Menkää osoitteeseen http://www.shoutcast.com/, kirjoittakaa hakusanaksi country ja valitkaa ensimmäinen TUNE IN -linkki.
Sen pitäisi olla Country Total-niminen asema. Hyvää kantria eetterissä
t: hoodoo
kuunteluvinkki netistä!
6
943
Vastaukset
- micky
...on 3cdigital.com, siellä soitetaan kaikenlaista countrya, ja viikonloppuisin sieltä tulee Country Countdown USA ohjelm, jossa on aina joku laulaja vieraana. :)
- hoodoo
En oikein taida osata surffata siellä, mulla kyllä on Windows Media Player, klikkailin sitä Listen-linkkiä, mutta siellä tuli vastaan, että lataa WMP tästä...
Mitenkä niitä biisejä pääsee kuuntelemaan? Mieluiten kuuntelisin WinAmpilla.
Country rules, an' bluegrass, too!
Ps. Country-diggarit, kuunnelkaa myös bluegrassia! Käykää ihmeessä osoitteessa http://bluegrasscountry.org/ !!
Anteeksi että mainostan näin, mutta oikeasti haluan tuottaa Teille, arvoisan country-diggarit, tuottaa iloa musiikista!
Iloisin country-terveisin
hoodoo
- Rednecks pohjanmaalta
TODELLA HYVÄÄ MUSIIKKIA !!!
Huippuhyvä country soinut yhteenmenoon jo yli 24h ja aina vaan jatketaan !
Kannattaa ehdottomasti kuunnella !- hoodoo
Kiva, että olette tykänneet! Iloa musiikista elämäänne jatkossakin!
- McMan
Itse kuuntelen www.country.com sivustoilta eri radioita. Sieltä löytyy lisäksi kuunneltavaksi uusia levyjä sekä musavideoita. Toinen on "vanhan kotikaupunkini" Philadelphian www.wxtu.com radio, sinne tosin pitää rekisteröityä käyttäjäksi.
- ilmainen
nettiradiosysteemi kuin screamer-radio.com kannattaa näpytellä. Siellä ilmaisia radiokanavia n. 800 kpl ja aika monet ovat c&w soittavia eri maista. Jenkeistä ja muualta maailmasta. Yllättävin c&w -asema taisi olla jostain Koreasta :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019