Pari vuotta sinkkuna olleena huomaan miettiväni yhtenään, olenko liian kranttu ja onko yksinäisyyteni näin ollen omaa syytäni. Tiedän parisuhteessa elävien ystävieni (ei kaikkien) pohtivan kohdallani samaa. Toinen ajatus, joka kauhistuttaa vielä enemmän, koskee psyykettäni; olenko kertakaikkiaan kykenemätön rakastumaan siinä pelossa, että satuttaisin taas itseni?
Tapailen miehiä, ja hyvin harvoin kukaan kiinnostaa minua tosissaan. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta minä kyllä kolahdan heihin. Olen fiksu ja iloinen ja ystävällinen, eikä ulkonäkönikään vissiin aiheuta vastapuolessa ylitsepääsemätöntä vastustusta.
Reippauteni ja avoimuuteni ohella olen kuitenkin hyvin herkkä ja tunteellinen. Toivon löytäväni ihmisen, jota katson ylöspäin ja kunnioitan. Ihmisen, jonka kanssa puhun samaa kieltä. Etsin kai sielunkumppaniani. Olen parhaimmillani lämmin ja rakastava ja omistaudun kumppanilleni, mutta olen hyvin valikoiva sen suhteen, kehen näitä piirteitä kohdistan. Olen jopa kadehtinut niitä sinkkuystäviäni, jotka ihastuvat joka viikonloppu eri tyyppiin. Ainakaan heidän ei tarvitse pohtia, onko heillä sydämen kohdalla kivi.
Miltä kuulostaa? Haenko mahdottomia? Toisaalta kysymys on typerä, koska tiedän, etten tule koskaan tyytymään kompromissiin vain siksi, että saisin kaipaamani ikioman perheen. En pysty elämään valheessa. Olen kokeillut sitäkin ja sen seurauksena oirehdin psykkisesti (ja fyysisestikin).
Olisi kiva kuulla kohtalotovereiden (ja muidenkin) ajatuksia.
Liian kranttu?
26
3119
Vastaukset
- löytää kun
etsii! Et ole kranttu, vaan fiksu ihminen joka selvittää mitä haluaa ja toimii sen mukaan.
Jottet ala luulla itseäsi turhaan krantuksi, niin tapaile enemmän miehiä, suuremmasta määrästä on helpompi löytää se oikea.
Niin minä ainakin tein, ja kyllä löytyikin aarre! Joskus pitää kaivaa vaan suuremmalta alueelta ja vähän pidempään :)
Vähän kyllä ihan omien kokemuksieni perusteella sanoisin että ehkä et ihan vielä ole valmis rakastumaan, koska epäilet syvällä sisimmässäsi että satutat itsesi? Jos näin on, pitää sinun vahvistaa vielä itseäsi että olet valmis uuteen ihmissuhteeseen.
Ehkä sinun pitää miettiä mitä sinä haluat ja mitä olet valmis antamaan toiselle. Sinua ei voi kukaan satuttaa jos et anna itse lupaa siihen. Tämä ei tarkoita sitä että sinun pitäisi kova, ei vaan sinun pitää luottaa itseesi. - reino
paha sinänsä sanoa kun ei tapausta tiedä. Mutta onko miehen löytämisen motiivi sinulle vain sitä että saisi perheen ja myös hyväksyntää tuttaviltasi ja ikäänkuin paikan yhteiskunnassa. Jos et olekkaan kranttu vaan aitajuisesti aina löydät jonkun vian ehdokkaana olevasta miehestä? Todellisuudessa et edes halua olla kenenkään kanssa vaan mieluummin yksin, et ole vainmyöntänyt tätä itsellesi saati muille? Mielestäni sinun kannattaisi miettiä mitä parisuhde REALISTISESTI voisi sinulle tarjota ja mitä parissuhteelta odotat ja onko odotuksesi ollenkaan realistisia.
- hossi
Et sinä suinkaan ole liian kranttu vaan pikemminkin tiedät itse mitä haluat omasta elämästäsi. Miksi juuri pitäisi tehdä jotain valintoja omien mieltymyksien suhteen ja yrittää jotain suhdetta mikä ei mahdollisesti tule toimimaan koska on alentanut omia mieltymyksiä. Haku prosessi saattaa olla pitkä ja tuskainen mut uskon et aika palkitaan joskus ! Sit kun sen tavoitteen on saavuttanut niin sitä saa elää ihanaa elämää ihmisen kanssa jota todellakin rakastaa.
Onko sitten muka kivaa ihastua joka viikko eri ihmiseen ? Mitä sellainen ihminen oikein hakee ?
Hetken hurmaa, lyhyttä hetkeä viettää toisen kanssa, sellainen ihminen ei tiedä mitä elämältään haluaa.
Olen itse usein pohtinut samoja asioita et olenko kranttu tai ehkä sitóutumis pelkoinen ? En usko koska haluan vierelleni kuitenkin jonkun mut en tiedä löytyykö sitä toista ihan helpolla joka sen paikan oikein täyttää ! Uskon kuitenkin et kun se löytyy niin siinä aletaan lähenteleen täydellisyyttä ja sen suhteen eteen olen valmis tekemään kaikkeni et se tulisi toimimaan lopun ikää.
Minäkin kuitenkin juuri haen itselleni rakastavaa ihmistä joka osaa näyttää omia tunteitaan ja joka omaa myöskin omat ajatukset, sekä on valmis tekemään kaikkensa et hommat toimii. Osaa näyttää rakkautta toiselle sekä osaa ottaa sitä myöskin vastaan. - anex
liian kranttu, vaan tiedät, mitä haluat. Se on hieno asia, koska se tarkoittaa, että osaat ja jaksat ajatella.
Odottamisella on tarkoitus. In the meantime, lukaisepa seuraava kirja:
Iyanla Vanzant: Rakkautta odottaessa
Hiukan hankala ja ehkä vähän turhan "jenkkityylinen", mutta paikoittain antaa ajattelemisen aihetta ja auttaa jaksamaan. - jeannette
Oon kyllä alkanut kans pohtia että vaadinko liikaa. oikein pelottaa, että millainen mahtaisin olla 30-40-vuotiaana jos olen silloin sinkku (toivottavasti en...). kun nyt jo tuntuu että on liikaa takana sellaisia asioita mitä ei halua enää uudelleen tapahtuvan parisuhteessa. Alkaa kasvaa sellainen suojamuuri ympärille pikkuhiljaa. Ja kai sitä on samalla liian naiivi, sitä olettaa että rakkaus syttyy samalla tavoin kuin joskus teininä kun kaikki oli uutta. Mutta tuntuu ettei se aito rakkaus ole sitä, että oppii rakastamaan. kyllä kai ketä tahansa kaikin puolin miellyttävää ihmistä oppisi rakastamaan jos päättäisi pysyä sen ihmisen kanssa. Mutta en halua sitten parin vuoden päästä herätä tuskissani, että heitänkö elämäni hukkaan. kai sitä täytyy olla kärsivällinen vaan, ja mieli avoinna. taidat olla kans sellainen kuin mä, että ajattelet liikaa. toisaalta se on hyvä, mutta joskus helpottaisi kummasti kun pystyisi elämään hetkessä ja laittamaan ne aivot edes hetkeksi narikkaan. Koita luopua siitä "se oikea"-ajatuksesta...siinä mielessä että niitä oikeita olisi vain yksi. kyllä niitä voi olla monia, erilaisia, eri tavalla sinulle sopivia. Se on sitten valinnasta kiinni, ja siitä mihin elämä johdattaa. Tai mihin suuntaan me elämämme johdatamme. Aina parisuhteessa kaipaa jotain sellaista, mitä on esim. ehkä ollut jossain toisessa parisuhteessa, tai mitä yleensäkin puuttuu siitä nykyisestä suhteesta. Mutta niitä puutteita voi korvata muilla hyvillä asioilla.
Jospa nyt lopettaisin, en itekään jaksa uskoa näihin elämänviisauksiin :) Mutta ehkä joskus mietimme tätä aikaa, että teki vain hyvää olla yksin ja odottaa. - Alkup.
...lukea teidän kohtalotovereiden ajatuksia.
Niinhän minä ajattelinkin, että tuskin tässä ihan väärillä jäljillä ollaan, mutta joskus meinaa usko loppua, kun pariutuneet ystäväni ihmettelevät aivoituksiani.
Taidamme me "liikaa ajattelevat" (kuten joku edellä hyvin totesi) olla vähemmistönä Telluksella, mutta luotetaan siihen, että kohtaamme toisemme jossain vaiheessa elämän polulla.
Kiitos kun toitte valoa kaamokseen :) - kiitos
Kiitos kaikista kommenteista, oli mukava lukea samanlaisia ajatuksia kuin itsellänikin on. Välillä on hieman epätoivoinen olo, mutta kai se niin on et hyvää kannattaa odottaa. Jos haluaisin vain miehen, varmaan jo asuisin jonkun kanssa, mutta kyllä sen pitää kunnolla kolahtaa.
- kuitenkin on
itse kelailin myös paljon tuota, olenko kranttu jutskaa, noh olen!
MUTTA, kunnes sitten havahduin, että ihastukseni herättävien naisten kohdalla vetäydyin täysin suojellakseni itseäni turpiin saamiselta!
olenkin siis kriittinen myös itseäni kohtaan!
realiteetit punnittuani minulla ei ole todellakaan saumaa kunnolliseen ja nättiin naiseen!
(hanttihommia, elatusmaksurästejä, masennusta, itsetunto-ongelmia, askeettista elämää,ym ym)
mitä helvetin annettavaa minulla edes olisi?
mutta eletään nyt sitten näin, itseäni kusettaen, että olen vain kranttu naisten suhteen.
parempi se, kuin kylmän totuuden täysmittainen tunnustaminen!! - MaailmanVaativin
Tässäpä kohdat deitti-ilmoituksestani:
– et häpeä että yrität aktiivisesti saalistaa rakkautta & muuta hyvää myös netistä
– juot kahvia
– pidät myös kylmästä kahvista
– et hoppari gootti rasta pissis prinsessa horo huulirasva-addikti bimbo kana rekkalesbo juoppo kettutyttö heppahullu maailmanparantaja newage–hörhö vihreä anarkisti hihhuli mielenosoittaja ketjupolttaja maatuska amis tavis tusinamassatar playinghardtoget bitch
– vältät latteuksia neutraaliutta kliseehöttöä löperöyttä diipadaapaa ympäripyöreyksiä, et pidä keskitiestä etkä kompromisseista, et ole tylsä etkä mitäänsanomaton
– et snoukkaa skeittaa etkä laskettelekaan, paitsi ehkä pulkalla joskus voisit
– et käynyt armeijaa
– et fanita Yölintua R Williamsia Maroon5ta M Vilkkumaata R Martinia
– inhoat Moulin Rougea
– et lesbo etkä A Jolieta kuolaava bi. Naismakusi on enemmän osastoa N Kinski N Portman U Thurman
– et käytä huumeita
– kiroilet toisinaan
– puhelinlasku alle 10e/kk, et siis ole liian pälpättävä juoruriippuvainen tuhlaileva, eikä monen kymmenen ”läheisen” ihmisen verkkoa
– et käytä korkokenkiä lippistä vyölaukkua rannekelloa, etkä oikein aurinkolasejakaan (ainakaan päälaella) tai käsilaukkua (paitsi ehkä joskus tietyissä tilaisuuksissa)
– et käytä ehkäisypillereitä, paitsi jos, niin siksi että kuukautisvaivasi eivät olisi niin voimakkaat
– enintään korvalävistyksiä, eikä nekään tai niiden korut ole mitään huomiota herättäviä, esim 10 senttiä halkaisijaltaan olevia ns kanarenkaita
– ei tatuointeja, ainakaan isoja tai näkyviä
– ei erityistä fetissiä lävistysten/tatuointien suhteen, että kiinnostut jostakin ihan vain niiden perusteella, myöskään kitaransoitto ei ole piirre joka herättää huomiosi, et ole bändärimateriaalia
– et ole hulluina autoihinkaan, et siis tuning bändärikään, hyvä jos omistat ajokortinkaan
– et vastaile ihmisille ihan sama whatever sika pestään unohda ei mitään tärkeetä, kun hän haluaa tietää mitä haluat tai tunnet tai miksi käyttäydyt tietyllä lailla, sinussa on otetta&asennetta
– et kutsu vanhempiasi/perhettäsi porukoiksi, et muutenkaan puhu teini/pissis/stadi/slangi/muoti/turunmurre kielellä, muttet myöskään kirjakielellä tai pikkuvanhasti, vaan omalla kielelläsi enimmäkseen
– yleissivistyksesi käsittää mm seuraavat: Celsius morsettaa J Morrison jalkapallon paitsiosääntö
– et ole näitä jotka juo/bilettää about kaikki rahansa, ja sitten ovat valittelemassa että vitsi kun ei oo rahaa niin pitää sisällä murjottaa, ja kun sitä rahaa saa niin meneepä se kumman nopeasti mutta kivaa on, ja sitten valittelet että vitsi kun pitää puuroa syödä seuraavat pari viikkoa
– et ole hienohelma, et mieti edes varttia mitä laitat päälle, et meikkaa joka aamu hirmu kunnolla ja sitten pitkin päivää vähän väliä, pidät välillä samoja vaatteita seuraanavakin päivänä, et tuhlaa satoja euroja vaatteisiin kuukaudessa, et kuitenkaan tuulipukuunkaan pukeudu
– et ole anime-fani, muutkaan muoti-ilmiöt eivät sinua hetkauta, et hiihdä oikkujen perässä muiden mukana, et ole imettävissä tai johdateltavissa sellaisiin mukaan
– et lahjoita rahaa hyväntekeväisyyteen & lunasta siten hyvää omaatuntoa&yöunia, tykkäät kyllä tehdä jotain hyvää joidenkin edestä, mutta et noin olemattomana pisarana meressä, haluat nähdä tekosi jäljet melko tarkalleenkin
– et käy äänestämässä, tajuat miten mitätön se raapaisu jossain kopissa paperilapulle on mihinkään, et myöskään lottoa
– horoskoopit eivät ole sinulle tärkeitä, et määritä itseäsi niiden, tai nettitestien kautta, etkä copy pasteta ”tuloksia” esittelyihisi, tyyliin ” "Olet luova ihminen, et tyydy valmiiksiannettuihin vastauksiin.."
– koulurepussasi ei ollut peace-merkkiä yhtyeiden nimiä pinssejä hakaneuloja
– et pidä ristiseiskasta etkä tajua (tai tajuat) miksi ihmiset aina pelaa sitä jos jotain korttipeliä haluavat pelata
– et käytä vappuna tiaraa/kruunua, etkä kyllä muulloinkaan
– J Anistonia et pidä lähellekään kauniina, et kadehdi hänen ulkonäköään, hän ei ole sinulle esikuva missään mielessä, et pidä häntä hauskana, muutkin keisarin uudet vaatteet spottaat helposti, ja pidät ääliöinä niitä jotka ääliöitä ovat, ja hehkuttavat keskenänsä
– et käy festareilla
– et seuraa Emmerdalea tms, katsot TV:stä hyviä ohjelmia, kuten South Park Irvipuhelut Jerry Springer Pää sekaisin Operaatio hyvä yritys Seinfeld Frasier NYPD Blue Chicagon lääkärit Laivaromansseja
– et harrasta matkustelua, välillä ehkä jossain käyt, nautitkin siitä, mutta harrastus se ei ole, ehkä kanssani voisit sellaista harrastusta aloittaa joskus
– osaat&tykkäät laittaa ruokaa
– ei teeny weeny viivoiksi nypittyjä kulmakarvoja, joiden väli on vieläpä pari tuumaa
– et lähetä maileja joiden otsikossa on Re: tai Vs: ja sisällössä saamasi maili kokonaisuudessaan >-rimpsuna, teet yksilölliset mailit joista pyyhit turhat hömpänpömpät pois
– et ole jotta saisit mahdollisimman paljon huomiota -> kosijoita -> iskuyrityksiä -> SITÄ -> orkkuja
– et paneskele tuntemattomia, tunteet pitää olla mukana pelissä jotta se kiinnostaisi sinua lainkaan, joku jonka tunnet ja josta välität
– et osallistunut vanhojen tansseihin&penkkareihin
– vartalosi&pääsi välillä erottuu selvästi joku kaulan tapainen osasto, ei niin että siinä ihan kuin alataikina jonkunlaisen välitaikinan kautta muuttuu jonkunlaiseksi pallon tapaiseksi
– et käy katsomassa uusia Hollywood-tuotoksia, etkä kotimaisiakaan
– suosikkinäyttelijäsi ei ole R Williams J Depp M Keaton M Gibson S Bullock G Close
– lempielokuvasi ei ole Kummisetä TSH Tähtien sota Indiana Jones Epäillyt Memento LA Confidential Hiipivä tiikeri Kuudes aisti Forrest Gump Housut pois, mikään Gilliamin ohjaama, mikään Disney
– et käytä erityistä yöasua, et ainakaan tätimäistä tai lapsellista, tyyliin Nalle Puh
– vaatteesi eivät ole enimmäkseen seinäruusu-tyylisiä, harmaita tai murrettuja, hiirulaisille sopivia
– et käytä sanoja naisenalku neitonen komistus koiruus bisse katseenkestävä omillaantoimeentuleva akateeminen loppupeleissä
– et käytä seuraavia tai muitakaan fraaseja (=kuluneita ilmauksia), et ole kulunut kielesikään osalta:
- löydänkö sinut näin
- oma ihana kulta jonka kainaloon käpertyä
- villi ja vapaa
- fiksu ja filmaattinen
- kauneus on katsojan silmässä
- sisäinen kauneus
- sinkkuilut sinkkuiltu
- juoksut juostu
- en oikein tiedä mitä haen, kerro sinä se minulle
- haluan vaihtaa ajatuksia
- ystäviä ei ole koskaan liikaa
- mies joka puhuu ja pussaa
- kesyttäisitkö minut
- piristä päivääni
- [sitä sun tätä] älkää vaivautuko
- kuva kuvasta
- kaikille 100% varma vastaus
- jos kolahti niin heitä postilla
- en pure (ainakaan kovaa/heti)
- älä kulje onnesi ohi
- se mikä ei tapa vahvistaa
- pilke silmäkulmassa
- leijonanainen/vaakatyttö tms
- osaat bilettää mutta myöskin viettää rauhallisia koti-iltoja
- ja satoja muita (deitti-ilmotus)kliseitä, käyttämäsi kieli on sinua omaa, sisältäsi pursuilevaa, persoonasi lävistämää ja sielusi suodattamaa, ei massasta tarttunutta poliittisesti korrektia normaalia tylsää puuroa johon törmää missä vaan väistämättä vaikkei haluaiskaan, olet uniikkia myös kielesi osalta
– tupakoivasta naisesta en oikein osaa kuvitella voivani pitää
– ei lemmikkinä ainakaan käärmettä kilpikonnaa tai isoa vaarallista koiraa
– älykäs hauska kaunis mahtava jännä kiehtova aito avoin suora tunteellinen aistiva näkevä kokeva OMANLAINEN
– koneesi taustakuvana ei ole Lamborghinia R Williamsia sateenkaarimaisemaa jne. Kotisivusi taustakuvana ei ole tähtiä kukkia pääkalloja jne
– et tilaa mitään trendilehtiä, etkä oikein muitakaan
– sarjakuvamakusi ei ole Aku Ankka tms vaan enemmän tyyliin Robert Crumb Tenavat Kamut
– et ole allerginen monille asioille. Et sairasta diabetestä tuberkuloosia Downin syndroomaa Aspergerin syndroomaa liikalihavuutta jne
– et käytä sanaa varattu; jos rakastat jotakuta & hän rakastaa sinua niin miksi siitä pitäisi käyttää sanaa josta tulee mieleen että joku on huussissa sisällä kököttämässä & ovi on säpissä mutta ehkä kohta aukeaa
– et käytä sanaa eksä; jos olet joskus rakastanut jotakuta & hän sinua niin miksi käyttäisit hänestä milloinkaan sanaa josta tulee mieleen raksilla merkattu kaadettavaksi tarkoitettu puu jossain korvessa
- et ehdota että treffeillä mennään elokuviin/kahvilaan. Ihmisessä jonka kanssa ei uskalla sopia muuta kuin että "nähään vaan jossain" niin eipä sellasessa sitten varmaan mitään potentiaaliakaan näe. Ja jos ei potentiaalia näe miksi edes tavata
- et ole h-tajuinen siten kuin 100% ihmisistä on, eli nauravat vitseille. Jos sinulle kertoo jotain hauskaa, niin reboundaat jotenkin, jatkat hauskuutta johonkin suuntaan, reagoit jotenkin uudella idealla, osaat antaa jotain takaisin. Ei niin että kerron sinulle jotain ja sitten hymyilet/naurat/hymähdät. Mieluummin labyrintti, kuin umpikuja
– empatiakyky moraali sydän sielu lämpö hyvyys ja vetovoimaa joka ei riipu meikeistä tai kireistä/paljastavista vaatteista
– et tervehdi ihmisiä moi-sanalla. Vaan kuulut Marsin tuolta puolen saapuviin hei-kansalaisiin. Et ole tekopirteänuorekas.
- et käytä netissä jutellessa seuraavia "sanoja": aijaa jaa aha just hä häh tä täh jtn mtn
– pidät pinaattikeitosta kalakeitosta mämmistä piimästä
- yhdellä sanalla voisin laittaa tällaisen johtolangan: sähäkkä. Eli se mitä olet&ajattelet&sanot&teet&miltä näytät&miten toimit&miten leikkaat ruisleipää niin siinä on vahvaa persoonallista tunnetta, eli lämpöä&asennetta&voimaa&syvyyttä, sisälläsi on hehku, niin kaunis&aito että erottuu kauas
- Beethoven
No joo, eivät oikeasti ole vaatimuksia/toiveita, vaan johtolankoja, mikä kyllä ilmotuksen otsikossakin lukee. Melko hyvin saan vastauksiakin, eli 1-14 per kerta. Ilman kuvaa.
Varmaan olen liian vaativa kun olen miespuolinen mutta silti sanon ei seksille.. Tähän asti aina. Noin 10 kertaa tänä vuonna. Entä sitten ne kun mitään kysymystä ei esitetä mutta voisin edetä jos vaan haluaisin. Mutta vaikea haluta jos toinen on VAIN seksikäs ja viehättävä (niin ja naispuoleinen). Mulle se ei lähellekään riitä. Ei, en puhu siitä että pitäisi olla superseksikäs&megaviehättävä. Oikeastaan ulkonäön suhteen olen hyvin "vaatimaton". Tänäkin vuonna olen treffannut pari jotka painaa 20-30 kiloa minua enemmän. Vuoden sisällä olen saanut 3 mallitoimistolta sähköpostia tyyliin "tule meille, sinussa olisi ainesta". Olen tuonkin suhteen tosi vaativa. Haluaisin heti suurinpiirtein Voguen kanteen. Vaikka sen kannessa on tainnut olla vain naisia...
Tämä ei ollut vitsi.
Ainiin mutta se tuli unohdettua että melkein kaikki keitä treffaan netin kautta haluaisin tavata uudelleenkin. Mutta naisilta tulee tekosyitä tai sitten niitä normaaleja "olemme liian erilaisia" jne.
Ja esim lukiossa laitoin kolmelle rakkauskirjeen. Yksikään ei vastannut. Ihastun melkein viikoittain. Viimeksi eilen. Yksi nainen on tosi kiehtovan oloinen. Kuvissa, muutenkin. Ja löysin joitakin sen runoja Googlen välimuistista, ja samaistuin niihin, jne jne jne jne... Kohta se saa postia multa.
Ja vähän siitä niin sydämeni saa kyytiä taas mankelista/silppurista.
Lisää voit lukea blogistani:
maailmanyksinaisin.blogspot.com- liian vaativa
Et kai sä tunne minua? Melkein joka kohtaan olisin voinu laittaa ruksin, pelottavaa. No tämähän oli kuitenkin joku provo.
- VaailmanMaativin
liian vaativa kirjoitti:
Et kai sä tunne minua? Melkein joka kohtaan olisin voinu laittaa ruksin, pelottavaa. No tämähän oli kuitenkin joku provo.
Mistä päin olet..?
Voitas tutustua.
Mihin kohtiin et laittaisi ruksia?
Olis mukava tuntea sut! - maata
VaailmanMaativin kirjoitti:
Mistä päin olet..?
Voitas tutustua.
Mihin kohtiin et laittaisi ruksia?
Olis mukava tuntea sut!Tuo sinun blogi osoite ei toimi.
- terävää
en täytä sun kriteerejä, en läheskään, vikaan meni heti lähes parikymmentä kohtaa, mutta kiitos nauruista.. :) Selitätkö vielä mikä on tuo Beethoven.. olis kiva kuulla sun näkemys noin vaatimuksena.. Mulla on tästä muutama veikkaus mut laitas ensin, niin katson tärppääkö..
- IsojamahtavaNeuvostosydän
terävää kirjoitti:
en täytä sun kriteerejä, en läheskään, vikaan meni heti lähes parikymmentä kohtaa, mutta kiitos nauruista.. :) Selitätkö vielä mikä on tuo Beethoven.. olis kiva kuulla sun näkemys noin vaatimuksena.. Mulla on tästä muutama veikkaus mut laitas ensin, niin katson tärppääkö..
No tuo ilmotus on mulla Cityssä. Siellä ilmotuksen maksimimerkkimäärä on 10000. Toukokuussa tollasen sinne laittovat. Siihen asti mulla oli tuon saman ilmotuksen edellinen versio siellä, 24689 merkkiä.
Nyt kun päivitin ja tiivistin ja viilasin ja hankasin, niin sitten jossain kohtaa huomasin että 11 merkkiä käyttämättä. Ranskalainen viiva ja välilyönti veivät 2. Eli piti joku 9 merkin sana keksiä. Ekana tuli mieleen Beethoven. Ja se on sikäli hyvä että se on suosikkisäveltäjäni.
Jotkut on luullut minun tarkoittavan niitä koirapentuelokuvia. Joku luuli että se on allekirjoitukseni. Ei sentään. Ei myöskään Napoleon.
Jos olet lukenut Olemisen sietämättömän keveyden niin tiedät hiukan enemmän Beethovenista ja miksi se on hyvä sana olla deitti-ilmoituksissa.
Beethoven on hollantia ja tarkoittaa punajuurta. Sovitaan vaikka niin että punajuuri voisi tarkoittaa myös sydäntä, ja yritän sydäntäni jonkun toisen ihmisen sielun maaperään istuttaa.
Tein tosta runonkin eilen.
MUSTE SULAA POIS, SIVUT LIIMAUTUU YHTEEN
Halusin olla sinulle sinfonia.
Se miltä minusta tuntuu ihmisten lähellä,
tai sanotaan vaan suoraan: maailmassa,
on kuin olisin Beethovenin 9:nnestä
15 sekuntia
jonkun yöchatin tunnarina
(leikitään ettei Beethovenin 9:ksättä ois koskaan ollutkaan)
ja - kukaan ei mieti että kukakohan tuon on tehnyt,
onkohan tuota enemmänkin,
minkähänlainen tuo olisi kuulla kokonaan,
jos voisi tutustua kaikkiin sen käänteisiin
ja syvyyksiin ja rikkauksiin ja
muotoihin ja tunnelmaan,
sanomaan, siihen mitä se on ja
mitä sillä on annettavana – mutta,
siinä se vaan alussa hurahtaa,
niin että kukaan ei oikeastaan edes huomaa yhtään,
siellä se vaan on aina välillä toisinaan.
Kaikki keskittyy muuhun.
Olinko eka ja paljon viive.
Kukaan Jalasjärveltä hereillä?
Ja televisiosta tulee muutakin.
Ja maailmassa kaikenlaista muutakin televisioiden lisäksi.
Ja pieni pala minua joskus jossain.
Itse tiedän suurinpiirtein millainen olen,
mitä minuun sisältyy,
mitä kaikkea voisi löytyäkään.
Mutta kellekään en ole olemassa.
Haluan olla.
Sinulle olin.
Mutta ehkä sinun makua on jonkinlainen ihan muu.
Painoit vain stop,
juuri kun luulin että tajuat miten kaunista onkaan ja alat itkeä sitä.
En kuule enää oikein itsekään.
Tuuli hivelee partituuria aukiolla
syvällä metsän hämärässä,
pisaroita lätisee nuoteille,
ja kaikelle
joka oli sinulle. - Minaminaminaminamina
maata kirjoitti:
Tuo sinun blogi osoite ei toimi.
No ei mulla oikeasti blogia ole.
Mailaa vaikka tänne että mitä kohtia et täytä jne:
[email protected] - gilda
IsojamahtavaNeuvostosydän kirjoitti:
No tuo ilmotus on mulla Cityssä. Siellä ilmotuksen maksimimerkkimäärä on 10000. Toukokuussa tollasen sinne laittovat. Siihen asti mulla oli tuon saman ilmotuksen edellinen versio siellä, 24689 merkkiä.
Nyt kun päivitin ja tiivistin ja viilasin ja hankasin, niin sitten jossain kohtaa huomasin että 11 merkkiä käyttämättä. Ranskalainen viiva ja välilyönti veivät 2. Eli piti joku 9 merkin sana keksiä. Ekana tuli mieleen Beethoven. Ja se on sikäli hyvä että se on suosikkisäveltäjäni.
Jotkut on luullut minun tarkoittavan niitä koirapentuelokuvia. Joku luuli että se on allekirjoitukseni. Ei sentään. Ei myöskään Napoleon.
Jos olet lukenut Olemisen sietämättömän keveyden niin tiedät hiukan enemmän Beethovenista ja miksi se on hyvä sana olla deitti-ilmoituksissa.
Beethoven on hollantia ja tarkoittaa punajuurta. Sovitaan vaikka niin että punajuuri voisi tarkoittaa myös sydäntä, ja yritän sydäntäni jonkun toisen ihmisen sielun maaperään istuttaa.
15 sekuntia
muotoihin ja tunnelmaan,
Kaikki keskittyy muuhun.
mitä minuun sisältyy,
Haluan olla.
Sinulle olin.
Painoit vain stop,
ja kaikelle
joka oli sinulle.Toivottavasti et koskaan tosielämässä halua olla Beethovenin 9. kenellekään...
- Oot sit täälläkin.
Ei sivuja missä ei sun tekstit nouse ylitse muiden. Ja aivan takuulla olet sama mies, kenen kanssa olen peräti muutaman lauseen vaihtanut.
- YlitseMuiden
Oot sit täälläkin. kirjoitti:
Ei sivuja missä ei sun tekstit nouse ylitse muiden. Ja aivan takuulla olet sama mies, kenen kanssa olen peräti muutaman lauseen vaihtanut.
Mikäköhän oli se informaatio jonka halusit minulle välittää? Tiesin kyllä jo että olenpas täälläkin. Aplodit minulle siitä suorituksesta.
Huomenna olen K-marketin kassajonossa, kourassani maitotölkki. Nousen siinäkin ylitse muiden. Ja aivan takuulla olen sama mies joka siinä minun paikalla seisoo, se sama maitotölkki, siinä kädessä, joka sille miehelle kuuluu, joka on se sama mies joka sen käden omistaa, sen käden joka on se sama käsi joka sitä samaa maitotölkkiä pitelee, niillä samoilla sormilla joilla se sama mies tätä näppäimistöä naputtaa, eri tavalla kuin naputtaisin sinua, jos sattumoisin huomaisin sinut esimerkiksi pizzeriassa. Tulisin naputtelemaan otsaasi että sinähän se siinä. Sinä sama joka olit silloin kerran netissä. Siinä samassa netissä jossa minäkin olen. Minä olen se sama, mutta minä olen eri kuin sinä. Haluaisitko sinä sama peräti vaihtaa minun kanssa muutamia lauseita, mutta ei niitä samoja lauseita. Ja sano sinä jotain, niin minä sanon sitten jotain eriä. Onko se pizza hyvää. Tilasitko saman pizzan viimeksi. Siis ei tarkalleen saman pizzan, ei sama yksilö, mutta että samaa ns "rotua". Eli siis samankaltainen. Saanko minäkin vähäsen. Ei sitä samaa palaa jonka juuri laitoit suuhusi.
Se olisi eri hauskaa. Jaaha. Että silleen. Rouva on hyvä vaan. Lähden ottamaan aamulääkkeeni. 3 donitsia. Ovat tosi makean näköisiä. Terveisiä tutuille. Nähdään kun kohdataan.
No pitäisi varmaan masentua jos todella on niin että Suomessa on vain yksi joka erottuu ns "edukseen". Että kaikki muut höpöttäjät voi sekoittaa toisiin höpöttäjiin. Itse en kyllä koskaan ole tunnistanut jotakuta jostain että "TUOHAN on se sama kuin se yks.. pakko olla!!!111" Olisi varmaan mukavaa.
Mutta ehkä se vaan johtuu siitä että ne parit kiinnostavat netti-ihmiset taitaa käyttää enimmäkseen samaa nimimerkkiä. Mulla on melkein aina eri...
No joo, jatkakaa. - Oletko
YlitseMuiden kirjoitti:
Mikäköhän oli se informaatio jonka halusit minulle välittää? Tiesin kyllä jo että olenpas täälläkin. Aplodit minulle siitä suorituksesta.
Huomenna olen K-marketin kassajonossa, kourassani maitotölkki. Nousen siinäkin ylitse muiden. Ja aivan takuulla olen sama mies joka siinä minun paikalla seisoo, se sama maitotölkki, siinä kädessä, joka sille miehelle kuuluu, joka on se sama mies joka sen käden omistaa, sen käden joka on se sama käsi joka sitä samaa maitotölkkiä pitelee, niillä samoilla sormilla joilla se sama mies tätä näppäimistöä naputtaa, eri tavalla kuin naputtaisin sinua, jos sattumoisin huomaisin sinut esimerkiksi pizzeriassa. Tulisin naputtelemaan otsaasi että sinähän se siinä. Sinä sama joka olit silloin kerran netissä. Siinä samassa netissä jossa minäkin olen. Minä olen se sama, mutta minä olen eri kuin sinä. Haluaisitko sinä sama peräti vaihtaa minun kanssa muutamia lauseita, mutta ei niitä samoja lauseita. Ja sano sinä jotain, niin minä sanon sitten jotain eriä. Onko se pizza hyvää. Tilasitko saman pizzan viimeksi. Siis ei tarkalleen saman pizzan, ei sama yksilö, mutta että samaa ns "rotua". Eli siis samankaltainen. Saanko minäkin vähäsen. Ei sitä samaa palaa jonka juuri laitoit suuhusi.
Se olisi eri hauskaa. Jaaha. Että silleen. Rouva on hyvä vaan. Lähden ottamaan aamulääkkeeni. 3 donitsia. Ovat tosi makean näköisiä. Terveisiä tutuille. Nähdään kun kohdataan.
No pitäisi varmaan masentua jos todella on niin että Suomessa on vain yksi joka erottuu ns "edukseen". Että kaikki muut höpöttäjät voi sekoittaa toisiin höpöttäjiin. Itse en kyllä koskaan ole tunnistanut jotakuta jostain että "TUOHAN on se sama kuin se yks.. pakko olla!!!111" Olisi varmaan mukavaa.
Mutta ehkä se vaan johtuu siitä että ne parit kiinnostavat netti-ihmiset taitaa käyttää enimmäkseen samaa nimimerkkiä. Mulla on melkein aina eri...
No joo, jatkakaa.aa ja siihen perään 4 kirjainta. Ja takaisin Pasilaan.
- vai niin
IsojamahtavaNeuvostosydän kirjoitti:
15 sekuntia
muotoihin ja tunnelmaan,
Kaikki keskittyy muuhun.
mitä minuun sisältyy,
Haluan olla.
Sinulle olin.
Painoit vain stop,
ja kaikelle
joka oli sinulle.no en usko tuosta kaikkea mutta melkoinen sävelllys tuo on sinulta. Voit itse säveltää sen yhdeksännen loppuun anyway.
- bbXXXX
Oletko kirjoitti:
aa ja siihen perään 4 kirjainta. Ja takaisin Pasilaan.
Olen susi Aatamin asussa!
Vai tarkoititkohan Aa ja siihen perään 4 ta-vu-a... No ei, en ole aa-kerholainen. - Gildehard
gilda kirjoitti:
Toivottavasti et koskaan tosielämässä halua olla Beethovenin 9. kenellekään...
Haluun olla Nylon! Jollekin!
- ppas
bbXXXX kirjoitti:
Olen susi Aatamin asussa!
Vai tarkoititkohan Aa ja siihen perään 4 ta-vu-a... No ei, en ole aa-kerholainen.aa c kolme muuta kirjainta. Tää on vähän sama kuin:
TU PU MU (ja nappi mikä työnnetään ilmoitustauluun) ja sit suorakaide, mis on pallo sisällä. Niinni mikä se on tai sinä? Ei o aa. - kommentoida
joten en tee niin.
kyynisyydessäni uskoa että kovinkaan moni seurustelevista pariskunnista on ollut koskaan oikeasti 'ihastuneita' toisiinsa vaan ovat alkaneet hengailemaan keskenään kun ovat tottuneet siihen että koko ajan on joku,vai miks pirussa sit juuri kenenkään suhteet ei tunnu kestävän puolta vuotta pidempään nykyaikana.Itekkään en ihastu oikeastaan juuri koskaan,sanoisin et about 3 kertaa elämäni aikana,kahdelle en saanut koskaan tunnustettua fiiliksiäni ja yhdeltä tuli sit loppupeleissä pakit muutaman kuukauden hengailun / sekoilun päätteeksi.Eli löytyyhän meitä ja tervetuloa kasvavaan vanhojen piikojen ja poikien kerhoon,onneks vanhapiika kuullostaa sanana vielä pahemmalta kuin vanhapoika :) On täs se hyvä puoli et saa ryypätä ja rellestää ihan vapaasti joka vkl ja vaikka ei ihan heti uskois meikäläisestä niin seksiäkin irtoaa silloin tällöin.
- Petronella
Ihan samat fiilikset mulla... Olen itsekin miettinyt sitä, olenko liian ronkeli, vaativa tms., mutta pohdiskeltuani asiaa yksin ja yhdessä ystävien kanssa olen tullut siihen tulokseen, etten ole. Kysymys vain on siitä, että tiedän mitä elämältäni haluan, millaisen miehen ja parisuhteen haluan, mutta toistaiseksi sitä vain ei ole vielä löytynyt - etsiskelyistä huolimatta. Ja ehei, kyse ei ole siitä että havittelisin kuuta taivaalta, sellaisia miehiä joita etsin ja joista olisin kiinnostunut on lukuisia - ongelmana vain on tähän saakka ollut se, että suurin osa (=kaikki) ovat varattuja. Eli löytyy kyllä ja paljonkin, mutta kun varattuihin sekaantuminen ei kiinnosta niin siihenpä se sitten jää. Itse muutaman kerran pääni seinään lyöneenä tiedän, että parisuhteessa se ei vaan pitemmän päälle toimi - ainakaan omalla kohdallani - että valitsen miehen periaatteella "no kyllä tää nyt mulle kelpaa, on tää ihan hyvä", ja vakuuttelen sitä itselleni viikosta ja kuukaudesta toiseen. Jos suhteeseen lähden, niin kyllä siinä pitää oikeasti olla jotain, ei riitä pelkästään se, että toinen edustaa miessukupuolta. Onhan tää yksinoleminen ihan perseestä, suoraan sanottuna, mutta sitten kun järkevästi koettaa ajatella, niin onko se keskinkertainen parisuhde "ihan ok"-miehen (tai naisen) kanssa sittenkään pitemmän päälle parempi vaihtoehto. Ja itse ainakin arvostan enempi sellaista miestä (tai naista) joka oikeasti OSAA olla myös yksin jos sopivaa kumppania ei ole tarjolla, eikä ala keskinkertaiseen suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, joka on nyt "vähän sinne päin", vaan tekee voitavansa sen eteen, että löytäisi nimenomaan itselleen mahdollisimman oikeanlaisen ja sopivan kumppanin. Toki parisuhde vaatii joustoa ja kompromissien tekoa puolin ja toisin, ja täydellistä ihmistähän ei ole olemassakaan, muistakaamme se :) Eli aina täytyy tinkiä jostain ja sietää toisen välillä kummallisiakin ominaisuuksia. Idea vain on siinä, että ne huonot puolet eivät saa olla niin isoja asioita, että ne oleellisesti häiritsevät itseä ja haittaavat parisuhdetta, ja sitä kautta estäisivät suhdetta toimimasta. Mutta tietyt "perusvaatimukset" mun mielestä saa olla, koska itsestäni ainakin on huolestuttavaa, jos ihmisellä ei ole kumppanin suhteen MITÄÄN vaatimuksia. Mutta sinkkumasennuksen kourissa kieriskeleville sanoisin (itseni mukaan lukien :), että laadukas yksinolo on varmasti parempi kuin olla jonkun kanssa vaan siksi että ois joku. Siitäkin huolimatta, vaikka niitä haleja ja lämmintä kainaloa aina kaipaakin, mutta saa niitä kyllä muutenkin kun ryhtymällä seurustelemaan ihmisen kanssa, joka ei oikeasti kiinnosta. Enkä jaksa uskoa, että se parisuhdekkaan kovin kaksista on, jos elelee vuodesta toiseen huonossa suhteessa vääränlaisen kumppanin kanssa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161382Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658