Lohjan Haikari

hanna

Hei!
Onko kellään kokemusta Lohjan Haikarista, kesäkausipaikkana? Millaiset paikat vaunuille? sijotellaanko vapaasti sinne tänne vai onko kenties merkityt paikat?
Palveluita? Entäs leikkipaikka minkälainen? meillä 3v ja 5v lapset. Siisteys ja muuta???

12

7722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • George Birch
    • lohjalainen

haikari sijaitsee noin pari kilsaa keskustasta,lohjanjärven rannalla,matalat hyvät uimarannat pienillekkin lapsille,tasainen vaunualue,voi majoittua minne lystää "pääperiaatteessa",huoltorakennus, saunat ja kesäravintola,lasten leikkipaikka,kauppaan noin 1,5 kilometriä,ihan kiva paikka vaikka pitempäänkin oleskeluun!

• yrde

aina kun soitan haikariin on täyttä.jos vaimoni soittaa on tilaa. jostain syystä en pääse vaunullani sinne ikinä.olen sf carava ry jäsen ei auta miksi

• Mä vaan
        yrde kirjoitti:

aina kun soitan haikariin on täyttä.jos vaimoni soittaa on tilaa. jostain syystä en pääse vaunullani sinne ikinä.olen sf carava ry jäsen ei auta miksi

Haikari on melkein aina täynnä,koska se on niin lähellä pääkaupunki-seutua.Vieraspaikoilla on kyllä melkein aina tilaa,paitsi ehkä viikonloppuisin.Haikari on lapsiystävällinen paikka!!!

• mesta

Kakarat pomppii villisti joka puolella ja vanhemmat hoippuu ja örisee kännissä.

Se on oikein tyypillinen "tosi karavaanarien" kohtauspaikka, deekuja täynnä.

• ???????

Onko oikein omakohtaista kokemusta tullut hankittua, vai kuulopuheistako kirjoitat????

• kännikaravaanarit perseestä
        ??????? kirjoitti:

Onko oikein omakohtaista kokemusta tullut hankittua, vai kuulopuheistako kirjoitat????

Kun luin tuon kaverin jutun ja sinun vastauksen, voin todeta, että tuollaiset kokemukset tulee kantapään kautta. Ei kukaan syyttä suotta tuollaista puhu.
        Meillä vastaavia kokemuksia joistakin muista suomalaisista, jopa hyviksi mainituista paikoista.

Se viinapirulainen on vain kumma juttu, kun sen valta hyväksytään melkein joka paikkaan täällä pohjolassa. Onneksi kesk-euroopassa ko. ilmiö/ ongelmaa harvinaisempaa.

• ???????
        kännikaravaanarit perseestä kirjoitti:

Kun luin tuon kaverin jutun ja sinun vastauksen, voin todeta, että tuollaiset kokemukset tulee kantapään kautta. Ei kukaan syyttä suotta tuollaista puhu.
        Meillä vastaavia kokemuksia joistakin muista suomalaisista, jopa hyviksi mainituista paikoista.

Se viinapirulainen on vain kumma juttu, kun sen valta hyväksytään melkein joka paikkaan täällä pohjolassa. Onneksi kesk-euroopassa ko. ilmiö/ ongelmaa harvinaisempaa.

Minulla on paikasta toisenlaisia kokemuksia. Siksi esitin asiani noin. Selvyyden vuoksi sanottakoon, että emme itse käytä alkoholia. Silti tuollaista häiriökäyttäytymistä emme ole havainneet siellä.

• en ole kännikaravaanari, va...
        ??????? kirjoitti:

Minulla on paikasta toisenlaisia kokemuksia. Siksi esitin asiani noin. Selvyyden vuoksi sanottakoon, että emme itse käytä alkoholia. Silti tuollaista häiriökäyttäytymistä emme ole havainneet siellä.

Jos todellakin olet aidosti ja oikeasti raitis, siis kemiallisista päihteistä, (Naiset tai autot ja mootoripyörätkin saattaa saada pään seksisin), niin sinulla on silloin puhua asiasta todellisessa valossa.

Itsellä on tullut muutamasta muusta paiksata vastaava kokemus ja ainakin yhden niistä piti olla erittäin perheystävällinen. Ja paskat, olikin pelkkä kännikalojen paratiisi, jossa oli kylläkin hyvä leikkipaikka, mutta viina virtasi liikaa.

Ehkäpä tuon alkukommentin kirjoittaja sattunut ko. alueelle juuri silloin,kun alkon suurkuluttajia tavallista enemmän paikalla.

• kokemusta
        ??????? kirjoitti:

Tosin se jo jonkin vuoden takaa, sen jälkeen kun ei sinne olla enää menty.

• mitään juoppoja

ole. Kait sitä joka leirintäalueella jonkin verran otetaan, paitsi isossakirjassa. Haikarin ainoat ongelmat on lähinnä ahtaus, koska harrastajia on tullut paljon lisää ja haikarissa on edullinen kausipaikkamaksu. Myöskin sateisena aikana tulee ongelmia, paikan savisuuden vuoksi.

• Alkoholiton

Leirintä alueille mennään rentoutumaan ja viettämään vapaa-aikaa!
        Meillä suomalaisilla vaan on se pahatapa että vapaa-ajalla otetaan viinaa oli paikka mikä tahansa!En ole vielä nähnyt (kohta 20 vuotta kierrelly suomea ristiin rastiin) yhtä ainoaa paikkaa jossa alkoholin käyttäjiä ei olisi!
        Haikariin on vedetty nyt salaojat, joten vetisellä ilmalla ei ole niin märkää enää kun aikoja sitten oli!
        Se miksi siellä on niin ahdasta johtunee siitä että se vaan on niin hyvä paikkana eli lähellä kaikkea!!!!!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1259
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1047
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1000
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      959
    5. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      933
    6. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      139
      900
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      846
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      761
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      695
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      694
    Aihe