain omaa täistä ja rasvaista gay-lettiä. Miksi hevareilla pitää edes olla jotkut metrin korkuiset maiharit joita armeijassa pitäisi käyttää??? Tai miksi pitää laittaa peltiä päähän ja vaatteisiin niin että hädintuskin voi kävellä? taikka niin pillit farkut että ne ovat revetä? hip hop staili ei edes kuulosta yhtä pelleltä kuin ns. "hevarimuoti" Meillä on vain astetta isommat vaatteet ja komeempi pärstä ja naisia. Tommoset hevarit voisivat itsensä laittaa vaikka eläintarhaan muidenkin apinoiden sekaan saatana.

        niimpä hopparipojat on söpömpii ja muutenki hotimpii ku muut


      • HelmiGurl93
        Metallimies kirjoitti:

        Jep eli näköjään hip hop -"musiikki" muttaa siis pakollisesti sun ulkomuotoo?

        Enhän mää itsekään kauheesti koreile pitkillä hiuksilla, valkosilla maastohousuilla tai nahkatakilla vaikka heviä kuuntelen, pukeudun aikalailla perusfarkkuihin, vetskaritakkiin ja hassuihin lenkkareihin.

        Siis jos tykkää hiphopista niin minkätakia pitää pukeutua ku olis paskonut housuun ja kussut vähän päälle? Pitää käyttää viiskertaa isompaa paitaa että ei näyttäis niin pieneltä ku oikeesti on? Lippis vielä väärinpäin että teikä näyttää samalta kun ne pellet Sirkus Finlandiassa, mut ne tekee sitä vaan työkseen.

        Nonii mäkin kuuntelen hip-hop musiikkia ja oon melko tavis tyyppi tälläne teini.. et empä oo mikään hopparityby..


      • Gaaral
        ice_tapsa kirjoitti:

        Turhaa niiden heareiden on meitä isoista(ja kalliimmista ja hienommista :D) vaatteista on pilkata. Kurkatkoon vain omaa täistä ja rasvaista gay-lettiä. Miksi hevareilla pitää edes olla jotkut metrin korkuiset maiharit joita armeijassa pitäisi käyttää??? Tai miksi pitää laittaa peltiä päähän ja vaatteisiin niin että hädintuskin voi kävellä? taikka niin pillit farkut että ne ovat revetä? hip hop staili ei edes kuulosta yhtä pelleltä kuin ns. "hevarimuoti" Meillä on vain astetta isommat vaatteet ja komeempi pärstä ja naisia. Tommoset hevarit voisivat itsensä laittaa vaikka eläintarhaan muidenkin apinoiden sekaan saatana.

        Tälläsellä periaatteella ajattelevat ihmiset voi haistaa vitut. Vaikka ite oonki hopparityttö, esim. hevareitten arvostelu on ihan perseestä! Kaikki tietää kuinka paskalta se tuntuu ku joku haukkuu sut ihan pystyyn oman ulkonäön tai jonkun takia, miks pitää arvostella toisia, kun ei ite näytä yhtään erityisemmältä? Antakaa niitten juosta vaikka alasti ympäriinsä, jos ne sellasessa asussa viihtyy.


    • Nimetön

      mä pukeudun ''hoppariksi'' siksi koska kuuntelen sen tyyppistä musaa ja oon aina ollu sellane joka tykkää isoista vaatteista ja roikottaa perää.mutta elä ala wnb hoppariksi sinä olet tai et et voi ALKAA olemaan tostanoin vaan hoppari. elä välitä mitä muut sanoo ole oma itsesi

    • troo666

      Ootte tainnu käsittää hevarit vähän väärin pojjaat.

      • ice_tapsa

        nickistäsikin voi päätellä että olet saatanan palvoja joka polttaa kirkkoja harrastuksena :D


      • räppistarba
        ice_tapsa kirjoitti:

        nickistäsikin voi päätellä että olet saatanan palvoja joka polttaa kirkkoja harrastuksena :D

        Ootte kyllä aika kaukana mistään hoppareista, se että käytät kuukaudessa 300 euroa ei todellakaan tee kenestäkään hoppii. hohhoh. Käsityksenne aika pahasti metsässä.


    • Hoppari...

      Kannattaa ostaa poikien/miesten puolelta housut! ja pitää ne alhaalla... (Totuttelemista riittää!) Tyttöjen/naisten puolelta niin iso huppari ettei nää onko housut korvissa vai puolessa perseessä... Sitten ostat jonkun hatun... tai pipon

    • yyhhhgr

      Hoppari [ ] poltan tupakkaa [ ] ...ja käytän muitakin huumausaineita. [ ] Pidän isoista koruista. [ ] Kuuntelen vain rap ja R&B -musiikkia. [ ] Dogtagit on jees. [ ] Maalaan graffiteja. [ ] Heiluttelen käsiä puhuessani. [ ] Käytän liian isoja vaatteita. [ ] "Isot pallit vaatii isot kuteet". [ ] Puhun slangikielellä. [ ] Kytät on perseestä. [ ] Olen kapitalismia vastaan. [ ] Kommunismi kunniaan. [ ] Vittuilen ja/tai uhkailen toisia. [ ] Bling bling. [ ] Rikos kannattaa, jos siitä ei jää kiinni. [ ] Olen naistenmies. tee toi ja lähwrä!siis vastaa mun viestiin!omat tulokset Hoppari [x] poltan tupakkaa [ ] ...ja käytän muitakin huumausaineita. [x] Pidän isoista koruista. [ ] Kuuntelen vain rap ja R&B -musiikkia. [x] Dogtagit on jees. [x] Maalaan graffiteja. [x] Heiluttelen käsiä puhuessani. [x] Käytän liian isoja vaatteita. [ ] "Isot pallit vaatii isot kuteet". [x] Puhun slangikielellä. [x] Kytät on perseestä. [x] Olen kapitalismia vastaan. [ ] Kommunismi kunniaan. [ ] Vittuilen ja/tai uhkailen toisia. [ ] Bling bling. [x] Rikos kannattaa, jos siitä ei jää kiinni. [x] Olen naistenmies. siin on mun tyyli.

    • No itekki olen

      ainakin itellä löysät vaatteet päällä, EI MITÄÄÄ FARKKUJA!!!! pipo, huppari ja sellaset verkkari housut

    • dsfs

      Ne vaatteet mitä mä käytän on; isot housut, skeittikengät tms, iso huppari ja pipo tai lippis...
      Puhun automaattisesti ns. "hoppari slangia" ja kuuntelen räppiä jne...
      Näiden ja muutamien muiden juttujen perusteel pidän itteeni hopparina. Sanokoot mut mitä haluu!
      Ja mitä sun hoppari-juttuun tulee nii ei hoppariks voi alkaa, hoppari täytyy olla luonnostaa ja täytyy haluta olla hoppari jos oikeest on hoppari eikä mikää wnb!

      • Nimetönh

        Mä ymmärrän että jotkut ihmiset haluaa itteensä "hopparin", tai vaikka "hevarin" leiman, mut onks siinä mitään järkee? Ite oon tyttö, enkä omista kun ehkä yhen tyttöjen paidan, muut on poikien XL-paitoja, ja street farkkuja/lökäreitä. En mä silti leimaa itteeni hoppariks, koska oon musiikkimaultani täys hevari, jotenn..


    • hip hop

      ei ketää kiinostas yhteis työ räppärin alun kaa?
      jos kiinnostaa nii mailia [email protected]

      • Shoella

        Aaahhahahhaaa tää ketju on kyllä huvittavinta mitä vanha täti on vuosiin lukenut. Kasvakaa lapset, kasvakaa.
        Ihan sama mitä vaatteita pidätte mutta kuunnelkaa hyvää musiikkia ja älkää olko laumasieluisia urpoja.


      • hevimiäs
        Shoella kirjoitti:

        Aaahhahahhaaa tää ketju on kyllä huvittavinta mitä vanha täti on vuosiin lukenut. Kasvakaa lapset, kasvakaa.
        Ihan sama mitä vaatteita pidätte mutta kuunnelkaa hyvää musiikkia ja älkää olko laumasieluisia urpoja.

        jep, kyllä minuunkin kaikki musa uppoo, räpistä, juicen kautta siihen ns troo black metalliin, iteki ennen hoppari, sillon oli kunnioitusta kaikkia kohtaa, sitte tulee vitun ihqut cheekit yms muut vastaavat haukutaan kaikki pystyyn ja ollaan leijoja,mieluummin poltan kirkkoja ku oon iha vitun moinen kusipää, ketjut , maiharit ja nahkatakit kunniaan!


    • JussiKaala

      Uskomatonta miten ihmiset jaksaa valittaa, jos haluaa vaihtaa tyyliä! Sehän on piristävää ja näin myös löydät oman tyylisi :)
      Myös hopparina voit käyttää kireitä housuja, se ei ole siis pois suljettua. Ostamalla niken ja adidaksen verkkatakin ja kengät varmasti saat katu-uskottavuutta myös kireiden housujen kanssa! Väreillä leikkiminen on nyt suosittua hiphopin keskuudessa. Suosittelen ostamaan kenkiä ja paitoja, joissa on kirkkaat värit. Muistathan kuitenkin pitää jenkkakahvat piilossa :P Suosittelen kokeilemaan myös miesten t-paitoja! Paitojen printeissä paljon enemmän tarjontaa. Vähän löysempi t.paita sopii loistavasti yhteen kireiden housujen kanssa ;)
      kannattaa käydä tsekkaamassa:
      http://www.runtoshop.fi/recommendation/id/4087

      • rap-muusikko

        Tää sama "feikit ja aidot"-läppä on sieltä ihan ysärin alusta pysynyt ihan samana.. Mutta kattokaas miten pukeutuu "ne kaikista aidoimmat hopparit" eli sen kulttuurin ylläpitäjät (luojat) rap-muusikot, ym. (Suomessa). Ei ainakaan niihin jättifarkkuihin ym. En nyt tarkota mitään Cheekkejä ym. levy-yhtiöiden luomuksia. Jokainen pukeutuu ihan niin kuin haluaa, mutta ysärijättihousuisia ym. ei kyllä kukaan ota vakavasti.


    • Kellog

      Sylkäisee maahan.
      Älä ota sen sanoja. Mun poikaystävä käyttää mun farkkuja.

      • T-H-U-G

        huhhuh mitä porukkaa.. mua ite ainakin vituttaa nää kaikki 50 centin kuuntelijat sun muut mulkut. ite kuuntelen 90-luvun gangsta rappia enkä mitään mainstream paskaa.. -.-
        mulla dickiesit päällä, kauluspaitoi ja pukeudun 90-luvun tyyliin, kaikki NY:n lippikset voitte tunkee perseeseenne ja tulkaa pätemään tänne vasta sitten kun tiiätte räpin historiasta jotain.

        omat tulokset:

        Hoppari
        [ ] poltan tupakkaa
        [x] ...ja käytän muitakin huumausaineita.
        [ ] Pidän isoista koruista.
        [½] Kuuntelen vain rap ja R&B -musiikkia.


      • Hopparit.,,,
        T-H-U-G kirjoitti:

        huhhuh mitä porukkaa.. mua ite ainakin vituttaa nää kaikki 50 centin kuuntelijat sun muut mulkut. ite kuuntelen 90-luvun gangsta rappia enkä mitään mainstream paskaa.. -.-
        mulla dickiesit päällä, kauluspaitoi ja pukeudun 90-luvun tyyliin, kaikki NY:n lippikset voitte tunkee perseeseenne ja tulkaa pätemään tänne vasta sitten kun tiiätte räpin historiasta jotain.

        omat tulokset:

        Hoppari
        [ ] poltan tupakkaa
        [x] ...ja käytän muitakin huumausaineita.
        [ ] Pidän isoista koruista.
        [½] Kuuntelen vain rap ja R&B -musiikkia.

        Noo, vastaan tähä. (ffdsadsas :D) Mut, ei tarvis polttaa tupakkaa 'varsinaisesti', et oot hoppari x).

        Hoppari
        [/] poltan tupakkaa
        [ ] ...ja käytän muitakin huumausaineita.
        [x] Pidän isoista koruista.
        [ ] Kuuntelen vain rap ja R&B -musiikkia.
        [x] Dogtagit on jees.
        [ ] Maalaan graffiteja.
        [x] Heiluttelen käsiä puhuessani.
        [x] Käytän liian isoja vaatteita.
        [ ] "Isot pallit vaatii isot kuteet".
        [x] Puhun slangikielellä.
        [x] Kytät on perseestä.
        [x] Olen kapitalismia vastaan.
        [ ] Kommunismi kunniaan.
        [x] Vittuilen ja/tai uhkailen toisia.
        [ ] Bling bling.
        [x] Rikos kannattaa, jos siitä ei jää kiinni.
        [x] Olen naistenmies.

        10½ / 17


      • jeje niggaaaz
        Hopparit.,,, kirjoitti:

        Noo, vastaan tähä. (ffdsadsas :D) Mut, ei tarvis polttaa tupakkaa 'varsinaisesti', et oot hoppari x).

        Hoppari
        [/] poltan tupakkaa
        [ ] ...ja käytän muitakin huumausaineita.
        [x] Pidän isoista koruista.
        [ ] Kuuntelen vain rap ja R&B -musiikkia.
        [x] Dogtagit on jees.
        [ ] Maalaan graffiteja.
        [x] Heiluttelen käsiä puhuessani.
        [x] Käytän liian isoja vaatteita.
        [ ] "Isot pallit vaatii isot kuteet".
        [x] Puhun slangikielellä.
        [x] Kytät on perseestä.
        [x] Olen kapitalismia vastaan.
        [ ] Kommunismi kunniaan.
        [x] Vittuilen ja/tai uhkailen toisia.
        [ ] Bling bling.
        [x] Rikos kannattaa, jos siitä ei jää kiinni.
        [x] Olen naistenmies.

        10½ / 17

        ette varmaa ees tiä mitä eroa räppirillä ja hopparilla?-.-.luuletteko että kaikki räppärit käyttää vitun isoi kledjui?tsekatkaa leijona esim.jätkä iha normi housut ja tank top.ite tykkään pukeutua löysiin kledjuihi ja välillä saatan laittaa vähä tiukemmat kuteet niskaa.teen ite räppii ja ei mulle tuu kukaa fronttaa jos käytän tiukempii ku ne tietää et ei se mitää vaikuta.että ootte veeitun säälittäviä ku yritäette määrittää ihmesten ''luokkaa''.ei tarvi olla kanii,bronxii,mic macii,hood boyzii yms. et on hoppari.kertokaa toki hetikkö tiiätte mitäö eroa on hopparilla ja räppärillä.


      • jeje niggaaaz
        jeje niggaaaz kirjoitti:

        ette varmaa ees tiä mitä eroa räppirillä ja hopparilla?-.-.luuletteko että kaikki räppärit käyttää vitun isoi kledjui?tsekatkaa leijona esim.jätkä iha normi housut ja tank top.ite tykkään pukeutua löysiin kledjuihi ja välillä saatan laittaa vähä tiukemmat kuteet niskaa.teen ite räppii ja ei mulle tuu kukaa fronttaa jos käytän tiukempii ku ne tietää et ei se mitää vaikuta.että ootte veeitun säälittäviä ku yritäette määrittää ihmesten ''luokkaa''.ei tarvi olla kanii,bronxii,mic macii,hood boyzii yms. et on hoppari.kertokaa toki hetikkö tiiätte mitäö eroa on hopparilla ja räppärillä.

        jatkoa vielä.luin nyt nuo teän kaikki keskustelut,OOTTE VITUN SÄÄLITTÄVIÄ.ei tarvi käyttää isoi kledjuij jos haluu olla hoppari.hoppari voi olla muutenki.jokku vitun tsiikit ja muut vaa luulee olevansa vitun truu gangstoi ku niil on vitun kalliit ja isot vaatteet.äläkää hyvät ihmiset niistä ainakaa ottako mallia.ja kaikki oottee nii vitun säälittäviä


      • gagla
        jeje niggaaaz kirjoitti:

        ette varmaa ees tiä mitä eroa räppirillä ja hopparilla?-.-.luuletteko että kaikki räppärit käyttää vitun isoi kledjui?tsekatkaa leijona esim.jätkä iha normi housut ja tank top.ite tykkään pukeutua löysiin kledjuihi ja välillä saatan laittaa vähä tiukemmat kuteet niskaa.teen ite räppii ja ei mulle tuu kukaa fronttaa jos käytän tiukempii ku ne tietää et ei se mitää vaikuta.että ootte veeitun säälittäviä ku yritäette määrittää ihmesten ''luokkaa''.ei tarvi olla kanii,bronxii,mic macii,hood boyzii yms. et on hoppari.kertokaa toki hetikkö tiiätte mitäö eroa on hopparilla ja räppärillä.

        Siis kaikki räpparit on samaan aikaan hoppareitta. Koska räppi kuuluu hip hop kultuuriin. ja sana hoppari tulee sanasta hip hop. Mut munki mielestä kaikki suomen hopparit on oikestaan kaikki wnb:eitä jotka (näin on sanottu jo aika monta kertaa täll palstalla) ei tiiä mitään hip hopista. Lukisitte vähän hip hopin historiaa nii ymärtäisitte et sill ei oo mitän väliä jos käyttää xxl kokosia housuja vai ei. Ei jenkeissä nää yhtä isoja housuja kuin täällä. Eikkä oo pakko olla joku vitun vittuilia..


      • jeje niggaaaz
        gagla kirjoitti:

        Siis kaikki räpparit on samaan aikaan hoppareitta. Koska räppi kuuluu hip hop kultuuriin. ja sana hoppari tulee sanasta hip hop. Mut munki mielestä kaikki suomen hopparit on oikestaan kaikki wnb:eitä jotka (näin on sanottu jo aika monta kertaa täll palstalla) ei tiiä mitään hip hopista. Lukisitte vähän hip hopin historiaa nii ymärtäisitte et sill ei oo mitän väliä jos käyttää xxl kokosia housuja vai ei. Ei jenkeissä nää yhtä isoja housuja kuin täällä. Eikkä oo pakko olla joku vitun vittuilia..

        voi helvetti-.-räppäri=tekee omaa musaa,hoppari=räpin ja hip hopin kuuntelejia-.-


      • aito hopparityttö
        jeje niggaaaz kirjoitti:

        voi helvetti-.-räppäri=tekee omaa musaa,hoppari=räpin ja hip hopin kuuntelejia-.-

        ei susta voi yhtäkkii tulla hoppari! sun täytyy olla se myös sisäsesti.. ja yks asia jos on hoppari ei tartte olla mikään kovis tai joku rikollinen, se on tyhmää! mun tyyli on hopparimainen mut samal naisellinen, on löysät vaatteet mut tukka kiinni ja silleen, eli EI oo pakko olla mikään gangsta vaik on hoppari!!


      • isjauiof
        aito hopparityttö kirjoitti:

        ei susta voi yhtäkkii tulla hoppari! sun täytyy olla se myös sisäsesti.. ja yks asia jos on hoppari ei tartte olla mikään kovis tai joku rikollinen, se on tyhmää! mun tyyli on hopparimainen mut samal naisellinen, on löysät vaatteet mut tukka kiinni ja silleen, eli EI oo pakko olla mikään gangsta vaik on hoppari!!

        mä kuuntelen rähinä r artisteja ja sitte ysärihoppii..ja harrastan hoppii ja siel on tosi hyvää hiphoppii sellasta vanhempaa;B


      • ReimaP
        isjauiof kirjoitti:

        mä kuuntelen rähinä r artisteja ja sitte ysärihoppii..ja harrastan hoppii ja siel on tosi hyvää hiphoppii sellasta vanhempaa;B

        WNB-HOPPARIT VOIS VITTU TAPPAA ITTENSÄ!!! Helvetti omalta paikkakunnalta riittää tarpeeksi näitä vitun WNB-KUSIPÄITÄ jolla ei ole vittu mitään käsitystä elämästä, tekevät paskatekojansa, jotta voisivat esittää kovaa toisillensa, näyttävät vitun säälittäviltä paskoilta, (kuuntelevat paskaa musiikkia,) ei helvetti..
        Koulu ei kiinnosta sillä eletään aikuisena vanhempien luona, tai varastellaan tavaroita toisilta ihmisiltä jotta pystytään elämään suht.koht normia elämää alkoholin ja huumeiden seassa.. Aivan yksi kuuluisa sana puuttuu, "hopparit" ovat ->säälittäviä. Mitä eroa teillä on "normi-ihmisiin"? Isot vaatteet tekevät ison miehen??...NOT.. Ja mikä vitun oikeus teillä on vittuilla, sekö että olette 'hoppareita'?
        Elä vaan AP-muija ala käyttämään hoppivaatteita koska poikaystäväs niin käskis, ne vaatteet on rumia, toisaalta jos tunnet olevas hoppari niin ei sille mitään voi. Noo, lopuksi toki pahoittelen hoppari-yleistyksestäni mutta tälläisen käsityksen olen valitettavasti saanut.


      • producer-
        ReimaP kirjoitti:

        WNB-HOPPARIT VOIS VITTU TAPPAA ITTENSÄ!!! Helvetti omalta paikkakunnalta riittää tarpeeksi näitä vitun WNB-KUSIPÄITÄ jolla ei ole vittu mitään käsitystä elämästä, tekevät paskatekojansa, jotta voisivat esittää kovaa toisillensa, näyttävät vitun säälittäviltä paskoilta, (kuuntelevat paskaa musiikkia,) ei helvetti..
        Koulu ei kiinnosta sillä eletään aikuisena vanhempien luona, tai varastellaan tavaroita toisilta ihmisiltä jotta pystytään elämään suht.koht normia elämää alkoholin ja huumeiden seassa.. Aivan yksi kuuluisa sana puuttuu, "hopparit" ovat ->säälittäviä. Mitä eroa teillä on "normi-ihmisiin"? Isot vaatteet tekevät ison miehen??...NOT.. Ja mikä vitun oikeus teillä on vittuilla, sekö että olette 'hoppareita'?
        Elä vaan AP-muija ala käyttämään hoppivaatteita koska poikaystäväs niin käskis, ne vaatteet on rumia, toisaalta jos tunnet olevas hoppari niin ei sille mitään voi. Noo, lopuksi toki pahoittelen hoppari-yleistyksestäni mutta tälläisen käsityksen olen valitettavasti saanut.

        Joo ei voi kestää.. hajotkaa.. hoppariksi synnytään.. ite oon syntymästä asti kuunnellu jenkkien puolelta gangsta räppiä(80-90luku) ja suomalaista ug räppiä.(kaupallinen shitti joutaa roskii) Teen ite ug/gangsta räp biittejä ja myyn niitä ug räppäreille ja jotku käytän ite. Ja sen mukaset on ollu vaateet iha kakarasta asti.. ja tyyli, asenne, olemus ja kaikki. Se tulee itsestään jos olet luonteeltas semmonen.. ei siihen voi noin vain alkaa.. paitsi joissain tapauksissa.. ja tää on 5vuotta vanha topikki mutta monet lukee varmasti vieläkin tätä joten vastasin kans.


    • Kat_Eigel

      joo... mäkin taidan vastaa tähän vielä. Mä ite ainaki aion ruveta tyyliltäni hoppariks, mutta haluisin huomauttaa yhest pienestä seikast; Mistä helkutista te tiedätte että nää teidän paikkakunnan hopparit on wnb'ja? Meidän paik.kunnal ei ainakaa nää ensimmäistäkää wnb hopparii, paremminki wnb pissiksii, fruittareita ja emoi.

      Hoppareista on tehty sellainen mielikuva, että ne on kauheita gangstoi, vaikka ei nykyisin hopparit sellaisia ole. Suurin osa hoppareist on pirteitä, ilosii, sulosii, vaikka ulkonäkö saattaa toisin viittaa. Isot vaatteet on hot ;--) I like.

      Sano kuka mitä tahansa, mun mielipide ei muutu. Eikä hoppariks tarvii syntyy, pitää mennä sen mukaa miltä ittestä tuntuu. Vaikka tänää emo, huomenna hoppari, sitten pissis ja lopuksi rokkari... tyyli tulee pitkälti mielialasta ja omat ulkonäkömieltymykset muuttuu ajan kanssa. Kukaa ei tuu näyttään samanlaiselta koko ikääsä (:

      • seppo taalasmaa

        Juuri näin, mutta aika ihmeellistä et hopparit on täs muutamas vuodes melkei kokonaa hävinny (ainaki meijän paikkakunnal)


    • hopparit kunniaa

      miä piän hopparityylist se on mukavaa pitää päällä ismopia vaatteita ja farkut on mukavemmat jalassa kun on persee alla

      omat tulokset

    • VITUN FEIKIT!

      MÄÄ ALOTAN NYT UUDEN HOPPARI ALATYYLIN NUDISTIHOPPARIT KAIKKI VITTU MUKAAN NY, MIHIN NIITÄ VAATTEITA MUKA EES TARVII KESÄSIN?! TÄÄ ON SITÄ AITOO HIPHOPIN KAPINALLISUUTTA EIKÄ MIKÄÄ VITUN HOUSUT PERSEESSÄ, ASEET MUNILLA JA KADULLA HUORAAMASSA VITTU! ENS KESÄNÄ KAIKKI NUDISTIHOPPARIT EDUSKUNTATALOLLE MIELENOSOTTAMAAN TULOEROJEN NOUSUA VASTAAN! PROTESTOIMME JOUKKO HETEROLESBO (NO HOMO) ORGIALLA, ETENKIN NSISIA KAIVATAAN, KUKA MUKANA?

    • b-girll

      Te tääl ette ees taida tietää mitää IHAN oikeesta hip hopista.... Et sä voi pitää ittees "hopparina"(

    • ei kannata

      hopparit on pellee sakkii . kokemusta on

      • ICECUBEddd

        haista vittu


    • Koo ce gee

      Tajutkaa jo et kaikil on oma tyyli, eläkää vittu senkaa...

      ja täs mun tulokset :

      Hoppari
      [x ] poltan tupakkaa
      [ x] ...ja käytän muitakin huumausaineita.
      [x ] Pidän isoista koruista.
      [x ] Kuuntelen vain rap ja R&B -musiikkia.
      [x ] Dogtagit on jees.
      [x ] Maalaan graffiteja.
      [x ] Heiluttelen käsiä puhuessani.
      [x ] Käytän liian isoja vaatteita.
      [ ] "Isot pallit vaatii isot kuteet".
      [x ] Puhun slangikielellä.
      [x ] Kytät on **********.
      [ ] Olen kapitalismia vastaan.
      [ ] Kommunismi kunniaan.
      [/ ] Vittuilen ja/tai uhkailen toisia. ellei oo mitää aihet, tapellaa jos on aihet.
      [ ] Bling bling.
      [x ] Rikos kannattaa, jos siitä ei jää kiinni.
      [x ] Olen naistenmies.

    • tiedoksi hoppareille

      täällä eräs muodista paskat välittävät normaali ihminen, joka nauraa kaikille joka käyttää lökäreitä. Miksi haluatte esitellä alushousujanne ihan oikeasti? Minua EI KIINNOSTA. Enkä usko että kovin montaa muutakaan normaalia ihmistä.

    • hghgfhgf
    • HipHopman

      Ite kuuntelen hiphoppii ja oon lukenu hiphopin historiast, ja en todellakaa oo mikää WNB hoppari! Ne luulee olevansa kovii ku ostaa muumitikkarin kaupasta -.- Oon oikea hoppari.

    • AitoHoppari BOOM!

      Tää palsta on niin huvittavaa luettavaa, sanon nyt aluks ainaski, että: Mistä ootte saanu päähän et hopparit ei muka vois käyttää pillei/ tai sen tapasii??? Ette tiedä mitään -.- Tietenkin hopparit voi pillejä käyttää samoin räppärit. Pääasia on, että tietää hiphopin historiasta yms. Esim. kattokaa JVG niillä on pillejä joskus päällä. Tässä hopparin ohjeet: Voit käyttää pillejä jos huvittaa (Älä kuuntele niitä jotka huutelevat jotain tyliin. Onko vähä kireet päällä??) Ne on tyhmii, ei tartte maalailla gaffitteja. Hoppari voi vain kuunnella räppiä, ja vaikka esim. Skeitata yms.

    • tuogerS

      Todellakin oon og hoppari vaikka 2016 fuck muiden mielipiteitä ei kuunnella oon omaitsensä silti

    • Anonyymi

      No osta löysii farkkuj ja joku cap (raplippis) ja alus pidä vaik jotai sen tapasta cappii huppari joka o löysä ja vaik koruj

    • Anonyymi

      Olen jo yli 40 kymppinen mies ja haluaisin alkaa hip hoppariksi vai olenko liian vanha. Tarvitsisin vähän neuvoa asiasta, kuten miten pitäisi pukeutua ja muuta sellaista, voisiko joku vähän neuvoa minua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe