Ja nyt sai riittää! Hakusessa on: mieluiten suht samassa tilanteessa oleva, ei kovin sosiaalista elämää viettävä 20-30v mieshenkilö, joka ei ole valmis vakavaan suhteeseen, mutta haluaa kuitenkin jonkun vakkarikumppanin kutiteltavakseen silloin tällöin;) ja käymään ulkona, leffassa sun muuta ajan tappamista.
Elämä on koulinut sen verran etten jaksa mitään pelleilyjä kauaa katsella, joten sinä todella YKSINÄINEN mies turun seudulta, laita mailiosoitteesi, ehkä löydämme toisistamme helpotusta arkeen?
2 vuotta ilman seksiä
12
2747
Vastaukset
- paatos
oot ollu jo kaks vuotta ilman vai? se haisee jo varmasti kuolleelle.
- wanha32
Onneksi en ole Turusta vaan Tampereelta kuitti . Olen todella epäsosiaalista elämää viettävä mieshenkilö, sillä en viihdy baareissa. Tilapäissuhteille näytän kinnasta, koska "vakavampi suhde" kiinnostaa enemmän. Tilapäistä helpotusta varten on oma käsi. Kissan hankkiminen helpottaa kummasti rapsutustarvetta, kunhan pitää siitä huolta seuraavat 20 vuotta. Elämä on koulinut sen verran, etten jaksa alkaa pelleilemään kertapanoilla. T: yksinäinen, mutta en sentään noin epätoivoinen...
- Obfirah
27 v nainen kerran elämässään miestä saanut ja jo lähes huoran maineessa, kun valittaa 2 vuoden puutettaan!
Anteeks vaan mutta ei nyt satu vakituisetkaan kiinnostamaan kun elämä on siihen malliin mennyt ettei edes ystäviä ole jäljellä.
Seksi ei ole se pääasia, olisi edes joku jonka kanssa voisi rehvastella työpaikalla käyneensä leffassa! EDES! Okei, olen epätoivoinen, kamalako häpeä on myöntää se????
Omasta mielestäni minun tilanteessani on jo syytäkin olla epätoivoinen! - Obfirah
Obfirah kirjoitti:
27 v nainen kerran elämässään miestä saanut ja jo lähes huoran maineessa, kun valittaa 2 vuoden puutettaan!
Anteeks vaan mutta ei nyt satu vakituisetkaan kiinnostamaan kun elämä on siihen malliin mennyt ettei edes ystäviä ole jäljellä.
Seksi ei ole se pääasia, olisi edes joku jonka kanssa voisi rehvastella työpaikalla käyneensä leffassa! EDES! Okei, olen epätoivoinen, kamalako häpeä on myöntää se????
Omasta mielestäni minun tilanteessani on jo syytäkin olla epätoivoinen!Kyllä se "vakavampi suhde" kiinostaisi minuakin enempi, sen takia olenkin näin kokematon.
Mutta se vakava oleminen vaan tuntuu niin helvetin kohtuuttomalta nykyään, että alistun kohtalooni ja tyydyn siihe että edes joskus näkisin mies-olennon asunnossani suoruuteni aikana, kohtuutonta?? - Obfirah
Obfirah kirjoitti:
Kyllä se "vakavampi suhde" kiinostaisi minuakin enempi, sen takia olenkin näin kokematon.
Mutta se vakava oleminen vaan tuntuu niin helvetin kohtuuttomalta nykyään, että alistun kohtalooni ja tyydyn siihe että edes joskus näkisin mies-olennon asunnossani suoruuteni aikana, kohtuutonta??Se oli siis "nuoruuteni aikana."
Anteeksi alkoholin hämmentämä tilani. - Obrirah
Obfirah kirjoitti:
Se oli siis "nuoruuteni aikana."
Anteeksi alkoholin hämmentämä tilani.Ettei kukaan nyt ala heittää läppää alkoholinkäytöstäni, niin sanonpa tässä vaan, että kyllä sitä itse kukin aina silloin tällöin kuppia tarvitsee. Ei ole helppoe tämä yksinäisen elo.
- Obrirah
Obrirah kirjoitti:
Ettei kukaan nyt ala heittää läppää alkoholinkäytöstäni, niin sanonpa tässä vaan, että kyllä sitä itse kukin aina silloin tällöin kuppia tarvitsee. Ei ole helppoe tämä yksinäisen elo.
Ja en minä nyt sentään ihan yksikseni täällä juo. Oli tuossa kaveri alkuillasta käymässä, ja oli meillä ihan mukavaa. Sitä jotain vähän erityisempää ihmistä vaan elämääni kaipailisin.
- Obrirah
Obrirah kirjoitti:
Ja en minä nyt sentään ihan yksikseni täällä juo. Oli tuossa kaveri alkuillasta käymässä, ja oli meillä ihan mukavaa. Sitä jotain vähän erityisempää ihmistä vaan elämääni kaipailisin.
Ottakaa vaan rohkeasti yhteyttä, jos kiinnostus heräsi! Kaipaan juuri sinua!
- Obfirah
Obrirah kirjoitti:
Ottakaa vaan rohkeasti yhteyttä, jos kiinnostus heräsi! Kaipaan juuri sinua!
Omalta osaltani olen lopettanut keskustelun tähän, kun näköjään minun nimelläni munattomat ihmiset täällä kirjoittelevat!
ANTEEKSI että myönsin heikkouteni ja tarvitsevani toisenkin kerran elämässäni inhimillistä kosketusta! Ja jopa käyttäväni alkoholiakin näin viikonloppuisin, kamalaaaaaaaaaaaaaaa!
Nunnaksi ryhdyn, oletteko sitten tyytyväisiä? - Harri*
Obfirah kirjoitti:
Omalta osaltani olen lopettanut keskustelun tähän, kun näköjään minun nimelläni munattomat ihmiset täällä kirjoittelevat!
ANTEEKSI että myönsin heikkouteni ja tarvitsevani toisenkin kerran elämässäni inhimillistä kosketusta! Ja jopa käyttäväni alkoholiakin näin viikonloppuisin, kamalaaaaaaaaaaaaaaa!
Nunnaksi ryhdyn, oletteko sitten tyytyväisiä?No jos ystävää kaipaat, niin mailaa ihmeessä tällaiselle kolmekymppiselle miehelle.
[email protected] - paatos
Obrirah kirjoitti:
vaikka joisit yksiksesi? mitä sillä on väliä?
- Coaxal
Tässä on yksi yksinäinen turkulainen mies 25v. Eihän sitä nyt ikinä tiedä mitä tapahtuu, leffateatteriin vai seksiä vai seksiä leffateatterissa. No eihän tässä nyt oikeasti mitään tapahdu, mutta ihan sama laita meiliä kuitenkin, niin tuntuu ehkä vähemmän yksinäiseltä :)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002911
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632790Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232142- 691705
- 1431503
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1851442Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121408Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1521387- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291211