Olen syönyt yasmineja kuukauden verran, ja mielialani heittelehtivät järkyttävästi. Aito iloisuus on harvinaista, olen usein maassa ja voi alkaa itkeä lähes syyttä. Kärsivällisyyttä ei ole nimeksikään ja ärryn hyvin helposti. Minusta, aiemmin erittäin mukavana ja lämpimänä pidetystä naisesta on tullut kusipää. Ja kun käyttäydyn typeräati tunnen jatkuvaa syyllisyyttä käytöksestäni. Siispä kysyn onko kenelläkään täällä kokemuksia siitä, että näin vaikeat oireet olisivat vähentyneet kun pillereiden syöntiä jatkaa muutaman kuukauden? Aknen vuoksi pillereiden vaihto ei ole paras vaihtoehto, mutta toisaalta pelkään parisuhteeni puolesta jos tämä ei tästä helpotu... Kokemuksia?
Hirvittävät mielialanvaihtelut + Yasmin
Väsynyt
2607
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
...
ennen kuin luovutat. Ja aknen hoitoon on tehokkaampiakin e-pillereitä. Itse olen käyttänyt Yasminea ongelmitta vuosia, mutta toisaalta olen varmastikin vanhempikin kuin sinä.