Mitä tuumaatte tällaisesta sanomasta?
"Jos sairastun (johon en kylläkään usko, koska uskoni on vapahtajaani Jeesukseen), niin syy on oma epäuskoni sanaa kohtaan. Minun täytyy uskoa Jumalaan, että sairauteni on kannettu, silloin minun ei tarvi niitä kantaa.
Kyllä ihminen kohtaa vapahtajansa siinäkin tapauksessa jos kuolee ennen aikojaan, mutta maapäällisen elämänsä kyllä antoi turhaan pois kun hinta on maksettu Jeesuksen uhrikuolemassa.
Mikään sairaus ei voi tulla eikä pysyä ihmisessä joka on täynnä Pyhää Henkeä. Joka solumme on Jumalan hengellä kyllästetty, olen Hänen asuntonsa, niin kun todella tiedostan korkean syntyperäni ja Jumalan läsnäolon, niin en voi todellakaan sairastua.
Aikanaan Jumalan mies Lake antoi laittaa tuberkuloosia sairastavan sairaan vaahtokuolaa kädelleen ja katsoivat mikroskoopilla kuinka heti kaikki taudinaiheuttajat kuolivat siitä vaahdosta.
Elämä on suurempi kuin kuolema. Ja me elämme Hänessä joka on ylösnousemus ja elämä.
EI kukaan uskova ole kuolemassa syöpään, koska syöpä on laittomalla alueella. Saatana pyrkii hyökkäämään, mutta sana kertoo voitonavaimet:
Jak.5:14. Jos joku teistä sairastaa, kutsukoon tykönsä seurakunnan vanhimmat, ja he rukoilkoot hänen edestään, voidellen häntä öljyllä Herran nimessä.
15. Ja uskon rukous pelastaa sairaan, ja Herra antaa hänen nousta jälleen; ja jos hän on syntejä tehnyt, niin ne annetaan hänelle anteeksi.
Jos pikkulapsi kuolee niin Jeesus sanoi mitä meidän tulee tehdä:
Matt.10:8. Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.
Huomaatko en kuuntele mututietoa (olosuhteeseen uskomista) todellisuutena, vaan Jeesuksen sanoja joita lainailin.
Sillä näkymättömät ovat todellisempia kuin näkyvät,
Kai siellä on seurakunnissa vanhimpia jotka uskoo Herramme sanan ja toimivat sen mukaan!?
Sairas sinulle elämän sana on se, että sinun ei tarvitse sairastaa. Olet parannettu jo 2000v. sitten. Usko ainoastaan ja toimi sen mukaan nouse ylös vuoteeltasi. Jos sinä teet Jumalaa kohtaan lähestymisen uskon tekona, niin Hän rientää luoksesi ja olet terve.
Pelastusrengas on heitetty tartu siihen kiinni- huuda voiton huutoja, minut on parannettu, minut on parannettu. minut on vapautettu kirouksista. Kiitos Jumala valtavasta teostasi edestäni.
Sinun olosuhteesi valehtelevat, näkymättömät ovat todellisempia kuin näkyvät, ne ovat iankaikkisia, olet parannettu.
Jumala ei edes näe sinua sairaana vaan terveenä, tartu Hänen viittansa liepeeseen ja nouse jaloillesi. Jumala ei tunnusta pahan voimaa omissaan jotka valkeudessa vaeltaa siellä ei voi olla pimeyttä, ei sairautta. Olet joutunut valheen uhriksi, kun olet uskonut sen mitä näet ja tunnet. Nouse uskon tasollesi mikä sinulle annettiin pelastuksessa. Et silloinkaan nähnyt mitään kun tulit Jeesuksen omaksi, mutta tiesit pelastuneesi. Samoin nyt olet parannettu ja kiitä terveydestäsi niin tulet näkemään sen myös aistimaailmassasi. Riemuitse Kristuksessa.
Jeesus ei kärsinyt eikä Häntä lyöty tuskan haavoja turhan takia vaan juuri sinun vuoksesi, jotta Hänen verihaavansa olisivat sinun parantumisesi palsami.
Sinulle ei ole voitu valmistaa pelastumista ja parantumisia suuremman uhrin tuskan kautta mitä Jeesus maksoi edestäsi.
Olet Jumalan rakkaudella ja terveydellä kyllästetty Golgatan ristiltä lähtien. Älä pidä halpana Jeesuksen uhria vaan kiitä, kiitä rakas terveydestäsi. Sinun kärsimyksesi vietiin ristille, sinun kipusi kannettiin sijastasi.
Jeesus voitti pimeyden sen kaikilla tasoilla Hän tuli voittajana tuonelasta sinun vuoksesi, jotta sinä saisit elää. Älä vaivu epätoivoon koska voitto on tullut tässä eteesi, sinulle valmistettu.
Me emme saa mukautua sairauden maailmaan. Sairauden maailma ei ole uskovan maailma. sairaudet kuuluu jalkojemme alle. Jos yleensä uskomme Jeesukseen niin terveys on väistämätön. Älkää kuunnelko pimeyttä uskova ei voi olla kuolemassa sairauteen. Ei valhe voi olla suurempi kuin totuus. Raamattu huutaa sinä olet vapautettu sairauksistasi ja synneistäsi.
Yhdenkään uskovan ei tarvitse kuolla sairauteen. eikä saa kuolla siihen koska arvostakaamme vapautta joka on meille maksettu. Olemme lähes Jumal olentoja. Olemme syntyneet voittoon, koska olemme syntyneet voittajasta Jeesuksesta Kristuksesta.
Sydämeni huutaa, olen vapaa, olen terve, olen pyhä, olen arvokas, olen voittaja koska Jumala on tehnyt minut sellaiseksi. Olen Jumalan voiton hedelmä. Hän voitti minut pimeydeltä. Hän puki päälleni vanhurskauden viitan, Hän ruokkii minut sanallaan. Hän antoi henkensä minuun. Hän varusti minut voitolla, Hän antoi minulle voitto aseet, Hän on tehnyt minut voittajaksi joka hetki ja kaikilla alueilla. Hän muovasi minut kaltaisekseen kuvakseen. Minut siirrettiin rajoittuneesta aistimaailman tietoisuudesta rajattomaan Jumalan maailmaan. Olen rajoittamaton, Olen voittamaton, olen siunattu. olen pyhä. Olen Isäni kuva, Hänen voimansa on minussa, olen enemmän kuin voittaja.
Mikään vastustus ei voi seistä edessämme kaatumatta, koska Isäni edessä ei kukaan vastustaja voi seistä kaatumatta. Elän Kristuksessa…. Hänessä liikun olen ja elän. Voi omistaa tämän Joosualle tuleen sanan ja ottaa koko hengellinen Kanaanin maa Jumalan sanan lupaukset omakseni. Ne ovat perintöosaa jotka ovat meille annettu kaikki uskon kautta Kristukseen. Ne ovat jo meidän ota ne käyttöösi."
Sanoman arvostelua?
10
313
Vastaukset
- harrat
Osa tuosta sanomasta on jumalan sanan mukaista, joitakin kohtia laittaisin kyseenalaiseksi.Kuten tuota että jos pikkulapsi kuolee se täytyy herättää ja jos ei herää se on uskon puutetta.Sanoisin tuollaiselle puhujalle että kyllä sinulla on raamatun totuus ,mutta se ei yksin riitä täytyy myös olla puheessa Jumalan rakkaus, ja ymmärtämys heikkoja, lyötyjä kohtaan.Allekirjoitan sen että Kristuksen sovitus-työhön kuuluu myös ruumiin parantuminen.Ja parantumiseen tarvitaan tervettä uskoa ja oikeaa opetusta näiltä alueilta.Kaikki opetus tulee tutkia arvostella sanan pohjalta ja ottaa siitä se mikä hyvää on.Mutta lasta ei pidä heittää kokonaan pesuveden mukana pois.
- K.O.
"Yhdenkään uskovan ei tarvitse kuolla sairauteen"
- M@k3
Bullshitium crystals.
- tero-tapio_timonen
Paljon oli totisia asioita kirjoituksessa.
kyllä itseni täysin terveeksi, mutta verta ja lihaa oleva maallinen majani on raihnainen johon päivä päivältä tulee lisää rapistumisen merkkejä lisää. Hurskaimmankin uskovaisen liha kun on vain todellinen teeskentelijä, hurskastelija ja uskollaan pöyhkeilevä surkimus, joka ei voi ottaa vastaan mitään Jumalalta.
"Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti", (1.Kor.2:14).
Jos luonnollinen ihminen voisi uskoa, ei se koskaan kuolisikaan, koska "Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?" (Jh.11:26).
- Esa
Paljon oli totuutta, ja olen pääsääntöisin samaa mieltä. Kuitenkin on myös hyvä muistaa, mitä Jumala sanoi Jobille, tuolle hurskaalle miehelle. "Kuka on se mieletön joka yrittää tehdä tyhjäksi minun työni." Silloin Job ymmärsi että Jumala puhui hänestä.
Koetusten alkaessa Job sanoi, kiitetty olkoon herran nimi, mutta koetusten jatkuessa tuli myös valitus mukaan. Ja siksi Jumala joutui nuhtelemaan, sairaus on joskus Jumalan sallimaa ja sillä on silloin Jumalan suunnitelma.
Meidän on joskus vaikea tietää kummasta on kysymys, pitääkö sairaus ajaa pois vai ottaa se Jumalan suunnitelmana. Toinen paikka kuitenkin sanoo, " kaikki on niiden parhaaksi jotka Jeesuksessa Kristuksessa ovat." En tarkoita tällä kuulumista johonkin seurakuntaan tai uskovaisuutta, vaan pysymistä Kristuksessa henkilökohtaisesti, silloin kaikki on niiden parhaaksi, on sairas tai terve.
Jumala on monta omaansa valmistanuta vankiloissa ja muissa koetuksissa, Hän puhdistaa omansa niin kuin kulta puhdistetaan.
Jeesus kantoi myös meidän kipumme ja sairautemme, ja tämäkin lupaus tulee ottaa todesta. Jumala ei varmasti tarkoittanut ketään jäämään loppu elämäksi sairaaksi, ja siksi täydellistä terveyttä tulee myös lakkaamatta rukoilla. Pelkät silmälasit on riittävä syy pyytää terveyttä, tai lääkitys jonka kanssa pystyy elämään.Eikös siellä Kirjassa puhuta jotain sellaista, että opetuslapselle riittää se, että hänelle käy samoin kuin hänen mestarilleen. Ja eikös Paavalikin puhu jotain sellaista että hän kärsii jotakin kristuksen ruumiin hyväksi, joka on seurakunta. Myös ai käsketään niiden, jotka haluavat Hänen perässään kulkea, ottamaan ristinsä ja seuraamaan ´minua´.
Em. vain jotain ajatuksen tapaista asian tiimoilta: voin olla ihan "hakoteilläkin".2.Kor.4:16. "Sentähden me emme lannistu; vaan vaikka ulkonainen ihmisemme menehtyykin, niin sisällinen kuitenkin päivä päivältä uudistuu."
Annetaan ensin Jumalan puhdistaa uskolla ajatusmaailmamme, että sitä kautta ulkoinenkin ihminen puhdistuisi ja parantuisi.- Esa-T
Epiktetos kirjoitti:
Eikös siellä Kirjassa puhuta jotain sellaista, että opetuslapselle riittää se, että hänelle käy samoin kuin hänen mestarilleen. Ja eikös Paavalikin puhu jotain sellaista että hän kärsii jotakin kristuksen ruumiin hyväksi, joka on seurakunta. Myös ai käsketään niiden, jotka haluavat Hänen perässään kulkea, ottamaan ristinsä ja seuraamaan ´minua´.
Em. vain jotain ajatuksen tapaista asian tiimoilta: voin olla ihan "hakoteilläkin".>Eikös siellä Kirjassa puhuta jotain sellaista, että opetuslapselle riittää se, että hänelle käy samoin kuin hänen mestarilleen.<
Miten mestarille kävi? Häntä kuunneltiin ja häntä vihattiin. Hän kulki itse terveenä, ja yltäkylläisenä, ja Hän myös kantoi kipumme ja sairautemme.
Nämä molemmat kuuluvat elämään, ja jos tunnemme vain jomman kumman puolen Jumalasta, niin siinä ei ole kaikki.
Eli on yhtäläinen oikeus pyytää täydellistä terveyttä ja hyvinvointia, kuin olla valmis myös kärsimään kun on sen aika.
Sanoohan Saarnaajakin, "kaikella on aikansa auringon alla. On aika heitelläkiviä ja on aika kerätä niitä yms." - Esa-T
ekivaari kirjoitti:
2.Kor.4:16. "Sentähden me emme lannistu; vaan vaikka ulkonainen ihmisemme menehtyykin, niin sisällinen kuitenkin päivä päivältä uudistuu."
Annetaan ensin Jumalan puhdistaa uskolla ajatusmaailmamme, että sitä kautta ulkoinenkin ihminen puhdistuisi ja parantuisi.Tämä on hyvä neuvo. Näin molemmat tulevat täysin terveiksi, sisältä ja ulkoa.
Haluaisimme ulkopuolen kuntoon, vaikka sisäpuoli olisi täynnä saastaa.
Samoin haluaisimme siunauksia, vaikka eläisimme synnissä. Ensin kuitenkin Jumalan on puhdistettava sisältä, ja joskus siihen tarvitaan rankkoja otteita.
Meillä jokaisella on kutsumus, ja Jumalan on valmistettava siihen kutsumukseen. Mitä korkeammalle sitä kovemman tulen läpi pitää valmistaa.
Adonia kehui ettei häntä otettu kovin kiini rikkomuksista, ja Salomon vastaavasti valitti että hänet tuomittiin aina ankarasti. Tekikö Daavid väärin, kun kohteli kahta poikaansa eri tavalla. Ei tehnyt, sillä hän tiesi että Salomonista tulisi seuraava kuningas, ja kuninkaan rikkomuksista koko kansa joutuisi kärsimään. Siksi salomonille piti antaa kovempi koulu.
Samoin on meillä uskovilla, koulu on sen mukainen mihin tehtävään Jumala haluaa meidät laittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 616113
- 615542
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1194208- 543842
- 143775
- 323199
- 632951
- 592826
- 682558
- 471940