Rob Halford

darre

Kuinka te metallistit (ainakin osa) suhtaudutte Robin kaapista tuloon? Onko muusikoiden yskityiselämällä niin suurta merkitystä kellekään, ettei enää pysty ottamaan kys. bändiä vakavasti? Olen huomannut että tätä ollaan kyseenalaistettu useaan kertaan, mutta mielestäni se mikä ei vaikuta musiikkiin mitenkään on ihan yksi hailee minulle. Judas Priest on silti yksi kovimmista heavymetal-pumpuista oli sen jäsenet mitä tahansa. Tärkeintä on mielestäni se että tekee sitä mistä oikeasti pitää, eikä pyri miellyttämään kaikkia. Ja kenenkään seksuaalinen suuntaus nyt tuskin vaikuttaa meihin musiikinkuuntelijoihin.

15

1115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TouchOfEvil

      Rob Halfirdin pisteet vain nousivat mun silmissä, kun kuulin tästä. Kaapistatulo vaatii aika hitosti munaa ihmiseltä, jonka nimi on kova sana heavymetal maailmassa. Todellakaan ei haittaa, vaikka Halford kotioloissa pukeutuisi mekkoon ja tanssisi balettia. Kaikki on sallittua kun omaa niin selkäpiitä riipivän äänen! \,,/

    • on yksi kovimmista laulajista ikinä, minua ei kiinnosta onko hän homo tai ei. Jos et voisi ottaa bändiä jonkun homouden takia vakasti niin et varmaan
      pysty ottamaan mitään vakavasti. Myös Judas Priestin lisäksi Halfordin soololevyt ovat myös kovaa kuultavaa ja suosittelen kyllä kaikille.

    • Eihän se jäsenen seksuaalien suuntautuminen muuta bändin hyvää musiikkia siitä miksikään. Priest on aina huippua ja lunastanut paikkansa metallimaailmassa.

      • unmasked

        priestissä sitten muuta paljon olekaan kuin metal god..kitaristit on vielä hieman keskitasoa paremmat, mutta varsinki dave holland aikanaan oli todella surkea (onneks nyt asiat on paremmin sillä osastolla) ja ian hill bändissä täysi statisti. levyistäkään eivät muut ole hyviä kokonaisuuksia kuin Screaming For Vengenance, Defenders Of The Faith ja Painkiller. muuten levyt ovat vitun epätasasii, loistavia biisejä löytyy, mutta vastapainoksi löytyy kyllä niitä huonojakin. Sounditkin ovat todella surkeat kaikilla muilla paitsi painkillerillä ja angel of retributionilla huonot. Rumpusoundit suorastaan paskat.


      • unmasked kirjoitti:

        priestissä sitten muuta paljon olekaan kuin metal god..kitaristit on vielä hieman keskitasoa paremmat, mutta varsinki dave holland aikanaan oli todella surkea (onneks nyt asiat on paremmin sillä osastolla) ja ian hill bändissä täysi statisti. levyistäkään eivät muut ole hyviä kokonaisuuksia kuin Screaming For Vengenance, Defenders Of The Faith ja Painkiller. muuten levyt ovat vitun epätasasii, loistavia biisejä löytyy, mutta vastapainoksi löytyy kyllä niitä huonojakin. Sounditkin ovat todella surkeat kaikilla muilla paitsi painkillerillä ja angel of retributionilla huonot. Rumpusoundit suorastaan paskat.

        Vähän hyppäsit aiheesta toiseen. Sanoin ettei jäsenen seksuaalinen suuntautuminen muuta hyvää musiikkia miksikään ja kirjotit takaisin eipä ja heti perään ettei siinä muuta olekkaan kuin Metal god. Eli silloin se suuntautuminen ei kai sinuakaan haittaa?

        Ja mitä noihin soundeihin tulee niin jollei edes remasteroidut levyt sinusta kuulosta hyviltä niin johan on peijakas. Tai jos se juuri on ongelma niin osta remasteroimattomat. Ja itse pidän heti Painkillerin jälkeen suuresti parjattua Point of entryä toiseksi parhaana levynä. Ainakin jaetulla sijalla Screaming for vengeancen ja Defenders of the faithin kanssa.

        Ja millä perusteella sanot Tiptonia ja Downingia keskitasoa hieman paremmiksi. Kyllä he ovat aika pirusti kuin hieman parempia ja soittavat todella hyvin yhteen.

        Ja Hollandhan hoiti asiansa hyvin rumpalina vaikka kyllä selvästi häviääkin Travisille siinä hommassa.


      • unmasked
        hell_patrol kirjoitti:

        Vähän hyppäsit aiheesta toiseen. Sanoin ettei jäsenen seksuaalinen suuntautuminen muuta hyvää musiikkia miksikään ja kirjotit takaisin eipä ja heti perään ettei siinä muuta olekkaan kuin Metal god. Eli silloin se suuntautuminen ei kai sinuakaan haittaa?

        Ja mitä noihin soundeihin tulee niin jollei edes remasteroidut levyt sinusta kuulosta hyviltä niin johan on peijakas. Tai jos se juuri on ongelma niin osta remasteroimattomat. Ja itse pidän heti Painkillerin jälkeen suuresti parjattua Point of entryä toiseksi parhaana levynä. Ainakin jaetulla sijalla Screaming for vengeancen ja Defenders of the faithin kanssa.

        Ja millä perusteella sanot Tiptonia ja Downingia keskitasoa hieman paremmiksi. Kyllä he ovat aika pirusti kuin hieman parempia ja soittavat todella hyvin yhteen.

        Ja Hollandhan hoiti asiansa hyvin rumpalina vaikka kyllä selvästi häviääkin Travisille siinä hommassa.

        joo hyppäsin kyllä aiheesta toiseen, pahoitteluni jos koit mielipahaa:D mutta niinkuin jo totesitkin, se on mulle yks ja sama vaikka Rob nussis elukoita kun vaan laulu toimii. Ja mitä tiptoniin ja downingiin tulee, niin kyllähän pojat soittaa hyvin yhteen ei siinä mitään, mutta eivät ne nyt mitää virtuooseja ole..Ja minua Daven rumpalointi ei vaan
        ole ikään sytyttänyt, jään vähän kaipaamaan monipuolisempaa otetta daven soittoon. Mutta yhtä kaikki, Priest on ansainnut paikkansa legendojen joukossa.


      • unmasked kirjoitti:

        joo hyppäsin kyllä aiheesta toiseen, pahoitteluni jos koit mielipahaa:D mutta niinkuin jo totesitkin, se on mulle yks ja sama vaikka Rob nussis elukoita kun vaan laulu toimii. Ja mitä tiptoniin ja downingiin tulee, niin kyllähän pojat soittaa hyvin yhteen ei siinä mitään, mutta eivät ne nyt mitää virtuooseja ole..Ja minua Daven rumpalointi ei vaan
        ole ikään sytyttänyt, jään vähän kaipaamaan monipuolisempaa otetta daven soittoon. Mutta yhtä kaikki, Priest on ansainnut paikkansa legendojen joukossa.

        Enhän minä mielipahaa sentään kokenut. Juu se on jämpti että Priest on ansainnut paikkansa legendojen joukossa.


      • Halford
        unmasked kirjoitti:

        joo hyppäsin kyllä aiheesta toiseen, pahoitteluni jos koit mielipahaa:D mutta niinkuin jo totesitkin, se on mulle yks ja sama vaikka Rob nussis elukoita kun vaan laulu toimii. Ja mitä tiptoniin ja downingiin tulee, niin kyllähän pojat soittaa hyvin yhteen ei siinä mitään, mutta eivät ne nyt mitää virtuooseja ole..Ja minua Daven rumpalointi ei vaan
        ole ikään sytyttänyt, jään vähän kaipaamaan monipuolisempaa otetta daven soittoon. Mutta yhtä kaikki, Priest on ansainnut paikkansa legendojen joukossa.

        Les Binks olisi saanut jäädä bändiin pidemmäksikin aikaa. Mulla on bootleggiä siltä ajalta ja äijä kyllä hoitaa asiansa Hollandia paremmin. Kyllähän Hollandkin tonttinsa hoiti, mutta oli vaan aika tylsä rumpali. Travis on muuten hyvä, mutta se on kyllä vähän turhan innostunut tuplien käytöstä.


      • unmasked
        Halford kirjoitti:

        Les Binks olisi saanut jäädä bändiin pidemmäksikin aikaa. Mulla on bootleggiä siltä ajalta ja äijä kyllä hoitaa asiansa Hollandia paremmin. Kyllähän Hollandkin tonttinsa hoiti, mutta oli vaan aika tylsä rumpali. Travis on muuten hyvä, mutta se on kyllä vähän turhan innostunut tuplien käytöstä.

        rumpali ajaa asiansa vaikka ei soittaisikaan muuta kuin peruskomppia crash-fillillä, mutta se vaa kuulostaa pirun tylsältä. Hollandin tapaupsessa soitto oli tylsää ja rumpusounditkin aivan ihmeellisen surkeat joillain levyillä....ensimmäiset hyvät rumpusoundit oli painkillerillä, varmaankin johtuen siitä että rumpujen takana oli hieman eri tason kannuttaja....


      • Bonzo Bonham from Kerava
        unmasked kirjoitti:

        rumpali ajaa asiansa vaikka ei soittaisikaan muuta kuin peruskomppia crash-fillillä, mutta se vaa kuulostaa pirun tylsältä. Hollandin tapaupsessa soitto oli tylsää ja rumpusounditkin aivan ihmeellisen surkeat joillain levyillä....ensimmäiset hyvät rumpusoundit oli painkillerillä, varmaankin johtuen siitä että rumpujen takana oli hieman eri tason kannuttaja....

        Rummunsoiton opettaja nimenomaan kehoitti kuuntelemaan Dave Hollandia,kun on kuulemma niin tarkka rumpali. Mutta kieltämättä tylsä mielestäni.


      • eppu
        Bonzo Bonham from Kerava kirjoitti:

        Rummunsoiton opettaja nimenomaan kehoitti kuuntelemaan Dave Hollandia,kun on kuulemma niin tarkka rumpali. Mutta kieltämättä tylsä mielestäni.

        vuonna 96 eli intti aikoina ostin kokoelman metal works ja tykästyin. keikalla tuli oltua ja keikan jälkeen ostin sen uuden levyn. 2-3 levyä ja sit on kaikki kasassa. JUUDASTA tulee kuunneltua lähes päivittäim. Homohan se on mut mitäpä siitä. Kai se selittää sen kirkumisen. paljon enemmän mua sillinpäät ym yököttää...


    • Näin Rob Halfordin nimen ja pakkohan se oli tulla kommentoimaan =) Aina päästään asiaan, kun Priestistä puhutaan tai vaan pelkästä Halfordista =) Tässä tapauksessa en edes välitä, vaikka vanha keskutelu.

      Itseäni ei ole koskaan haitannut artistin seksuaalinen suuntautuminen. Olen muutenkin sen verran avarasti ajatteleva ihminen, että hyväksyn empimättä tai ainakin jossain vaiheessa toisen seksuaalisen ja/tai sukupuolisen suuntautumisen. Annan ihmisen olla sellainen kuin on. Rob Halford on hieno artisti. Laulaa hyvin ja on kirjoittanut hyviä lyriikoita, parhaimmillaan mestarillisia.Todella seksikäskin oli nuorena ja valehtelisin jos väittäisin ettei olisi ollu, koska onhan mulla silmät päässä ja tiedän jos jokin mua miellyttää.

      Mitä tulee Priestin musiikkiin, niin heillä on paljon kappaleita, jotka ovat todella hyviä. Mielestäni KK Downing ja Glen Tipton ovat hyviä kitaristeja. Muutama päivä sitten kuuntelin Glenin soololevyä "Baptizm of fire" vuodelta 1997 ja siinä mies osoittaa taitonsa myös laulajana, oikea supermuusikko. Tosin KK:lle olisi pitänyt antaa vähän enemmän sooloja soitettavaksi Priestissä, koska yleensä kaikki parhaimmat tai taidokkaimmat soolot meni Glenille. Tuntuu ettei hän voinut ihan kokonaan näyttää kykyjään. Les Binks oli mielestäni hyvä rumpali, Dave Holland ihan jees ja tämä nykyinen Scott Travis, joka on ollut messissä jostain 1989 tai 1990 on ihan hyvä myös, mutta minusta Les Binks olisi saanut jäädä hakkaamaan rumpuja Priestiin pidemmäksikin aikaa.

    • Odotan nyt, että saan Rob Halfordin muistelmat/omaelämänkerran "Tunnustan" (Confess) luettavaksi. Ja kaikenlaista siellä tuleekin olemaan (olen jo hieman esimakua saanut mitä tuleman pitää, kun olen lukenut Halfordin haastatteluja kirjan tiimoilta).

      • Nyt olen lukenut (ostin viikko sitten).


    • Ehkä monien ihmisten oli siksikin helppo sujtautua hyväksyvästi tai ihan ok/neutraalisti Rob Halfordin kaapista tuloon, koska he olivat (ainakin Priestin fanit ja he joilla näkyi MTV), millainen Rob on persoonana Priestin tai pelkän Halfordin haastattelujen kautta ja ehkä keikoillakin joskus. He näkivät, että hän on rauhallinen tyyppi ja ystävällinen ja maanläheinen ja myös hauska. Ja oikea herrasmies. Eihän sellaisesta tyypistä voi olla pitämättä, oli homoseksuaali, bi tai hetero. Eihän? Ja yhä tuo herra jatkaa samalla linjalla eli on haastatteluissa todella mukavanoloinen ja ystävällinen ja huumorikin kukkii. Eikä diivaile. Tästä miehestä olis voinnu tulla jonkun tv-ohjelman juontaja tai talkshown vetäjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1595
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1429
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1337
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1325
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      34
      1266
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1208
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe