Helppo nainen?

Milla

Ollaan tässä tyttöporukassa pohdittu sitä ikuisuuskysymystä, että millainen on miesten mielestä helppo nainen? Mitä mieltä olette naisesta, joka antaa ekoilla treffeillä? Hiipuuko kiinnostus? Entä nainen, joka on käynyt läpi samaa äijäporukkaa lyhyen ajan sisällä? Miehiä on tietenkin monenlaisia, mutta ihan yleisesti, mikä on sinusta hyvä ajankohta seksille? Antaako ekalla vai tokalla kerralla vai vasta kun kunnolla tunnetaan? Mielipiteitä kiitos!

204

90044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmi

      on pohdittu täällä aiemminkin ja edelleen olen naisena sitä mieltä, että mies viehättyy naisesta, jolta ei saa heti ekana iltana. Minun mieheni(3 vuotta seurusteltu, nyt avoparina muutama viikko) sanoo, että siihen olis jääny, jos ekana iltana olis onnistunu. Useampi mies on antanu mulle samaa palautetta. Olen kuulemma kunnioitettavampi nainen, kun en ole juuri harrastanu nopeaa sänkyyn hyppimistä. Ne muutamat kerrat kunolen sen tehnyt, en ole itsekään miehestä sen ihmeempiä halunnut.

      • batman

        Onhan se vähän niin, että kun helposti saa, niin varmaan saa muutkin ;) Eli ei tunnu siltä että kannattaisi panostaa pitkään suhteeseen.

        Tosin oma avovaimo antoi kyllä saman tien kännissä kerrostalon yläkerran yleisessä varastossa sen kummempia miettimättä. Vielä ollaan 4 vuoden jälkeen yhdessä ja lapsikin on kohta jo vuoden vanha. Ja muutenkin hyvin menee.

        Tarinan opetus oli, että eipä sillä ole niin väliä annatko vai et. Pääasia on että on kivaa =D


      • Nainen25v

        Jos minun mieheni sanoisi minulle pitkän yhdessäolon jälkeen, ettei seurustelisi kanssani jos olisin ekana iltana antanut, tuntisin, ettei hän koskaan ole kunnolla ihastunut minuun. Että olen vain järkivaihtoehto, sellainen kunnon tytön klishee, jonka kanssa hänseurustelee, koska olen muodollisesti sopiva.

        Jos oikeasti tapaa ihmisen, johon ihastuu kiihkeällä intohimolla, ei malta tutustua pitkään ja kahvitella tylsästi, vaan haluaa päästä mahdollisimman lähelle nopeasti.

        Mutta ihmiset ovat erilaisia, itselleni intohimo ja tunteessa toimiminen ovat osa kiihkeää persoonaani.


      • mimmi
        Nainen25v kirjoitti:

        Jos minun mieheni sanoisi minulle pitkän yhdessäolon jälkeen, ettei seurustelisi kanssani jos olisin ekana iltana antanut, tuntisin, ettei hän koskaan ole kunnolla ihastunut minuun. Että olen vain järkivaihtoehto, sellainen kunnon tytön klishee, jonka kanssa hänseurustelee, koska olen muodollisesti sopiva.

        Jos oikeasti tapaa ihmisen, johon ihastuu kiihkeällä intohimolla, ei malta tutustua pitkään ja kahvitella tylsästi, vaan haluaa päästä mahdollisimman lähelle nopeasti.

        Mutta ihmiset ovat erilaisia, itselleni intohimo ja tunteessa toimiminen ovat osa kiihkeää persoonaani.

        Se minun mieheni sanoi, että hänessä heräsi kunnon kiinnostus, koska naiset ovat niin helppoja panoja, mutta minä en ollut. Hän kertoi miten mielenkiinto aina lopahti, kun kaikki joille jotain ehdotti lähtivät mukaan, mutta sitten yhtäkkiä tuli eteen joku, joka oli erilainen. Se sai hänet kiinnostumaan hurjatahtisessa avioeron jälkeisessä sinkkuelämässä jostain muusta. Että niinku järkivaihtoehto....


      • Nainen25v
        mimmi kirjoitti:

        Se minun mieheni sanoi, että hänessä heräsi kunnon kiinnostus, koska naiset ovat niin helppoja panoja, mutta minä en ollut. Hän kertoi miten mielenkiinto aina lopahti, kun kaikki joille jotain ehdotti lähtivät mukaan, mutta sitten yhtäkkiä tuli eteen joku, joka oli erilainen. Se sai hänet kiinnostumaan hurjatahtisessa avioeron jälkeisessä sinkkuelämässä jostain muusta. Että niinku järkivaihtoehto....

        Hän ei ihastunut vastustamattomaan persoonaasi, vaan ainoastaan sovinnaisuuden säätelemiin tapoihisi. Eli annoit ymmärtää olevasi vakavasti iinnostunut, jolloin mies kiinnostui myös vakavasti, eräänlaista koodikieltä.
        Minä etsin mieluummin aitoja tunteita ja intohimoa elämääni, en pelata mitään pelejä. Mutta kuten sanottu, ihmiset ovat erilaisia...


      • mimmi
        Nainen25v kirjoitti:

        Hän ei ihastunut vastustamattomaan persoonaasi, vaan ainoastaan sovinnaisuuden säätelemiin tapoihisi. Eli annoit ymmärtää olevasi vakavasti iinnostunut, jolloin mies kiinnostui myös vakavasti, eräänlaista koodikieltä.
        Minä etsin mieluummin aitoja tunteita ja intohimoa elämääni, en pelata mitään pelejä. Mutta kuten sanottu, ihmiset ovat erilaisia...

        ei ollut viestittää mitään koodikieltä. 25-vuotiaalla on vielä ruusunpunaisia ja intohimoisia haaveita, jotka eivät kohtaa todellisuuden kanssa. Kerran eronneena ja joitakin suhteita eläneenä, voin vihdoin sanoa pelissä olevan aitoja tunteita ja aitoa toisen hyväksyntää. Ja intohimoakin on. Kyllä se on niin että paha mieli vaan helposti jää jos parin tunnin tuttavuuden jälkeen hyppää sänkyyn.


      • Nainen25v
        mimmi kirjoitti:

        ei ollut viestittää mitään koodikieltä. 25-vuotiaalla on vielä ruusunpunaisia ja intohimoisia haaveita, jotka eivät kohtaa todellisuuden kanssa. Kerran eronneena ja joitakin suhteita eläneenä, voin vihdoin sanoa pelissä olevan aitoja tunteita ja aitoa toisen hyväksyntää. Ja intohimoakin on. Kyllä se on niin että paha mieli vaan helposti jää jos parin tunnin tuttavuuden jälkeen hyppää sänkyyn.

        Jää kenellä jää, itse olen löytänyt yhdenillansuhteina elämääni eräitä nykyisistä parhaista ystävistäni ja sielunkumppaneista.

        Pahaa mieltä en ole koskaan saanut ja yhtäkään kumppaniani en ole katunut. Ehkä siksi, että omaan terveen itsekunnoituksen ja kyvyn kunnioittaa myös miestä, jonka kanssa harrastan seksiä.
        Eli en makaa kaikkien kanssa, mutta jos pidän ihmisestä, ei minulle ole väliä harrastanko seksiä ensimmäisenä vai toisena iltana, tai vasta vuoden päästä. Tunne on pääasia.

        Mutta kunnioitan myös näkemystäsi, kaikille ei ole hyväksi hypätä punkkaan ensimmäisenä iltana, varsinkaan jos se tuntuu väärältä. Ihmisen ei koskaan pidä tehdä asioita vain toista miellyttääkseen vastoin omaa tahtoaan.


      • Naurattaaaaa
        Nainen25v kirjoitti:

        Jää kenellä jää, itse olen löytänyt yhdenillansuhteina elämääni eräitä nykyisistä parhaista ystävistäni ja sielunkumppaneista.

        Pahaa mieltä en ole koskaan saanut ja yhtäkään kumppaniani en ole katunut. Ehkä siksi, että omaan terveen itsekunnoituksen ja kyvyn kunnioittaa myös miestä, jonka kanssa harrastan seksiä.
        Eli en makaa kaikkien kanssa, mutta jos pidän ihmisestä, ei minulle ole väliä harrastanko seksiä ensimmäisenä vai toisena iltana, tai vasta vuoden päästä. Tunne on pääasia.

        Mutta kunnioitan myös näkemystäsi, kaikille ei ole hyväksi hypätä punkkaan ensimmäisenä iltana, varsinkaan jos se tuntuu väärältä. Ihmisen ei koskaan pidä tehdä asioita vain toista miellyttääkseen vastoin omaa tahtoaan.

        Eli tämän mukaan olet saanut pillullasi niitä "parhaita ystäviä" ja "sielunkumppaneita"...Ei siinä mitään jos tykkää käyttää alapäätään työkaluna siihen. Ehkäpä sulla ei sitten ole muuta tarjottavaa. Kyllä mulla ja monilla muilla on sentään hieman eri tyyli hankkia YSTÄVIÄ! huh huh


      • Nainen25v
        Naurattaaaaa kirjoitti:

        Eli tämän mukaan olet saanut pillullasi niitä "parhaita ystäviä" ja "sielunkumppaneita"...Ei siinä mitään jos tykkää käyttää alapäätään työkaluna siihen. Ehkäpä sulla ei sitten ole muuta tarjottavaa. Kyllä mulla ja monilla muilla on sentään hieman eri tyyli hankkia YSTÄVIÄ! huh huh

        Olet ehkä sen verran erilainen ihminen kuin minä, ettet ymmärtänyt viestin tarkoitusta. Mutta ei se mitään, sinä saat hankkia ystäviä millä tavalla haluat, minä löydän kaltaiseni omalla persoonallani.


      • Hahahahahaaa
        Nainen25v kirjoitti:

        Olet ehkä sen verran erilainen ihminen kuin minä, ettet ymmärtänyt viestin tarkoitusta. Mutta ei se mitään, sinä saat hankkia ystäviä millä tavalla haluat, minä löydän kaltaiseni omalla persoonallani.

        Ei helvata.

        Sunkin pillulla on niin moni kalu käynyt kyntämässä että varmasti sua oikeasti hävettää. Ja kuluuhan se vittu siitä ja tautikin voi iskeä.

        Minäkin nussin kaltaisia horoja ihan vain huvikseni,kumin kanssa.
        Mukavaa puuhaa.


      • Nainen25v
        Hahahahahaaa kirjoitti:

        Ei helvata.

        Sunkin pillulla on niin moni kalu käynyt kyntämässä että varmasti sua oikeasti hävettää. Ja kuluuhan se vittu siitä ja tautikin voi iskeä.

        Minäkin nussin kaltaisia horoja ihan vain huvikseni,kumin kanssa.
        Mukavaa puuhaa.

        Odota kuitenkin ensin, että kasvat täysi-ikäiseksi:D


      • kaivinkone
        Nainen25v kirjoitti:

        Odota kuitenkin ensin, että kasvat täysi-ikäiseksi:D

        hyvän sään aikana. sie oot pirun hauska ja siksihän muut sua vielä yllyttää sillä juttusi on omalla erikoisella tavallaan todella hauskoja. ite et varmaan sitä edes huomaa kun sitä sokeutuu jossain vaiheessa omaan pöpötykseen mutta annahan vaikka kaveris lukasta juttusi niin eiköhän sieltä löydy sellainen tietty kaava joka toistuu ja toistuu ja sillä ei ole mitään tekemistä itse jakamisen tai pihtaamisen kanssa mut ihan hauska se tosiaan on.


      • tuommoinen
        mimmi kirjoitti:

        Se minun mieheni sanoi, että hänessä heräsi kunnon kiinnostus, koska naiset ovat niin helppoja panoja, mutta minä en ollut. Hän kertoi miten mielenkiinto aina lopahti, kun kaikki joille jotain ehdotti lähtivät mukaan, mutta sitten yhtäkkiä tuli eteen joku, joka oli erilainen. Se sai hänet kiinnostumaan hurjatahtisessa avioeron jälkeisessä sinkkuelämässä jostain muusta. Että niinku järkivaihtoehto....

        Aika ällöttävä mies sulla jos ehdotteli kelle tahansa naiselle ja vielä ottaa ne mukaan vaikkei ole halua seurustella. Kuinkahan kulunut vehje silläkin on.


      • Sandra.s
        Nainen25v kirjoitti:

        Jää kenellä jää, itse olen löytänyt yhdenillansuhteina elämääni eräitä nykyisistä parhaista ystävistäni ja sielunkumppaneista.

        Pahaa mieltä en ole koskaan saanut ja yhtäkään kumppaniani en ole katunut. Ehkä siksi, että omaan terveen itsekunnoituksen ja kyvyn kunnioittaa myös miestä, jonka kanssa harrastan seksiä.
        Eli en makaa kaikkien kanssa, mutta jos pidän ihmisestä, ei minulle ole väliä harrastanko seksiä ensimmäisenä vai toisena iltana, tai vasta vuoden päästä. Tunne on pääasia.

        Mutta kunnioitan myös näkemystäsi, kaikille ei ole hyväksi hypätä punkkaan ensimmäisenä iltana, varsinkaan jos se tuntuu väärältä. Ihmisen ei koskaan pidä tehdä asioita vain toista miellyttääkseen vastoin omaa tahtoaan.

        Eli ei toista miellyttääkseen vaan tunteesta joka tulee sisimmästä!


      • mimmi
        tuommoinen kirjoitti:

        Aika ällöttävä mies sulla jos ehdotteli kelle tahansa naiselle ja vielä ottaa ne mukaan vaikkei ole halua seurustella. Kuinkahan kulunut vehje silläkin on.

        väitin että ehdotteli kelle tahansa? Oletko koskaan käynyt kapakoissa? Oletko huomannut mitä peliä siellä pelataan? Siellä koitellaan kepillä jäätä puolin ja toisin josko vaikka löytyis kumppania elämäntaipaleelle. Oletko alaikäinen idealisti vai pussissa kasvanut?


      • toiset toisin
        mimmi kirjoitti:

        väitin että ehdotteli kelle tahansa? Oletko koskaan käynyt kapakoissa? Oletko huomannut mitä peliä siellä pelataan? Siellä koitellaan kepillä jäätä puolin ja toisin josko vaikka löytyis kumppania elämäntaipaleelle. Oletko alaikäinen idealisti vai pussissa kasvanut?

        Jos ajattelen elämää taaksepäin vaikka 10 vuotta, niin sinä aikana en ole kapakoissa nähnyt kuin kolme miestä, joihin olisin halunnut tutustua seurustelun muodossa ja myös mennä sänkyyn. Sänkyyn mentiin, mutta seurustelua ei tullut. Kai sitten 3 miestä kymmenessä vuodessa tekee minusta miesten mielestä hirveän lutkan, vaikka halusin muutakin kuin sänkypainia. No ei miesten ajatusmaailmaa voi ymmärtää.

        Sitä vielä ihmettelen miksi miehesi sitten otti ne naiset mukaansa jos ei kerran halua naista joka haluaa seksiä?


      • mimmi
        toiset toisin kirjoitti:

        Jos ajattelen elämää taaksepäin vaikka 10 vuotta, niin sinä aikana en ole kapakoissa nähnyt kuin kolme miestä, joihin olisin halunnut tutustua seurustelun muodossa ja myös mennä sänkyyn. Sänkyyn mentiin, mutta seurustelua ei tullut. Kai sitten 3 miestä kymmenessä vuodessa tekee minusta miesten mielestä hirveän lutkan, vaikka halusin muutakin kuin sänkypainia. No ei miesten ajatusmaailmaa voi ymmärtää.

        Sitä vielä ihmettelen miksi miehesi sitten otti ne naiset mukaansa jos ei kerran halua naista joka haluaa seksiä?

        Pussissa kasvanu! Miks otti mukaansa? Miks sä menit näitten kolmen kanssa. Hän siis, todettakoon kertauksen vuoksi, menetti kiinnostuksensa sen illan jälkeen. Ja sitten taas kertauksen vuoksi, totesi minut mielenkiintoiseksi ja totesi myös että oli tärkeä tekijä kiinnostuksen heräämisessä, etten mennyt hänen kanssaan sänkyyn ekana iltana. Vieläkö tahdot vatvoa, niin haen lisää rautalankaa?


      • sitten
        mimmi kirjoitti:

        Pussissa kasvanu! Miks otti mukaansa? Miks sä menit näitten kolmen kanssa. Hän siis, todettakoon kertauksen vuoksi, menetti kiinnostuksensa sen illan jälkeen. Ja sitten taas kertauksen vuoksi, totesi minut mielenkiintoiseksi ja totesi myös että oli tärkeä tekijä kiinnostuksen heräämisessä, etten mennyt hänen kanssaan sänkyyn ekana iltana. Vieläkö tahdot vatvoa, niin haen lisää rautalankaa?

        Et vastannut vieläkään kysymykseeni:
        Miksi miehesi meni sänkyyn näitten naisten kanssa jos ei halua naista joka menee sänkyyn eka kerralla?
        Vai väitätkö, että vasta aktin jälkeen mies yhtäkkiä säpsähti, että hups meninpäs sänkyyn!? Kertomasi mukaan tämä tapahtui vielä monta kertaa eri naisten kanssa, oliko miehesi tajuton näillä kerroilla?


      • mimmi
        sitten kirjoitti:

        Et vastannut vieläkään kysymykseeni:
        Miksi miehesi meni sänkyyn näitten naisten kanssa jos ei halua naista joka menee sänkyyn eka kerralla?
        Vai väitätkö, että vasta aktin jälkeen mies yhtäkkiä säpsähti, että hups meninpäs sänkyyn!? Kertomasi mukaan tämä tapahtui vielä monta kertaa eri naisten kanssa, oliko miehesi tajuton näillä kerroilla?

        Lue tämä nyt oikein aivojen kanssa tällä kertaa. Hän siis kävi kapakoissa eronsa jälkeen, kuten minäkin joitakin kertoja. Hän löysi kiinnostavia naisia, mutta jotenkin kiinnostus tuntui aina lopahtavan sen yhteisen yön jälkeen. Hän koki minut poikkeuksena ja totesi, että sekin oli kiinnostusta herättävä asia, etten mennyt sänkyyn hänen kanssaan tapaamisiltana. Tajusitko nyt?


      • vaikeaa
        mimmi kirjoitti:

        Lue tämä nyt oikein aivojen kanssa tällä kertaa. Hän siis kävi kapakoissa eronsa jälkeen, kuten minäkin joitakin kertoja. Hän löysi kiinnostavia naisia, mutta jotenkin kiinnostus tuntui aina lopahtavan sen yhteisen yön jälkeen. Hän koki minut poikkeuksena ja totesi, että sekin oli kiinnostusta herättävä asia, etten mennyt sänkyyn hänen kanssaan tapaamisiltana. Tajusitko nyt?

        Eli se ettet suostunut sänkyyn oli vain yksi osa siitä miksi miehesi kiinnostui sinusta, ymmärrän.
        Todellakin aika monet ihmiset haluaa, että seurustelu ja sen aloitus on vaikeaa. Ehkä se antaa jonkinlaista haastetta. Tuntuu, että on saavuttanut jotain tärkeää sitten kun onnistuu.

        Aika sääli on jos monet miehet pitää ainoana seurustelun aloittamisen kriteerinä sitä onko menty sänkyyn pian vai ei. Minä ainakin menen sänkyyn vain sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa haluan myös seurustella. Jos tekisin toisinpäin tuntisin itseni aika helpoksi.


      • niin...
        tuommoinen kirjoitti:

        Aika ällöttävä mies sulla jos ehdotteli kelle tahansa naiselle ja vielä ottaa ne mukaan vaikkei ole halua seurustella. Kuinkahan kulunut vehje silläkin on.

        ...


      • jjjj

        Vai olit sinä niin surkea sängyssä, että olisi siihen jäänyt:)


      • Missu***
        Nainen25v kirjoitti:

        Olet ehkä sen verran erilainen ihminen kuin minä, ettet ymmärtänyt viestin tarkoitusta. Mutta ei se mitään, sinä saat hankkia ystäviä millä tavalla haluat, minä löydän kaltaiseni omalla persoonallani.

        Kyllä mä ainakin hankin kavereita ihan muilla avuilla. Menee tonne henkiselle puolelle. Mutta jos toi on sun tapas niin go for it..*haukotus*


      • moiti
        Hahahahahaaa kirjoitti:

        Ei helvata.

        Sunkin pillulla on niin moni kalu käynyt kyntämässä että varmasti sua oikeasti hävettää. Ja kuluuhan se vittu siitä ja tautikin voi iskeä.

        Minäkin nussin kaltaisia horoja ihan vain huvikseni,kumin kanssa.
        Mukavaa puuhaa.

        Tälläisia naisia tarvitaan. Se on miesten etu että on tavaraa tarjolla ilman vaivaa. Kun olet juhlimassa stadissa niin ei sitä aina jaksa alkaa vonkaamaan. Se on kuin kävisi koeajamassa uutta autoa: saat räplätä joka nappulaa ja lovea ja polkea sillä. Mutta sitten sen voi jättää sinne liikkeen pihaan ilman mitään vaatimuksia..


      • hehehehe
        batman kirjoitti:

        Onhan se vähän niin, että kun helposti saa, niin varmaan saa muutkin ;) Eli ei tunnu siltä että kannattaisi panostaa pitkään suhteeseen.

        Tosin oma avovaimo antoi kyllä saman tien kännissä kerrostalon yläkerran yleisessä varastossa sen kummempia miettimättä. Vielä ollaan 4 vuoden jälkeen yhdessä ja lapsikin on kohta jo vuoden vanha. Ja muutenkin hyvin menee.

        Tarinan opetus oli, että eipä sillä ole niin väliä annatko vai et. Pääasia on että on kivaa =D

        sun avovaimo meinaan, onnea vaan..heheheheh, moneskohan "panorappukäytävässä" taidat olla...on se vaan niin jännääääää


      • älä usko
        mimmi kirjoitti:

        Se minun mieheni sanoi, että hänessä heräsi kunnon kiinnostus, koska naiset ovat niin helppoja panoja, mutta minä en ollut. Hän kertoi miten mielenkiinto aina lopahti, kun kaikki joille jotain ehdotti lähtivät mukaan, mutta sitten yhtäkkiä tuli eteen joku, joka oli erilainen. Se sai hänet kiinnostumaan hurjatahtisessa avioeron jälkeisessä sinkkuelämässä jostain muusta. Että niinku järkivaihtoehto....

        ei ole naista saanutkaan ennen sinua. Ei ne niin helpolla minkä tahansa ruman juntin mukaan lähde


      • mimmi
        jjjj kirjoitti:

        Vai olit sinä niin surkea sängyssä, että olisi siihen jäänyt:)

        Juu niin surkea, että kolme vuotta on nyt yhdessä oltu ja muutimme juuri hiljakkoin saman katon alle. On se tollo mieheks ku tämmösen kanssa joka on näin surkea sängyssä.


      • Klapaucius
        Nainen25v kirjoitti:

        Hän ei ihastunut vastustamattomaan persoonaasi, vaan ainoastaan sovinnaisuuden säätelemiin tapoihisi. Eli annoit ymmärtää olevasi vakavasti iinnostunut, jolloin mies kiinnostui myös vakavasti, eräänlaista koodikieltä.
        Minä etsin mieluummin aitoja tunteita ja intohimoa elämääni, en pelata mitään pelejä. Mutta kuten sanottu, ihmiset ovat erilaisia...

        Ärsyttää kun ihmiset näissä keskusteluissa asettuu muiden yläpuolelle. Mistä sä voit tietää kirjoittajan tunteiden "aitoudesta"?? Entäs mistä tiedät, että se mies ei ihastunut kirjoittajan mahtavaan persoonaan?? Sä oot just sellasia ihmisiä jotka lukee näitä keskusteluja ja nauraa partaansa ku ihmiset on sun mielestää väärässä ihan missä vaan, mistä ne sattuu puhumaan. Vaikka sitten lopuks vielä sanot, että ihmiset on erilaisia. NIIN ON JA SAA OLLA KANS!!!!!!!!!!!


      • Näinkin
        niin... kirjoitti:

        ...

        vihkien parane


      • mimmi
        älä usko kirjoitti:

        ei ole naista saanutkaan ennen sinua. Ei ne niin helpolla minkä tahansa ruman juntin mukaan lähde

        sentään. Mitähän katkeruutta säkin siellä purat?


      • merkitystä
        hehehehe kirjoitti:

        sun avovaimo meinaan, onnea vaan..heheheheh, moneskohan "panorappukäytävässä" taidat olla...on se vaan niin jännääääää

        silläkään on , vaikka olisi niin ennekin tehnyt?


      • batman
        merkitystä kirjoitti:

        silläkään on , vaikka olisi niin ennekin tehnyt?

        Niinpä... ei mulla tässä mitään itsetunto-ongelmia ole. Eikö kaikki naiset olekaan neitsyitä? ;)


      • rakkauslihakset
        Hahahahahaaa kirjoitti:

        Ei helvata.

        Sunkin pillulla on niin moni kalu käynyt kyntämässä että varmasti sua oikeasti hävettää. Ja kuluuhan se vittu siitä ja tautikin voi iskeä.

        Minäkin nussin kaltaisia horoja ihan vain huvikseni,kumin kanssa.
        Mukavaa puuhaa.

        eipäs muuten kulu... Todellisuudessa asia menee aivan toisin päin kun yleisesti kuvitellaan... Nimittäin jos harrastat seksiä pysyvät emättimesi lihakset nimenomaan timmissä kunnossa. Kun taas selibaatissa olevien "löystyy" kun lantiopohjanlihaksia ei käytetä. Sanoohan sen nyt järkikin ja asiata olemassa tutkimustietoa... Turhamaista muuten väittää että mies pystyisi emättimen löystyttämään, kun kerran synnytyksessähän se ainoastaan venyy tai repeää yms... :S


      • Dikkis
        tuommoinen kirjoitti:

        Aika ällöttävä mies sulla jos ehdotteli kelle tahansa naiselle ja vielä ottaa ne mukaan vaikkei ole halua seurustella. Kuinkahan kulunut vehje silläkin on.

        Tuommonen typerys, jonka mielestä aina pitäisi olla surusteluhakuiset tarkoitukset mielessä kun naista kotiinsa pyytää. Seksi voi olla ja usein onkin vain seksiä. ONNEKSI Ü


      • Henkka

        ja nyt ollaan oltu 8 vuotta yhdessä, ja 1 muksukin on...

        Eli se siitä sinun teoriastasi....


      • helpolta mieheltä
        mimmi kirjoitti:

        Se minun mieheni sanoi, että hänessä heräsi kunnon kiinnostus, koska naiset ovat niin helppoja panoja, mutta minä en ollut. Hän kertoi miten mielenkiinto aina lopahti, kun kaikki joille jotain ehdotti lähtivät mukaan, mutta sitten yhtäkkiä tuli eteen joku, joka oli erilainen. Se sai hänet kiinnostumaan hurjatahtisessa avioeron jälkeisessä sinkkuelämässä jostain muusta. Että niinku järkivaihtoehto....

        yöäk.. ei oo kyllä mun makuun. Ties mikä karseeta omaa sisustassaan ja ties kuinka moni vastaantullut nainen on hänen vuodettaan lämmittänyt!! Yöäk että yrjöttää! Ties vaikka himoja moisii juttuihin on edelleen!?


      • voi sua
        mimmi kirjoitti:

        väitin että ehdotteli kelle tahansa? Oletko koskaan käynyt kapakoissa? Oletko huomannut mitä peliä siellä pelataan? Siellä koitellaan kepillä jäätä puolin ja toisin josko vaikka löytyis kumppania elämäntaipaleelle. Oletko alaikäinen idealisti vai pussissa kasvanut?

        Miten se kapakka voi muuttaa ihmisen niin huonoksi? Rakas ei katso paikkaa eikä aikaa, mutta onnekseni en sitä törmää kapakoissa (oon silloin liian humalassa tunteekseni mitään) Sun ukolla on huono moraali ja vaatii sulta enemmän kuin sinä häneltä. Itse haluun että mies saa mut tunteen että tekisin mitä vaan hänen vuoksi ja hän samoin mun vuoksi.


      • nainen36

        On se vähän niinkin päin, että jos ei siltä mieheltä heti kunnon kyytiä saa, niin eipä saa sitten varmasti pitkässä suhteessakaan. Ja silloinkos se pattiin ottaa. Niin eikö ole parempi kokeilla se puoli, ennenkuin alkaa kovasti henkisesti sitoutumaan? "on se niin ihana mutta kun ei se oikein sillai..."


    • treffeillä 'antaminen' ei tee vielä naisesta helppoa ainakaan mun silmissä,mähän kuvittelen aina että oon sen verran ainutkertainen ja hyvä tyyppi että nainen ei kertakaikkiaan voinut vastustaa juuri meikäläisen eläimellistä vetovoimaa ja suunnatonta fallosta :).Ok,sit jos on käynyt samasta jätkäporukasta joka toisen tyypin läpi niin enpä jaksa uskoa että kukaan siitä porukasta ottaa sua enää sen jälkeen vakavissaan.Mun kaveripiirissä on yks nainen jota on käynyt polkemassa melkein jokainen jätkä meidän porukasta paitsi mä.Onhan se eukko muakin yrittänyt vikitellä kännissä vaan mä oon niin mammanpoika ettei huvita sekaantua moiseen tapaukseen,sitäpaitsi kun tunnetaan jo jotenkuten niin en mä osaa kuvitella koko tapausta missään seksuaalisessa mielessä,ennemminkin pelkkänä ryyppykaverina.

      • Annankos?

        Joo, ei kait se niin mustavalkoista ole...

        Moni asia vaikuttaa, ei pelkästään se antaako "ekana iltana" vai ei. Tilanne, fiilikset, luottamus, olotila noin yleensä ja ehkä se alkoholi. Onnistuneessa parisuhteessa meikäläinen ja aviossa, vaikka vikittelin mieheni jo ensimmäisellä tapaamisella sänkyyn. Jälkeenpäin tuli toki ajateltua asiaa moneenkin kertaan, että mitenkäs se sillä lailla :D


      • vai eläimellinen

        Minua ei ole koskaan kiehtonut miehessä mikään muu kuin se, että miehen saa tarpeeksi helposti hallittua, eli että tyydyttää minut. Vetovoimat ja falloksen koot jääneet aina huomiotta.

        Joten ei ole kyse siitä, että ei pystyisi vastustamaan miestä, vaan se, että tietää, että saa toiselta sen mitä haluaa.

        Mutta voithan sinä uskoa omaan vetovoimaasi. Niin uskon minäkin omaani.

        Naselta, joka alotti tän ketjun kysyisin, että mitä siitä sitten, mistä miehet tykkää? Ajattele sitä, mistä sinä tykkäät ja saatat olla jossain vaiheessa jopa tyytyväinen - olitpa sinkku tai varattu. Muiden mielipiteitä kyselemällä ja muuttumalla niiden mukaiseksi, saat kysellä ja miellyttää ja muuttua aina kulloisenkin miehen mieltymyksen mukaan. Ja sille leikille ei loppua tule.

        Lykkyä tykö, miten toimitkin...


      • Milla
        vai eläimellinen kirjoitti:

        Minua ei ole koskaan kiehtonut miehessä mikään muu kuin se, että miehen saa tarpeeksi helposti hallittua, eli että tyydyttää minut. Vetovoimat ja falloksen koot jääneet aina huomiotta.

        Joten ei ole kyse siitä, että ei pystyisi vastustamaan miestä, vaan se, että tietää, että saa toiselta sen mitä haluaa.

        Mutta voithan sinä uskoa omaan vetovoimaasi. Niin uskon minäkin omaani.

        Naselta, joka alotti tän ketjun kysyisin, että mitä siitä sitten, mistä miehet tykkää? Ajattele sitä, mistä sinä tykkäät ja saatat olla jossain vaiheessa jopa tyytyväinen - olitpa sinkku tai varattu. Muiden mielipiteitä kyselemällä ja muuttumalla niiden mukaiseksi, saat kysellä ja miellyttää ja muuttua aina kulloisenkin miehen mieltymyksen mukaan. Ja sille leikille ei loppua tule.

        Lykkyä tykö, miten toimitkin...

        en aio muuttaa omaa tyyliäni toimia näissä asioissa, enkä usko että kaverinikaan muuttavat omiaan. Me vaan katsos pohdiskeltiin yhdessä, että miten eri lailla näistä asioista ihmiset ajattelee. Minulta menee mielenkiinto miehestä, joka pyrkii lakanoiden väliin heti kättelyssä, kun taas kaverini mielestä se on tosi jees. Mutta, meitä on moneksi. Kaikki tavallansa.


      • Miekkonen*
        Milla kirjoitti:

        en aio muuttaa omaa tyyliäni toimia näissä asioissa, enkä usko että kaverinikaan muuttavat omiaan. Me vaan katsos pohdiskeltiin yhdessä, että miten eri lailla näistä asioista ihmiset ajattelee. Minulta menee mielenkiinto miehestä, joka pyrkii lakanoiden väliin heti kättelyssä, kun taas kaverini mielestä se on tosi jees. Mutta, meitä on moneksi. Kaikki tavallansa.

        Hyvä että sinunlaisia naisia vielä löytyy. Monet naiset eivät nykyään kunnioita itseään. Tulee mieleen ilmaishuorat. Monet ajattelevat väärin, että saisivat miehen sitä kautta ihastumaan ja rakastumaan itseensä, kun ovat vähän revaa antaneet. Mutta ei se usein niin kyllä mene. Mä ainakin arvostan enemmän naista joka ei ole melkein heti antamassa ja niin monet monet muutkin miehet.


      • Nimetön
        vai eläimellinen kirjoitti:

        Minua ei ole koskaan kiehtonut miehessä mikään muu kuin se, että miehen saa tarpeeksi helposti hallittua, eli että tyydyttää minut. Vetovoimat ja falloksen koot jääneet aina huomiotta.

        Joten ei ole kyse siitä, että ei pystyisi vastustamaan miestä, vaan se, että tietää, että saa toiselta sen mitä haluaa.

        Mutta voithan sinä uskoa omaan vetovoimaasi. Niin uskon minäkin omaani.

        Naselta, joka alotti tän ketjun kysyisin, että mitä siitä sitten, mistä miehet tykkää? Ajattele sitä, mistä sinä tykkäät ja saatat olla jossain vaiheessa jopa tyytyväinen - olitpa sinkku tai varattu. Muiden mielipiteitä kyselemällä ja muuttumalla niiden mukaiseksi, saat kysellä ja miellyttää ja muuttua aina kulloisenkin miehen mieltymyksen mukaan. Ja sille leikille ei loppua tule.

        Lykkyä tykö, miten toimitkin...

        wow-noin se menee-mitä ihmettä me naiset aina mietitään mitä miehet meistä miettii, ihan ku vaan sillä että ollaan jotain hiton kunniallisia naisia ois väliä. mitäs ne hässii...voi pyhä sylvi. mä en haluais sellasta sikaa miehekseni joka ei arvosta naista sellasena ku se on hänelle-menneisyys on menneisyyttä ja mitä annettavaa nyt on tärkeintä


      • nainen32
        Miekkonen* kirjoitti:

        Hyvä että sinunlaisia naisia vielä löytyy. Monet naiset eivät nykyään kunnioita itseään. Tulee mieleen ilmaishuorat. Monet ajattelevat väärin, että saisivat miehen sitä kautta ihastumaan ja rakastumaan itseensä, kun ovat vähän revaa antaneet. Mutta ei se usein niin kyllä mene. Mä ainakin arvostan enemmän naista joka ei ole melkein heti antamassa ja niin monet monet muutkin miehet.

        Eli nainen on kunnioitettava, kun ei antaudu haluilleen? Todellakin hyvä Miekkonen; naisillakin on haluja..miksei niitä saisi tyydyttää siten, miten kukakin katsoo parhaaksi. Yhdenillan juttu on joskus ihan hyvä vaihtoehto. Ei sitä revaa jaeta..nainen ottaa sen mitä tarvitsee ja thats it.


      • terve ajattelutapa...
        vai eläimellinen kirjoitti:

        Minua ei ole koskaan kiehtonut miehessä mikään muu kuin se, että miehen saa tarpeeksi helposti hallittua, eli että tyydyttää minut. Vetovoimat ja falloksen koot jääneet aina huomiotta.

        Joten ei ole kyse siitä, että ei pystyisi vastustamaan miestä, vaan se, että tietää, että saa toiselta sen mitä haluaa.

        Mutta voithan sinä uskoa omaan vetovoimaasi. Niin uskon minäkin omaani.

        Naselta, joka alotti tän ketjun kysyisin, että mitä siitä sitten, mistä miehet tykkää? Ajattele sitä, mistä sinä tykkäät ja saatat olla jossain vaiheessa jopa tyytyväinen - olitpa sinkku tai varattu. Muiden mielipiteitä kyselemällä ja muuttumalla niiden mukaiseksi, saat kysellä ja miellyttää ja muuttua aina kulloisenkin miehen mieltymyksen mukaan. Ja sille leikille ei loppua tule.

        Lykkyä tykö, miten toimitkin...

        ...sinulla. Kun tietää, mitä itse haluaa, ei toinenkaan jää ymmälleen. Tästä voi seurata hyvä parisuhde.


      • ei halua
        Miekkonen* kirjoitti:

        Hyvä että sinunlaisia naisia vielä löytyy. Monet naiset eivät nykyään kunnioita itseään. Tulee mieleen ilmaishuorat. Monet ajattelevat väärin, että saisivat miehen sitä kautta ihastumaan ja rakastumaan itseensä, kun ovat vähän revaa antaneet. Mutta ei se usein niin kyllä mene. Mä ainakin arvostan enemmän naista joka ei ole melkein heti antamassa ja niin monet monet muutkin miehet.

        Entäs jos ei haluakaan miehen rakastuvan itseensä? Entäs jos haluaa vaan seksiä? Et kai usko, että kaikki sinulle "revaa" antaneet naiset tahtoi sun rakastuvan heihin?

        Entäs mies antamisineen? Eiks hänen tarvi miettiä sitä, että miten paljon sen jälkeen kunnioitetaan? Eiköhän vois katsoa omaa kammaria ja miettiä, että oletko sinä jonkun arvoinen kun heti olet munaa tyrkyttämässä?

        Jos yhdessä jotain halutaan ja yhdessä tehdään, niin miten sen toisen arvostus voi siitä mennä? Onks elämä vain joku julma ruletti, että kun osoitat tunteesi/halusi, niin olet sen jälkeen ala-arvoinen? Mielenkiintoista....


      • 30v horoja
        ei halua kirjoitti:

        Entäs jos ei haluakaan miehen rakastuvan itseensä? Entäs jos haluaa vaan seksiä? Et kai usko, että kaikki sinulle "revaa" antaneet naiset tahtoi sun rakastuvan heihin?

        Entäs mies antamisineen? Eiks hänen tarvi miettiä sitä, että miten paljon sen jälkeen kunnioitetaan? Eiköhän vois katsoa omaa kammaria ja miettiä, että oletko sinä jonkun arvoinen kun heti olet munaa tyrkyttämässä?

        Jos yhdessä jotain halutaan ja yhdessä tehdään, niin miten sen toisen arvostus voi siitä mennä? Onks elämä vain joku julma ruletti, että kun osoitat tunteesi/halusi, niin olet sen jälkeen ala-arvoinen? Mielenkiintoista....

        riittää täällä selittelemässä, että kun on haluja. Voi ollakin, kun vaan saisimiehen tavalla tai toisella, *haukotus* te kanssasisaret viette naisten maineen totaallisesti!!


      • taso
        Miekkonen* kirjoitti:

        Hyvä että sinunlaisia naisia vielä löytyy. Monet naiset eivät nykyään kunnioita itseään. Tulee mieleen ilmaishuorat. Monet ajattelevat väärin, että saisivat miehen sitä kautta ihastumaan ja rakastumaan itseensä, kun ovat vähän revaa antaneet. Mutta ei se usein niin kyllä mene. Mä ainakin arvostan enemmän naista joka ei ole melkein heti antamassa ja niin monet monet muutkin miehet.

        on ala-arvoinen.Täällä ei puhuta oikeaa asiaa.
        Oikea mies olisi hoitelemassa tämänkin ajan omaa naistaan, tunteella. Eikä purkaisi täällä viattomiin turhautumiaan.


      • kommentti!
        ei halua kirjoitti:

        Entäs jos ei haluakaan miehen rakastuvan itseensä? Entäs jos haluaa vaan seksiä? Et kai usko, että kaikki sinulle "revaa" antaneet naiset tahtoi sun rakastuvan heihin?

        Entäs mies antamisineen? Eiks hänen tarvi miettiä sitä, että miten paljon sen jälkeen kunnioitetaan? Eiköhän vois katsoa omaa kammaria ja miettiä, että oletko sinä jonkun arvoinen kun heti olet munaa tyrkyttämässä?

        Jos yhdessä jotain halutaan ja yhdessä tehdään, niin miten sen toisen arvostus voi siitä mennä? Onks elämä vain joku julma ruletti, että kun osoitat tunteesi/halusi, niin olet sen jälkeen ala-arvoinen? Mielenkiintoista....

        kerrankin saa lukea edes yhden inhimillisen ajatuksen joltakin, kiitos! Jutut on kuin keskiajalta. damn.


      • kilukalle
        terve ajattelutapa... kirjoitti:

        ...sinulla. Kun tietää, mitä itse haluaa, ei toinenkaan jää ymmälleen. Tästä voi seurata hyvä parisuhde.

        että se ei pane, joka valkkaa... Koskee kumpaakin sukupuolta.


      • Catariina
        ei halua kirjoitti:

        Entäs jos ei haluakaan miehen rakastuvan itseensä? Entäs jos haluaa vaan seksiä? Et kai usko, että kaikki sinulle "revaa" antaneet naiset tahtoi sun rakastuvan heihin?

        Entäs mies antamisineen? Eiks hänen tarvi miettiä sitä, että miten paljon sen jälkeen kunnioitetaan? Eiköhän vois katsoa omaa kammaria ja miettiä, että oletko sinä jonkun arvoinen kun heti olet munaa tyrkyttämässä?

        Jos yhdessä jotain halutaan ja yhdessä tehdään, niin miten sen toisen arvostus voi siitä mennä? Onks elämä vain joku julma ruletti, että kun osoitat tunteesi/halusi, niin olet sen jälkeen ala-arvoinen? Mielenkiintoista....

        Sitä vaan mietin, miksi kaikki vetoavat näihin naisen haluihin ja tarpeisiin, sekä oikeuteen tyydyttää ne yhden illan panoilla, joissa ei olekaan mielessä mikään muu kuin seksi.

        Miksi et haluaisi itsellesi ihan omaa miestä vakituisesti? Silloin ei tarvitsisi hakea mitään satunnaisia tarpeen tyydyttäjiä. Ihmettelen siksikin tätä, koska onhan tutkimuksin todistettu, että parasta ja tyydyttävintä seksi on vakituisessa parisuhteessa toisistaan välittävien ihmisten välillä. Itse en ainakaan koe satunnaisia seksikokemuksia laisinkaan niiden arvoiseksi.

        Miksi et haluaisi miehen rakastuvan itseesi?

        Minusta näissä naisten haluja ja tarpeita käsittelevissä kirjoituksissa unohdetaan se kaikkein perimmäisin halu ja tarve: Rakkaus ja sitoutuminen. Minulle ainakin nuo tarpeet menevät yli seksuaalisen tarpeen. Eli koen, etteivät syvemmät henkiset tarpeeni tule tyydytetyksi pelkässä seksisuhteessa. Koen myös, että on hyvin loukkaavaa itseäni kohtaan, jos annan miehen tyydyttää minuun tarpeensa, jos en itse saa omia tarpeitani tyydytetyksi. Siis niitä ensisijaisia. Miehillehän taas seksi on paljon ensisijaisempi tarve kuin naisille, joten tämä saa enemmän haluamansa.

        En ymmärrä muutenkaan, miksi naisten pitäisi verrata omaa seksikäyttäytymistään miehiin, koska me olemme naisia ja jo biologia määrää sen, että seksuaalisuutemme ja sen merkitys eroaa miesten vastaavasta.


      • ikinä
        Miekkonen* kirjoitti:

        Hyvä että sinunlaisia naisia vielä löytyy. Monet naiset eivät nykyään kunnioita itseään. Tulee mieleen ilmaishuorat. Monet ajattelevat väärin, että saisivat miehen sitä kautta ihastumaan ja rakastumaan itseensä, kun ovat vähän revaa antaneet. Mutta ei se usein niin kyllä mene. Mä ainakin arvostan enemmän naista joka ei ole melkein heti antamassa ja niin monet monet muutkin miehet.

        Jos nainen haluaa vain seksiä ja hakeutuu yhdenyönsuhteeseen niin se on huono nainen, lutka.
        Jos taas nainen on ihastunut johonkin mieheen ja valitettavasti mies valehtelee tunteistaan naiselle ja tätä kautta menevät sänkyyn niin taas on nainen ilmaishuora ja huono nainen.
        Milloinkahan se syy löytyy miehestä? Milloin mies on huono ihminen?


      • lady
        30v horoja kirjoitti:

        riittää täällä selittelemässä, että kun on haluja. Voi ollakin, kun vaan saisimiehen tavalla tai toisella, *haukotus* te kanssasisaret viette naisten maineen totaallisesti!!

        Neitsyyden neitseelliselle aviomiehelle menettäneenä sanoisin, että voi voi teitä miehiä. Harvoin ootte meidän naisten arvolle sopivia. Pukkeja suurin osa!


    • teitä

      Ajattelittekos sitten muuttua sen mukaan mitä miehet pitää oikeana? Miksi? Eihän miehetkään halua muuttua sen mukaan mitä naiset heiltä haluaisivat. Minusta jokaisen pitää tehdä siten kun tilanteessa tuntuu. Jos mies ensin kauniisti pyytelee (lue ruinaa) seksiä ja sen jälkeen pitää sinua huonona niin mietippä mikä se mies silloin on. Minä ainakin varoittaisin kaikkia tuttuja naisia siitä k*sipää-m*lkku-ääliöstä. Saa sekin mies silloin sen mitä haluaa eli ei pimppaa keltään.

      • laaja

        ystäväpiiri, kun kukaan ei anna.


      • se sana
        laaja kirjoitti:

        ystäväpiiri, kun kukaan ei anna.

        kiertää


    • Mies.

      nainen voi antaa eka iltana tai olla antamatta ihan omana itsenään miettimättä, olenko helppo/vaikea nainen.

      Pointti on siinä, että mitä ikinä tekeekään, niin tekee sen kuunnellen omaa sisintä, eikä etsimällä jotakin mittareita tekemisille tai tekemättä jättämisille.

      Yleinen huomio on se, että p***ua on todella helppo saada, mutta kestävän parisuhteen luomiseen tarvitaan paljkon muutakin. Antamisella tai antamatta jättämisellä ei ole sen aisan kanssa mitään tekemistä. Jos jonkun miehen kanssa ei rakennu parisuhde siksi, että antoi tai ei antanut ekoilla treffeillä, niin en laittaisi latiakaan likoon koko suhteen jatkostakaan, vaikka olisi antanut sata kertaa eka iltana.

      • Des

        Itsestään epävarmat miehet kuvittelee, että kun nainen on antanut ekana iltana, se antaa kaikille ja tulee jatkossa varmasti pettämään! Mutta jos taas nainen vain saadaksen miehen nalkkiin esittää vaikeasti tavoiteltavaa, eikä anna heti alkuunsa, niin sekö sitten tekee hänestä parempaa tyttöystäväainesta! Voi kiesus...

        Tosimiehet taas tietävät, etteivät asiat ole niin mustavalkoisia!


      • Nainen25v

        Aivan kuin minun suustani, juuri tätä yritin tuossa ylempänä ketjussa sanoa!


      • Nainen32
        Nainen25v kirjoitti:

        Aivan kuin minun suustani, juuri tätä yritin tuossa ylempänä ketjussa sanoa!

        juuri näin..tosimies on tosimies..hiirulaiset ja avuttomat äidin kurahaarat sitten asia erikseen.


      • KDd
        Nainen32 kirjoitti:

        juuri näin..tosimies on tosimies..hiirulaiset ja avuttomat äidin kurahaarat sitten asia erikseen.

        Niin ja millainen on sitten neidin mielestä "tosimies"? Sä et taida olla ainakaan "tosinainen"...Ainakin kova provoilemaan näemmä.


      • sitä piti
        Nainen25v kirjoitti:

        Aivan kuin minun suustani, juuri tätä yritin tuossa ylempänä ketjussa sanoa!

        mennä ennenkuin alkoi koko keskusteluun tulla järkeä. Vasta nyt on hokattu tää asia oikein, kyllä se ihmisen omassa itsetunnossa miten ajattelee sen ekan illan saamisen jälkeen. Ite olin kymmenkunta vuotta tiskijukkana ja pilua tarjottiin suunnalta jos toiselta ihan pyytämättä, toisten antajien kanssa tuli seurusteltua pitempään kuin toisten, toisten kanssa ei nähtykkään sen yön jälkeen, mut missään vaiheessa ei tullut mieleen ruveta arvostelemaan naista sen mukaan että antaako se kaikille vai ei. Tulihan sitä itekkin mentyä pelkästään ulkonäkö tai oman puutostilanteen mukaan erinäisiin hotellihuoneisiin tai lähiöitten yksiöihin.


      • aijamaria

        .. pointti on sun kommentissasi. Kyllä se niin on, että jos elämä on siinä että puidaan antaako vai eikö anna, on elämä jo aika puissa. Jos halimisesta tehdään kauppatavaraa ystävyyden hintana, itse asiana, toisen syvempää läheisyyttä ei edes etsitä. Joskus tuntuu, että monet ovat niin kykenemättömättömiä sitoutumiseen ja aitoon läheisyyteen, että elämä ajautuu vain humalassa naintiin ja aamulla vain tokkurainen olo ja paha mieli.
        Tää meidän hektinen yhteiskunta ei anna aikaa tutustumiseen ja kaiken tulisi tapahtua heti. Ihmiset ajelehtivat oikkujensa mukana hetkestä toiseen ja pahoinvointi vain lisääntyy.


    • ollikolli-63

      Mun vastaus on että peuhata voi jos fiilikset on sen mukaiset mutta sanohan kun kerran tyttöporukka asiaa pähkäili niin mikä oli yhteinen rehellinen mielipide??

      • Milla

        me tultiin siihen lopputulokseen, että meidän yhteisten mielipiteiden ja kokemusten yhteen laskettu lopputulos oli: että ei oo hirveen hyvä kiirehtiä näissä jutuissa, jos halajaa pidempää suhdetta. Ja että samassa porukassa polkeminen on tosi paha juttu, siinä kun voi saada ikävän maineen.


      • Ariel2

        Ooks ite peuhaillu eka kerralla? Ei tainnu ainakaan niistä pitkäaikasii juttuja tulla, kun vielä linjoilla pyörit...


      • ollikolli-63
        Ariel2 kirjoitti:

        Ooks ite peuhaillu eka kerralla? Ei tainnu ainakaan niistä pitkäaikasii juttuja tulla, kun vielä linjoilla pyörit...

        Peuhaillu ja peuhaillu..:))
        Aivan henkilökohtaista en täällä ala kailottamaan ja treffeistä et mua löydä..
        Kokemusta on karttunut aika paljon tähän mennessä ja hiljaa hyvä tulee usko pois.

        Miksi sinua minun mielenkiinnon kohteet kiinnostaa kun noin kyselet??


      • Ariel2
        ollikolli-63 kirjoitti:

        Peuhaillu ja peuhaillu..:))
        Aivan henkilökohtaista en täällä ala kailottamaan ja treffeistä et mua löydä..
        Kokemusta on karttunut aika paljon tähän mennessä ja hiljaa hyvä tulee usko pois.

        Miksi sinua minun mielenkiinnon kohteet kiinnostaa kun noin kyselet??

        Et henkilökohtaisesti kiinnosta..siis ei syytä huoleen puolin jos toisinkaan! Ilmeisimmin vain tuommoinen miehinen hälläväli ote asiaan sai ärtymään.
        Et ilmeisesti pidä itseäsi helppona nakkina, jos annat ensitreffeillä?


      • ollikolli-63
        Ariel2 kirjoitti:

        Et henkilökohtaisesti kiinnosta..siis ei syytä huoleen puolin jos toisinkaan! Ilmeisimmin vain tuommoinen miehinen hälläväli ote asiaan sai ärtymään.
        Et ilmeisesti pidä itseäsi helppona nakkina, jos annat ensitreffeillä?

        Siis jos tai kun fiilikset/kemiat synkkaa kummallakin en näkisi mitään estettä sänkyyn menemiselle eka treffeillä olematta silti mikään lääninpukki tai helppo nainen.

        Kaikki on kiinni vain ja ainoastaan kummankin himosta toista kohtaan. Intiimin hetken siirtyessä syystä tai toisesta toiseen ajankohtaan lisää vain jännitystä mikä on plussaa..

        Mun mielestä sitten vasta voi "helpoksi" haukkua jos lähes kaikki vonkaajat kelpaa.

        Toi hälläväli asenne ei sovi selkärankaiselle miehelle/naiselle jonka rima on huonojen kokemusten myötä melko korkeella..:))


      • ollikolli-63 kirjoitti:

        Peuhaillu ja peuhaillu..:))
        Aivan henkilökohtaista en täällä ala kailottamaan ja treffeistä et mua löydä..
        Kokemusta on karttunut aika paljon tähän mennessä ja hiljaa hyvä tulee usko pois.

        Miksi sinua minun mielenkiinnon kohteet kiinnostaa kun noin kyselet??

        Mitenkäs olet sitten kartoittanut, onko kaikki nämä vonkaajat käytetty sängyn kautta? Luuletko että naiset/miehet on niin rehellisiä, että se sänkykavereiden lukumäärä kerrotaan?

        Miksi muuten "mainostit" ettet ole treffeissä?


      • ollikolli-63
        Ariel64 kirjoitti:

        Mitenkäs olet sitten kartoittanut, onko kaikki nämä vonkaajat käytetty sängyn kautta? Luuletko että naiset/miehet on niin rehellisiä, että se sänkykavereiden lukumäärä kerrotaan?

        Miksi muuten "mainostit" ettet ole treffeissä?

        Anna jo olla..
        Sanoin aloitukseen jo mielipiteeni
        Hyvää jatkoa sinullekkin "täällä linjoilla"..


    • Jim Beam

      Nainen joka antaa ekoilla treffeillä, puhumattakaan siitä että antaa suoraan baarista ilman mitään treffejä, on kyllä nimen omaan helppo. Jos sellainen ei olisi helppo, niin millainen sitten..?

      Ilman muuta kiinnostus hiipuu, jos nainen antaa helposti. Aina voidaan jeesustella vaikka maailmanloppuun saakka siitä, että jokainen nainen "saa" tehdä mitä tahansa seksin suhteen - ja niinhän se toki onkin - mutta yhtä totta on se, että jokainen mies myös päättää omista kriteereistään naisen suhteen.

      Jos/kun mies ei halua helppoa naista, on kyse vain yhdestä valintakriteeristä muiden joukossa: jokaisella on jotkut kriteerit mm. kumppanin älykkyyden, ulkonäön, huumorintajun yms. suhteen - aivan samalla tavalla naisen helppous/vaikeus on yksi kriteeri useimmille miehille. Vaikka joku femakko kuinka selittelisi ummet ja lammet siitä, kuinka naisen antamisherkkyydellä ;) ei saisi olla mitään merkitystä, niin sillä nyt vaan on. Ihan samalla tavalla kuin kumppanin ulkonäölläkin on merkitystä parinvalinnassa.

      En ainakaan itse kaipaa sellaista naista rinnalleni, jonka kanssa tulee musta-pekka-jäi-käteen -fiilis, kun kyseistä daamia polkeneet muut miehet virnuilevat tietäväisesti (ja siis syystäkin).

      Jokainen tyylillään - niin antamisen kuin kumppanin valinnankin suhteen.

      • miksi näin

        Miksi miehet sitten ovat niin suvaitsemattomia? Rasisteissakin on varmasti enempi miehiä kuin naisia. Harva nainen on niin tiukkapipoinen ettei huolisi sellaista miestä joka on joskus ollut jonkun toisen naisen kanssa sängyssä. Vai onko se jotain mustasukkaisuutta?


      • onkin joo
        miksi näin kirjoitti:

        Miksi miehet sitten ovat niin suvaitsemattomia? Rasisteissakin on varmasti enempi miehiä kuin naisia. Harva nainen on niin tiukkapipoinen ettei huolisi sellaista miestä joka on joskus ollut jonkun toisen naisen kanssa sängyssä. Vai onko se jotain mustasukkaisuutta?

        Mieshän saa laukata vieraissa ja huorissa. Ei siinä ole tunnetta ja semmoisesta loukkaantuva (ja ehkä sukupuolitaudin saanut) nainen on nipottaja ja tiukkapipo. Mutta jospa naista haluttaa joku vieras mies, niin voi voi voi. Koko miehen kunnia on mennyt ja nainen on huora. Tuttu juttu. Onneks ei oma kokemus, mutta varsin yleinen mielipide.


      • Jim Beam
        miksi näin kirjoitti:

        Miksi miehet sitten ovat niin suvaitsemattomia? Rasisteissakin on varmasti enempi miehiä kuin naisia. Harva nainen on niin tiukkapipoinen ettei huolisi sellaista miestä joka on joskus ollut jonkun toisen naisen kanssa sängyssä. Vai onko se jotain mustasukkaisuutta?

        Jos kyse on yhdestä kriteeristä muiden joukossa, niin voidaanko puhua varsinaisesti suvaitsemattomuudesta?

        Onko esimerkiksi nainen suvaitsematon, jos ei satu tuntemaan vetoa vaikkapa 1,55 metriseen hintelään hiirulaiseen tai vaikkapa mieheen, jonka ÄO on 70?

        Niin kauan kuin naisilla on omat valintakriteerinsä miesten suhteen (mitkä ikinä onkaan), niin ainakaan minä en jaksa kuunnella naisten valituksia jostain suvaitsemattomuudesta silloin, jos en satu pitämään jotakin jakorasiaa tavoittelemisen arvoisena tapauksena.


      • Des

        Toisille annan, toisille en...

        Nykyiselle miehelleni heti ekana ilta ja vieläpä suoraan baarista ja vain ja ainoastaan siksi, että hän oli niin syötävän seksikäs ja himottava... Ei siinä tilanteessa yksinkertaisesti tullut mieleen leikkiä mitään vaikeasti tavoiteltavaa!

        Mieheni tuskin pitää minua helppona naisena, enkä myöskään usko, että hänellä on koskaan tullut mitään "Musta-Pekka-jäi-käteen fiilistä" (koska omaa terveen itsetunnon!!!). Hän vain tutustui ensin seksuaalisuuteeni (ja totesi, että osamme sopivat harvinaisen hyvin yhteen ;)) ja sen jälkeen vasta arvomaailmaani (johon esimerkiksi pettäminen ei kuulu)! Näin meillä :) Sinun mielestäni olen ehkä helppo nainen, mutta väliäkös sillä!


      • kysyn vain
        Jim Beam kirjoitti:

        Jos kyse on yhdestä kriteeristä muiden joukossa, niin voidaanko puhua varsinaisesti suvaitsemattomuudesta?

        Onko esimerkiksi nainen suvaitsematon, jos ei satu tuntemaan vetoa vaikkapa 1,55 metriseen hintelään hiirulaiseen tai vaikkapa mieheen, jonka ÄO on 70?

        Niin kauan kuin naisilla on omat valintakriteerinsä miesten suhteen (mitkä ikinä onkaan), niin ainakaan minä en jaksa kuunnella naisten valituksia jostain suvaitsemattomuudesta silloin, jos en satu pitämään jotakin jakorasiaa tavoittelemisen arvoisena tapauksena.

        Et sitten varmaan itsekään anna naiselle ensimmäisenä iltana vaan pihtaat kunnolla?


      • josse
        miksi näin kirjoitti:

        Miksi miehet sitten ovat niin suvaitsemattomia? Rasisteissakin on varmasti enempi miehiä kuin naisia. Harva nainen on niin tiukkapipoinen ettei huolisi sellaista miestä joka on joskus ollut jonkun toisen naisen kanssa sängyssä. Vai onko se jotain mustasukkaisuutta?

        Ensin jaetaan pillua kaikille ketkä tulee vastaan sitten ihmetellään miksei kukaan enää huoli. Turkkiin vaan siellä huolitaan.


      • Jim Beam
        Des kirjoitti:

        Toisille annan, toisille en...

        Nykyiselle miehelleni heti ekana ilta ja vieläpä suoraan baarista ja vain ja ainoastaan siksi, että hän oli niin syötävän seksikäs ja himottava... Ei siinä tilanteessa yksinkertaisesti tullut mieleen leikkiä mitään vaikeasti tavoiteltavaa!

        Mieheni tuskin pitää minua helppona naisena, enkä myöskään usko, että hänellä on koskaan tullut mitään "Musta-Pekka-jäi-käteen fiilistä" (koska omaa terveen itsetunnon!!!). Hän vain tutustui ensin seksuaalisuuteeni (ja totesi, että osamme sopivat harvinaisen hyvin yhteen ;)) ja sen jälkeen vasta arvomaailmaani (johon esimerkiksi pettäminen ei kuulu)! Näin meillä :) Sinun mielestäni olen ehkä helppo nainen, mutta väliäkös sillä!

        Osuit asian ytimeen - sillä, mitä minä mahdollisesti ajattelen sinusta, ei todellakaan ole väliä. Jokainen elää omaa elämäänsä, ja jokainen muodostaa omat mielipiteensä erilaisista ihmisistä.

        Antaa kaikkien kukkien kukkia - niin helppojen naisten kuin myös niiden muiden, omasta mielestäni enemmän haluttavien naisten.


      • Pia
        Des kirjoitti:

        Toisille annan, toisille en...

        Nykyiselle miehelleni heti ekana ilta ja vieläpä suoraan baarista ja vain ja ainoastaan siksi, että hän oli niin syötävän seksikäs ja himottava... Ei siinä tilanteessa yksinkertaisesti tullut mieleen leikkiä mitään vaikeasti tavoiteltavaa!

        Mieheni tuskin pitää minua helppona naisena, enkä myöskään usko, että hänellä on koskaan tullut mitään "Musta-Pekka-jäi-käteen fiilistä" (koska omaa terveen itsetunnon!!!). Hän vain tutustui ensin seksuaalisuuteeni (ja totesi, että osamme sopivat harvinaisen hyvin yhteen ;)) ja sen jälkeen vasta arvomaailmaani (johon esimerkiksi pettäminen ei kuulu)! Näin meillä :) Sinun mielestäni olen ehkä helppo nainen, mutta väliäkös sillä!

        Joidenkin miesten kanssa saatan mennä sänkyyn hetikin ja toisten kanssa en. Onneksi on vapaus valita.
        Sellainen nainen joka menee sänkyyn kenen kanssa vaan, on jakari ja sellainen mies joka panee kaikkea liikkuvaa ei ole mikään mies vaan KANIINI.


    • Laatu ratkaisee

      Ns. helppoja on useimmat, kun osaa lähestyä oikein naista. En pidä tuommosta luokittelua kovin hyvänä, kun melkein kaikki tuntemani miehet ovat mielestäni yhtä lailla helppoja. Se riippuu ennen kaikkea vastapuolen kiinnostavuudesta. Olennaista on aluksi se, että onko vastapuoli ns. hyvä sängyssä ja synkkaako jutut. Silloin sitä viitsii tavata vielä toisenkin kerran.
      Sen sijaan ne jotka on antanu vaikka työpaikan kaveriporukoissa monille saavat helpon maineen ja siinä ei yleensä taidotkaan auta. Yleisesti voisi todeta, että hyviä sängyssä ovat naiset jotka uskaltaa antaa mennä. Ns pihtarit ovat usein epävarmoja omasta seksuaalisuudestaan, vaikka pidättyvyydessä on tietysti puolensa siinäkin.

    • todetaan

      Antaahan se tyttö jos äitiinsä tullut ja jos on tullut isäänsä niin suorastaan kerjää.

      • sannna

        Isiin oon tullu! Hihi!


    • spinnu

      Ystäväni kertoi kokemuksestaan laivaristeilystä tässä taannoin. Hän oli löytänyt mitä mainioimman hemmon sieltä tanssilattialta ja viettänyt mukavaa iltaa hänen seurassaan. Ilta oli edennyt ja olivat sitten lähteneet hemmon hyttiin intiimiin kanssakäymiseen. Aamusella ystäväni oli kysynyt, että olisi kiva nähdä jälkeenkinpäin, että kiinnostaisko soitella ja tavata. Hemmo oli vastannut, että 'oli ihan kivaa, mutta en voisi koskaan seurustella sunkaltaisesi naisen kanssa'.

      Eli tämä lause paljastaa mielestäni aika hyvin aika monen (ei kaikkien, luojan kiitos) miehen perusajatuksen naisesta. Eli liika seksuaalisuus on pahasta ainakin ensi alkuun. Naisen tulisi olla hieman pidättyväinen, vienosti hymyilevä kaukainen unelma, joka ei heti syöksy sänkyyn.

      Tottakai mielipiteitä on niin monia kuin on ihmisiä, mutta olen itsekin huomannut tämän suuntaista näkökulmaa. Se oma tyttöystävä halutaan pitää 'puhtaana' eikä haluta, että se on jokin baareissa notkuva miehiä vamppaileva seksihirmu.

      Sinänsä raivostuttavaa kategorisointia naisia tiettyyn muottiin. Kyllähän sitä äijät saavat naida kaikkea mikä liikkuu ja vaikkei liikkuskaan. Naisen pitäisi aina olla se potentiaalinen lasten synnyttäjä ja äiti, joka pitää perheen tolpillaan sinäaikana, kun ukko käy vetämässä viinaa ja naapurin elsaa.

      • Nainen25v

        Kertoo kyllä miehen moukkuudesta, jos sanoo tuollaisen asian kuin että ystäväsi kaltaisen naisen kanssa ei seurustelisi suoraan panon jälkeisenä aamuna. Ei ystäväsikään olisi oikeasti moisen juntin kanssa halunnut seurustella.

        Eli siis junttiutta ei välttämättä ole ajatella kuten kyseinen mies, mutta että sanoo asian suoraan päin naamaa loukatakseen toista...huh huh, että täytyy kaverilla olla paha olo itsensä kanssa tai muita pahoja ongelmia mielenterveydessään...


      • Hunnun taakse

        Minusta melkein kaikki miehet ovat todella takapajuisia, ihan kuin muslimit, näissä naisen seksuaalisuutta koskevissa asioissa. Laittaisivat meidät naiset kaapuihin, jos voisivat.


      • Kaspar

        Tässä hyvin tyypillinen väärinymmärretty tilanne.
        Mies on tavannut mukavan naisen päättänyt viettää iltaa hänen kanssaan. Ehkä mies on huomannut naisessa illan mittaan joitain piirteitä joista ei pidä ja josta syystä ei haluaisi alkaa seurustelemaan naisen kanssa. Toisaalta nainen on on ollut seksuaalisessa mielessä haluttava ja mies on halunnut sukupuoliseen kanssakäymiseen naisen kanssa. Se asia että nainen on antanut ensimmäisenä iltana ei välttämättä liity mitenkään siihen että mies ei halua seurustella hänen kanssaan, todellien syy voi olla jokin aivan muu.


      • spinnu
        Kaspar kirjoitti:

        Tässä hyvin tyypillinen väärinymmärretty tilanne.
        Mies on tavannut mukavan naisen päättänyt viettää iltaa hänen kanssaan. Ehkä mies on huomannut naisessa illan mittaan joitain piirteitä joista ei pidä ja josta syystä ei haluaisi alkaa seurustelemaan naisen kanssa. Toisaalta nainen on on ollut seksuaalisessa mielessä haluttava ja mies on halunnut sukupuoliseen kanssakäymiseen naisen kanssa. Se asia että nainen on antanut ensimmäisenä iltana ei välttämättä liity mitenkään siihen että mies ei halua seurustella hänen kanssaan, todellien syy voi olla jokin aivan muu.

        Nimenomaan kysymys oli juuri siitä, että mies ei halunnut tapailla ystävääni sen vuoksi, että piti tätä ns. huonona naisena.

        Tästä oli kysymys.

        En tietysti ollut paikalla todistamassa tilannetta, mutta uskon ystävääni ja hänen mielikuvaansa tapahtuneesta.

        Jos mies ei olisi halunnut tavata ystävääni uudelleen, niin miksipä hän ei esimerkiksi voinut sanoa, että juu, kivaa oli, mutta taidetaan olla niin erilaisia luonteita jne...

        Mutta ei. Mies nimenomaan h a l u s i, että ystäväni tuntee olevansa liian huono nainen kunnon tyttöystäväksi.

        Sinänsä jännää, että mies itse taas ei pitänyt itseään 'huonona miehenä' antaessaan seksiä helposti.

        No, ystäväni oli kyllä loukkaantunut, mutta ei jäänyt suremaan moisen hölmön vuoksi. Hän tietää, ettei ole sen huonompi nainen kuin muutkaan. Joku fiksumpi mies voi jopa arvostaa hänen libidoaan.


      • Jamppa
        spinnu kirjoitti:

        Nimenomaan kysymys oli juuri siitä, että mies ei halunnut tapailla ystävääni sen vuoksi, että piti tätä ns. huonona naisena.

        Tästä oli kysymys.

        En tietysti ollut paikalla todistamassa tilannetta, mutta uskon ystävääni ja hänen mielikuvaansa tapahtuneesta.

        Jos mies ei olisi halunnut tavata ystävääni uudelleen, niin miksipä hän ei esimerkiksi voinut sanoa, että juu, kivaa oli, mutta taidetaan olla niin erilaisia luonteita jne...

        Mutta ei. Mies nimenomaan h a l u s i, että ystäväni tuntee olevansa liian huono nainen kunnon tyttöystäväksi.

        Sinänsä jännää, että mies itse taas ei pitänyt itseään 'huonona miehenä' antaessaan seksiä helposti.

        No, ystäväni oli kyllä loukkaantunut, mutta ei jäänyt suremaan moisen hölmön vuoksi. Hän tietää, ettei ole sen huonompi nainen kuin muutkaan. Joku fiksumpi mies voi jopa arvostaa hänen libidoaan.

        Ja hyvältä tuntui. Rehellisesti sanottuna toivoin, että se nainen itki sen jälkeen kun lähdin. Oikein sille.


      • Susan

        Nyt sinä spinnu sen sanoit, millaisen naisen miehet yleensä haluaisivat!

        "Naisen tulisi olla hieman pidättyväinen, vienosti hymyilevä kaukainen unelma, joka ei heti syöksy sänkyyn."

        Tällaisen naisen oma poikakaverinikin olisi halunnut. Minä vaan en ole koskaan ollut tällainen (no ehkä joskus 5-6 vuotta sitten, kun en ollut vielä koskaan harrastanut seksiä). Mutta kuitenkin. Minä nykyään VIHAAN näitä vienosti hymyileviä kaukaisia unelmia, joita osa kaveripiiristänikin on. Kuitenkin olen ihan järkevä ja tunteva ihminen.

        Niin, olinhan itsekin joskus sellainen miesten ihanne: "kaukainen unelma", mutta ehkä sekin vain johtui siitä, että en voinut olosuhteista johtuen toteuttaa mielihalujani :D

        Haluan kyllä joskus lapsia, ja vakaan perhe-elämän, mutta minä en rupea miksikään alistetuksi äiti/vaimo- haavekuvaksi.


    • ei helppo

      seurustelin kolme vuotta miehen kanssa, jolle annoin ensimmäisenä yönä. koskaan ei mies miettinyt että olisin ollut helppo, enemmänkin sitä että nytpä jätkää onnisti.

      tämän jälkeen annoin ekana iltana puolitutulle kundille, oltiin kaksi vuotta on-off -suhteessa, vieläkin kundi hullun rakastunut. kyseessä siis äärimmäisen konservatiivinen mies, esim. ei pystyisi olemaan naisen kanssa joka on pannut mustaa miestä.

      nykyisen avomieheni kanssa eksyttiin saman peiton alle heti ekana yönä, joskin naamatuttuja oltiin oltu jo pidempään. tämäkin ihmetteli kavereilleen, että miten voi miestä näin hyvin onnistaa?

      enemmänkin kiinni siis fiiliksestä, mies ei kokemukseni mukaan laske iltoja. jos kemiat natsaa, ja miehellä on todella hauskaa, myös henkisten keskustelujen osalta, ei se mieti oliko nainen nyt helppo vai ei.
      minua ei pidetä helppona, vaikka samasta kaveriporukasta pari kundia on mun sängyssä ollut. johtuu siitä, että tunteita on ollut mukana molemmin puolin, ja jutut kestäneet väh. vuoden verran molempien kanssa.

      itsevarma, kunnollisen oloinen ja mukava nainen on harvoin miehen mielestä helppo.

    • Olkaa hyvä

      Tuolla:

      http://www.silikonitieto.net/artikkeli.phtml?ID=9

      Helppo nainen on siis niin epätoivoinen, että antaa jopa leikellä itsestään luonnottoman muovinuken miellyttääkseen miehiä. Oikeassa elämässä tulos on kuitenkin juuri päinvastainen.

      • sivusto

        täytyy sanoa että pahaa teki


      • miekkonen.
        sivusto kirjoitti:

        täytyy sanoa että pahaa teki

        tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.


      • =-)

        Kiitos sulle kuvista! Enpä voinut olla katsomatta, ja pahaa teki.Hyi olkoon! En todellakaan mieti enää implantteja, vaikka herjalla niitä joskus ajatellutkin. B ja pieni kokoero saa luvan kelvata! Ja mitä tulee antamiseen ekoilla... Itse olen pyrkinyt pitämään itseni poissa yhdenillan jutuista, mutta niin puhtoinen en ole ettenkö olisi joskus eksynyt polultani. Mutta viime kertaa en suostu katumaan! Päädyin baari-illan jälkeen ihanan miehen luokse. Ajattelin,ettei ole mitään kyseenalaistettavaa ja tämä kaveri kuorii vaan kermat päältä ja toivottaa hyvää loppuelämää. Niinhän se oli toiminut niinä parina kertana aikaisemmin. Mutta nyt olin väärässä. Kaveri vaatimalla vaati tavata uudestaan. Mitäs muutakaan kuin vakavampaan suuntaan koko ajan mennään. Jälkeenpäin olen nolostellut "helppouttani", mutta mies ei ole kuulemma ajatellut koko asiaa. Siispä, mitäs sen väliä mitä ensin tapahtuu, jos lopputulos on sama ja toivottu!


      • sen keksin!
        =-) kirjoitti:

        Kiitos sulle kuvista! Enpä voinut olla katsomatta, ja pahaa teki.Hyi olkoon! En todellakaan mieti enää implantteja, vaikka herjalla niitä joskus ajatellutkin. B ja pieni kokoero saa luvan kelvata! Ja mitä tulee antamiseen ekoilla... Itse olen pyrkinyt pitämään itseni poissa yhdenillan jutuista, mutta niin puhtoinen en ole ettenkö olisi joskus eksynyt polultani. Mutta viime kertaa en suostu katumaan! Päädyin baari-illan jälkeen ihanan miehen luokse. Ajattelin,ettei ole mitään kyseenalaistettavaa ja tämä kaveri kuorii vaan kermat päältä ja toivottaa hyvää loppuelämää. Niinhän se oli toiminut niinä parina kertana aikaisemmin. Mutta nyt olin väärässä. Kaveri vaatimalla vaati tavata uudestaan. Mitäs muutakaan kuin vakavampaan suuntaan koko ajan mennään. Jälkeenpäin olen nolostellut "helppouttani", mutta mies ei ole kuulemma ajatellut koko asiaa. Siispä, mitäs sen väliä mitä ensin tapahtuu, jos lopputulos on sama ja toivottu!

        Olisiko juuri tähän parjaus kampanjaan siellä omassa elämässä kun sitä neitsyttä ei ole omalle kohdalle suotu!? Pitää sitten läpi elämän haikailla ja syytellä naista?


    • vato retro

      Kuin helppo nainen.

      Ekoilla treffeillä antaminen ei kerro naisesta mitään, jos sitä panettaa niin sitä panettaa. Jätkäporukan läpikäynti ehkä vähän kertoo, riippuu kyllä vähän jätkistä.

      Toisaalta, jos pitää ihmisiä arvojärjestykseen laittaa niin jos mimmillä on ihan surkee otus siippana niin sillon se on mun mielestä löysää lihaa. Siis joku aivokuollu stevari, atk-nörtti tai puuhelmipoitsu poikaystävänä kertoo ehkä helposta naisesta.

      Kyllä ekat treffit on ihan hyvä ajankohta sänkyhommiin.

      • Elovena

        Olen samoilla linjoilla Nainen25 kanssa. Jos mieheni sanoisi ettei olisi kiinnostunut minusta jos olisin antanut liian nopeasti, todellakin tuntisin ettei hän olisi koskan ihastunut minuun, olisin vain kaiketi ollut hyvä vaihtoehto.

        Onneksi ei tarvitse pelätä tommosia, koska annoin ekoilla treffeillä.Ja todellakin tiedän että mieheni oli ihastunut minuun, en ollut yksi monista jotka testataan sängyssä että antaako se vai ei ja jos antaa niin millä tavalla. Mieheni kiinnostus ei lakannut siihen, luojan kiitos ei.(Kuulostaa kyllä aika pelottavalta, jos "kiinnostus" hiipuu sänkyhommiin!!!) Tosin tässä pitää muistaa ettei todellisia ihastumisia löydy jokaiselta baaritiskiltä, niissä se kiinnostus saattaa hiipuakin.

        Ja kannattaa varmasti huomioida myös se, että esimerkiksi minä, näiden tekstien perusteella helppo nainen, joka antoi ekoilla treffeillä, ei nykyistä tapausta ennen edes käynyt paljoa treffeilä, saati antoi niillä. Voi teitä miesraukat, jotka kuvittelette että nainen joka antaa ekoilla treffeillä antaa niillä aina. Tai että nainen, joka harrastaa kanssasi seksiä harrastaa sitä myös muiden kanssa. Tsiisus!!! Noh, oppia ikä kaikki, etsikää jyvät akanoista ja helmet muovikuulista. Minun mielipiteeni on, että jos mies väittää kiinnostuksen hiipuneen siihen että nainen antaa ekoilla treffeillä, niin ei mies ole tosissaan koskaan ollutkaan kiinnostunut.


    • Kiva mies.

      Pitää kertoa yhdestä hupaisasta tapauksesta. Istuin iltaa yksinäni baarissa sanomalehteä lukien ja olutta maistellen. Viereen tunki istumaan suht hyvännäköinen nainen ja alkoi jutustelemaan niitä näitä. Höpistiin siinä sitten muutama tovi. Baarissa alkoi olemaan ahdasta ja liian meluista, joten päätettiin sitten että mennään mun luokse jatkamaan jutusteluja ja juomaan kupilliset teetä. No eihän muija voinut tietenkään pitää käsiään erossa. Melkein heti alkoi lääppimään ja yritti suudella. Työnsin sen siitä sitten pois ja raukka alkoi itkemään. Siis ihan oikeasti rupesi kyynelehtimään "etkö sä haluu mua, enkö mä oo nätti?" Oli siinä naurussa pitelemistä, talutin tämän itkuiitan sitten pihalle ja siitä se sitten lähti nyyhkien johonkin suuntaan.

      • Luucika

        Baari-illan jälkeen juot teetä ja juttelet mukavia. Menet baariin lukemaan sanomalehteä. Kuulostaa siltä, että sinun olisi varmaan hauskempi viettää iltaa omassa olohuoneessa tai baarissa, jossa käy vain miehiä...


      • luucikalle käynyt
        Luucika kirjoitti:

        Baari-illan jälkeen juot teetä ja juttelet mukavia. Menet baariin lukemaan sanomalehteä. Kuulostaa siltä, että sinun olisi varmaan hauskempi viettää iltaa omassa olohuoneessa tai baarissa, jossa käy vain miehiä...

        näin sillä erotuksella että tuskin on hyvän näköinen miksi kaikia vajakki muijia pitäs käydä panemassa ?


      • Luucika
        luucikalle käynyt kirjoitti:

        näin sillä erotuksella että tuskin on hyvän näköinen miksi kaikia vajakki muijia pitäs käydä panemassa ?

        Ja miksi jokainen vajakki muija pitää kotiin raahata teekupposelle, jos sille ei aio edes kikkeliä antaa?


      • Kiva mies.
        Luucika kirjoitti:

        Ja miksi jokainen vajakki muija pitää kotiin raahata teekupposelle, jos sille ei aio edes kikkeliä antaa?

        Minkäs kohtauksen sinä sait? Kai mä saan tehdä mitä huvittaa! Nainen vaikutti mukavalta ja oli alussa samaa mieltä, että vietetään muuten vaan kiva loppuilta. Ei se tarkoita sitä että munaa pitäisi heti alkaa joka reikään tunkemaan.


      • homo
        Kiva mies. kirjoitti:

        Minkäs kohtauksen sinä sait? Kai mä saan tehdä mitä huvittaa! Nainen vaikutti mukavalta ja oli alussa samaa mieltä, että vietetään muuten vaan kiva loppuilta. Ei se tarkoita sitä että munaa pitäisi heti alkaa joka reikään tunkemaan.

        Poikabaariin vaan juttelemaan ja juomaan teetä. Voi vittu alkoi oikein vituttamaan!!!


      • Kiva mies.
        homo kirjoitti:

        Poikabaariin vaan juttelemaan ja juomaan teetä. Voi vittu alkoi oikein vituttamaan!!!

        Voi sua pientä! Käyttäydyin vain herrasmiesmäisesti. Juttelin naisen kanssa jälkeenpäin ja hän myönsi nolona olleensa vähän liian tyrkky, vaikka ideahan oli ihan toinen.


      • -minä-
        Luucika kirjoitti:

        Ja miksi jokainen vajakki muija pitää kotiin raahata teekupposelle, jos sille ei aio edes kikkeliä antaa?

        antaisin sulle kyllä heti!:)


      • njofwepy

        Hmm.. Kuulostaa ennemminkin siltä että typy oli masentunut (poikakaveri jättänyt, maailma murjoo muuten vaan) ja halusi saada lohduketta/hellyyttä. Minua ennemminkin säälittää kuin huvittaa tuollainen.


      • kiva!?
        Kiva mies. kirjoitti:

        Voi sua pientä! Käyttäydyin vain herrasmiesmäisesti. Juttelin naisen kanssa jälkeenpäin ja hän myönsi nolona olleensa vähän liian tyrkky, vaikka ideahan oli ihan toinen.

        Tyrkky tai pihtari, sulla taitaa olla vaan ne kaksi sanaa varastossa naisesta? Sulle on tosi vaikea olla mieliksi.


      • Kiva mies.
        kiva!? kirjoitti:

        Tyrkky tai pihtari, sulla taitaa olla vaan ne kaksi sanaa varastossa naisesta? Sulle on tosi vaikea olla mieliksi.

        Väärin! Mutta tämä tästä. Älkää enää vaivautuko vastaamaan. En puhunut missään kohtaa tyrkyistä tai pihtareista. Kauhea metakka vain sen takia kun en antanut naiselle munaa. Meillä oli sopimus ja mä pysyin siinä. Olin tyytyväinen etten antanut himojen viedä. Ystävystyin tämän naisen kanssa ja mukavaa on ollut. Olin tyytyväinen etten antanut himojen viedä. Mutta teidän mieliksi lupaan panna kunnolla seuraavaa naista jonka kanssa lähden kenties jatkoille jomman kumman luo. Aamen! Happy now? :)


      • susan.

        No jaa, tuossa nyt vaan kävi niin, että tarjontaa oli, mutta ei kysyntää. Ja väärin ymmärretty päämäärä.

        Nainen oli vaan yksinäinen sillä hetkellä, olis halunnut saada vähän hellyyttä (ja ehkä jotain muutakin) osakseen. Ymmärsi väärin sinut, luuli, että hait yhdenillan juttua tms.


    • Aspen29

      tietenki vähän miten ensi treffit/tapaaminen tapahtuu. jos tapaa baarissa kännissä ja päätyy sänkyyn, ni voihan siitä vielä vakavampikin suhde syntyä. JOs on selvinpäin ja treffit on sovittu etukäteen, ni en minä ainakaan miehenä luottais sellaseen naiseen, joka lähtis sänkyhommiin ekana iltana, en tosin itse sitä ikinä ehdottaiskaan, mutta jos vaikka nainen haluis. Sellanen on halpa nainen.

    • persettä säästää

      Ihan turha tavaraa on ruveta säästämään,sitä pitää jakaa senkun kerkiää,voi olla viimeinen kerta-

    • kaikki kaatuu

      ei sellasta naista joka ei rahan edessä taivu.

      toiset taipuu 100 euron
      ------"------ 1000 euron
      ------"------ 10000 euron
      ------"------ 100000 euron
      ------"------ 1000000 euron

      ja niin edelleen selitykset vaan paranee mitä
      hienommaksi neiti/rouva itsensä tuntee rakkaudeksi puetaan helponelämän toivo.
      Lipevä mistään piittaamaton poschella ajava perintö miljönääri saa naiset kiimaan.
      Vai miltä kuulostaa tunnollinen rehti varastomies kemijärveltä joka ajaa pikkufiattia.
      Rahalla saa ja hevosella pääsee huora,ilotyttö,kotirouva ja tytöystövä ihan sama miksi sen pukee.


      TERVEISET VAAN KAIKILLE HEPOILLE NAKEILLE EI TARVITSE OLLA MUSTIS VAIKKA SUN KOHDALLA SE JÄI YHTEEN YÖHÄN MÄ LUULIN SITÄ RAKKAUDEKSI PHÄÄÄHÄÄÄHHÄHÄÄÄÄHÄHHÄHHÄHÄHHÄ TEITÄ RIITTÄÄ.

      • sanoa

        että paljon ennemmin mä tuon tunnollisen, rehdin varastomiehen ottaisin kuin jonkun uusrikkaan ääliön.


    • ...taudin...

      ..sain. Se on tosi mukavaa kun partneri ei kerro edellisestä kerrasta eikä muistakaan kerroista eikä saa tautia. Seuraavan kerran kun kysytään, etteihän sinulla ole mitään, niin jätän painamatta.

    • katarzyna

      Phuuh,en jaksanut lukea kaikkia viestejä mut kerronpahan oman mielipiteeni jonon jatkoksi.

      Helppo nainen on sellainen, jonka kanssa tulee toimeen heti ilman kummempaa vieraskoreutta! :D

      Mutta jos nyt seksistä puhutaan, niin helppo nainen antaa ekalla tapaamiskerralla, mutta niin tekee myös helppo mies. Tunnen VAAAAAAltavan paljon enemmän "seksuaalisesti helppoja" miehiä kuin naisia. Ei tuossa helppoudessa ole yhtään mitään pahaa, kunhan kukaan ei pakota toista mihinkään sellaiseen mitä toinen ei halua.

      Itse en voisi kuvitella alkavani vakavaan suhteeseen miehen kanssa, jolta en saisi seksiä heti alkuvaiheessa, vaikka jo tapaamispäivänä. Seksi on valtavan tärkeä asia elämässäni, enkä halua "tuhlata aikaa" miehen kanssa, joka ei ole seksuaalisesti samalla aaltopituudella kanssani. Monesti nämä yhden illan jutut jäävät yhteen iltaan, mutta mitä sitten? Molemmat saivat nauttia kosketuksesta ja illasta jäi kaunis muisto.

      Muutaman kerran olen seurustellut, ja kaikki pitkät suhteeni (useammanvuoden mittaiset) ovat alkaneet yhden illan jutusta. Muissa tapauksissa suhteet eivät ole jostain syystä toimineet. En ehkä jaksa pihtaavia miehiä? ;D

      Naisen siveydestä tehdään edelleen jostain ihmeen sysytä hirveän iso numero. En voi tajuta miehiä, jotka itse antavat heti ekana iltana, mutta eivät voi kunnioittaa naista jonka kanssa sen ihanan hetken jakavat!!! Ihan käsittämätöntä. Ihan kuin miehiä ja naisia koskisivat eri säänöt näissä asioissa. Sellanen ajattelutapa on sovinismia!

      Saman äijäporukan läpikäyminen ei mielestäni ole fiksua.. siinä voi tulehtua monet ihmissuhteet. Itselläni ei tosin tällaisesta ole kokemusta.

      • Eli..

        Niiiiiin kismittää tuo "helppo nainen" käsite! Nainen on helppo jos antaa humalaspäissään (tai miksei selvänäkin, mut useammin humalas)heti ekalla kerralla. Miehelle tulee sitten rasti seinään!!! No halooo???
        Eletään kuitenkin jo 2000-lukua... Suurin osa naisista ei pidä itseään minään helppona nakkina, vaikka heti sänkyyn päädyttäisiinkin! Itse en todellakaan koe olevani tuossa tapauksessa helppo, vaan seksuaalisesti sen verran viriili että mitäs sitten jos tekee molempien mieli niin antaa mennä vaan! =)
        Ei ne paikat siitä kulu ja useimmiten molemmat tietää missä mennään.. Jos aamulla tuntuu et fiilis on huono ja vastakumppani "jättää" sängyn pohjalle yksinään, niin täytyy miettiä omia motiivejaan.. Silloin itellä on olleet eri kuvitelmat ja pelisäännöt epäselvät..
        Kyllä siellä baarissa sen verran tulee jutellakin, että aistii molemmat millä mielin ollaan liikkeellä eikä odoteta sen kummempia.
        Tai sitävastoin jos odotukset ovat suuremmat niin kyllä ne aika usein osuvat yksiin miehen kanssa! ;)
        Seksihän on kuitenkin mukavaa puuhaa ja pitää mielen virkeänä! Ei siitä tarvii mitään morkkista kanniskella tai miettiä sen suurempia..
        Itse olin avoliitossa 6 vuotta miehen kanssa jonka tapasin aikoinaan jussina festareilla!
        Useimmille kumppaneille on tullut heti pääsy sänkykamariin ja suhde alkanut kiihkeästi! ;) En ite edes pysty pidätteleen sisäistä naarasleijonaani pitkään ja kun fiilis ja kumppani tuntuu hyvältä ja oikealta niin antaa mennä vaan!
        Rakastan myös muunlaista hellyyttä eli en ole mikään villi seksipeto, mutta viriili kylläkin!
        Yhdenillan juttuja on kertynyt jonkin verran myös ja niistä ehkä 2% joskus nuorempana on tuntunut huonolta idealta jälkeen päin..

        Jokainen tyylillään, mutta leimaaminen helppoihin ja varmoihin voisi loppua..
        tai yhtälailla niitä on sitten miesten puolella ja PALJON PALJON enemmän!!
        Miesporukan läpikäyminen on puolestaan kylläkin mielestäni mautonta..

        Antaa kaikkien kukkien kukkia! =)


      • ja vielä
        Eli.. kirjoitti:

        Niiiiiin kismittää tuo "helppo nainen" käsite! Nainen on helppo jos antaa humalaspäissään (tai miksei selvänäkin, mut useammin humalas)heti ekalla kerralla. Miehelle tulee sitten rasti seinään!!! No halooo???
        Eletään kuitenkin jo 2000-lukua... Suurin osa naisista ei pidä itseään minään helppona nakkina, vaikka heti sänkyyn päädyttäisiinkin! Itse en todellakaan koe olevani tuossa tapauksessa helppo, vaan seksuaalisesti sen verran viriili että mitäs sitten jos tekee molempien mieli niin antaa mennä vaan! =)
        Ei ne paikat siitä kulu ja useimmiten molemmat tietää missä mennään.. Jos aamulla tuntuu et fiilis on huono ja vastakumppani "jättää" sängyn pohjalle yksinään, niin täytyy miettiä omia motiivejaan.. Silloin itellä on olleet eri kuvitelmat ja pelisäännöt epäselvät..
        Kyllä siellä baarissa sen verran tulee jutellakin, että aistii molemmat millä mielin ollaan liikkeellä eikä odoteta sen kummempia.
        Tai sitävastoin jos odotukset ovat suuremmat niin kyllä ne aika usein osuvat yksiin miehen kanssa! ;)
        Seksihän on kuitenkin mukavaa puuhaa ja pitää mielen virkeänä! Ei siitä tarvii mitään morkkista kanniskella tai miettiä sen suurempia..
        Itse olin avoliitossa 6 vuotta miehen kanssa jonka tapasin aikoinaan jussina festareilla!
        Useimmille kumppaneille on tullut heti pääsy sänkykamariin ja suhde alkanut kiihkeästi! ;) En ite edes pysty pidätteleen sisäistä naarasleijonaani pitkään ja kun fiilis ja kumppani tuntuu hyvältä ja oikealta niin antaa mennä vaan!
        Rakastan myös muunlaista hellyyttä eli en ole mikään villi seksipeto, mutta viriili kylläkin!
        Yhdenillan juttuja on kertynyt jonkin verran myös ja niistä ehkä 2% joskus nuorempana on tuntunut huonolta idealta jälkeen päin..

        Jokainen tyylillään, mutta leimaaminen helppoihin ja varmoihin voisi loppua..
        tai yhtälailla niitä on sitten miesten puolella ja PALJON PALJON enemmän!!
        Miesporukan läpikäyminen on puolestaan kylläkin mielestäni mautonta..

        Antaa kaikkien kukkien kukkia! =)

        siitä piti sanomani, että nykyisen viritelmäni kanssa en mennyt heti sänkyyn... Fiilis ei ollut silloin oikea, mutta kolmannella kerralla kyllä..
        Sen verran pitää takaisinpäin sanojani ottaa, että tässä tapauksessa oli hyvä odottaa...:) Koska hyväähän kannattaa sen vanhan sananlaskun mukaan aina odottaa..! =)


      • Hevosen kaa
        ja vielä kirjoitti:

        siitä piti sanomani, että nykyisen viritelmäni kanssa en mennyt heti sänkyyn... Fiilis ei ollut silloin oikea, mutta kolmannella kerralla kyllä..
        Sen verran pitää takaisinpäin sanojani ottaa, että tässä tapauksessa oli hyvä odottaa...:) Koska hyväähän kannattaa sen vanhan sananlaskun mukaan aina odottaa..! =)

        Määrä ei korvaa laatua.
        Helpot naiset hakevat helppoja miehiä.
        Helpot miehet hakevat helppoja naisia.
        Sitten on ne epätoivoiset jotka panevat mitä ja ketä vaan kunhan saavat.
        Kun tarpeeksi kauan äheltää joka suunnalla joka asennossa ja maassa niin yksinkertaisesti kyllästyy. Vaiva ei vastaa hyötyä.
        Helpompi maksaa huoralle kuin lässyttää bimbolle, voi kunnioittaa itseään enemmän alennu samalle tasolle. Soitellaan, hahaha..
        Joku rokkistara alkoi selibaattiin havaitessaan kokeilleensa kaiken ja olevansa hevosen takana jakkaralla. ...Sai..ahaa elämyksen.
        Elämässä on oltava muutakin kuin runkkua.
        Loppupelissä ratkaisee se miten tulet sen ihmisen kanssa toimeen jonka kanssa elät. Mitä on korvien eikä mitä on jalkojen välissä.
        Seksi kuuluu parisuhteeseen mutta on vain sen osa ei itsetarkoitus.


    • ei jaksa

      Enää ei jaksa kiertää ja kaartaa pillun perässä. Jos en ekalla kerralla kelpaa, niin ne sängyhommat tuskin enää tulee mieleen, vaikka toinen olisikin muuten mukava.
      Nykyinen "antoi" ekalla kerralla ja viikon päästä asuttiin yhdessä.
      Ei ne värkit käytössä kulu, mitä nyt pitkän yön jälkeen voivat vähän aikaa olla paikat hellinä.
      Tarkoitin tässä siis ekoja sovittuja treffejä En mitään saman illan baaritiskituttavuutta tms. Vaikka en siinäkään mitään pahaa ole, jos heti tavattua päätyy petiin, mutta tuolloin ei välttämättä toisesta paljoa tiedä, mitä nyt toisen sänkytaidoista ja jos alkoholilla oli osuutensa niin niistäkin taidoista melkos vähän.

      • opiksi vaan

        käyttää rumia sanoja,naiset ei innostu sellasesta.


    • oo hyvä.

      Miten ekoilla treffeillä pitäisi käyttäytyä? Ei oo hyvä antaa heti. Saamisesta ei puhettakaan.
      Mutta hyvä olisi kuitenkin naiselle ottaa heti.Namu suuhun?

    • yx...

      helppoja ovat avioliitossa olevien naisten tai miesten hakijat,eli varattujen kanssa hässijät!
      Eli ne hutsut joita aina löytyy joka paikasta.
      Kokemusta on.

    • maaria

      Kivojenkin miesten kanssa on tullut mentyä sänkyyn ensimmäisenä iltana, mutta kas kummaa, ne muutamat pitkät seurustelusuhteet ja nyttemmin avioliitto on alkaneet sellaisista tilanteista, joissa sänkyyn ei ole ollut niin kiire. Jotenkin naisenakin saattaa alitajuisesti uskoa enemmän sellaisen suhteen tulevaisuuteen, joka ei ole alkanut seksillä. Jotain perää on siinä vanhassa viisaudessa, että seksillä alkanut suhde pysyy seksisuhteena eikä sitten muuta.

      • läheskään aina

        Allekirjoittaneen 10v kestänyt suhde alkoi juurikin siitä,kun ekana iltana hyppäsin sänkyyn,tapojeni vastaisesti.


      • naiset venuksesta

        Se vanha viisaus pitää paikkaansa jos eletään miesten säännöillä. Miehethän voivat surutta mennä sänkyyn naisen kanssa josta eivät välitä lainkaan. Naisilla usein kuitenkin on edes jonkin asteinen ihastus taustalla. Itse en ainakaa voisi kuvitella meneväni sänkyyn miehen kanssa josta en välitä, miksi ihmeessä menisin? Ja taas jos välitän ja haluan seurustella niin miksi en menisi.


      • Ruijalainen

        tämä taitaa olla. Toimii samoin toisinkin päin: vaihda tekstissäsi nainen mieheksi ja päinvastoin.


    • Jaba

      ja joka reikään. Siinä saa selville kuinka tuleva seksielämä sujuu :)

      • pihtariko?

        Mä olin seurustellu avomieheni kans kolme kk ennen ku annoin...ehkä jonkun mielestä pihtari, mu oma mieli toista...yleens miehet on heti ruinaamas mu mun kulta jaksoi oottaa (ihmettelen itsekin).
        Ite en ekoilla antaisi, mu nykyään ajatellen toi 3kk on paljon...


      • tuo vielä mitään
        pihtariko? kirjoitti:

        Mä olin seurustellu avomieheni kans kolme kk ennen ku annoin...ehkä jonkun mielestä pihtari, mu oma mieli toista...yleens miehet on heti ruinaamas mu mun kulta jaksoi oottaa (ihmettelen itsekin).
        Ite en ekoilla antaisi, mu nykyään ajatellen toi 3kk on paljon...

        Oma mieheni odotti kiltisti kaksi vuotta koska hyvää kannattaa odottaa ;)


      • tjaaah
        tuo vielä mitään kirjoitti:

        Oma mieheni odotti kiltisti kaksi vuotta koska hyvää kannattaa odottaa ;)

        On voinut "odottaa", mutta kuinka kiltisti ja kenen kanssa...


      • pihtariko?
        tjaaah kirjoitti:

        On voinut "odottaa", mutta kuinka kiltisti ja kenen kanssa...

        Mä uskon kyl et mun mies ei o tona aikana vieraissa juossu, tiivisti nukuttiin kumminkin joka yö samassa sängyssä...enää en tollasta iakaa jaksaisi välttämättä odottaa mu tilanne oli silloin eri ku oli huonoja kokemuksia miehisistä voimista...


      • hän hoiti homman kotiin
        tjaaah kirjoitti:

        On voinut "odottaa", mutta kuinka kiltisti ja kenen kanssa...

        Kaikki miehet eivät ole porsaita jotka hinkuavat heti seksiä - on myös herrasmiehiä ja niitä joilla on periaatteita.


      • ihmiset!
        hän hoiti homman kotiin kirjoitti:

        Kaikki miehet eivät ole porsaita jotka hinkuavat heti seksiä - on myös herrasmiehiä ja niitä joilla on periaatteita.

        Tähänkö päädyimme? Porsaita äidin oomme kaikki! Hei haloo:nainenkin on tunteva, ja hyvin seksuaalinen.Krrrrrrr.


      • väittänytkään
        ihmiset! kirjoitti:

        Tähänkö päädyimme? Porsaita äidin oomme kaikki! Hei haloo:nainenkin on tunteva, ja hyvin seksuaalinen.Krrrrrrr.

        Tahtoo vain sanoa että mies joka haluaa heti ekoilla treffeillä ei ole vaivan arvoinen eikä kyllä nainenkaan. (Olen siis bi) Himot ne on hiirelläkin mutta järjen käyttö on sallittu. Itse en ikinä olisi huolinut miestä/naista joka on rassannut monia muitakin, seksuaalista kokemusta voi saada alle ihan omasta takaa. Ei tautivaaraa eikä pelkoa että jatkuvasti verrattaisiin muihin. Oman käden kautta onneen! :)


      • ei kerro siitä
        väittänytkään kirjoitti:

        Tahtoo vain sanoa että mies joka haluaa heti ekoilla treffeillä ei ole vaivan arvoinen eikä kyllä nainenkaan. (Olen siis bi) Himot ne on hiirelläkin mutta järjen käyttö on sallittu. Itse en ikinä olisi huolinut miestä/naista joka on rassannut monia muitakin, seksuaalista kokemusta voi saada alle ihan omasta takaa. Ei tautivaaraa eikä pelkoa että jatkuvasti verrattaisiin muihin. Oman käden kautta onneen! :)

        että verrataanko mahdollisesti sinua johonkin entiseen. Riittää, jos toisella on ollut yksikin kumppani, johon voi sinua sitten verrata.

        Vertailu riippuu ihmisen luonteesta eikä kumppanien määrästä.


    • Miku

      on se joka antaa puutteessa kelle vaan.

      • saa sitä

        mitä tarvitsee.Suomeksi sanottuna jää ilman orgasmia. Sekös se päähän ottaa. lisäksi vielä moraalisaarnat siihen...


      • on sellainen

        nainen, joka antaa monelle, tutkiakseen millaisia miehiä maailmasta löytyy? Itse asiassa siis uteliaisuudesta ja tehdäkseen havaintoja miessieluista.


      • henkselit

        koko rimssun päälle ja myönnetään että naisen halu on vastustamaton kun se omalle kohdalle sattuu.


      • saaga

        Loppujen lopuksi helppo nainen...mikä se on?

        Menkööt miehet itseensä!

        Sanoisinpa, että katsokoon mies omaa egoaan....

        Miehet ne ne vasta helppoja kiertokaluja ovat.
        Ja kuinka kuluneita ne ovat, joka paikassa
        olleet sorkkimassa...

        Tyrkyttävät mullekin sinkkunaiselle sitä hyhhyh kiertokaluaan.
        Katson tarkkaan, että en eksy moisiin jakelukaluihin.
        Tiedä mitä kaupanpäälle moisista kiertokaluista saa.

        Nehän kaluaan kierrättää miehet!!!

        Pitää ottaa huomioon, että emme elä enää 1600-lukua.
        Nainen voi valita miehen minkä haluaa. Itse olen eronnut
        enkä ottaisi missään nimessä ylelliseen kotiini nurkkiin
        loisimaan jotain kiertokaluja, jotka naimisiin mentyäänkin
        jatkavat itsensa jakamista.

        Niin, olen huomannut, että sinnikkäämmin naimisissa
        olevat ovat sitä kiertokaluaan
        jakamassa meikäläisellekin ja
        voi hyvä luoja niin rehvakkaasti:(

        T. "havainnoitsija"


      • uutta minulle
        saa sitä kirjoitti:

        mitä tarvitsee.Suomeksi sanottuna jää ilman orgasmia. Sekös se päähän ottaa. lisäksi vielä moraalisaarnat siihen...

        Kuka sitä seksiä harrastaa, jos ei ole hetkellisessä seksin puutteessa?

        Mulle ainakin on ihan uutta se, että nainen onkin helppo vasta sitten, jos pano (tai kumppani) on niin huono, että orgasmi jää saamatta.

        Rihän siitä orgasmista ole koskaan mitään takuita. Jos naiset harrastaisivat seksiä vain silloin, kun voisivat olla varmoja, että nyt se orgasmi tulee, niin ihmiset kuolisivat sukupuuttoon.

        Niin se kyllä on, että jos nainen menee sänkyyn puutteessa ja jää ilman orgasmia /pitää panoa surkeana, niin sitähän se sitten oli. Siitähän se morkkis tuleekin. Että miksi piti ton kanssa mennä, kun olikin ihan paska.

        Miksi oletat, että nainen paskan panon jälkeen kohdistaisi inhon kokonaan itseensä? Suurin inho tulee siitä, että on tehnyt riman alituksen. Eli ei kovin imartelevaa sille miespuolellekaan.


    • Peetee

      ... ei se käytöstä kulu!!!

    • Romeo m24

      Kumpi on tärkeämpi; Seksi vai rakkaus?
      Onko niin, ettei toista ilman toista?

      Ensimmäisen kerran sopiva ajankohta riippuukin siitä, mitä toisesta ihmisestä on hakemassa. Mutta jos on aidosti kiinnostunut toisesta mahdollisena kumppanina, niin mielestäni se ei tulisi alkaa seksillä.

      Liian helppo nainen on nainen, jolle kelpaa melkein kuka vain. Helppous ei siis riipu mielestäni pelkästään ajasta. Itse en edes kiinnostu naisista, jotka ovat liian helppoja tai muuten "kierrossa olleita".

      Se, että on valmis seksiin heti kättelyssä kertoo kyllä kyseisen henkilön motiiveista ja "helppoudesta". Mutta, jos haluaa tutustua toiseen ensin ja tuntea myös henkistä vetoa ennen seksiä, ei tee mielestäni kyseisestä henkilöstä pihiä. Rajansa tietenkin kaikella, myös loputtomiin kestävällä pihtauksella, ilman että sen todellinen syy on molemmilla tiedossa. Muuten voi toisen kiinnos laantua.

      Henkilökohtaisesti en jaksa nähdä vaivaa tyydyttää tuntematonta tuntikausia ja olenkin nauttinut seksistä vain niiden tyttöjen kanssa, joista olen oikeasti kiinnostunut. Pikapanot ja yhden illan jutut ovat asia erikseen, sillä silloin ajatellaan vain itseään toisesta ihmeemmin välittämättä.

      Rankkana yleistyksenä voidaan väittää, että:
      Miehet pitävät "kiertäneitä" naisia jakorasioina ja huorina, samalla kun naiset ihannoivat miehen kokeneisuutta. Niin kauan kun Pelimiehiä ihannoidaan, pannaan naisia halvalla, sillä pelimiestä kiinnostaa vain oma napa.

      Teillä naisilla on valta päättää siitä milloin "antaa", joten käyttäkää sitä niinkuin on _omasta_ mielestänne oikein. Koittakaa kuitenkin nähdä motiivit läpi meidän miesten kauniiden sanojen...

      "Sinä olet sillä tavalla niin viaton
      että uskot aivan kaiken mitä minä sanon
      sinä uskot jos kerron että oot kaunis

      Ja se on totta, enhän minä valehtele
      mutta paljon on kiinnostavampaa se
      miksi minä sen sinulle kerron"
      Zen Café - Älä tee

      • 4 vuotta jo seurustellut

        Ei mitään merkitystä tuolla asialla


    • puhuttaa-

      Mutta mitenkäs se on sen saamisen kanssa? Minä peräänkuuluttaisin nyt sitä.Ja te tiedätte kyllä minkä saamista minä tässä tarkoitan.
      Nainen kyllä vaistoaa jos mies vaan raivoisasti hinkatessaan miettii että eikö se nyt sieltä tule!

    • Tässä vastaus.

      Anna avioliitossa.

    • Mammmmmeli

      Kysymyksiin voisin sanoa, että todella kevytkenkäistä!
      Millainen on helppo nakki, tulee mieleen joku virolainen nainen! Niillä ei muuta päässä liikukaan!
      Seksi kuuluu rakkauteen ja seksi on vastuullisten ihmisten, nimenomaan aikuisten asia! :) Tsemppiä! Pitäkää huolta itsestänne!

    • ihmiset

      täällä taas painavat naisen halua maanrakoon.Asenne ei muutu vuosituhanten saatossa.Nainen ja naisen halu, kas siinäpä vaara. Laitetaan hunnun taakse, KOSKA kun nainen haluaa mies ei voi vastustaa ja nainen voi siitä seurauksena tulla raskaaksi jota mies haluaa välttää. ja,ja mitä vielä? Minä sanon että naisella on oikeus saada seksuaalinen tyydytys siinä missä miehenkin! Ellei suurempikin, tämän vuosisatojen polkemisen vuoksi. Joten vaihdetaan joihinkin mainoksiin bussipysäkeille teksti: Erektio on joka naisen oikeus!

      • Susan

        Mitään näin hauskaa en ole täältä pitkään aikaan lukenut:

        "Erektio on joka naisen oikeus!"

        Tiedän tämän mainoksen kyllä paremmin kuin hyvin, mutta en vain ole koskaan tajunnut ajatella sitä noin päin :D Totta, niin piinallisen totta... :D :D Kiitos päivän piristyksestä.


    • osa.

      oltiin kävelyllä, juteltiin, kuinkas ollakaan keskustelu kääntyi miehiin.Ja pohdittiin että jos dildoa pahimpaan puutteeseen, tai jotenkin se meni vaan sauvankäyttöön se juttu.Kaveri sanoi jotain johon minä:Silloinhan siitä puuttuisi oleellinen osa.Hätkähdin itsekin sanojani, mutta tätä mieltä minä olen.Ei oo dildo käynyt, eipä silti eläväkään kaltaisensa vähään aikaan.MUTTA helppoa ei ole.Niin että kyllä SE miehellä on vaan työkalu ja tärkeämpää on se kaikki muu.

    • H.R

      Eiköhän jokaiselle löydy jotakin. Toiset kunnioittavat sitä että nainen ei ole heti liian tyrkky ja toiset taas sitä että nainen antaa heti. Toiset haluaa parisuhdetta, ja toiset taas yhden yön paineiden purkamista. Aika monet miehet näemmä arvostaa enemmän, ei heti niin helposti antavaa naista, mut sit on myös niitä joille se on jotenkin tärkeää saada heti ja sit vasta katsoa voisko ystävystyä ja alkaa tutustumaan siihen henkiseen puoleen, henkiseen yhteensopivuuteen. Toisilla se onnistuu ja toisilla taas ei. Itse olen niitä jotka haluaa tutustua ensin ihmiseen itseensä. Sitten vasta joskus siihen intiimi puoleen. Mutta eiköhän jokainen meistä löydä vielä sen omansa. Luonteita kun on niin monenlaisia.

      • Salli

        Sehän tässä vihat herättää kun miehet omasta mielestään saa kyllä ruinata ja tyrkyttää seksiä vaikka ensi töikseen, mutta jos nainen kiinnostavan miehen kohdatessaan haluaisi jotain intiimiä se lytätään heti moraalittomaksi ja huonoksi ihmiseksi.


      • H.R
        Salli kirjoitti:

        Sehän tässä vihat herättää kun miehet omasta mielestään saa kyllä ruinata ja tyrkyttää seksiä vaikka ensi töikseen, mutta jos nainen kiinnostavan miehen kohdatessaan haluaisi jotain intiimiä se lytätään heti moraalittomaksi ja huonoksi ihmiseksi.

        Samalla tavalla naiset voivat tällaiset miehet lytätä moraalittomaksi ja huonoksi ihmiseksi... Kuten sanottu, meitä on niin moneen lähtöön. Aina löytyy vastaan ja puolestapuhujia. Kuten sanottu, suurin osa naisista ei ymmärrä miehistä logiikkaa, eivätkä tule koskaan varmaan ymmärtämäänkään. Kuten eivät monet miehetkään ymmärrä naisten logiikkaa. Tätä tämä on ja tulee aina olemaan. Mutta yritetään nyt vaan sietää toisiamme. Jotenkin se on tähänkin asti onnistunut :)


      • voimaton-
        Salli kirjoitti:

        Sehän tässä vihat herättää kun miehet omasta mielestään saa kyllä ruinata ja tyrkyttää seksiä vaikka ensi töikseen, mutta jos nainen kiinnostavan miehen kohdatessaan haluaisi jotain intiimiä se lytätään heti moraalittomaksi ja huonoksi ihmiseksi.

        naisen kiihottaessa häntä vastustamattomasti. Odottamatta, kaikkialla.Mies yrittää jollain keinoin päästä "tilanteen herraksi" siinä koskaan onnistumatta.


      • Salli
        H.R kirjoitti:

        Samalla tavalla naiset voivat tällaiset miehet lytätä moraalittomaksi ja huonoksi ihmiseksi... Kuten sanottu, meitä on niin moneen lähtöön. Aina löytyy vastaan ja puolestapuhujia. Kuten sanottu, suurin osa naisista ei ymmärrä miehistä logiikkaa, eivätkä tule koskaan varmaan ymmärtämäänkään. Kuten eivät monet miehetkään ymmärrä naisten logiikkaa. Tätä tämä on ja tulee aina olemaan. Mutta yritetään nyt vaan sietää toisiamme. Jotenkin se on tähänkin asti onnistunut :)

        Voi tottakai lytätä, mutta harvemmin tekee. Tosin ei täällä kukaan mies kysykään onko mies helppo, jos on tyrkyttämässä seksiä ensi tapaamisella. Eikä kukaan mies kysele millaiset vaatteet tai hiukset pitäisi olla, jotta naiset tykkäis.


    • ei tietenkään ole

      kyllähän niitä monia voi käydä kuksimassa ekana iltana, mutta sitten kun se oikea tuleee kohdalle, se tulee. Kuksiipa sen kans silloin tai ei

      • kake

        ja mies suorastaan pyytää...


      • Nainen ottaa
        kake kirjoitti:

        ja mies suorastaan pyytää...

        ja mies.. tulee ja vikisee tai jää kuin nalli kalliolle.


      • kun-
        kake kirjoitti:

        ja mies suorastaan pyytää...

        Nainen anoo miestä tulemaan..ja antamaan.


    • vastata.

      nainen ei alkuunkaan anna, nainen ottaa vastaan sen mitä mies tarjoaa...?Mies on tässä antaja.

    • anna^^^^^^

      vaan minä saan. Jos mua haluttaa niin nain, mut jos ei haluta niin on turha vongata.
      Ei mua turhaa kehuta et olen "hot", ja toisaalta kommentteja kuuluu et pihtari. Mut mun ei tarvi miellyttää muita ku itteeni -saan ku haluan, en koskaan anna.

      • laulaa:

        Anna kulta kun mä annan, silkkaa lempeeääni annan.


      • tuuli-juulia

        ...että jos haluu saada on pakko antaa?!


    • kutsutttu....

      Tässä tuli pari vuotta sitten käytyä paljon viihteellä..Mul ei hirveästi ollu mies puolisia kavereita joten tuli liikuttua tyttöjen kanssa. Lähdin aina baarista yksin kotia, koska en vie vieraita sinne..seuraa olisi kyll'ä ollut tarjolla mutta en pidä kännisistä miehistä.. Niinpä sitten sain monesti kuulla siitä että olen lesbo tai muuten vaan tosi pihtis...
      Heti saa leiman ottaan jos ei oo samanlainen ku kaverit, et antaa helposti...

      • Kaija 45

        Oon eronnut, ja käyn ulkona usein, joskus viikollakin.

        Jos löytyy miellyttävä mies ja halukas, otan mieluusti mukaani, ja vien kotiini, olkoon
        vaikka ukkomies.

        Miksen nauttisi seksistä, kun tykkään siitä, ja
        mukavaa kun voi tehdä toisellekkin hyvää


    • Horny

      On, että mistäs tällaisen helpon naisen löytäis nopeasti. Itse olen erittäin helppo mies ja annan kyllä ihan kaikille :D

    • kokenut

      Ei ole antamista, vaan molemminpuolista saamista. Jos ei anna ei saa itsekkään. Itse olen sitä mieltä että nainen ei ole normaali jos se ei halua seksiä. Jos olosuhteet ovat sopivat seksiä voi harrastaa eka tapaamisella, silloin se on jännittävää ja uutta, kuumaa ja kiihkeää. Ihanaa se on aina, mutta pitkässä parisuhteessa tulee eri arvoja ja tuntee toisensa, alkujännitys puuttuu. Se ei kenenkään arvoa alenna ja päinvastoin pihtaaminen ei ylennä. Tärkentä on että haluaa ja on sellaiset tunteet että tuntee toiseen vetoa. Seurustelu vaatii paljon muuta, seksi on vain pieni osa siitä.

      Kiertopalkintona oleminen voi aiheuttaa ennakko käsityksiä ihmisestä ja vaikeuttaa pitkän parisuhteen muodostumista.

    • nainen on se

      Jolle riittää kolmen minuutin muna, ja joka ei odota laukeamistaan.

    • imarreltu olen

      Tapasin nettinaisen kahvilassa keskiviikkona ja hän tuli luokseni perjantaina. Aavistimme, kuinka ilta päättyy. Vietimme koko viikonlopun yhdessä. En osannut vielä tässä vaiheessa sanoa, kuinka tosissani hänen suhteensa olin. Olin ollut jonkin aikaa ilman, joten pelkkä yhteinen viikonloppukin olisi kelvannut.

      Kyllä, hän oli helppo. Jälkikäteen hän tiedusteli, oliko turhan helppo nakki. Vastailin vähän viivytellen. Totta kai minua arvelutti. Aprikoin, olinko vain yksi valloitus monien joukossa? Toisaalta, olin aivan yhtä helppo.

      Sittemmin kävi ilmi, etten ollut. Ja että hän oli tapaillut useampaakin hemmoa, erästä kuukaudenkin päivät, menemättä sänkyyn hänen kanssaan. Ei ollut kokenut haluavansa.

      Minut tahtoi heti. Ja hän kokee erittäin suurta intohimoa minua kohtaan, edelleenkin.

      Eli kai minun sitten kuuluu olla imarreltu?

      Viikonlopusta on kulunut puoli vuotta. Olemme yhdessä hyvin tiiviisti, ja valmistelen asuntoani sen varalta että hän muuttaa luokseni.

      • m.83

        kerralla vaan tokalla. Jos on muuten kiinnostunut niin hän pyytää toistekin ulos.. En itse ole mitenkään kauhean kokenut, mutta kiinnostus ei herää jos heti ekalla kerralla saisi.

        Yhen yön seikkailut on toinen asia.

        Toisaalta miehen logiikan mukaan jos ei ekalla kerralla saa muija on pihtari jos saa niin se on **** :(


    • Grogi

      Mielestäni mies etsii alitajuisesti hyvää äitiä lapsilleen koko ajan, onko se sitten joku alkukantainen vietti tai muu vaisto, en tiedä. Mutta nainen joka antaa jo ekoilla treffeillä ei mielestäni täytä näitä hyvän äidin kriteereitä. Joten kyllä se varmaan monelta se mielenkiinto lopahtaa jos ekoilla treffeillä sänkyyn pääsee peuhaamaan.

      • Nainen25v

        Nainen, joka ei pidä lapsista eikä niitä halua voi hyvällä omalla tunnolla, kunnon naisena peuhata pedissä juuri niin paljon kuin haluaa ja kenen kanssa haluaa:)


      • Grogi
        Nainen25v kirjoitti:

        Nainen, joka ei pidä lapsista eikä niitä halua voi hyvällä omalla tunnolla, kunnon naisena peuhata pedissä juuri niin paljon kuin haluaa ja kenen kanssa haluaa:)

        Kyse oli siitä että millaisen mielikuvan nainen antaa miehelle tälläisellä toiminnalla!

        El jos pompataan sänkyyn heti ekoilla treffeillä, saa mies väkisinkin sellaisen kuvan naisesta että nainen ei ole kunniallinen ja vastuullinen ajattelumaailmaltaan ja käytökseltään.

        Ps. jos en paremmin tietäisi, voisin kuvitella että olet ex-tyttöystäväni. Sen verran ihmellisesti se joskus aina minun sanomiseni käsitti, liekö tyyppivika.


      • voi *ittu
        Grogi kirjoitti:

        Kyse oli siitä että millaisen mielikuvan nainen antaa miehelle tälläisellä toiminnalla!

        El jos pompataan sänkyyn heti ekoilla treffeillä, saa mies väkisinkin sellaisen kuvan naisesta että nainen ei ole kunniallinen ja vastuullinen ajattelumaailmaltaan ja käytökseltään.

        Ps. jos en paremmin tietäisi, voisin kuvitella että olet ex-tyttöystäväni. Sen verran ihmellisesti se joskus aina minun sanomiseni käsitti, liekö tyyppivika.

        Nainen yksinkö sinne sänkyyn sitten hyppää ja mies vierestä vaatteet päällä päätään pyöritellen katselee? Anna mun kaikki kestää.
        Taas...jos et halua seksiä naisen kanssa älä pyydä sitä! Kanna joku vastuu itsekin siitä sänkyyn menemisestä tai menemättä jättämisestä.


      • Grogi
        voi *ittu kirjoitti:

        Nainen yksinkö sinne sänkyyn sitten hyppää ja mies vierestä vaatteet päällä päätään pyöritellen katselee? Anna mun kaikki kestää.
        Taas...jos et halua seksiä naisen kanssa älä pyydä sitä! Kanna joku vastuu itsekin siitä sänkyyn menemisestä tai menemättä jättämisestä.

        No en nyt ihan niin tarkoittanut. En syytä tässä nyt naisia jotka niin tekevät. VAAN ANALYSOIN SITÄ MILLAISEN MIELIKUVAN KYS. TOIMINTA MIEHELLE ANTAA. Jos luet alkuperäisen mielipiteen ketjun alusta, niin huomaat mihin tällä kirjoituksella pyrin. Kyllä mieskin siinä tilanteessa varmasti sänkyyn hyökkää, ja en tiedä antaako se samanlainen toiminta samanlaisen kuvan naiselle miehestä. Naisia on vain totuttu pitämään aina sellaisina "järkevämpänä" osapuolena näissä asioissa, en tiedä johtuuko se siitä että miehet vertaavat naista omaan äitiinsä ja sitä kautta tulevien lasten äitimalliksi. Mutta edelleen olen sitä mieltä

        Mikä ihme siinä on että pelkän mielipiteen kirjoittaminen on joillekkin aina se punainen vaate johon täytyy vastata syyttämällä asiasta toista osapuolta...

        Pitää osata tarkastella asiota joskus täysin ulkopuolisena, välittämättä siitä että millainen se lopputuos sitten on. Jos osuu omaan nilkkaan niin sitten osuu...(en tarkoittanut ketään henkilökohtaisesti)

        PS. Alan olla varma että kirjoittelen ex-tyttöystäväni kanssa...


      • luupäät!
        Grogi kirjoitti:

        No en nyt ihan niin tarkoittanut. En syytä tässä nyt naisia jotka niin tekevät. VAAN ANALYSOIN SITÄ MILLAISEN MIELIKUVAN KYS. TOIMINTA MIEHELLE ANTAA. Jos luet alkuperäisen mielipiteen ketjun alusta, niin huomaat mihin tällä kirjoituksella pyrin. Kyllä mieskin siinä tilanteessa varmasti sänkyyn hyökkää, ja en tiedä antaako se samanlainen toiminta samanlaisen kuvan naiselle miehestä. Naisia on vain totuttu pitämään aina sellaisina "järkevämpänä" osapuolena näissä asioissa, en tiedä johtuuko se siitä että miehet vertaavat naista omaan äitiinsä ja sitä kautta tulevien lasten äitimalliksi. Mutta edelleen olen sitä mieltä

        Mikä ihme siinä on että pelkän mielipiteen kirjoittaminen on joillekkin aina se punainen vaate johon täytyy vastata syyttämällä asiasta toista osapuolta...

        Pitää osata tarkastella asiota joskus täysin ulkopuolisena, välittämättä siitä että millainen se lopputuos sitten on. Jos osuu omaan nilkkaan niin sitten osuu...(en tarkoittanut ketään henkilökohtaisesti)

        PS. Alan olla varma että kirjoittelen ex-tyttöystäväni kanssa...

        Miksi te sitten saatte sen mielikuvan? Naisethan on juuri niitä, jotka rakastuvat ensisilmäyksellä, naisilla on pelko raskaaksi tulemisesta ja yksinhuoltajaksi joutumisesta. Jo nämä syyt puolustavat sitä kantaa, että naiset harkitsevat tarkkaan sänkyyn menemisiä. Eikö voisi yhtä hyvin olettaa, että se nainen on ollut ihastunut juuri sinuun eikä muita miehiä enää ikinä katsele kun sinut saa? Sitä paitsi eikö ole suuta kysyä naiselta miksi haluat mennä sänkyyn näin pian jos se asia niin paljon jatkoon vaikuttaa? Alan kohta lesboksi kun ei teitä jaksa.


      • Grogi
        luupäät! kirjoitti:

        Miksi te sitten saatte sen mielikuvan? Naisethan on juuri niitä, jotka rakastuvat ensisilmäyksellä, naisilla on pelko raskaaksi tulemisesta ja yksinhuoltajaksi joutumisesta. Jo nämä syyt puolustavat sitä kantaa, että naiset harkitsevat tarkkaan sänkyyn menemisiä. Eikö voisi yhtä hyvin olettaa, että se nainen on ollut ihastunut juuri sinuun eikä muita miehiä enää ikinä katsele kun sinut saa? Sitä paitsi eikö ole suuta kysyä naiselta miksi haluat mennä sänkyyn näin pian jos se asia niin paljon jatkoon vaikuttaa? Alan kohta lesboksi kun ei teitä jaksa.

        Mistä tälläiset mielikuvat ja olettamukset saavat alkunsa? No siihen varmaankin joku psykologi voisi vastata parhaiten. Itse vaan epäilen että kaikki johtuu siitä että mies alitajuisesti etsii sitä aitihahmoa lapsilleen.

        Ehkä voimme todeta siihen että miehet on marsista ja naiset venuksesta.


      • okei
        Grogi kirjoitti:

        Mistä tälläiset mielikuvat ja olettamukset saavat alkunsa? No siihen varmaankin joku psykologi voisi vastata parhaiten. Itse vaan epäilen että kaikki johtuu siitä että mies alitajuisesti etsii sitä aitihahmoa lapsilleen.

        Ehkä voimme todeta siihen että miehet on marsista ja naiset venuksesta.

        Tai sitten mies valehtelee naiselle jotta saisi pimppaa ja jälkeenpäin ajattelee pääsevänsä naisesta siististi eroon kun pistää koko hommasta syyt naisen niskoille. Ei ne mitään äitihahmoa etsi.


    • Miesten logiikka

      Mies tykkää naisista jotka syövät lihaa, koska hän itsekin tykkää liharuuista. Hän menee treffeillä naisen kanssa ravintolaan. Mies ehdottaa naisella, että syötäisiinkö kasvisruokaa, nainen suostuu (nainen on kaikkiruokainen ja miksei pitkästä aikaa voisi syödä kasvisruokaa). Mies jättää treffien jälkeen naisen, koska tämä oli kasvissyöjä.

    • Mies seitenneljä

      Jos olisin vaimoltani saanut ekana iltana, niin en olisi varmasti hänen kanssaan enää. Ehkä hän ei antanut, koska oli neitsyt vielä.

      Tiedättehän minkälaisia miehet ovat välittömästi seksin jälkeen tai seksin jälkeisenä aamuna --> Siirrytään seuraavaan asiaan, mikä ei liity mitenkään naiseen. Mitä tunteita tai kiinnostusta on naiseen, jolta on jo 2 tunnin tuttavuuden jälkeen lähes kaiken saanut.

      Seksistä on tullut arkipäivää, joten monet hyvät ihmissuhteet jäävät solmimatta. Tunnen useita 30 vuotiaita todella hienoja naisia, jotka ovat edelleen sinkkuja. Tiedän, että nämä naiset ovat ns. helppoja nakkeja. Ehkäpä siinä syy, miksi ovat sinkkuja.

      • Nainen25v

        Tai sitten he ovat tavanneet vain niin sanottuja tylsiä miehiä, joiden kanssa pitää keskustella ja tutustua ennen kuin voi edes koskettaa. Tehdä kaikkea tylsää ja sovinnaista, niin kuin käydä elokuvissa, kahvilla jne. Ei työssä menestyneillä uranaisilla ole välttämättä aikaa tai kärsivällisyyttä sellaiseen, ja siksi he kiinnostuvat pelimiehistä. Ja vaikka pelimiehen saisi pidempään suhteeseen, ei sellainen välttämättä uskollisena pysy...


      • on tainnut löytyä
        Nainen25v kirjoitti:

        Tai sitten he ovat tavanneet vain niin sanottuja tylsiä miehiä, joiden kanssa pitää keskustella ja tutustua ennen kuin voi edes koskettaa. Tehdä kaikkea tylsää ja sovinnaista, niin kuin käydä elokuvissa, kahvilla jne. Ei työssä menestyneillä uranaisilla ole välttämättä aikaa tai kärsivällisyyttä sellaiseen, ja siksi he kiinnostuvat pelimiehistä. Ja vaikka pelimiehen saisi pidempään suhteeseen, ei sellainen välttämättä uskollisena pysy...

        Kyllähän se vaan niin on että ihan sama saako sitä ensimmäisenä iltana vai vuoden päästä, ei se sitä tilannetta mihinkään muuta. Itsekin halusin/tapailin yhtä mimmiä vuoden verran, mutta ei vaan irronnu, sillä aikaa tietysti oli muitakin, mutta ei kyseinen nainen sitä tiennyt. Sitten se tapahtui ja tapahtui usean vuoden ajan, mutta vaikka seksi olikin loistavaa ei silti uusien saaliiden jahtaaminen ole jäänyt minnekään, vaan päinvastoin. Nälkä kasvaa syödessä...


      • Minna

        Niin kauan kuin ajatellaan, että miehen seksuaalisuus on kahlitsematon voima, jota hän ei voi hallita, ja on naisen tehtävä ottaa kontolleen jakamisen/pihtaamisen taakka, ollaan tasa-arvosta kaukana. Ovatpahan jotkut jopa sitäkin mieltä, että raiskauskin on uhrin omaa syytä, jos on pukeutunut provosoivasti tai muuten "antanut ymmärtää" että kuitenkin haluaa vaikka kuinka sanoisikin ei (tämä nyt tietysti oli rankka kärjistys). Eli aivan kuten nainen antaa, myös mies antaa tai ottaa. On tekopyhyyden huippu mieheltä sanoa, että nainen olisi kyllä muuten kiinnostanut, mutta kun antoi ekana iltana niin ei. Varsinkin jos mies on sen itse sänkyyn vongannut. Ajatelkaapa nyt asiaa toisin päin. Kuka ottaa vakavasti sellaisen naisen, joka valittaa että mies oli muuten ihana, mutta liian helppo nakki.


      • Mies 35v
        Minna kirjoitti:

        Niin kauan kuin ajatellaan, että miehen seksuaalisuus on kahlitsematon voima, jota hän ei voi hallita, ja on naisen tehtävä ottaa kontolleen jakamisen/pihtaamisen taakka, ollaan tasa-arvosta kaukana. Ovatpahan jotkut jopa sitäkin mieltä, että raiskauskin on uhrin omaa syytä, jos on pukeutunut provosoivasti tai muuten "antanut ymmärtää" että kuitenkin haluaa vaikka kuinka sanoisikin ei (tämä nyt tietysti oli rankka kärjistys). Eli aivan kuten nainen antaa, myös mies antaa tai ottaa. On tekopyhyyden huippu mieheltä sanoa, että nainen olisi kyllä muuten kiinnostanut, mutta kun antoi ekana iltana niin ei. Varsinkin jos mies on sen itse sänkyyn vongannut. Ajatelkaapa nyt asiaa toisin päin. Kuka ottaa vakavasti sellaisen naisen, joka valittaa että mies oli muuten ihana, mutta liian helppo nakki.

        Niin se vain on aina ollut. Miehet on miehiä ja käyttäytyvät sen mukaan. Naiset ovat joko hyviä naisia tai huonoja naisia. Hyvät eivät heti anna (ns vaimokandidaatti jos muuten ok), huonojen kanssa voi pitää hauskaa.

        Jo esihistoriallisista ajoista miehen tehtävänä on jakaa siementä ja varmistaa suvun jatkaminen ja nainen huolehtii jälkeläisistä. Luonnon lakeja ei voi edes 10 000 telaketjufeministiä muuksi muuttaa.

        Terveisin komea, varakas ja seksuaalisesti menestynyt mies


      • Nainen25v
        Mies 35v kirjoitti:

        Niin se vain on aina ollut. Miehet on miehiä ja käyttäytyvät sen mukaan. Naiset ovat joko hyviä naisia tai huonoja naisia. Hyvät eivät heti anna (ns vaimokandidaatti jos muuten ok), huonojen kanssa voi pitää hauskaa.

        Jo esihistoriallisista ajoista miehen tehtävänä on jakaa siementä ja varmistaa suvun jatkaminen ja nainen huolehtii jälkeläisistä. Luonnon lakeja ei voi edes 10 000 telaketjufeministiä muuksi muuttaa.

        Terveisin komea, varakas ja seksuaalisesti menestynyt mies

        Abortti on keksitty, joten jaa siementäsi ihan rauhassa, jos nalli napsahtaa, voidaan jälkeläisesi poistaa kohdusta hyvinkin helposti:)


      • mitä?
        Mies 35v kirjoitti:

        Niin se vain on aina ollut. Miehet on miehiä ja käyttäytyvät sen mukaan. Naiset ovat joko hyviä naisia tai huonoja naisia. Hyvät eivät heti anna (ns vaimokandidaatti jos muuten ok), huonojen kanssa voi pitää hauskaa.

        Jo esihistoriallisista ajoista miehen tehtävänä on jakaa siementä ja varmistaa suvun jatkaminen ja nainen huolehtii jälkeläisistä. Luonnon lakeja ei voi edes 10 000 telaketjufeministiä muuksi muuttaa.

        Terveisin komea, varakas ja seksuaalisesti menestynyt mies

        Minä uskon että minua et sytyttäisi lainkaan. T:Hellä nainen.


    • helppo

      juuri sinunlaiset akat ovat niitä helppoja...tiedät itsekkin..haet vaan hyväksyntää huoraamiselle...

    • mies49

      Miksi pitäisi teeskennellyn häveliäisyyden takia
      kieltäytyä seksistä jos mieli tekee molemmilla?
      Minusta naista ei pilaa jos suostuu seksiin vaikka
      eka iltana. Nämä miehet ovat niin epävarmoja ja heikolla itsetunnolla varustettuja että säälittää.
      Neitsyttäkö etsitte? Aikuisilla on takanaan aina
      jonkunlainen menneisyys mutta tärkeintähän on se tulevaisuus ja miten siihen asennoituu.

      • yksi monista

        "Aikuisilla on takanaan aina
        jonkunlainen menneisyys mutta tärkeintähän on se tulevaisuus ja miten siihen asennoituu."

        Helpot jakorasiat eivät osaa asennoitua tulevaisuuteen yhden miehen tulevaisuutena.


      • aivan turhaa
        yksi monista kirjoitti:

        "Aikuisilla on takanaan aina
        jonkunlainen menneisyys mutta tärkeintähän on se tulevaisuus ja miten siihen asennoituu."

        Helpot jakorasiat eivät osaa asennoitua tulevaisuuteen yhden miehen tulevaisuutena.

        Turhaa on näille luupäille yrittää mitään asioita selittää. Ole sitten yksin koko elämäsi, ei se ole mieltä muilta pois. Sinäkään et ole elämäsi aikana yhtään naista saanut ja siksi täällä itket.


      • mitä luulet
        aivan turhaa kirjoitti:

        Turhaa on näille luupäille yrittää mitään asioita selittää. Ole sitten yksin koko elämäsi, ei se ole mieltä muilta pois. Sinäkään et ole elämäsi aikana yhtään naista saanut ja siksi täällä itket.

        Mutta totuus on se, että olen juuri tuollaisen helpon naisen kanssa elänyt. Kokemuksesta siis puhun.


    • on juuri sellainen

      kuin sinä olet. Eli siis nainen joka "antaa miehelle". Mitä helvettiä te oikein ajattelette? Oletteko siis ihan oikeasti niitä saatanan lampaita joita koko maa on täynnä? Siis MITÄ te "annatte" miehille? Oletko ikinä kuullut rakastelusta? Tai ehkä oletkin, mutta oletko koskaan sisäistänyt sen sanan merkitystä? Tai edes sanan "seksi"? Sitäkö se on kun sinä "annat" jollekin? Ymmärrätkö nyt mitä tarkoitan sillä että juuri sinä olet se helppo nainen? Niin, tiesin sen, et tietenkään ymmärrä, ja juuri siksi sinä olet se helppo nainen.

    • hullu yökukkuja (katos aamu...

      Olen nainen (no jaa, alle parikymppinen), jonka erotiikkainnostukset näkyvät kai aika selvästikin (Meikkaan ja laitan itseni nätiksi oikeastaan päivittäin. Katselen aikalailla jatkuvasti miehiä. Puhun seksiin liittyvistä asioista itseasiassa todella usein. Kavereille (molempia sukupuolia mukana) naureskelen melkein jokapäiväisiä uusia ihastuksiani...), mutta eipä ole huoraksi leimattu. Toisaalta humanistipiireistä löytyy yllättävää suvaitsevaisuutta. (Hassua, että täällä netissä näyttää varsinkin kaikki riitaintoiset nipottajat jaksavan meuhkata (no, suvaitsevaiset ovat kai tajunneet jo senkin, että mitäpä sitä suvaitsevaisuuttaan liikaa esitellä, turhaa egopönkitystä...).)

      (Tai no niin, en toisaalta kyllä anna oikeastaan kenellekään, sillä useimmiten ihastukset paljastuvat paskapäiksi... Kai tämä sitten näkyy ja sen takia olen ns. helpon naisen leimalta säästynyt.)

      Ja kaiken tämän pölinän pointti yrittää olla siis se, että kyllä mielestäni vanhat sukupuoliroolit ovat yllättävän paljon lieventyneet. Ja jos siltä ei tunnu, muistakaa tosiaan ihmiset (varsinkin erilaisista sukupuolirooleista valittavat naiset), näin helppoa ja loogista tämä on: Jos teet mielestäsi oikein ja kuten siis halusi sanovat, on aivan turhaa kuunnella valittajia. Onhan se kyllä ärsyttävää, kun jotkut ihmiset yrittävät mielipiteillään polkea avokkuutta alas, mutta tätäkin asiaa voi vahvasti lieventää olemalla itse menemättä noloon kinaamiseen mukaan. Huah, niinhän se on, että joillakin ihmisillä on aivan naurettavia käsityksiä siitä, mikä on ns. hyvä nainen tai mies, mutta vain siis joillakin (no onhan naisille yleisesti vielä joo tiukempia sääntöjä ja tulee kai aina olemaan...), mutta mitäpä tälläisten ihmisten kanssa haluaisikaan olla tekemisissä... joten eipä suhtauduta muuten kuin "kiva että tuli tällaistakin esiin, meidän persoonat eivät ainakaan natsaa ja sillä selvä".

      Niin no, tuo ei kyllä ole tosiaan ratkaisu muuta kuin kahden ihmisen väliseen "helppo!" -ongelmaan. Varmasti vituttaa niitä naisia, joilla on jonkinlainen ns. huoran maine, vaikka on toiminut vain halujensa mukaan... Mutta mitäpä tuossakaan tilanteessa sitten muuta kuin pää ylväästi pystyssä, koska ei kuitenkaan omasta mielestään ole mitään väärää tehnyt, sehän se tärkein ja määräävin mielipide on. Varmasti löytyy kunnon pari jonkinlaisessa huoran maineessakin oleville, sillä aina on muitakin ihmisiä, jotka pitävät kovasti seksistä, mutta etsivät silti rakkautta...

      • yökukkuja palaa

        Tästähän tuli aika mahtavakin mokavitsi: "...kun jotkut ihmiset yrittävät mielipiteillään polkea avokkuutta alas...". Sanan piti siis ehkäpä joo olla aRvokkuutta.


      • pettää...
        yökukkuja palaa kirjoitti:

        Tästähän tuli aika mahtavakin mokavitsi: "...kun jotkut ihmiset yrittävät mielipiteillään polkea avokkuutta alas...". Sanan piti siis ehkäpä joo olla aRvokkuutta.

        Oletetaan näin: Löydät rakastetun, menette avoliittoon.Olet kaikinpuolin hellä, rakastava..laitat ruokia, tarjoilet vuoteeseen..Eräänä päivänä avokkaasi kohtaa naisen joka siinä hetkessä saa hänet liekkeihin! Nainen antaa helposti. Ehkä sinua lohduttaa sinä päivänä tieto että "se oli helppo nainen"


      • hullu yökukkuja
        pettää... kirjoitti:

        Oletetaan näin: Löydät rakastetun, menette avoliittoon.Olet kaikinpuolin hellä, rakastava..laitat ruokia, tarjoilet vuoteeseen..Eräänä päivänä avokkaasi kohtaa naisen joka siinä hetkessä saa hänet liekkeihin! Nainen antaa helposti. Ehkä sinua lohduttaa sinä päivänä tieto että "se oli helppo nainen"

        No tuossa tilanteessa minua lohduttaisi kyllä tietenkin se, että tulipa ilmi ennen avioliittoa ja (toivottavasti) ennen lapsia, ettei parisuhde niin vahva ollutkaan. Siis kyllähän sen jo PARIsuhde-sanakin kertoo, ettei muiden ihmisten toiminnoilla sen pelaamiseen ole mitään merkitystä! Jotain helppoa vamppinaista en syyttäisi pätkääkään, sillä pointti olisi vain tämä: ok, en riitä miehelleni, täytyypä löytää joku, jonka kanssa se rakkaus sitten onnistuu.

        Aika hassua muuten, että itse naureskelin tuon arvokkuus->avokkuus -mokan jälkeen vain tälle siitä mieleeni tulleelle vitsille (todella huono!): Neitsyt on umpinainen ja muut naiset avonaisia... no hah hah (vitsi ei siis ole omani). Kannattaa kai tosiaan ajatella asiat näin kaksimielisesti.


    • stone

      Helppo nainen on lelu ja itseään arvostava nainen lottovoitto. Onneksi itselläni jälkimmäinen......
      Toivottavasti.. ;-)

    • mualaispoika

      Itse olen sitä mieltä, että heti vaan. Tai ehkä parempi, että toisella kertaa, mut jos ei sittenkään, niin sitten kiinnostus helposti hiipuu, koska luulee ettei toinen mahdollisesti ole täysillä mukana.

    • monelle

      on helppo hoito.eli jos annat kolme kertaa kuukaudessa eri miehelle esim. ravintolan jälkeen olet melko helppo tapaus.onhan näitä jotka antaa monta kertaa viikossa tai kuukaudessa ja niitä voisi jo sanoa jakorasioiksi.ilman helppoja naisia moni onneton mies jäisi ilman torttua että jakakaa vain mutta muistakaa että monikaan mies ei omaksi halua helppoa kaikkien entistä lelua.

      • Siljakko

        Elämässäni on vain yksi mies jonka kanssa vehtaan :) Se on oma mieheni. Muille ei ole seksiä tippunut. En siis ole helppo nakki, ja olen ylpeä siitä.

        Teitä muita taas voisi katsoa pitkin nenänvartta.. hyi ties miten monen kanssa olette sänkyhommia harrastelleet! Ei ne ukot/akat vaihtamalla parane.. Huoria kaikki tyynni.


    • Anonyymi

      Haun nulla sinua jos sopii

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe