Nyt siis ensimmäisen sähkökitaran hankita edessä.
Oon miettiny seuraavia merkkejä: esp-ltd mmw bo/sn ja Jacksonin rr3 sekä Jacksonin muita halvempia malleja.
Lähinnä heviä tulee sitten soitettua, tossa viel linkit->
http://www.thomann.de/thoiw3_jackson_rx10d_rhoads_bk_egitarre_prodinfo.html?sn=79d0fa1ad28644129817981ccb895fc1
http://www.thomann.de/thoiw3_jackson_rr3_dcb_prodinfo.html?sn=79d0fa1ad28644129817981ccb895fc1
http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/155/mmv_bo.phtml
Jackson vs Esp
5
997
Vastaukset
- rämpyttäjä
Perkele miten halvalla saa noita Jacksoneita tuolta saksan maasta. Itse maksoin 1100 € vastaavasta (DK-2) musamaailmasta n.4 vuotta sitten. Suosittelen kyllä Jacksonia on erittäin hyvä soittaa ja soundi on mahtava ainakin metallimusaan. Kyllähän Northerkin ilmoitti välittömästi kun Jackson taas palasi että siirtyvät takaisin Jacksoniin Esp:stä.
No makuasioita mutta Jackson rules ! - sdfsfd
ekaks sähkökitaraks ostaisin kyllä varmaan kiintee tallasen eli noista vaihtoehdoista ton espin, tossa halvemmassa jaskassa on sen verta paska floikka kopsu et se ei pidä virettä parin kuukauden jälkeen mut tossa kalliimmassa jaskassa taitaa olla hitusen verran laadukkaampi et se noista kahdesta jos haluu kelluvaa.
- esp_666
Vaikee noista kitaroista sanoo... Ite suosin ESP:tä mut myös Jacson on huippumerkki joten... Kannattaa miettiä ite tarkkaan ja vertailla hintaa ja osia.
- s..
esp tai ibanez.. ootko miettiny yhtään ibanezii??? se on hintalaatu suhteeltaan paras... ja tämä on vain mun mielipide.. RG sarja on heviin tosi hyvä.. itteltä löytyy 3kpl. ja sit toi s520ExtremeMetal on soitettavuudeltaan ja saundiltaan aivan uskomaton. ja vire pysyy!!
- jacsonennenen
joo toi vire on tärkee juttu... kun mulla on yks Ibanezin kitara jossa oli kampi mutta ei kaksoslukitusta, niin nyt on aika lössö soundi... jos iteltä kysyttäs ESP tai Jackson niin ite sanoisin Jackson :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1053143GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521065Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!321007- 67868
- 53857
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 44832
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24811