RUNNING WILD

Running Wild!

Yksi kovimpia heavy metal bändejä ikinä.
Tehnyt 13 loistavaa levyä josta en ole itse huonoa löytänyt mainittakoon omina suosikkeina Gates To Purgatory, Branded And Exiled, Death Or Glory ja Black Hand Inn. Rolf Kasparekin lauluääni on todella omaperäinen eikä ole helposti matkittavissa joten Running Wildiä kopiovaa bändiä on näin ollen melkoisen vaikea kasata. Chains And Leather! Harmi kun tätä Saksanmaan megabändiä ei ole Suomessa näkynyt ja toivoisin että Tuskan 2006 bändilistalla tai Sauna Open Airissa tämä mahtava ja ponteva heavy metal nimi olisi bongattavissa.

48

3467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaapelikolo

      Ei san mitn.

      • Nytkö ruvetaan haukkumaan Running Wildiä undergroundiksi? Tämä kyllä todistaa foorumilaisten tietotasoa, perkele bändi on yksi LEGENDAARISIMMISTA heavy metal bändeistä ja täällä ei edes sitä tiedetä, goodbye and good night!


      • hahahahaha
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        Nytkö ruvetaan haukkumaan Running Wildiä undergroundiksi? Tämä kyllä todistaa foorumilaisten tietotasoa, perkele bändi on yksi LEGENDAARISIMMISTA heavy metal bändeistä ja täällä ei edes sitä tiedetä, goodbye and good night!

        Eihän hän edes sanonut running wildiä undergroundiksi. Etkö osaa lukea vai oletko yksinkertaisesti tyhmä?


      • Kaapelikolo
        hahahahaha kirjoitti:

        Eihän hän edes sanonut running wildiä undergroundiksi. Etkö osaa lukea vai oletko yksinkertaisesti tyhmä?

        En jymmärrä tota underground-puritaania laisinkaan. Luuleex se olevansa joku tr00 tai jottain?


      • hahahahaha kirjoitti:

        Eihän hän edes sanonut running wildiä undergroundiksi. Etkö osaa lukea vai oletko yksinkertaisesti tyhmä?

        huumoria? Kirjoitin vitsillä tuon kun täällä on tapana heti haukkua bändit undergroundpaskaksi kun joku ei niitä tunne.


      • hahahahaha
        Kaapelikolo kirjoitti:

        En jymmärrä tota underground-puritaania laisinkaan. Luuleex se olevansa joku tr00 tai jottain?

        Hän on yli-ihminen, joka on aina oikeassa!

        Ei muutakuin Tr00-Extremeunderground-Necrobutcher-Sadistik-mutilator-sodomizer-kellaridemot soimaan ja viinaa päähän!


      • hahahahaha
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        huumoria? Kirjoitin vitsillä tuon kun täällä on tapana heti haukkua bändit undergroundpaskaksi kun joku ei niitä tunne.

        Säälittävä hätävalhe. Et vain keksi muuta väitettä.


      • hahahahaha kirjoitti:

        Säälittävä hätävalhe. Et vain keksi muuta väitettä.

        Luuletko että minun pitää tämän tason foorumilla keksiä hätävalheita tai yleensä muutenkaan koko elämässä.Ja tämäkö on mielestäsi keskustelua Running Wildiä...tulipa TAAS jälleen kerran todistettua tämän foorumin käyttäjien olevan kykenemättömiä minkään näköiseen keskusteluun joka liittyy aiheeseen.


      • Kurt
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        Luuletko että minun pitää tämän tason foorumilla keksiä hätävalheita tai yleensä muutenkaan koko elämässä.Ja tämäkö on mielestäsi keskustelua Running Wildiä...tulipa TAAS jälleen kerran todistettua tämän foorumin käyttäjien olevan kykenemättömiä minkään näköiseen keskusteluun joka liittyy aiheeseen.

        mihinkään keskusteluun, niin me muut voimme keskustella täällä asiallisesti.


      • Kurt kirjoitti:

        mihinkään keskusteluun, niin me muut voimme keskustella täällä asiallisesti.

        olet täällä nähnyt?


      • hahahahaha
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        Luuletko että minun pitää tämän tason foorumilla keksiä hätävalheita tai yleensä muutenkaan koko elämässä.Ja tämäkö on mielestäsi keskustelua Running Wildiä...tulipa TAAS jälleen kerran todistettua tämän foorumin käyttäjien olevan kykenemättömiä minkään näköiseen keskusteluun joka liittyy aiheeseen.

        Itseppähän aloitit tuon vääristelevän keskustelun että kaapelikolo luuli Running wildiä undergroundiksi. Tätäkään offtopiccia ei olisi syntynyt jos et olisi tullut vinkumaan tuollaista.


      • hahahahaha kirjoitti:

        Itseppähän aloitit tuon vääristelevän keskustelun että kaapelikolo luuli Running wildiä undergroundiksi. Tätäkään offtopiccia ei olisi syntynyt jos et olisi tullut vinkumaan tuollaista.

        ei olisi syntynyt jos sinä et olisi sitä jatkanut.
        Ja edelleen tuo oli vitsi joka kuvastaa tämän foorumin käyttäjiä.


      • Kurt
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        olet täällä nähnyt?

        Pysy poissa.


      • hahahahaha
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        ei olisi syntynyt jos sinä et olisi sitä jatkanut.
        Ja edelleen tuo oli vitsi joka kuvastaa tämän foorumin käyttäjiä.

        Kommentoin sitä koska se oli niin virheellistä tekstiä sinulta. Et vain myönnä että se oli virhe sinulta, ja nyt yrität paikata sitä sillä että se muka oli vitsi.


      • hahahahaha kirjoitti:

        Kommentoin sitä koska se oli niin virheellistä tekstiä sinulta. Et vain myönnä että se oli virhe sinulta, ja nyt yrität paikata sitä sillä että se muka oli vitsi.

        puhuisi...mielestäni jos heitän vitsin joka halventaa teitä niin mielestäni minun ei tarvitse sitä tai itseäni puolustella millään tavalla. Aah, olen ylijumala, olen ja tulen aina olemaan teidän yläpuolellanne, te ette tiedä mistään mitään ettekä tule tietämäänkään.


      • hahahahaha
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        puhuisi...mielestäni jos heitän vitsin joka halventaa teitä niin mielestäni minun ei tarvitse sitä tai itseäni puolustella millään tavalla. Aah, olen ylijumala, olen ja tulen aina olemaan teidän yläpuolellanne, te ette tiedä mistään mitään ettekä tule tietämäänkään.

        Samat sanat. Kun kerran olet niin hyvä keskustelija, ei sinun luulisi noita "vitsejäsi" tekevän, katso nyt mitä sait aikaan, pelle.


      • hahahahaha kirjoitti:

        Samat sanat. Kun kerran olet niin hyvä keskustelija, ei sinun luulisi noita "vitsejäsi" tekevän, katso nyt mitä sait aikaan, pelle.

        aikaan? haha...kuka sinua on pyytänyt tätä Running Wild keskustelua sotkemaan kun tuskin olet kiinnostunut koko bändistä..jos kaikki minun aloittamani viestiketjut on perseestä niin ei ne taidakaan olla kun näyttää noin idioottiakin kiehtovan. Get a life...


      • Kurt kirjoitti:

        Pysy poissa.

        Ai kun sinä käsket...imeppä isukkias.


      • hahahahaha
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        aikaan? haha...kuka sinua on pyytänyt tätä Running Wild keskustelua sotkemaan kun tuskin olet kiinnostunut koko bändistä..jos kaikki minun aloittamani viestiketjut on perseestä niin ei ne taidakaan olla kun näyttää noin idioottiakin kiehtovan. Get a life...

        Vietisi ovat muuten hyvää provoilemista, paitsi en ole sanonut viestiketjujasi paskoiksi, sanoin vain kuinka naurettava keskustelija olet.
        Päätin vain puuttua yksityiskohtaan joka kävi silmääni, mutta ei piti siitäkin sinun tehdä tällainen offiketju, koska et kestä totuutta itsestäsi.


      • hahahahaha kirjoitti:

        Vietisi ovat muuten hyvää provoilemista, paitsi en ole sanonut viestiketjujasi paskoiksi, sanoin vain kuinka naurettava keskustelija olet.
        Päätin vain puuttua yksityiskohtaan joka kävi silmääni, mutta ei piti siitäkin sinun tehdä tällainen offiketju, koska et kestä totuutta itsestäsi.

        VAi naurettava keskustelija, entäs muutamat 100 täällä joiden kommentit ovat tasoa "Plaa" "Iha paska" "ei tää o hyvä" "tää on liian tr00" "heavy on paskaa" ..


      • hahahahaha kirjoitti:

        Vietisi ovat muuten hyvää provoilemista, paitsi en ole sanonut viestiketjujasi paskoiksi, sanoin vain kuinka naurettava keskustelija olet.
        Päätin vain puuttua yksityiskohtaan joka kävi silmääni, mutta ei piti siitäkin sinun tehdä tällainen offiketju, koska et kestä totuutta itsestäsi.

        tässä olette provosoituneet.


      • hahahahaha
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        VAi naurettava keskustelija, entäs muutamat 100 täällä joiden kommentit ovat tasoa "Plaa" "Iha paska" "ei tää o hyvä" "tää on liian tr00" "heavy on paskaa" ..

        Olet oikeastaan yhtä naurettava keskustelija kuin he, ainoa ero on, että sinun viestit eivät ole tarkoituksella väsätty tyhmiksi, koska nuo muut ovat tahallaan tulleet tänne trollaamaan.

        Sinä ja viestisi yksinkertaisesti olette niin naurettavia ilman mitään tahallisia trollailuyrityksiä.


      • hahahahaha kirjoitti:

        Olet oikeastaan yhtä naurettava keskustelija kuin he, ainoa ero on, että sinun viestit eivät ole tarkoituksella väsätty tyhmiksi, koska nuo muut ovat tahallaan tulleet tänne trollaamaan.

        Sinä ja viestisi yksinkertaisesti olette niin naurettavia ilman mitään tahallisia trollailuyrityksiä.

        viestisi kertoo paljon sitten tämän foorumin tasosta jos täällä käy pelkkiä pelleilijöitä provoomassa paskaa. turha tätä on kutsua metallifoorumiksi.


      • hahahahaha
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        viestisi kertoo paljon sitten tämän foorumin tasosta jos täällä käy pelkkiä pelleilijöitä provoomassa paskaa. turha tätä on kutsua metallifoorumiksi.

        Kun et kestä totuutta. Sinä olet pelkkä naurettava puritaanipelle.


      • Kurt
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        Ai kun sinä käsket...imeppä isukkias.

        Olen yläpuolellasi, joten kyllä. Olen ylijumala kuten sinäkin!

        Taidat olla joku rutsari, kun aina vedät ihmisten vanhemmat näihin keskusteluihin. Merkillistä...


      • hahahahaha kirjoitti:

        Kun et kestä totuutta. Sinä olet pelkkä naurettava puritaanipelle.

        puritaani kuin metallista tietämätöm teeskentelijä, kiitos.


      • Kurt
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        VAi naurettava keskustelija, entäs muutamat 100 täällä joiden kommentit ovat tasoa "Plaa" "Iha paska" "ei tää o hyvä" "tää on liian tr00" "heavy on paskaa" ..

        siellä laajakaistan toisessa päässä. Ton kuvasi perusteella toivon ettet aukaise naamaasi kapakissa kenellekään, koska olet kiemuralla pöydänjalassa alta minuutin. Ja uskon monen tytönkin pystyvän tekemään sen sinulle. Buaaaahhhhhh!!!


      • hahahahaha
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        viestisi kertoo paljon sitten tämän foorumin tasosta jos täällä käy pelkkiä pelleilijöitä provoomassa paskaa. turha tätä on kutsua metallifoorumiksi.

        "Mieluummin puritaani kuin metallista tietämätöm teeskentelijä, kiitos."

        Naurettavaa... todistaa jälleen kuinka kaikki ovat teeskentelijöitä/vastaavaa, jos on erimieltä kuin sinä. Olet uskomaton idiootti.


      • Kurt kirjoitti:

        siellä laajakaistan toisessa päässä. Ton kuvasi perusteella toivon ettet aukaise naamaasi kapakissa kenellekään, koska olet kiemuralla pöydänjalassa alta minuutin. Ja uskon monen tytönkin pystyvän tekemään sen sinulle. Buaaaahhhhhh!!!

        päätä tulee baarissakin idiooteille auottua mutta eipä sitä ole tullut missään lattialla pyörittyä muuta kuin alkoholin voimasta. Ja saanko kysyä miten tämä baari liittyy musiikillisiin keskusteluihin?Ja kova jätkä siinä huutelee edes ilman kuvaansa tai mitään tietoja että kenen kanssa tässä keskustelee mutta tuskin kenenkään pikkuveljeäni ihmeellisemmän kanssa. Sellasta se on...


      • Kurt
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        päätä tulee baarissakin idiooteille auottua mutta eipä sitä ole tullut missään lattialla pyörittyä muuta kuin alkoholin voimasta. Ja saanko kysyä miten tämä baari liittyy musiikillisiin keskusteluihin?Ja kova jätkä siinä huutelee edes ilman kuvaansa tai mitään tietoja että kenen kanssa tässä keskustelee mutta tuskin kenenkään pikkuveljeäni ihmeellisemmän kanssa. Sellasta se on...

        Sinun ei tarvitse tietää kenen kanssa keskustelet! Treffipalstat ovat tuolla toisessa loorassa. Eikä minulla ole tarvetta esitellä naamaani julkisesti, kun en saa siitä mitään hyvän olon tunnetta... Älä nyt pikkuveljeäsi ruoski! Taas yksi perheenjäsen mukaan näihin juttuihin. EI EI EI


    • sworn666

      Todellakin yksi parhaimmista heavy metal orkestereista. Nuo Gates To Purgatory ja Branded And Exiled ovat mielestäni klassikkokamaa.

      We are prisoners of our time, but we are still alive!

      • ostanut Black Hand Inn levyn, sekin toimii kuin perkele, kovia biisejä siltä levyltä esim. Freewind Rider, Dragonmen, Fight The Fire Of Hate?!


      • Täystuho
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        ostanut Black Hand Inn levyn, sekin toimii kuin perkele, kovia biisejä siltä levyltä esim. Freewind Rider, Dragonmen, Fight The Fire Of Hate?!

        Voin lämpimästi suositella myös levyjä Pile of Skulls, Blazon Stone ja Masquerade. Port Royalista taas en osaa sanoa mitään kovin positiivista.


      • sworn666
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        ostanut Black Hand Inn levyn, sekin toimii kuin perkele, kovia biisejä siltä levyltä esim. Freewind Rider, Dragonmen, Fight The Fire Of Hate?!

        Ei mulla oo ku nuo kaksi ekaa levyä. Pitänee hommata joskus.


      • musiikkia

        Monet ko. bändin levyt toistavat itseään ja ovat soundeiltaankin varsin keskikertaisia, mutta esimerkiksi "Victory" on ihan hyvä levy.


    • Warhead

      käynyt Suomessa, Giants of rockissa. En muista vuosilukua enää, mut paikalla olin.

      • että bändiä ei ole vuosiin näkynyt. Olisi kyllä helvetin hieno nähdä bändi livenä. Mieluiten silti omalla kiertueella kuin festarilla että pääsee lavashow kunniaan. Tänä vuonna olisivat olleet ainakin Saksassa.


      • Warhead
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        että bändiä ei ole vuosiin näkynyt. Olisi kyllä helvetin hieno nähdä bändi livenä. Mieluiten silti omalla kiertueella kuin festarilla että pääsee lavashow kunniaan. Tänä vuonna olisivat olleet ainakin Saksassa.

        olin vähän hakoteillä. Wackenissa tullu höyryttyä nyt 2 kertaa peräkkäin, mut ei oo Running wildia näkynyt, en kyl oikeen odottanutkaan ku ne oli siellä 2003.


      • Warhead kirjoitti:

        olin vähän hakoteillä. Wackenissa tullu höyryttyä nyt 2 kertaa peräkkäin, mut ei oo Running wildia näkynyt, en kyl oikeen odottanutkaan ku ne oli siellä 2003.

        Joku kova settilista olisi omasta mielestä tälläinen:

        1. The Curse
        2. Freewind Rider
        3. Soldiers Of Hell
        4. Black Wings Of Death
        5. InTo The Fire
        6. Gods Of Iron
        7. Marching To Die
        8. Dragonmen
        9. Pile Of Skulls
        10. Diamonds Of The Black Chest
        11. Bad To The Bone
        12. Anfel Of Mercy
        13. Fight The Fire Of Hate

        Jos ajattelee noin festarikeikaksi.


    • Darkane

      Onhan se kova bändi. Mä en kyllä niin paljoa tykännyt noista parista ekasta levystä. Under Jolly Rogerista lähtien suurin osa on ollut mahtavia levyjä. Mun top kolme näyttää tältä. Pari uusinta on kyllä olleet aikas tylsiä.

      1. Death or Glory
      2. Blazon Stone
      3. Black Hand Inn

      • tähän, pari uusinta ovat hieman "tylsempiä" mutta kovaa kamaa silti, uudellakin levyllä jäi tuo perinteinen hittiputki aika suohon mutta kyllähän tuo Running Wild toimii aina.


    • johanny

      Silkkaa rautaa alusta loppuun! ja ne kitarasoolot...

    • sdgsdg

      Rogues en Vogue on ainakin täyttä paskaa, eikä edellinenkään ole paljoa parempi.

      • On ihan mainio levy. Ei sitä paskaksi voi sanoa. Itse pidän siitä enemmän kuin jo klassikoksi muodostuneesta Under the jolly rogerista.


      • musiikkia..

        Monet ko. bändin levyistä toistavat itseään, eli ovat melko keskinkertaisia, mutta toiseksi uusin levy "VICTORY" on mielestäni ihan hyvä.


    • Rokkenrolffi

      Näin livenä Hämeenlinnan Ahvenistolla joskus 1990-luvun alkuvuosina, hyvää settiä oli..Kuuntelen vieläkin vanhoja lättyjä.

    • Anonyymi

      tr00

    • Anonyymi

      En ole jaksanut ikinä tarkistaa tätä bändiä. Pitäisi varmaan, on kyllä mauttoman oloinen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe