Hei!
Olen vähän päälle 20v tyttö, joka kaipaa ystäviä. Entisillä ystävillä on perheitä tai sitten ovat muuttaneet muualle, joten olen ollut aika yksinäinen pitemmän aikaa... Mulla on koira, jonka kanssa lenkkeillään, käydään koirakoulussa ja joskus toivottavasti päästään näyttelyihin...ei vaan malta pysyä paikoillaan hetkeäkään. Mä tykkään elokuvista, musiikista, eläimistä, shoppailusta ja matkustelusta. Baareissa en juuri käy, koska ei ole ketään jonka kanssa käydä...
Sinulta toivoisin, että olisti suurin piirtein samanikäinen, et mikään eläinallergikko, mukava ja huumorintajuinen ihminen.
Etsin nimenomaan samaa sukupuolta olevia ihmisiä, miehiä on ihan tarpeeksi mun elämässä, se todellinen naispuoleinen ystävä puuttuu...
013-alue, huhuu...?
ystävää etsimässä
1
437
Vastaukset
Täällä olisi kanssa tyttönen vailla ystävää..:)
Itselläni on kanssa koiruus,niin olisi mukava saada lenkille rupattelu kaveri ja koiralle leikkikaveri..:)Myös shoppailemaan,kahvikupin ääreen rupettalemaan,viihteelle ja ym ois mukava saada kaveri..
Ootteko mistä päin 013-aluetta? Me täältä Joensuusta..:)
Laitahan mailia [email protected] jos haluat tutustua!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011021
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57969Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61820Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142774- 65685
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel101542- 78541
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89538- 39518
- 40516