Olen kokenut todella kummallisia asioita, kun olemme käymässä poikaystäväni vanhempien luona. Miehen käytös minua kohtaan muuttuu aivan täysin, hänestä tulee todella ilkeä eikä todellakaan mieti mitä sanoo. Aina kun täällä on käymässä, on todella paha mieli kun äijän pitää olla tommonen paska.
Emme kuitenkaan riitele joten siitäkään se ei voi johtua, joten mistä ihmeestä? Olen kyllä sanonut tästä useammin ku muutaman kerran mutta se ei näytä menevän perille. En kohta enää halua edes lähteä anoppilaan kun mies on joka kerta niin inhottava...
Tämä on todella kiusallista. Jos jollain on samankaltaisia kokemuksia olisi erittäin mukava kuulla niistä ja kenties miten saisi miehen käyttäytymään ja kohtelemaan minua kuin ihmistä?
Kotona tätä ongelmaa ei ole melkein koskaan...
Kiitos.
t.Epätoivoinen, mut tykkään appivanhemmista.
Miehen käytös muuttuu, miksi??
8
2237
Vastaukset
- Kuukkeli
Mies on muuten ihan ok mutta ans olla kun kävellään anoppilan ovesta sisään! Hyvä jos se ruokapöydässä voi istua rauhassa mun vieressä, muutoin se hyppää heti toiseen huoneeseen tai jos istutaan porukalla olohuoneessa niin sen on pakko päästä aivan toiselle puolelle huonetta istumaan. Ja jos ei tuoleja oo vapaana niin sitten yläkerran portaille.
Ja sitten kun sille joku hyväntahtoisesti sanoo että mitäs sä siinä portailla kyykötät, mees nyt tuonne tyttös viereen istumaan niin voi voi kun on vaikeeta se tuleminen siihen mun viereen.
Joskus oon kysyny että mikä ihme vaivaa kun ei se mun vanhempien luona tuommonen oo, mutta eihän se osaa sitä selittää. Sen vanhemmat on mukavia ja avoimia ihmisiä, että en tiedä miksi mun mies sitten on kotona käydessä aina niin takakiree.
Olis hienoa jos joku mies osas vähän valaista mistä tää vois johtua.- milja
olen tosin nainen mutta: oletko kenties ensimmäinen tyttöystävä, jonka on vienyt vanhempien luo näytille?Ehkä raukka ujostelee tosi pahasti 'outoa' tilannetta.
- WSDW
Se esittää ettei halua tuollaisen rumiluksen vieressä istua. On sun kanssa nyt kun ei parempaakaan ole tarjolla tällä hetkellä. On kiva ja kiltti ainoastaan silloin kun olette kahden.
- salla
Pojat ovat aina pieniä poikia, jos äiti on samassa huoneessa! Ikävä kyllä! Niillä on ja tulee aina olemaan yhteys, jossa vaimot ja tyttöystävät ovat ulkopuolisia. Siihen on turha puuttua tai päätään vaivata. Samalla mitalla vaan takaisin ja pientä ironiaa rivien väliin niin saattavat herätä tilanteeseen. Aijät vaan ovat ikuisesti jossain tilanteissa niin ajattemattomia ja idiootteja ja siihen saa vaan tottua. Osoita olevasi ihminen samalla mitalla takaisin, mutta älä sorru riitelemään appivanhempien kanssa, koska niistä et kyllä tukea saa koska vanhemmat seisovat aina lastensa takana.Fiksu mies ehkä jossain välissä tajuaa olleensa taukki jos osoitat olevasi tilanteessa älykkäämpi...ehkä.;)
- avovaimo
minä olen sitä mieltä, että miehen tulee osoittaa seisovansa vaimonsa tai tyttöystävänsä takana!
hyvänen aika! minä en vain sitä sietäisi, että minut sysättäisiin syrjään. kuitenkin mies elää nyt vaimonsa/ naisensa kanssa eikä äidin!
äidille on oma paikkansa ja naiselle oma! eikä ne kilpaile missään suhteessa!!!!
ja jos vaikka on jo perhettä niin kyllä miehen tulee ensimmäisenä kuunnella vaimoaan, eikä äitiään! eihän mies äidin kanssa asu! äidinkin on tämä ymmärrettävä, että poika on jo aikuinen mies! ja miehen elämässä on nyt toinen nainen, joka on miehen seurassa enemmän kuin hän! ja että miehen tulee ottaa tämä nainen huomioon ensimmäisenä!
kunnioittakaa itseänne naiset! älkääkä hyväksykö tuollaista käytöstä miehiltä tai miesten äideiltä! huh!
moni aikuinen muuten taantuu kotiin mennessään, kun vanhemmat asennoituvat aikuiseen ihmiseen kuin lapseen eivätkä kunnioita tätä! niin kävi minullekin, niin kauan kunnes opettelin kunnioittamana itseäni!
enää en taannu kotiin mennssä vaan olen aikuinen joka tekee omat päätöksensä, ajattelivatpa he mitä tahansa! en anna heidän käyttäytyä alentavasti minua kohtaan. teen selväksi sen että minä elän omaa elämääni ja jos siihen sotkeudutaan liikaa niin pidän hajurakoa pidempään... se on vain näin että pitää itse näyttä rajansa muuten sitä kävellään yli. valitettavasti näin on! me ihmiset olemme näin sivistymättömiä ettemme kunnioita toisiamme! - kkkkkkkkkkk
avovaimo kirjoitti:
minä olen sitä mieltä, että miehen tulee osoittaa seisovansa vaimonsa tai tyttöystävänsä takana!
hyvänen aika! minä en vain sitä sietäisi, että minut sysättäisiin syrjään. kuitenkin mies elää nyt vaimonsa/ naisensa kanssa eikä äidin!
äidille on oma paikkansa ja naiselle oma! eikä ne kilpaile missään suhteessa!!!!
ja jos vaikka on jo perhettä niin kyllä miehen tulee ensimmäisenä kuunnella vaimoaan, eikä äitiään! eihän mies äidin kanssa asu! äidinkin on tämä ymmärrettävä, että poika on jo aikuinen mies! ja miehen elämässä on nyt toinen nainen, joka on miehen seurassa enemmän kuin hän! ja että miehen tulee ottaa tämä nainen huomioon ensimmäisenä!
kunnioittakaa itseänne naiset! älkääkä hyväksykö tuollaista käytöstä miehiltä tai miesten äideiltä! huh!
moni aikuinen muuten taantuu kotiin mennessään, kun vanhemmat asennoituvat aikuiseen ihmiseen kuin lapseen eivätkä kunnioita tätä! niin kävi minullekin, niin kauan kunnes opettelin kunnioittamana itseäni!
enää en taannu kotiin mennssä vaan olen aikuinen joka tekee omat päätöksensä, ajattelivatpa he mitä tahansa! en anna heidän käyttäytyä alentavasti minua kohtaan. teen selväksi sen että minä elän omaa elämääni ja jos siihen sotkeudutaan liikaa niin pidän hajurakoa pidempään... se on vain näin että pitää itse näyttä rajansa muuten sitä kävellään yli. valitettavasti näin on! me ihmiset olemme näin sivistymättömiä ettemme kunnioita toisiamme!olen samaa mieltä!
jos mies ei pysty päästämään irti äitinsä tisusta, niin roikkukoot siellä sitten!
- käytöksesi
muuttuu siellä myös?
- Kysypä appiksilta...
...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693175
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541829Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461784Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591644- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3361458Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811329The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201258- 1581112
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251095