koko huuhaaväki tässä on metrin halkasialtaan oleva mansikkakakku neljässä kerroksessa,100 litraa kahvia 50 litraa maitoa 10 kiloa sokeria,että kaiikki nyt virtuaalikahveelle ja ne mitä jää yli annan naapurin mäyräkoiralle ku tuntuu et on jääny vähän pieneks niitten dokki,viinaa ei sit oo ku oon tänään myös ollut vuoden raittiina
kiitos paljon onnitteluista
66
1016
Vastaukset
- kippari
rahtari vuosi raittiina ja viellä syntärit samalla :=)Kipparille maistuu kyllä sellainen kakku mainioisti ja kuppilinen mokkaa:=)))
- rahtari1
joo ota vaan ruokalautaselle suoraan,joo täs tuli niinku kaks kärpästä yhellä iskulla mut nyt alkaa taas uus raittiusvuos
- kippari
rahtari1 kirjoitti:
joo ota vaan ruokalautaselle suoraan,joo täs tuli niinku kaks kärpästä yhellä iskulla mut nyt alkaa taas uus raittiusvuos
ottaa himasta pikkusen isomman lautasen kun toi lihotus kuuri viellä päällä ja olen jo onnistunut on jo palannut 2 kiloo takasi:=)No nyt vaan seuraavaa vuotta eteenpäin kyllä se siitä menee niin täälläkin:=)
- rahtari1
kippari kirjoitti:
ottaa himasta pikkusen isomman lautasen kun toi lihotus kuuri viellä päällä ja olen jo onnistunut on jo palannut 2 kiloo takasi:=)No nyt vaan seuraavaa vuotta eteenpäin kyllä se siitä menee niin täälläkin:=)
semmonen syvä rukalautanen niin saat joo niitä kiloja takas joo mä kuljen sun reittiä ton viinan suhteen
- kippari
rahtari1 kirjoitti:
semmonen syvä rukalautanen niin saat joo niitä kiloja takas joo mä kuljen sun reittiä ton viinan suhteen
tollainen kakkulautanen siihen mahtuisi paremmin:=))
Joo ihan hienoo kuulla toi sun päätös tosta juomasta kyllä sitä voi olla hauskaa ja kivaa elämässä ilman sitäkin:=))) - rahtari1
kippari kirjoitti:
tollainen kakkulautanen siihen mahtuisi paremmin:=))
Joo ihan hienoo kuulla toi sun päätös tosta juomasta kyllä sitä voi olla hauskaa ja kivaa elämässä ilman sitäkin:=)))vuoden pärjänny paremmin selvänä ku kännis ,kyl sen eron huomaa ,en mä ainakaan elämiseen mitään prenkkuu tartte
- kippari
rahtari1 kirjoitti:
vuoden pärjänny paremmin selvänä ku kännis ,kyl sen eron huomaa ,en mä ainakaan elämiseen mitään prenkkuu tartte
nyt huomannut monia asioita kuinka helpoa on kaikki kun ei ole kankusta eikä pahaa oloa kyllä sitä piti ihmisen olla tuhmä et leikii sen viinan kanssa kun näinkin on hauskaa ja saa itselle hommattua jotain niilläkin rahoilla mitkä aikoinaan meni prenaan;=)
- rahtari1
kippari kirjoitti:
nyt huomannut monia asioita kuinka helpoa on kaikki kun ei ole kankusta eikä pahaa oloa kyllä sitä piti ihmisen olla tuhmä et leikii sen viinan kanssa kun näinkin on hauskaa ja saa itselle hommattua jotain niilläkin rahoilla mitkä aikoinaan meni prenaan;=)
mä just tarkotin,veit sanat suustani
- kippari
rahtari1 kirjoitti:
mä just tarkotin,veit sanat suustani
sen kunniaksi sit elämä on ihanaa kun se oikein oivaltaa;=))
- rahtari1
kippari kirjoitti:
sen kunniaksi sit elämä on ihanaa kun se oikein oivaltaa;=))
joku concertto siel raittiusseurassa
- kippari
rahtari1 kirjoitti:
joku concertto siel raittiusseurassa
sellainen olis kov juttu:=)No mä lähden pikkusen likan kanssa liikeelle mut palataan myöhemmin asiaan:=)
- rahtari1
kippari kirjoitti:
sellainen olis kov juttu:=)No mä lähden pikkusen likan kanssa liikeelle mut palataan myöhemmin asiaan:=)
palaillaan asiaan MORO
- kippari
rahtari1 kirjoitti:
palaillaan asiaan MORO
taas himassa ja sinulla juhlat siellä jatkuu:=)
- sweet_lemon
kakkupalasta :) Sullahan onkin nyt sitten aihetta juhlaan!
- rahtari1
nyt senkummemmin juhli pääsin just nyt sit murrosiästä eroon
- sweet_lemon
rahtari1 kirjoitti:
nyt senkummemmin juhli pääsin just nyt sit murrosiästä eroon
hyvä että pääsee murrosiästä eroon :) Miehet ne senkun komistuu aina vanhetessaan, tulee sitä karismaa lisää...
- rahtari1
sweet_lemon kirjoitti:
hyvä että pääsee murrosiästä eroon :) Miehet ne senkun komistuu aina vanhetessaan, tulee sitä karismaa lisää...
kattelen peilii niin mun mielestä mä oon edestä ku esa pakarinen ja takaa ku tauno palo ,paitsi et mul on pitkä tukka ponihännällä
- sweet_lemon
rahtari1 kirjoitti:
kattelen peilii niin mun mielestä mä oon edestä ku esa pakarinen ja takaa ku tauno palo ,paitsi et mul on pitkä tukka ponihännällä
huuhaan naiset on korkeintaan 25 ja nättejä kuin sika pienenä!
- rahtari1
sweet_lemon kirjoitti:
huuhaan naiset on korkeintaan 25 ja nättejä kuin sika pienenä!
jos toi on totta niin taidan vaihtaa alaa
- sweet_lemon
rahtari1 kirjoitti:
jos toi on totta niin taidan vaihtaa alaa
totta kuin huuhaa! Mille alalle aiot?
- rahtari1
sweet_lemon kirjoitti:
totta kuin huuhaa! Mille alalle aiot?
aion huuhaanaisten katsastusmieheksi
- sweet_lemon
rahtari1 kirjoitti:
aion huuhaanaisten katsastusmieheksi
tuli just kutsu pikkumustan katsastukseen, ihan postissa :)
- rahtari1
sweet_lemon kirjoitti:
tuli just kutsu pikkumustan katsastukseen, ihan postissa :)
meinaaks et menee läpi
- sweet_lemon
rahtari1 kirjoitti:
meinaaks et menee läpi
menee. Toinen kerta jo tälle vuodelle kun jäi vahingossa viime vuonna väliin, se dementia... Jos ei mene läpi niin pitänee viedä jonnekkin hoitoon vähäksi aikaa. Siinä kyllä rahat menettää äkkiä...
- rahtari1
sweet_lemon kirjoitti:
menee. Toinen kerta jo tälle vuodelle kun jäi vahingossa viime vuonna väliin, se dementia... Jos ei mene läpi niin pitänee viedä jonnekkin hoitoon vähäksi aikaa. Siinä kyllä rahat menettää äkkiä...
lähempänä jos ei menis läpi niin voisin korjaa sen sulle ,harrastan nääs noit autoja,mut älä sit anna ittees niitten katsastaa
- sweet_lemon
rahtari1 kirjoitti:
lähempänä jos ei menis läpi niin voisin korjaa sen sulle ,harrastan nääs noit autoja,mut älä sit anna ittees niitten katsastaa
mua uskalla... Minäkin osaan laittaa pesunestettä ja öljyä lisätä ajamisen lisäksi, aika hyvin vai :/
Jos asuisin kaupungissa en varmaan autoa omistaiskaan... Mutta mukavahan se joskus on ajella pitkiäkin matkoja.
- AMR-52
...ens saunas,sit liituraita niskaan..)) ainiin,mis terminaalis siul tarjoilu,heh ammattisi nääs,ja eihän tämmöne porukka sovi asuntoosi...))))))
- rahtari1
helsingin metsälässä maalikennekeskuksessa
- quistis
Ja tietenkin se onnenhalitus:o)))
- rahtari1
kiitos halista oikeen syrämmes pompahti
- quistis
rahtari1 kirjoitti:
kiitos halista oikeen syrämmes pompahti
tarvitse elvytystä;o))
- rahtari1
quistis kirjoitti:
tarvitse elvytystä;o))
juosta lääkekaapilla,mut otin kännykän viereen varuiks
- quistis
rahtari1 kirjoitti:
juosta lääkekaapilla,mut otin kännykän viereen varuiks
varautua kaikkeen...Haluutkos lisää..Nooh..otas ensin nitro...;o)
- rahtari1
quistis kirjoitti:
varautua kaikkeen...Haluutkos lisää..Nooh..otas ensin nitro...;o)
tietokoneen,ku äsken niit oli kaks ,toi lääkekaapilla ravaaminen helpottaa kummasti
- quistis
rahtari1 kirjoitti:
tietokoneen,ku äsken niit oli kaks ,toi lääkekaapilla ravaaminen helpottaa kummasti
kohdallaan...Quu onkin sun personaltreineri;o))
- rahtari1
quistis kirjoitti:
kohdallaan...Quu onkin sun personaltreineri;o))
tarkemmin et mikä ,ku mä ymmärrän tota irakin kieltä niin huonost
- quistis
rahtari1 kirjoitti:
tarkemmin et mikä ,ku mä ymmärrän tota irakin kieltä niin huonost
ihan hebreaa:o/ juuh mut kuitenkin tää possu on sun ikioma kuntovalmentaja...>Juuh..ja tasas halataan;o))..lääkekaapille...juokse!!!
- varatartsan
ottaa tuota kaakuua ihan lapiolla? Kun tuo nallukka vähän perso makealle? :o))) Toin sen huippuvuorilta viime viikolla...kesy elukka...;o)))
- rahtari1
riippuu siitä kumpi lapio sul on ,pistolapio vai lumulapio,suosittelen et ota lumilapiol
- varatartsan
rahtari1 kirjoitti:
riippuu siitä kumpi lapio sul on ,pistolapio vai lumulapio,suosittelen et ota lumilapiol
aikas levee astalo kaurassa tässä odottelee omaa ja nallukan vuoroo...;o)))
- rahtari1
varatartsan kirjoitti:
aikas levee astalo kaurassa tässä odottelee omaa ja nallukan vuoroo...;o)))
oottele ,iske se lapios vaan sinne kakkuun ja vähän taitat varresta
- varatartsan
rahtari1 kirjoitti:
oottele ,iske se lapios vaan sinne kakkuun ja vähän taitat varresta
on kakku...vaikka kuinka lapan tuon nallukan ääntä kohden, ei tunnu loppuvan. Jes, kyllä nyt passaa...:o)))
- rahtari1
varatartsan kirjoitti:
on kakku...vaikka kuinka lapan tuon nallukan ääntä kohden, ei tunnu loppuvan. Jes, kyllä nyt passaa...:o)))
syöt vasta ekaa kerrosta ,viel on kolme kerrosta jäljellä et rupee kiskoo vaan iäntä kohti
- varatartsan
rahtari1 kirjoitti:
syöt vasta ekaa kerrosta ,viel on kolme kerrosta jäljellä et rupee kiskoo vaan iäntä kohti
lapioidaan jo urakkavauhtia, eikä loppua näy...Eikun lisää...:o)))
- rahtari1
varatartsan kirjoitti:
lapioidaan jo urakkavauhtia, eikä loppua näy...Eikun lisää...:o)))
kyytipojaks ämpärillinen suoraan bitumii niin ei tartte heti uudest tankata
- varatartsan
rahtari1 kirjoitti:
kyytipojaks ämpärillinen suoraan bitumii niin ei tartte heti uudest tankata
vaan tälleen virtuaalisesti, muuten en puuhun enää pääsis, eiku bitumii ja baakelsia...Hiiop. :o)))
- AMR-52
...saapunt paljo vieraita..))) ja Hywää on kaakku,on tuos oltkii tekeminen..oliko Pekka Niskan nosturi jo huippuu rakentamas..))))
- rahtari1
niskan pekka se nosti ne kerroksiin
- AMR-52
rahtari1 kirjoitti:
niskan pekka se nosti ne kerroksiin
...muutoin sujui merkkipäivä? laival olles..)))
- rahtari1
AMR-52 kirjoitti:
...muutoin sujui merkkipäivä? laival olles..)))
makoilla siinä vaan ja odottaa et laiva rysähtää satamaan
..onko synttärit?..jos näin on ni..onneee vaaaannn..
jumavit..mikä kakku..eikö hypi puolialastomat plondit kakusta...- rahtari1
perskule ku unohdin aamulla soittaa vegasiin mut ei ollu plondeja yhtään vapaana ruottissakaan
rahtari1 kirjoitti:
perskule ku unohdin aamulla soittaa vegasiin mut ei ollu plondeja yhtään vapaana ruottissakaan
..kokeillu saksan hampurista.. siellä on saparopäisiä helgoja..mut ei ois tainnu mahtuuu kaakkuun..
- rahtari1
pervokki kirjoitti:
..kokeillu saksan hampurista.. siellä on saparopäisiä helgoja..mut ei ois tainnu mahtuuu kaakkuun..
kerralla,siellähän ne on alennuslaput kaulassa
- LonesomeMan
rahtari1 kirjoitti:
kerralla,siellähän ne on alennuslaput kaulassa
http://groups.msn.com/HuuhaanKaatopaikka/happybirthday.msnw
Naiset on Panamasta *heh* - rahtari1
LonesomeMan kirjoitti:
http://groups.msn.com/HuuhaanKaatopaikka/happybirthday.msnw
Naiset on Panamasta *heh*juhlien järjestämisestä,voi ku ois synttärit koko viikon kestävät
- LonesomeMan
rahtari1 kirjoitti:
juhlien järjestämisestä,voi ku ois synttärit koko viikon kestävät
ei paljon aina mainita, mutta nyt oli hyvä kun heti aamusta kävin galleriasta tarkastamassa =)
- rahtari1
LonesomeMan kirjoitti:
ei paljon aina mainita, mutta nyt oli hyvä kun heti aamusta kävin galleriasta tarkastamassa =)
ja kattoo telkkuu ja sit nukkuu,palataan huomenna asiaan MORO
- LonesomeMan
rahtari1 kirjoitti:
ja kattoo telkkuu ja sit nukkuu,palataan huomenna asiaan MORO
Rentouttavaa illanjatkoa :)
- LonesomeMan
Enpähän meinaanu huomata kun keikuin tuolla hytan puolella ;)
- Rahtari1 evk
ja kiittää koko huuhaaväkeä ja tiovottaa hyvät illanjatkot,palataan huomenna asiaan MORO
- TrueLady
ja laulu seis *tirsk* juu onnee vaa molempien juhla-aiheiden johdosta.
siitä alkottomasta vuodesta.... Se on hyvä juttu kans......=:0))))))
- LonesomeMan
vajaan vuoden päästä oo meidänkin juhlia tipatonta vuotta, sit meitä olis monta sankaria =D
- Doe-01
selvisit laivamatkalta kahvi ja cokis-linjalla,kuten minäkin:)Minäkin myin loput laivakaljat tuttaville.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2651633Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141622- 1351221
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251114- 83797
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406624- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525