2 vuotta ilman seksiä

Obfirah

Ja nyt sai riittää! Hakusessa on: mieluiten suht samassa tilanteessa oleva, ei kovin sosiaalista elämää viettävä 20-30v mieshenkilö, joka ei ole valmis vakavaan suhteeseen, mutta haluaa kuitenkin jonkun vakkarikumppanin kutiteltavakseen silloin tällöin;) ja käymään ulkona, leffassa sun muuta ajan tappamista.

Elämä on koulinut sen verran etten jaksa mitään pelleilyjä kauaa katsella, joten sinä todella YKSINÄINEN mies turun seudulta, laita mailiosoitteesi, ehkä löydämme toisistamme helpotusta arkeen?

12

2754

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paatos

oot ollu jo kaks vuotta ilman vai? se haisee jo varmasti kuolleelle.

• wanha32

Onneksi en ole Turusta vaan Tampereelta kuitti . Olen todella epäsosiaalista elämää viettävä mieshenkilö, sillä en viihdy baareissa. Tilapäissuhteille näytän kinnasta, koska "vakavampi suhde" kiinnostaa enemmän. Tilapäistä helpotusta varten on oma käsi. Kissan hankkiminen helpottaa kummasti rapsutustarvetta, kunhan pitää siitä huolta seuraavat 20 vuotta. Elämä on koulinut sen verran, etten jaksa alkaa pelleilemään kertapanoilla. T: yksinäinen, mutta en sentään noin epätoivoinen...

• Obfirah

27 v nainen kerran elämässään miestä saanut ja jo lähes huoran maineessa, kun valittaa 2 vuoden puutettaan!
        Anteeks vaan mutta ei nyt satu vakituisetkaan kiinnostamaan kun elämä on siihen malliin mennyt ettei edes ystäviä ole jäljellä.
        Seksi ei ole se pääasia, olisi edes joku jonka kanssa voisi rehvastella työpaikalla käyneensä leffassa! EDES! Okei, olen epätoivoinen, kamalako häpeä on myöntää se????
        Omasta mielestäni minun tilanteessani on jo syytäkin olla epätoivoinen!

• Obfirah
        Obfirah kirjoitti:

27 v nainen kerran elämässään miestä saanut ja jo lähes huoran maineessa, kun valittaa 2 vuoden puutettaan!
        Anteeks vaan mutta ei nyt satu vakituisetkaan kiinnostamaan kun elämä on siihen malliin mennyt ettei edes ystäviä ole jäljellä.
        Seksi ei ole se pääasia, olisi edes joku jonka kanssa voisi rehvastella työpaikalla käyneensä leffassa! EDES! Okei, olen epätoivoinen, kamalako häpeä on myöntää se????
        Omasta mielestäni minun tilanteessani on jo syytäkin olla epätoivoinen!

Kyllä se "vakavampi suhde" kiinostaisi minuakin enempi, sen takia olenkin näin kokematon.
        Mutta se vakava oleminen vaan tuntuu niin helvetin kohtuuttomalta nykyään, että alistun kohtalooni ja tyydyn siihe että edes joskus näkisin mies-olennon asunnossani suoruuteni aikana, kohtuutonta??

• Obfirah
        Obfirah kirjoitti:

Kyllä se "vakavampi suhde" kiinostaisi minuakin enempi, sen takia olenkin näin kokematon.
        Mutta se vakava oleminen vaan tuntuu niin helvetin kohtuuttomalta nykyään, että alistun kohtalooni ja tyydyn siihe että edes joskus näkisin mies-olennon asunnossani suoruuteni aikana, kohtuutonta??

Se oli siis "nuoruuteni aikana."
        Anteeksi alkoholin hämmentämä tilani.

• Obrirah
        Obfirah kirjoitti:

Se oli siis "nuoruuteni aikana."
        Anteeksi alkoholin hämmentämä tilani.

Ettei kukaan nyt ala heittää läppää alkoholinkäytöstäni, niin sanonpa tässä vaan, että kyllä sitä itse kukin aina silloin tällöin kuppia tarvitsee. Ei ole helppoe tämä yksinäisen elo.

• Obrirah
        Obrirah kirjoitti:

Ettei kukaan nyt ala heittää läppää alkoholinkäytöstäni, niin sanonpa tässä vaan, että kyllä sitä itse kukin aina silloin tällöin kuppia tarvitsee. Ei ole helppoe tämä yksinäisen elo.

Ja en minä nyt sentään ihan yksikseni täällä juo. Oli tuossa kaveri alkuillasta käymässä, ja oli meillä ihan mukavaa. Sitä jotain vähän erityisempää ihmistä vaan elämääni kaipailisin.

• Obrirah
        Obrirah kirjoitti:

Ja en minä nyt sentään ihan yksikseni täällä juo. Oli tuossa kaveri alkuillasta käymässä, ja oli meillä ihan mukavaa. Sitä jotain vähän erityisempää ihmistä vaan elämääni kaipailisin.

Ottakaa vaan rohkeasti yhteyttä, jos kiinnostus heräsi! Kaipaan juuri sinua!

• Obfirah
        Obrirah kirjoitti:

Ottakaa vaan rohkeasti yhteyttä, jos kiinnostus heräsi! Kaipaan juuri sinua!

Omalta osaltani olen lopettanut keskustelun tähän, kun näköjään minun nimelläni munattomat ihmiset täällä kirjoittelevat!
        ANTEEKSI että myönsin heikkouteni ja tarvitsevani toisenkin kerran elämässäni inhimillistä kosketusta! Ja jopa käyttäväni alkoholiakin näin viikonloppuisin, kamalaaaaaaaaaaaaaaa!
        Nunnaksi ryhdyn, oletteko sitten tyytyväisiä?

• Harri*
        Obfirah kirjoitti:

Omalta osaltani olen lopettanut keskustelun tähän, kun näköjään minun nimelläni munattomat ihmiset täällä kirjoittelevat!
        ANTEEKSI että myönsin heikkouteni ja tarvitsevani toisenkin kerran elämässäni inhimillistä kosketusta! Ja jopa käyttäväni alkoholiakin näin viikonloppuisin, kamalaaaaaaaaaaaaaaa!
        Nunnaksi ryhdyn, oletteko sitten tyytyväisiä?

No jos ystävää kaipaat, niin mailaa ihmeessä tällaiselle kolmekymppiselle miehelle.

[email protected]

• paatos
        Obrirah kirjoitti:

vaikka joisit yksiksesi? mitä sillä on väliä?

• Coaxal

Tässä on yksi yksinäinen turkulainen mies 25v. Eihän sitä nyt ikinä tiedä mitä tapahtuu, leffateatteriin vai seksiä vai seksiä leffateatterissa. No eihän tässä nyt oikeasti mitään tapahdu, mutta ihan sama laita meiliä kuitenkin, niin tuntuu ehkä vähemmän yksinäiseltä :)

[email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      72
      4792
    2. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      58
      2565
    3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      62
      2160
    4. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      74
      1360
    5. Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."

Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja
      Tanssii tähtien kanssa
      22
      1190
    6. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      77
      1183
    7. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      39
      1125
    8. Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.

Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä
      Hindulaisuus
      417
      1024
    9. Olisin vain n.ssinut sua kerran

Mutta ei kelvannut.
      Ikävä
      76
      966
    10. Millaisen sormuksen nainen haluat

Kun mennään naimisiin? 💍
      Ikävä
      64